Sari la conținut

Sfaturi de la posesorii de Suzuki DR 800 S


Postări Recomandate

Buna sa va fie inima dragi compatrioti inoculati cu virusul "M"!

Cum urmeaza sa imi achizitionez un model de Suzuki DR 800 dupa 'jdemii de cautari de informatii si pareri despre acest model (hotarand ca este cel mai potrivit pt. stilul meu) as dori sa va intreb ,caci nu am gasit informatii(sau poate ca nu am "scotocit" unde trebuie) ce inaltime este minima recomandata din experienta dvs. pentru a stapani acest calut atat de drag mie? Eventual alte pareri sau sugestii sunt bine venite.

 

 

 

 

Cu respect, ma inclin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inaltimea, ca inaltimea, dar trebuie sa te ti foarte bine pe piciore nenica ca-i o mobra al dracului de grea, vre-o 220kg si rezervorul (generos de altfel) destul de sus, altfel eu la 1.85 si 80kg m-am simtit ok pe dansa desi a fost prima mobra. Minunata de altfel durdulia, nu-i pot reprosa decat ca ma chinuia al dracului de tare ridicatul dansei de pe jos (mi-a iertat multe si m-a tinut in sea si atunci cand nu mai speram ca o va mai face) :cheers: mi-e dor de grasana...

Editat de SUN_83
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inaltimea, ca inaltimea, dar trebuie sa te ti foarte bine pe piciore nenica ca-i o mobra al dracului de grea, vre-o 220kg si rezervorul (generos de altfel) destul de sus, altfel eu la 1.85 si 80kg m-am simtit ok pe dansa desi a fost prima mobra. Minunata de altfel durdulia, nu-i pot reprosa decat ca ma chinuia al dracului de tare ridicatul dansei de pe jos (mi-a iertat multe si m-a tinut in sea si atunci cand nu mai speram ca o va mai face) :cheers: mi-e dor de grasana...

Pai eu am 1,76...1,78 al naibii ca nici nu mai stiu si 65 de kapagheuri sper sa reusesc sa o domolesc nu de alta da pe loc mi-e cam asa ca dupa ce se invarte roata e ok pt ca am destula experienta pe coclauri...recunosc cu comuniste de-al de ij-uri, nipre, minsk, mz, etc...aaa si am mers multisor pe o Cagiva Canyon de 500.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca o cobori s-ar putea sa te lase sa atingi cu ambele picioare pamantul ceea ce pentru inceput cred ca ti-ar prinde bine. Dar cel mai bine ia-o de coarne si calareste-o nitel domnule si te lamuresti ce si cum! multa bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! eu sun Incepator si in noembrie mi-am luat un DR 750s BIG... acelasi drac putin mai domol. Stock inaltimea seii este la 876mm fata de sol deci la 1,76 ai tai dacai ai cracii lungi ar fi ok sa zicem. Eu am 183 si 76kg si ajung cu toata talpa jos dar nu pot sa zic ca am cine stie ce aderenta cu bocancii mie ok (au talpa mai groasa). Trebuie sa te gandesti ca e greu de ridicat... are 179 de kg la gol + 2,7 litri de ulei, daca ii mai faci si plinul 29 de litri ajungi lejer 220-230 de kg. Eu am scapato pe jos dar m-am descurcat. Sfatul meu e sa ridici cu picioarele nu cu spatele... e bine pt sanatatea ta :)

 

De mers nu prea stiu ce sa iti zic... eu am mers doar zile cu ea ca a venit zapada si mi-a stricat distractia.

 

LE: a zis si colegul mai sus... se poate cobora putin din suspensie

Editat de Hyena986
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc mult pt informatii cred ca nu vor fi probleme mai ales ca recent am fugarit si un klr 650 despre care am uitat pt ca eram prea "beat" sau mai bine zis imbatat de senzatie :)

Editat de Cristinelu_motorelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Smecheria cu vacile astea mari, grele si inalte e sa le dansezi. Adicatelea tu le conduci dar sa-ti cunoasca pasii. Faci un soi de balet cu dansele. Daca vrei sa folosesti forta ai pus-o de malineanu. Veti cadea amandoi gramada si nu se stie care sub cine. Daca-mi zicea vreunu acum 3 ani c-o sa trec cu balena printre masini la semafoare de pe o banda pe alta ca altii cu scuterele, i-as fi zis ca-i nebun la cap...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti place motoru nu o sa ai probleme ca te obisnuiesti repede,eu am avut dr 650 si acuma am Varadero si nu am probleme la 174 si 76 kg. Multi km. sa faci cu ea fara probleme

Multumesc mult numa' sa vad ce gasesc ca-s in cautari...cei care au si vor sa vanda sa nu se sfiasca sa dea un semn!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in alea 5 zile de mers eu nu am avut probleme cu strecuratul printre masini la semafor in bucuresti... e capra inalta si oglinzile trec peste oglinzile masinilor mai nasol cand nimeresti o duba sau ceva suv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! eu sun Incepator si in noembrie mi-am luat un DR 750s BIG... acelasi drac putin mai domol. Stock inaltimea seii este la 876mm fata de sol deci la 1,76 ai tai dacai ai cracii lungi ar fi ok sa zicem. Eu am 183 si 76kg si ajung cu toata talpa jos dar nu pot sa zic ca am cine stie ce aderenta cu bocancii mie ok (au talpa mai groasa). Trebuie sa te gandesti ca e greu de ridicat... are 179 de kg la gol + 2,7 litri de ulei, daca ii mai faci si plinul 29 de litri ajungi lejer 220-230 de kg. Eu am scapato pe jos dar m-am descurcat. Sfatul meu e sa ridici cu picioarele nu cu spatele... e bine pt sanatatea ta :)

 

De mers nu prea stiu ce sa iti zic... eu am mers doar zile cu ea ca a venit zapada si mi-a stricat distractia.

 

LE: a zis si colegul mai sus... se poate cobora putin din suspensie

Apropo cat te-a ajuns vacuta daca e public?

 

in alea 5 zile de mers eu nu am avut probleme cu strecuratul printre masini la semafor in bucuresti... e capra inalta si oglinzile trec peste oglinzile masinilor mai nasol cand nimeresti o duba sau ceva suv

Inca o intrebare...care ar fi diferentele intre 750 si 800 asa ca necunoscator despre acest model intreb? (Aveti va rog rabdare cu mine ca-s prost in ceea ce priveste acest model!!!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se-ntreaba nu se spune :P Motorul e putin mai maricel deci difera putin ca piese, in rest nu sunt mari direrente as putea sa zic chiar de loc vezi ca gasesti la manuale atat cartea tehnica cat si manualul utilizatorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga un ochian aci http://www.suzukicycles.org/DR-series/DR750-800S-Big.shtml eu am avut ambele motorizari iar diferentele de putere dintre cele doua nu-s semnificative(ceva de genul 4cp) la cuplu se simte mai vanjos 800 iar in ture urca mai repede 750-ul, de consumat mi s-a parut acelasi drak undeva la 6,5% in oras iar in afara cu pasager si bagaje in jur de 5% mers civilizat, croaziera la 110kh/h, consum minim 4,5 singur pe mobra si 90 km/h, maxim 8,5 pe coclau. Ambele mi-au consumat ulei mai ales la tas de ele...viteza o resimti in gramele de ulei completate, altfel cumintele dar trebuiesc verificate periodic!



/index.php?/topic/172916-bursa-locala/page-115?

vezi aici ceva interesant, iar la vanzari mai gasesti vre-o doua, bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dr 800s varianta pe care am avut-o eu este ok, poate ceva lipsa de putere la o accelerare mai rapida, urca foarte repede la 7-8000 ture, si e superba la drum intins. Personal la pietris mai mare si noroi mi-a dat ceva emotii. Consum la drum intins 4.5-5l/100km . De-a lungul unui sezon i-am schimbat rulmentii la jug (am luat-o cu rulmentii uzati) si mi-a sarit odata electrodul de la o bujie. Da , nu e greseala , a plecat numai cuiul metalic din interiorul bujiei. Schimbat bujie = totul ok.

post-64478-0-16271300-1357629754_thumb.jpg

post-64478-0-54712800-1357629772_thumb.jpg

post-64478-0-46961300-1357629797_thumb.jpg

post-64478-0-00130600-1357629831_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc inca o data tuturor ce au binevoit sa-mi stearga ceata din fata ochilor...asta va fi pana la urma numai sa gasesc una bunicica.



Dr 800s varianta pe care am avut-o eu este ok, poate ceva lipsa de putere la o accelerare mai rapida, urca foarte repede la 7-8000 ture, si e superba la drum intins. Personal la pietris mai mare si noroi mi-a dat ceva emotii. Consum la drum intins 4.5-5l/100km . De-a lungul unui sezon i-am schimbat rulmentii la jug (am luat-o cu rulmentii uzati) si mi-a sarit odata electrodul de la o bujie. Da , nu e greseala , a plecat numai cuiul metalic din interiorul bujiei. Schimbat bujie = totul ok.

Zi-mi te rog cat ai completat ulei per sezon raportat la nr. de kilometri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer am completat doar cand am luat-o pentru ca dupa aceea nu a mai avut nevoie. In total am mers in jur de 1000-1200 km. Eu am vandut-o pentru ca sotia nu a vrut sa se urce in sa in plimbari mai lungi si pentru enduro (padure, teren acccidentat, camp cu mult praf, noroi ) este mult prea grea. Plus ca dupa ce am intrat in noroi de cateva ori s-a blocat roata de la noroiul adunat sub aripa de fata.

La plimbari lungi este superba pentru faptul ca poti sta relativ drept in sa si nu amortesti, aveam esapamentele modificate si cand "crosetam" pe sosea eram una cu toate cele 220 kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cam la 500 de km (prin oras) trebuie verificat la drum lung nu prea mananca...era frumusica



am si eu o nelamurire... la DR750 trebuie sincronizate carburatoarele cu vacuumetru ca la CBR f3? de exemplu sau sunt reglate mecanic avand in vedere ca lucreaza ambele pe acelasi piston, ca un carburator dublucorp sincron ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cam la 500 de km (prin oras) trebuie verificat la drum lung nu prea mananca...era frumusica

 

am si eu o nelamurire... la DR750 trebuie sincronizate carburatoarele cu vacuumetru ca la CBR f3? de exemplu sau sunt reglate mecanic avand in vedere ca lucreaza ambele pe acelasi piston, ca un carburator dublucorp sincron ?

Eu m-am jucat ochiometric cu ele ajutandu-ma de setarile din manual si nu am reusit nici o data sa le dau cu cracii in sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa-l chinui?? cred ca glumesti, poate ai vrut sa spui sa TE chinui si asta in cazul in care dai TU cu el de pamant :cheers:



sa-l chinui?? cred ca glumesti, poate ai vrut sa spui sa TE chinui si asta in cazul in care dai TU cu el de pamant :cheers:

post-49126-0-63896000-1358026130_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 1 month later...

sa-l chinui?? cred ca glumesti, poate ai vrut sa spui sa TE chinui si asta in cazul in care dai TU cu el de pamant :cheers:

Ratza ( ca eu asa-i zic :) ) sigur nu se chinuie, dar daca te uiti la momentul 2:05 - 2:07 din film, acolo e buba .... Ii dai gaz si te rogi sa aibe aderenta... sau daca n-ai avint esti fiu ploii. E grea si asta e !

Am un amic care a avut el fixu' asta sa participe la un circuit de cross cu DRu, a luat locul 8, printre tintari de 80 de kg ...

 

Oricum, poti optimiza mult ciclistiaca DRului dar cu banuti cam multi. Dupa mine cel mai tare e rezervorul de plastic + o singura toba usuoara + acumulator de 200g + alte arcuri pe fata ...si deja ai altceva sub tine (vb de DR 800)

 

Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...