florentinel Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 (editat) salut! am si eu o intrebare, am o honda cbr 1000 rr si nu stiu mai exact cati litri de ulei intra in motor si ce ulei trebuie. eu acum am un bidon de 4 litri de ulei castrol actevo 20w 40w mineral este bun pentru motorul meu? (uleiul este pentru moto nu pt auto) si acul la turometru la cat trebuie sa stea la cate turatii. va multumesc si astept un raspuns. Editat Decembrie 13, 2012 de florentinel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 Relantiul undeva la 1300 scrie prin carte, vara multi il lasa mai jos fiindca se incalzeste mult mai repede pe la semafoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 (editat) 20w40 ... este de vara. Ulei mineral se folosea acum 100 de ani, cand s-a inventat motorul. Ai ciordit mobra ... si nici macar bani pe un ulei bun nu vrei sa dai. Sau tu esti babalaul care a bagat benzina amestecata cu ulei de 2T in mobra ? Editat Decembrie 13, 2012 de BQGDDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florentinel Postat Decembrie 14, 2012 Autor Share Postat Decembrie 14, 2012 (editat) 20w40 ... este de vara. Ulei mineral se folosea acum 100 de ani, cand s-a inventat motorul. Ai ciordit mobra ... si nici macar bani pe un ulei bun nu vrei sa dai. Sau tu esti babalaul care a bagat benzina amestecata cu ulei de 2T in mobra ? da eu sunt acela care a bagat ulei in benzina. a fost o gresala, dar ce te face sa crezi ca am "ciordito"? sau daca tu furi crezi ca toata lumea face ca tine? iar ulei mi-a adus cineva si a spus ca e bun deaia am si intrebat de care trebuie pt ca nu stiu nu ca nu as vrea sai iau un ulei bun sau ca nu am bani dar ma rog parerea unora...............oricum ms pt raspuns Editat Decembrie 14, 2012 de florentinel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 este un motor dupa 2005 injectie.. deci foloseste ulei full sintetic 10w40 ! dar dc nu descarci manualul Motoretei. il gasesti pe google. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florentinel Postat Decembrie 14, 2012 Autor Share Postat Decembrie 14, 2012 Relantiul undeva la 1300 scrie prin carte, vara multi il lasa mai jos fiindca se incalzeste mult mai repede pe la semafoare. aha ok ms este un motor dupa 2005 injectie.. deci foloseste ulei full sintetic 10w40 ! dar dc nu descarci manualul Motoretei. il gasesti pe google. asa am vazut si eu niste comentarii tot despre acelas ulei care spui tu si asa am sa si iau ms pt rasp stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_rusu Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 cum au unii noroc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 Sa nu-ti scape un betisor de urechi in cilindru. Sau cate unul in fiecare cilindru. Manualul de reparatii il descarci din linku de mai jos: http://www.manualedereparatie.info/download/honda-cbr-1000-rr-2004-2005-manual-de-reparatie.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 Mi-e mila de bietu motor....no ofense. On:daca privesti atent pe capacu de la cutia de viteze cred ca ai sa vezi si acolo o masura pt ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 Nu e mai usor, daca vezi ca nu te pricepi, sa o duci la un service frumos? Manopera e mica pt. schimb de ulei si o mica revizie de sezon? Sau nu mai ai pamant de vandut si banii s-au terminat pe cbr? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 (editat) Du-te la un service, pe langa ulei trebuie sa schimbi si filtrul de ulei si poate mai sunt si alte reglaje necesare. Au mai fost cazuri de persoane care au golit antigelul crezand ca e ulei si au completat cu ulei nou peste cel existent. Nu l-ai mai schimbat pana acum? Trebuie schimbat la numarul de km sau o data pe an daca nu faci km necesari intr-in an. Editat Decembrie 14, 2012 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 delo-delo! ia-o usurel si citeste manualul motocicletei, ti-au dat baietii mai sus link pentru el. vezi cu busonul de la baia de ulei, sa nu-l strangi prea tare (cum fac multi) si dup-aia te trezesti ca ai crapat baia. cauta sa intelegi bine cum functioneaza motocicleta aia inainte sa te dai la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 (editat) nu face exp pe motoare de 1000cmc , strange niste $ si cumpara un ulei full sintetic pe care sa-l pui in primavara,ce nr de km are motocicleta?prin cati proprietari fara tine a trecut ? numai bine Editat Decembrie 14, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bratulucian Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 (editat) ""Motul 300V Racing Kit Oil 2172H – SAE 0W30 opţiunea Honda pentru înalta performanţă. Honda a ales lubrifianţii MOTUL pentru motocicletele din gama racing. Motul 300V Racing Kit Oil 2172H – SAE 0W30 este special dezvoltat pentru HRC (Honda Racing Corporation) în special pentru modelul Honda CBR 1000 RR, model lansat în 2009. Datorită performanţelor excepţionale dovedite de lubrifianţii MOTUL în competiţiile sportive, MOTUL 300V a devenit un partener de bază pentru mulţi dintre participanţi. Prin noul lubrifiant 100 % sintetic, realizat prin tehnologia pe baza de esteri, Honda obţine un ulei de motoarele în 4 timpi dedicat modelelor sale racing (HRC Racing Kit), fiind de asemenea specificat în manualul tehnic al motocicletelor.Prin încheierea acestui parteneriat, Honda recomandă tuturor posesorilor de motociclete din clasa sport utilizarea noului ulei de motor Motul 300V Racing Kit Oil 2172H – SAE 0W30."" si sfatul meu e sa platesti mana de lucru la un service sa schimbi si uleiul si filtrul,asta dak nu te pricepi.schimbul trebuie facut undeva la 4000..5000/km.iar in legatura cu relantiul,ar trebui sa stea cam la 1000...1300/tr... Editat Decembrie 14, 2012 de bratulucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florentinel Postat Decembrie 14, 2012 Autor Share Postat Decembrie 14, 2012 cum au unii noroc... ai vazut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omgs Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 frate fara suparare eu zic sa bage astia mecanica la testu de A cine nu stie macar esentialu sa stea la cel mult 600cc ,nu are rost sa intreb daca ai verificat sa ai antigel(de iarna sunt variante race care nu rezista la frigu de la noi ) dai jos bateria....etc dar sa o stapanesti sanatos te invidiez pt motoreta ,bafta ps (invidia e o dovada de inferioritate)aici nu e valabil Du-te la un service, pe langa ulei trebuie sa schimbi si filtrul de ulei si poate mai sunt si alte reglaje necesare. Au mai fost cazuri de persoane care au golit antigelul crezand ca e ulei si au completat cu ulei nou peste cel existent . Nu l-ai mai schimbat pana acum? Trebuie schimbat la numarul de km sau o data pe an daca nu faci km necesari intr-in an. eu nu cred ca pleca termostatu cu ulei la prima tura se bloca )buna asta;)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florentinel Postat Decembrie 14, 2012 Autor Share Postat Decembrie 14, 2012 ""Motul 300V Racing Kit Oil 2172H – SAE 0W30 opţiunea Honda pentru înalta performanţă. Honda a ales lubrifianţii MOTUL pentru motocicletele din gama racing. Motul 300V Racing Kit Oil 2172H – SAE 0W30 este special dezvoltat pentru HRC (Honda Racing Corporation) în special pentru modelul Honda CBR 1000 RR, model lansat în 2009. Datorită performanţelor excepţionale dovedite de lubrifianţii MOTUL în competiţiile sportive, MOTUL 300V a devenit un partener de bază pentru mulţi dintre participanţi. Prin noul lubrifiant 100 % sintetic, realizat prin tehnologia pe baza de esteri, Honda obţine un ulei de motoarele în 4 timpi dedicat modelelor sale racing (HRC Racing Kit), fiind de asemenea specificat în manualul tehnic al motocicletelor. Prin încheierea acestui parteneriat, Honda recomandă tuturor posesorilor de motociclete din clasa sport utilizarea noului ulei de motor Motul 300V Racing Kit Oil 2172H – SAE 0W30."" si sfatul meu e sa platesti mana de lucru la un service sa schimbi si uleiul si filtrul,asta dak nu te pricepi.schimbul trebuie facut undeva la 4000..5000/km.iar in legatura cu relantiul,ar trebui sa stea cam la 1000...1300/tr... ok ms pt sfat stima nu face exp pe motoare de 1000cmc , strange niste $ si cumpara un ulei full sintetic pe care sa-l pui in primavara,ce nr de km are motocicleta?prin cati proprietari fara tine a trecut ? numai bine salut sunt primul proprietar si are 10000 de km stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 Mult mult prea subtire 0w 30 (mergi pe gerul asta?) 10W 40 minim sau mai bine 15W 50 sau 10W 50 sintetice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florentinel Postat Decembrie 14, 2012 Autor Share Postat Decembrie 14, 2012 delo-delo! ia-o usurel si citeste manualul motocicletei, ti-au dat baietii mai sus link pentru el. vezi cu busonul de la baia de ulei, sa nu-l strangi prea tare (cum fac multi) si dup-aia te trezesti ca ai crapat baia. cauta sa intelegi bine cum functioneaza motocicleta aia inainte sa te dai la ea. da stiu treaba cu busonul ca nu trebuie strans prea tare am luat manualul si il studiez numai bine Mult mult prea subtire 0w 30 (mergi pe gerul asta?) 10W 40 minim sau mai bine 15W 50 sau 10W 50 sintetice. da eu zic tot asa 10w 50 e cel mai bun. cine merge pe frigul asta? da e prea subtire 0w 30 stima Nu e mai usor, daca vezi ca nu te pricepi, sa o duci la un service frumos? Manopera e mica pt. schimb de ulei si o mica revizie de sezon? Sau nu mai ai pamant de vandut si banii s-au terminat pe cbr? mai am pamint de vandut ohoooooo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 Intra 3,1 litri in motorul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bratulucian Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 Mult mult prea subtire 0w 30 (mergi pe gerul asta?) 10W 40 minim sau mai bine 15W 50 sau 10W 50 sintetice. eu merg pe 10w40 300v...pt k ceea ce am eu nu e "sportiva in toata regula"....acum depinde si in ce stil tragi de motor...dak stilul sau e agresiv sunt de parere k cel mai bun e 0w30 chear este recomandat pentru modelul dupa 2009 la 1000rr! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_rusu Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 frate fara suparare eu zic sa bage astia mecanica la testu de A cine nu stie macar esentialu sa stea la cel mult 600cc Mecanica e mecanica...si la 49cc si la 1000cc. Nu e neaparat o rusine sa nu stii, nu toti se nasc invatati si nu toti au capacitatea sa acumuleze cunostinte. Insa daca vezi ca nu stii, te duci la unu' care se pricepe, dai un ban dar stai linistit. Si avand in vedere ca ai 1000RR, banuiesc ca banii de-o revizie nu ar fi o problema (considerand ca nu e ciurdita). Las-o pana-n primavara la caldurica, dupa ce se dezgheata o duci la doctor, mai mult de 2 zile nu-i ia sa ti-o rezolve. Bafta. PS: Sa stai langa mecanic la schimbul de ulei si sa te uiti pe bidon, sa nu scrie cumva 2T pe el,nu de alta dar s-ar putea sa dea iar rateuri pe la 7000rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hicea_mihai Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 Baga 2 L de ulei 20w 40w mineral - dupa cum vad ala l-ai capatat deja Dupa care pana la aproape plin pune niste apa sa-l mai subtiezi un pic . Si ca sa-i dai un pic de vitalitate , miros si aspect pana la plin completeaza cu benzina buna (cea mai buna care o gasesti) Pornesti motorul - il lasi 10 secunde pe picior dupa care il scuturi un pic sa se amestece maglavaisul si dupa aia da-i sa puta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_rusu Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 Baga 2 L de ulei 20w 40w mineral - dupa cum vad ala l-ai capatat deja Dupa care pana la aproape plin pune niste apa sa-l mai subtiezi un pic . Si ca sa-i dai un pic de vitalitate , miros si aspect pana la plin completeaza cu benzina buna (cea mai buna care o gasesti) Pornesti motorul - il lasi 10 secunde pe picior dupa care il scuturi un pic sa se amestece maglavaisul si dupa aia da-i sa puta. inainte sa plece la drum, ar fi indicat sa sune un prieten pentru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 Multi care dau sfaturi "bune" aici o fac din propria experienta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.