Darkthor Postat Ianuarie 1, 2013 Share Postat Ianuarie 1, 2013 Cum vine noul sezon si sunt proaspat "vaduv" din toamna asta, in primavara asta doresc sa trecla loc pe un motor, si am decis sa ma uit la 2 modele anume de motociclete, amandoua fiind in aria a 2000 de euro: suzuki gsxr 600 (k3-k4 ,ma bate gandul) honda cbr 600 ( 2003+) Le-am ales din mai multe motive, dar principalele ar fi: doream sa trec pe o carenata complet , dar sa ma limitez la 600cc,alta... oricine stie sa le repare, piese gasesti gramada, preturile pt piese nu sunt majore/rare (am trecut pe acel drum cu un import de 400 din japonia, nu ma mai gandesc deloc la asa ceva), si probabil marea voastra majoritate ati calarit una si stiti cate ceva despre ele. Asa ca vin cu intrebarile astea,legate de aceste 2 modele comune , pana cand ajung sa le calaresc in proba: -care ce probleme comune are, si ce aspecte aparte trebuiesc verificate? -dupa voi,care are pozitia in sa mai comoda? -cam ce consum au prin oras gen bucuresti/ in afara? -orice alte recomandari/pareri ,daca aveti Cu ocazia asta va urez, azi fiind 1 ianuarie, un an nou fericit si multe impliniri voua si celor apropiati. Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Ianuarie 1, 2013 Share Postat Ianuarie 1, 2013 la gsxr esti intre ani: 2001-2003 sau 2004-2005 modele diferite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Ianuarie 1, 2013 Share Postat Ianuarie 1, 2013 LA MULTI ANI. ia-ti gsxr cat mai mare ca an si esti pe cai frumosi. hai caldura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Professoru Postat Ianuarie 1, 2013 Share Postat Ianuarie 1, 2013 dar si honda are o ciclistica buna si trage liniar , fara explozii. poti sa ii dai mai tare fara riscuri f mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Ianuarie 1, 2013 Share Postat Ianuarie 1, 2013 vrei motocicleta, iti iei gsxr, vrei o bashina iti iei honda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_rusu Postat Ianuarie 1, 2013 Share Postat Ianuarie 1, 2013 vrei motocicleta, iti iei gsxr, vrei o bashina iti iei honda... glumesti, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Ianuarie 1, 2013 Share Postat Ianuarie 1, 2013 glumesti, nu? nici macar un pic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sarpente Postat Ianuarie 1, 2013 Share Postat Ianuarie 1, 2013 si dupa ce iti gasesti perechea te lasi iar de fapt cred ca tu vrei o vitezana sa agati pipite cred ca era mai potrivit sa intrebi asta de la inceput visezi la cai verzi pe pereti si daca vrei sa ti iei motor in functie de cat consuma ia ti moped succes la matrimoniale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 1, 2013 Share Postat Ianuarie 1, 2013 (editat) Ie bun gsxr-ul,mai jucaus decat honda...mult mai jucaus La 2000e gasesti k1-k3,k4-k5 e mai scump...propulsorul e identic cu al modelului 2001-2003, are 5cai in plus Consum real,hmm 8-10% in oras,un amic a reusit 11 cu gsxr ul lui.La sfarsitul anului trecut mi-a consumat 15 litri pana la Sibiu in 280km Mie nu imi place sa merg cu vitezana in oras si prefer un maxiscuter Stai foarte bine pe gsxr fata de alte SS uri,cbr f e mai mult un sport touring,nu ss Editat Ianuarie 1, 2013 de little wayne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stoica_Adrian Postat Ianuarie 1, 2013 Share Postat Ianuarie 1, 2013 Domnu Incepator, ce nu ati place la Honda? Ai mers vreaodata pe una, de o faci bashina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Ianuarie 1, 2013 Share Postat Ianuarie 1, 2013 (editat) performance...sunt tare curios ce motociclete ai detinut tu pana acum ca eu am detinut si honda si gsxr si tare as fi curios sa imi zici si mie de ce honda e o basina....chiar m-ai facut curios cu postul tau... ahhh si sa nu uit... si honda si gsxr au fost de 1000 si ambele peste 2005. Pt initiatorul topicului , din partea mea poti sa iti iei absolut orice iti place... ca oricum de agatat pitzipoance agati cu oricare dar e mai greu acum ca sunt multe modele din care caprioarele pot alege...nu cum era prin 2000 ) Editat Ianuarie 1, 2013 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darkthor Postat Ianuarie 1, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 1, 2013 (editat) si dupa ce iti gasesti perechea te lasi iar de fapt cred ca tu vrei o vitezana sa agati pipite cred ca era mai potrivit sa intrebi asta de la inceput visezi la cai verzi pe pereti si daca vrei sa ti iei motor in functie de cat consuma ia ti moped succes la matrimoniale Eu cred ca tu cauti ori psihiatru ori popa cu astfel de raspunsuri. Ia ia-ti vant in alt topic, si vezi daca merge pe-acolo sa faci pe trollul frustrat. Si ia-l si pe alecs_10.000rrr cu tine, sa ai coleg cu care sa spargi seminte in fata tastaturii. Schimb clasa si puterea mobrei cu care merg, mi se pare logic sa stiu cam la cat timp sa ii fac plinul daca fac un drum lung. Mersi de mesaje. Probleme cu fiabilitatea stiu in experienta ca la suzuki nu sunt...cel putin la ce am avut eu plus ce a avut un prieten si mi-a dat pe mana scurt timp ( k2 de 750). Dar la honda din pacate nu am idee. Gf-ul totusi prefera k3-ul,vizual vorbind,insa chiar dupa ce o cumpar, nu o voi urca pe el prea curand, din motivul ca nu risc gatul altuia. Nu prea ma pot baza doar pe o parere feminina in acest caz. Editat Ianuarie 1, 2013 de Darkthor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Ianuarie 2, 2013 Share Postat Ianuarie 2, 2013 Darkthor nu stiu ce te-a facut pe tine sa crezi ca eu personal fac "misto" de tine...mai ales ca am spus ca am detinut ambele modele. Am o vaga impresie ca partea cu caprioarele Dar sa stii ca asta e valabila pt oricine nu numai pt tine ) Eu personal prima motoreta care am luat-o de ce oare crezi ca am luat-o:)) Cand am zis ca poti sa iei ceea ce iti place exact ta m-am referit. Ambele sunt motociclete bune, fiabile, Honda e honda dupa cum zice si lumea , iar Suzuki ..nah acum mie imi place si asta si chiar mi se pare destul de fiabila. Deinde de care sunt cerintele tale la o motocicleta si intebuintarea ei dar eu te sfatuiesc sa o iei pe cea care iti place mai mult pt ca nu o sa dai gres ca degeaba zic eu honda si tu iti iei suzuki.Problema cea mai mare este, sa le verifici pe amandoua in amanunt sa nu iti iei vreo toroapa. Nu te mai enerva asa repede ca la naiba nu toata lumea de pe aici iti vrea capul ...o sa iti dai seama intr-un final care sunt mistocari si care sunt cei care zic de bine asta daca nu ti-ai dat seama pana acum....Hai sanatate maxima si un an nou plin numai de lucruri bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Ianuarie 2, 2013 Share Postat Ianuarie 2, 2013 -care ce probleme comune are, si ce aspecte aparte trebuiesc verificate? -dupa voi,care are pozitia in sa mai comoda? -cam ce consum au prin oras gen bucuresti/ in afara? -orice alte recomandari/pareri ,daca aveti Salut, La prima intrebare e greu sa iti raspund. Pana acum nu am observat probleme nasoale la nici unul din modele. Si de verificat oricum trebuie sa verifici cam ce se verifica la un motor SH. CBR-ul e clar mult mai comod. GSX-R-ul e naspa rau mai ales cu pasager. Daca nu ai o pasagera de liceu de 30 kg te rupe. Cu o femeie normala pe saua din spate poti sa mergi in oras ture scurte dar cam atat. Desigur daca esti ceva mai sportiv poti sa mergi si mai mult. Saua pasagerului fiind foarte inalta il cam face pe pasager sa stea peste tine. LA HONDA NU SE INTAMPLA ASA CEVA. Glumesc. Textul cu majuscule este pentru incepatorul de mai sus. Si RR-ul de la honda este la fel de incomod. Consumul este mai mic la Honda. FIINDCA HONDA-I HONDA. Sa moara dusmanii mei. Alte recomandari nu am cum sa fac fiindca nu stiu ce preferinte ai tu. Ce anume vrei tu de la o motocicleta. Ca daca vrei sa agati gagici iti pot recomanda un Ducati. De fapt cam toate motocicletele sport italiene au un ceva al lor care place oricui. Desigur ca trebuie sa iti si permiti sa intretii o motocicleta Italiana. Dar ca idee cred ca sunt mult mai bune la agatat decat japonezele. Este ca si cand ai pune un Ferrari langa o Honda civic. Desigur ca Honda e mai practica, mai usor de intretinut, consuma mai putin. Ferrari este total inutil. Dar nu pentru utilitate a fost facut. Ca si motocicletele italiene de altfel. Te poti trezi cu ele ca te lasa in Siberia in mijlocul ursilor. A patit-o un mare expeditionar de aici de pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Ianuarie 2, 2013 Share Postat Ianuarie 2, 2013 Cum vine noul sezon si sunt proaspat "vaduv" din toamna asta, in primavara asta doresc sa trecla loc pe un motor, si am decis sa ma uit la 2 modele anume de motociclete, Ai scapat de nevasta, sau ai vandut fostul motor? , vrei o bashina iti iei honda... Dau o bere! Ca si motocicletele italiene de altfel. Te poti trezi cu ele ca te lasa in Siberia in mijlocul ursilor. A patit-o un mare expeditionar de aici de pe forum. Lasa mah ursii in pace, oricum sunt pe cale de disparitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Ianuarie 2, 2013 Share Postat Ianuarie 2, 2013 Pot spune despre gsxr ca-i tare instabil pa denivelari,ii groaznic,ii rest toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 2, 2013 Share Postat Ianuarie 2, 2013 vrei motocicleta, iti iei gsxr, vrei o bashina iti iei honda... Tu cine si al cui esti? O prezentare, un CV, un dosar... prea ai aparut deodata si cam prea agresiv in exprimare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glicerina Postat Ianuarie 2, 2013 Share Postat Ianuarie 2, 2013 si eu am alergat cam o luna dupa honda...cum vedea una la vanzare, cum fugeam sa o vad (f4i)...pana la urma mi-am luat suzuki k1 ! Treaba cu pasagerul in spate nu mi se pare atat de incomoda ( ma refer la o pasagera de 55 kg ). Bine, nici eu nu am 70 kg ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darkthor Postat Ianuarie 2, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 2, 2013 (editat) Evident,am vandut fostul motor(cel inca in stanga mesajului). Despartirea fu mai trista dcat ma asteptam, dar macar noul posesor mi-a zis ca o va restaura complet pana in vara. Girlfriend-ul e tot in functia de...conducere, dar de urcat pe motor nu ma bate gandul mai deloc sa o urc. E destul ca mi-am rectificat eu genunchii acum 3 ani, nu ii doresc sa treaca prin asta. Editat Ianuarie 2, 2013 de Darkthor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Ianuarie 2, 2013 Share Postat Ianuarie 2, 2013 (editat) stress L&P, fesu', etc Ai auzit de reglat suspensii, verificat presiunea la roti sau de amortizor de ghidon? Tare ma-ndoiesc sa fie asa 'instabile' gixxerele 'pa' denivelari... Ai auzit de reglat suspensii, verificat presiunea la roti sau de amortizor de ghidon? Tare ma-ndoiesc sa fie asa 'instabile' gixxerele 'pa' denivelari... Am auzit de toate,tocmai de aceea am pregatiti niste rulmenti,niste semeringuri,niste uleias de furca care asteapta schimbate.De aceea corectez si fac referire doar la al meu pana le-oi schimba iar dupa aia o sa vorbesc la modu jeneral.PS omu a intrebat de niste ,,defecte'' pe care le au aceste modele,nu cum pot fi remediate,gen amortizor de ghidon Editat Ianuarie 2, 2013 de THE GYX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Ianuarie 2, 2013 Share Postat Ianuarie 2, 2013 Tocmai de aceea am si corectat facand referire doar la al meu pana le schimb ca sa pot vorbi la modu general.Iar rolul acestui amortizor care-i?Nu de a remedia aceasta instabilitate pe denivelari,voblaj...deci e util.ca doar nu dai 2-3-4 sute pe unu doar sa-l ai de mandru ce ii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darkthor Postat Ianuarie 2, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 2, 2013 la 750-ul ala care l-am avut pe mana...,stiu ca si el a trebuit sa schimbe amortizorul de ghidon, dar nu a luat unul stock... Acum nu stiu daca te ajuta informatia,dar asa tin eu minte... pura idee, el l-a setat sa fie foarte fix....deci...nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Ianuarie 2, 2013 Share Postat Ianuarie 2, 2013 Vad ca te invarti in jurul cozii,nu stiu ce incerci sa spui,concret. Ca sunt de acord cu tine,ca e util,ca-si are rostul.Ba chiar as putea sa numesc ca fiind o necesitate la cum sunt si sunt intretinute drumurile pa la noi.numa bine, la multi ani tie tuturor motoristilor si nu numai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 Pot sa confirm si eu ca GSXR-ul e cam dificil pe denivelari. Cel putin ala cu care am mers eu model 2002. Cu alea mai vechi de 2000 nu am avut probleme. Poate e doar o coincidenta si aveau setari aiurea amandoua. Cert este ca mie mi separea ca nu am loc pe motorul ala. Si nu sunt o persoana foarte inalta. Am 1,80. Totusi persoanele mai scunde mi-au spus ca nu au probleme pe GSXR. Cel mai bine este sa verifici daca iti place pozitia inainte sa umperi un motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.