Sari la conținut

salut baieti


florentinel
 Share

Postări Recomandate

salut! am si eu o intrebare, am o honda cbr 1000 rr si nu stiu mai exact cati litri de ulei intra in motor si ce ulei trebuie. eu acum am un bidon de 4 litri de ulei castrol actevo 20w 40w mineral este bun pentru motorul meu? (uleiul este pentru moto nu pt auto) si acul la turometru la cat trebuie sa stea la cate turatii. va multumesc si astept un raspuns.

post-71048-0-80885200-1355440295_thumb.jpg

Editat de florentinel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

20w40 ... este de vara.

 

Ulei mineral se folosea acum 100 de ani, cand s-a inventat motorul.

 

Ai ciordit mobra ... si nici macar bani pe un ulei bun nu vrei sa dai.

 

 

Sau tu esti babalaul care a bagat benzina amestecata cu ulei de 2T in mobra ? :crack:

Editat de BQGDDAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20w40 ... este de vara.

 

Ulei mineral se folosea acum 100 de ani, cand s-a inventat motorul.

 

Ai ciordit mobra ... si nici macar bani pe un ulei bun nu vrei sa dai.

 

 

Sau tu esti babalaul care a bagat benzina amestecata cu ulei de 2T in mobra ? :crack:

da eu sunt acela care a bagat ulei in benzina. a fost o gresala, dar ce te face sa crezi ca am "ciordito"? sau daca tu furi crezi ca toata lumea face ca tine? iar ulei mi-a adus cineva si a spus ca e bun deaia am si intrebat de care trebuie pt ca nu stiu nu ca nu as vrea sai iau un ulei bun sau ca nu am bani dar ma rog parerea unora...............oricum ms pt raspuns

Editat de florentinel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Relantiul undeva la 1300 scrie prin carte, vara multi il lasa mai jos fiindca se incalzeste mult mai repede pe la semafoare.

aha ok ms

 

este un motor dupa 2005 injectie.. deci foloseste ulei full sintetic 10w40 ! dar dc nu descarci manualul Motoretei. il gasesti pe google.

asa am vazut si eu niste comentarii tot despre acelas ulei care spui tu si asa am sa si iau ms pt rasp stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu-ti scape un betisor de urechi in cilindru. Sau cate unul in fiecare cilindru.

 

Manualul de reparatii il descarci din linku de mai jos:

 

http://www.manualedereparatie.info/download/honda-cbr-1000-rr-2004-2005-manual-de-reparatie.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e mai usor, daca vezi ca nu te pricepi, sa o duci la un service frumos? Manopera e mica pt. schimb de ulei si o mica revizie de sezon? Sau nu mai ai pamant de vandut si banii s-au terminat pe cbr?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Du-te la un service, pe langa ulei trebuie sa schimbi si filtrul de ulei si poate mai sunt si alte reglaje necesare.

Au mai fost cazuri de persoane care au golit antigelul crezand ca e ulei si au completat cu ulei nou peste cel existent.

Nu l-ai mai schimbat pana acum? Trebuie schimbat la numarul de km sau o data pe an daca nu faci km necesari intr-in an.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

delo-delo!

 

ia-o usurel si citeste manualul motocicletei, ti-au dat baietii mai sus link pentru el. vezi cu busonul de la baia de ulei, sa nu-l strangi prea tare (cum fac multi) si dup-aia te trezesti ca ai crapat baia.

 

cauta sa intelegi bine cum functioneaza motocicleta aia inainte sa te dai la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu face exp pe motoare de 1000cmc , strange niste $ si cumpara un ulei full sintetic pe care sa-l pui in primavara,ce nr de km are motocicleta?prin cati proprietari fara tine a trecut ?

numai bine

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

""Motul 300V Racing Kit Oil 2172H – SAE 0W30 opţiunea Honda pentru înalta performanţă.

motulhuillehonda.jpg



Honda a ales lubrifianţii MOTUL pentru motocicletele din gama racing. Motul 300V Racing Kit Oil 2172H – SAE 0W30 este special dezvoltat pentru HRC (Honda Racing Corporation) în special pentru modelul Honda CBR 1000 RR, model lansat în 2009.
Datorită performanţelor excepţionale dovedite de lubrifianţii MOTUL în competiţiile sportive, MOTUL 300V a devenit un partener de bază pentru mulţi dintre participanţi. Prin noul lubrifiant 100 % sintetic, realizat prin tehnologia pe baza de esteri, Honda obţine un ulei de motoarele în 4 timpi dedicat modelelor sale racing (HRC Racing Kit), fiind de asemenea specificat în manualul tehnic al motocicletelor.
Prin încheierea acestui parteneriat, Honda recomandă tuturor posesorilor de motociclete din clasa sport utilizarea noului ulei de motor Motul 300V Racing Kit Oil 2172H – SAE 0W30.""

 

si sfatul meu e sa platesti mana de lucru la un service sa schimbi si uleiul si filtrul,asta dak nu te pricepi.schimbul trebuie facut undeva la 4000..5000/km.iar in legatura cu relantiul,ar trebui sa stea cam la 1000...1300/tr... :spsmile:

Editat de bratulucian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate fara suparare eu zic sa bage astia mecanica la testu de A cine nu stie macar esentialu sa stea la cel mult 600cc ,nu are rost sa intreb daca ai verificat sa ai antigel(de iarna sunt variante race care nu rezista la frigu de la noi ) dai jos bateria....etc dar sa o stapanesti sanatos te invidiez pt motoreta ,bafta

 

 

 

ps (invidia e o dovada de inferioritate)aici nu e valabil



Du-te la un service, pe langa ulei trebuie sa schimbi si filtrul de ulei si poate mai sunt si alte reglaje necesare.

Au mai fost cazuri de persoane care au golit antigelul crezand ca e ulei si au completat cu ulei nou peste cel existent .

Nu l-ai mai schimbat pana acum? Trebuie schimbat la numarul de km sau o data pe an daca nu faci km necesari intr-in an.

eu nu cred ca pleca termostatu cu ulei la prima tura se bloca :))buna asta;))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

""Motul 300V Racing Kit Oil 2172H – SAE 0W30 opţiunea Honda pentru înalta performanţă.

 

motulhuillehonda.jpg

 

 

 

Honda a ales lubrifianţii MOTUL pentru motocicletele din gama racing. Motul 300V Racing Kit Oil 2172H – SAE 0W30 este special dezvoltat pentru HRC (Honda Racing Corporation) în special pentru modelul Honda CBR 1000 RR, model lansat în 2009.

Datorită performanţelor excepţionale dovedite de lubrifianţii MOTUL în competiţiile sportive, MOTUL 300V a devenit un partener de bază pentru mulţi dintre participanţi. Prin noul lubrifiant 100 % sintetic, realizat prin tehnologia pe baza de esteri, Honda obţine un ulei de motoarele în 4 timpi dedicat modelelor sale racing (HRC Racing Kit), fiind de asemenea specificat în manualul tehnic al motocicletelor.

Prin încheierea acestui parteneriat, Honda recomandă tuturor posesorilor de motociclete din clasa sport utilizarea noului ulei de motor Motul 300V Racing Kit Oil 2172H – SAE 0W30.""

 

si sfatul meu e sa platesti mana de lucru la un service sa schimbi si uleiul si filtrul,asta dak nu te pricepi.schimbul trebuie facut undeva la 4000..5000/km.iar in legatura cu relantiul,ar trebui sa stea cam la 1000...1300/tr... :spsmile:

ok ms pt sfat stima

 

nu face exp pe motoare de 1000cmc , strange niste $ si cumpara un ulei full sintetic pe care sa-l pui in primavara,ce nr de km are motocicleta?prin cati proprietari fara tine a trecut ?

numai bine

salut sunt primul proprietar si are 10000 de km stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

delo-delo!

 

ia-o usurel si citeste manualul motocicletei, ti-au dat baietii mai sus link pentru el. vezi cu busonul de la baia de ulei, sa nu-l strangi prea tare (cum fac multi) si dup-aia te trezesti ca ai crapat baia.

 

cauta sa intelegi bine cum functioneaza motocicleta aia inainte sa te dai la ea.

da stiu treaba cu busonul ca nu trebuie strans prea tare am luat manualul si il studiez numai bine

 

Mult mult prea subtire 0w 30 (mergi pe gerul asta?)

10W 40 minim sau mai bine 15W 50 sau 10W 50 sintetice.

da eu zic tot asa 10w 50 e cel mai bun. cine merge pe frigul asta? da e prea subtire 0w 30 stima

 

Nu e mai usor, daca vezi ca nu te pricepi, sa o duci la un service frumos? Manopera e mica pt. schimb de ulei si o mica revizie de sezon? Sau nu mai ai pamant de vandut si banii s-au terminat pe cbr?

mai am pamint de vandut ohoooooo :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mult mult prea subtire 0w 30 (mergi pe gerul asta?)

10W 40 minim sau mai bine 15W 50 sau 10W 50 sintetice.

eu merg pe 10w40 300v...pt k ceea ce am eu nu e "sportiva in toata regula"....acum depinde si in ce stil tragi de motor...dak stilul sau e agresiv sunt de parere k cel mai bun e 0w30 ;) chear este recomandat pentru modelul dupa 2009 la 1000rr! :s2177:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate fara suparare eu zic sa bage astia mecanica la testu de A cine nu stie macar esentialu sa stea la cel mult 600cc

 

 

Mecanica e mecanica...si la 49cc si la 1000cc. Nu e neaparat o rusine sa nu stii, nu toti se nasc invatati si nu toti au capacitatea sa acumuleze cunostinte. Insa daca vezi ca nu stii, te duci la unu' care se pricepe, dai un ban dar stai linistit. Si avand in vedere ca ai 1000RR, banuiesc ca banii de-o revizie nu ar fi o problema (considerand ca nu e ciurdita).

Las-o pana-n primavara la caldurica, dupa ce se dezgheata o duci la doctor, mai mult de 2 zile nu-i ia sa ti-o rezolve.

 

Bafta.

 

PS: Sa stai langa mecanic la schimbul de ulei si sa te uiti pe bidon, sa nu scrie cumva 2T pe el,nu de alta dar s-ar putea sa dea iar rateuri pe la 7000rpm :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga 2 L de ulei 20w 40w mineral - dupa cum vad ala l-ai capatat deja

Dupa care pana la aproape plin pune niste apa sa-l mai subtiezi un pic .

Si ca sa-i dai un pic de vitalitate , miros si aspect pana la plin completeaza cu benzina buna (cea mai buna care o gasesti)

 

Pornesti motorul - il lasi 10 secunde pe picior dupa care il scuturi un pic sa se amestece maglavaisul si dupa aia da-i sa puta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga 2 L de ulei 20w 40w mineral - dupa cum vad ala l-ai capatat deja

Dupa care pana la aproape plin pune niste apa sa-l mai subtiezi un pic .

Si ca sa-i dai un pic de vitalitate , miros si aspect pana la plin completeaza cu benzina buna (cea mai buna care o gasesti)

 

Pornesti motorul - il lasi 10 secunde pe picior dupa care il scuturi un pic sa se amestece maglavaisul si dupa aia da-i sa puta.

:10:

 

inainte sa plece la drum, ar fi indicat sa sune un prieten pentru :mytruck:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...