Sari la conținut

Hai sa dam o tura !


ottoMan
 Share

Postări Recomandate

Un concurs fara un premiu nu stiu daca se poate numi concurs.

Sunt curios citi vor merge sa-si consume timpul si benzina asa, de amorul artei!

Ianachim are dreptate cu taxa de participare si cu premiul aferent.

Eu nu mi-as face griji pt.participanti, fiecare merge pe barba lui si fiecare stie cit/cum risca, in definitiv simplul fapt ca te urci in sa este periculos si te expune la riscuri!

Daca esti atat de idiot incat sa te risti mai mult decit este cazul pt.niste bani este strict treaba ta!

Chestia cu notarea numarului de kilometri la start la fiecare motocicleta care participa nu este relevanta, pt.ca pot fi mobre la care nu merge kilometrajul(putine, este drept, dar de ce sa-i privam si pe acestia de concurs)sau modele de cros si enduro la care kilomtrii nu sunt afisati(dupa stiinta mea, sper ca nu am spus vreo prostie)

Daca tot se vrea ceva elegant organizat ti-as da ceva idei:

-Inmaneaza la fiecare participant inaintea startului o fisa de control cu traseul ales si locatia exacta a punctelor de control.

-De-a lungul traseului stabilit pune in orasele mari puncte de control prin care sa treaca fiecare participant.

-In aceste puncte de control se aplica pe fisa concurentului numarul de kilometri pe bord(unde este cazul), data si ora la care a punctat si un abtipild care certifica acest lucru.

Stiu ca este destul de dificil cu aceste puncte de control, in sensul ca trebuie sa fie cineva prezent 24/24 pe perioada concursului, dar se poate lua legatura cu cluburile moto, sau pot face asta motociclisti care sunt disponibili atunci si au locuinta pe traseu.

Nemaipomenit ar fi ca aceste puncte de control sa fie amplasate in benzinarii(numai in Petrom sau Mol, sau Lukoil, sau oricare companie care au statii mai multe pe traseul respectiv), dar este greu de convins o companie de genul asta sa participe, poate daca ai putea intocmi o intelegere cu ei ca fiecare participant in parte sa alimenteze de-a lungul traseului doar in benzinariile companiei respective, dovedit pe baza bonurilor de benzina la punctele orare.

O alta idee ar fi in sediul politiei, se stie ca ei nu inchid niciodata :):) :)

Asta ar presupune un volum mai mare de munca pt.organizator, in sensul ca trebuie sa aleaga personal fiecare punct de control orar, sa stabileasca oamenii, etc.

LUV MAN

 

cel mai simplu

la plecare fiecare primeste autocolante pe care le lipeste pe indicatorul localitatii si face o poza cu motorul in dreptu lui

basta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 123
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ceva in genul asta poza

stikerele le dai in mom in care pleaca omul in cursa cu un desen anume si gata ai efectiv locatiile prin care a ajuns

la sfarsit te uiti pe poze/kilometraj si sanatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau, poate la fel de simplu, fotografiat kilometrajul mobrei la plecare si apoi fiecare poza cu panoul localitatii tranzitate sa fie facuta astfel incat sa fie prins si bordul (cu ceasul de kilometraj) al mobrei.

Aici, e drept, vor trebui exclusi cei carora, cum spunea Luigi, nu le functioneaza kilometrajul (totusi un cablu de kilometraj nu-i o avere!).

In plus de asta s-ar putea ca la start sa se ofere tricouri personalizate participantilor care vor trebui sa-si faca pozele in localitatile care constituie check-point-uri purtand tricoul peste echipament.

Premiu pentru castigator va exista. El nu va fi important ca valoare materiala, dar va fi important la nivel moral.

Ceea ce spui tu, Luigi, legat de organizare (sa existe personal care sa bifeze trecerea concurentilor prin check-point-uri), este extrem de corect si legitim si se va face in viitor, cand concursul se va bucura de sustinere si participare. Sa zicem ca anul acesta va fi un test, urmand ca acest concurs sa evolueze.

 

Legat de periculozitatea mersului pe mobra, io cred ca toti oamenii de pe acest Pamant, cu mintea in cap, sunt constienti ca-n momentul in care s-au uract pe mobra sau in masina si-au asumat un risc. Acela de a fi ultimul drum pe care-l fac ei (sau terti care folosesc drumul), cum se spunea aici. Nu cred ca un astfel de test cum e "Hai sa dam o tura!" induce mult mai mult factor de risc. Cine constientizeaza acest risc si nu e dispus sa si-l asume, e clar ca nu trebuie sa participe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

U...

Eu nu mi-as face griji pt.participanti, fiecare merge pe barba lui si fiecare stie cit/cum risca, in definitiv simplul fapt ca te urci in sa este periculos si te expune la riscuri!

Daca esti atat de idiot incat sa te risti mai mult decit este cazul pt.niste bani este strict treaba ta!

 

man

ne stim si am mers si impreuna in cateva iesiri

iesirile de fun au framecul lor si risurile lor

ceea ce propune omul aici ....este un fun mai extrem

nimeni nu obliga pe nimeni la nimic si cei ce vor sa participe ..............ISI CUNOSC POSIBILITATILE (FIZICE)

 

nu cred ca tu daca vei intra in jos o sa ti risti viata...... ca o sa apari pe forum ca, CASTIGATOR

 

la fiecare drum pe care l fac sunt constient ca exista posibilitatea sa fie ultimul....FARA SA FIE O COMPETITIE/INTRECERE

 

Cristi, nu vreau sa fiu "ala contra" sau ceva... Tot ce zic e ca o astfel de chestie n-ar trebui prezentata ca o iesire la plimbare. Stiu si topicul mai vechi pe tema asta. Acolo oricum, ai specificat din start care e treaba si se intelegea ca e ceva nu pentru toata lumea.

Si acum, legat de riscuri, chiar credeti ca nu sunt semnificative? Din punctul meu de vedere n-ai cum sa castigi asa ceva daca nu iti asumi niste riscuri destul de serioase. Chiar daca esti constient ca n-ai sanse la "locul 1", o sa tragi tare sa iesi cat mai bine, altfel de ce mai participi, nu? De-acord, ar trebui sa fie fun, cel putin pana cand cineva o pateste (desigur, pe barba lui...) Si din pacate, da, de-asta mi-ar fi si frica sa particip la asa ceva. Sigur voi fi in transa si voi merge mai aiurea decat la o iesire normala. Nu stiu in ce masura as fi (complet)idiot daca as face asta... orcine poate fi furat de val, mai ales daca vrea sa inoate in larg. Faptul ca este un risc doar sa te urci in sa nu inseamna ca trebuie sa plusezi. Desigur, este doar o parere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ l.u.v.

"Nemaipomenit ar fi ca aceste puncte de control sa fie amplasate in benzinarii

 

daca s-ar putea intocmi o intelegere cu ei - chiar si o sponsorizare -

ca fiecare participant la raliu sa alimenteze de-a lungul traseului doar in benzinariile companiei respective,

dovedit pe baza bonurilor de benzina la punctele orare."

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clubul BMW Moto Touring din Ungaria http://www.bmwmtm.hu/z/ (site in maghiara dar exista google translate) organizeaza de ani de zile un concurs de regularitate 24h, am participat si eu de 3 ori.

 

In linii mari regulamentul suna in flul urmator:

 

1. Se participa in echipe de cate 3 motociclisti si daca nu ajunge tota echipa la finish, se descalifica echipa (deci se asigura "asistenta", adica daca patesti ceva, ai 2 colegi).

 

2. In momentul startului ti-se da un itinerariu fix (comun), cu descrierea textuala a acestuia (deci un fel de road book, dar nu atat de profi ca la raliuri)

Traseul are in total ca. 1.200 km, are 11 etape (11 check point-uri) si trebuie parcurs in fix 24 h, din care 1 ora pauza obligatorie la check point-ul de la mijlocul traseului (noaptea), unde organizatorii iti ofera o masa calda + cafea/red bull.

IMPORTANT: Nu este permisa folosierea GPS-ului si traseul este pe drumuri publice, insa numai pe drumuri judetene/comunale, adica nu autostrazi si drumuri nationale unde sa-i dai 200 km/h fara sa fie nevoie de navigare.

 

3. Se da startul la echipe din 2 in 2 minute si fiecare echipa are "timpul lui" la care trebuie sa se prezinte la check point-uri, unde primeste stampila confirmatoare.

Timpii sunt in asa fel configurati incat se pot parcurge respectand limitele de viteza legale

Exista si check point-uri "inopinate", despre care nu stii (astfel daca scurtezi traseul, te-ai ars...).

 

4. In concurs exista si o etapa gen "test de inteligenta", unde sunt trecute 8-10 sate in ordine aleatorie, iar echipa trebuie sa "conceapa" cel mai scurt traseu care trece prin toate aceste localitati (evident exista check point in fiecare sat), in asa fel incat etapa sa fie parcursa cat mai repede.

 

5. Taxa de inscriere este in jur de 15 EUR, dar pt care primesti o masa calda si un tricou de concurs.

Clubul insa a gasit sponsori pt a plati oamenii care au planificat/pus in practica traseul + pe cei de la check point-uri/asistenta.

 

Cam atat vroiam sa scriu, eu zic ca organizatorii ar putea prelua anumite idei de la acest club.

In ceea ce priveste oboseala, intr-adevar este greu, dar cei mai multi participanti erau intre 30-40 ani si nu baieti teribilisti, iar atmosfera este una exceptionala (chiar daca eram adversari, de obieci ne ajutam reciproc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Interesant si elegant, dar am niste nelamuriri:

-Mai exact, cum preintampina acele check-point-uri de control inopinat scurtarea traseului?

-De ce fara GPS?

Cum poti verifica participantii daca au folosit GPS sau nu?

Se merge doar pe buna crestere si cuvant de onoare?

-Cum verifici daca participantii nu o ard pe autostrazi?

Presupun ca sunt postati oameni care monitorizeaza traficul si daca da, ce fac, te opresc din mers si cu ce drept, vorba aia, nu toti mobristii sunt inscrisi in concurs si aia care nu sunt de ce s-ar opri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista si check point-uri "inopinate", despre care nu stii (astfel daca scurtezi traseul, te-ai ars...).

Orice raliul care se respecta include aceste puncte de control secrete.

Nu stii unde sunt si evident nu trebuie sa opresti la ele!

 

Aceste puncte de control secrete nu sunt puse doar pentru a se verifica integritatea parcurgerii traseului

ci si pentru respectarea timpilor aferenti fiecarui roadbuck in parte.

Sa presupunem ca X are pentru traseul Bucuresti - Ploiesti alocate 40 de minute.

Da la ora 9.00 a.m. la 9.40.

Pentru a respecta ora de ajungere la Ploiesti... la Barcanesti ar trebui sa treci conform road-buckului

pe minutul 9.33.

Se penalizeaza atat timpii in minus, ex. pentru trecerea la ora 9.30 (penalizare 3 puncte...

cat si ce e in plus, ex: 9.34... penalizare 1 punct).

La acumularea a 30 minute (puncte)... echipajul X este scos din concurs

sau depunctat corespunzator regulamentului raliului respectiv!

Deci, se urmareste nu numai corectitudinea parcurgerii "hartii" oficiale,

ci si regularitatea parcurgerii traseuluilui!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant si elegant, dar am niste nelamuriri:

-Mai exact, cum preintampina acele check-point-uri de control inopinat scurtarea traseului?

Check point-urile sunt plasate la "extremitatile" traseului, adica in sate pe care ai fi tentat sa le ocolesti, mergand pe cel mai scurt/rapid drum spre finish-ul etapei.

-De ce fara GPS?

Fiindca este un concurs de orientare nu doar de anduranta, cu un GPS ar fi floare la ureche, cum sa mai departajezi echipajele?

Cum poti verifica participantii daca au folosit GPS sau nu?

Se merge doar pe buna crestere si cuvant de onoare?

Se merge pe incredere, insa avand in vedere ca echipele se mai si intalnesc/intersecteaza, se pot raporta cei care folosesc GPS-uri sau telefoane, etc. Dar nu asta e ideea, chiar n-am vazut pe nimeni sa triseze, ce rost ar avea?

-Cum verifici daca participantii nu o ard pe autostrazi?

Poti sa mergi si pe autostrazi daca vrei :) , dar cum spuneam, tot traseul de deruleaza pe drumuri judetene, deci trebuie sa treci prin niste sate mici.

Exemplu de etapa: Ostrov (CL) - Vama Veche (CT), dar numai in zig-zag, prin tot felul de sate si comune.

Presupun ca sunt postati oameni care monitorizeaza traficul si daca da, ce fac, te opresc din mers si cu ce drept, vorba aia, nu toti mobristii sunt inscrisi in concurs si aia care nu sunt de ce s-ar opri?

Check point-urile sunt mentionate in road book (mai putin cele inopinate) ca sa le cauti. Cele inopinate sunt amplasate "strategic", de ex. dupa intersectii unde trebuie sa incetinesti si sunt marcate corespunzator cu steaguri si lumini (noaptea).

Repet, concursul de desfasoara pe drumuri slab circulate, unde este foarte usor ca sa recunosti check point-ul, respectiv ei sa va recunoasca pe voi (echipa). Motocicletele din concurs au cate un actibild lipit pe carena.

Editat de Okesz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un raliu poate avea propriile reguli !

Respectiv... cele mai bune idei agreate de majoritatea concurentilor de aici!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

 

Am inteles, mersi pt.lamuriri!

Sa presupunem ca X are pentru traseul Bucuresti - Ploiesti alocate 40 de minute.

De la 9.30 la 9.40.

Pentru a respecta ora de ajungere la Ploiesti... la Barcanesti ar trebui sa treci conform road-buckului

pe minutul 9.33.

Se penalizeaza atat timpii in minus, ex. pentru trecerea la ora 9.30 (penalizare 3 puncte...

cat si ce e in plus, ex: 9.34... penalizare 1 punct).

Recunosc ca nu am idee cum sunt organizate intrecerile de genul asta, dar mi se pare destul de greu de respectat timpii aia.

Si in plus si in minus.

Daca am inteles bine trebuie sa respecti exact intervalul orar dat de organizatori.

In cazul asta, probabil se vrea sa se respecte intervalul de viteza pe drumul respectiv, unde ar mai fi intrecerea in sine?

Presupun ca toti or sa mearga la fel in acelasi ritm si respectand indicatoarele rutiere logic ar fi ca toti sa ajunga in acelasi timp, nu?

Atunci s-ar pune problema doar de anduranta, nu si de timpi..

Si daca ajungi la Ploiesti mai devreme cu trei minute ce faci, astepti pe dreapta pina se face ora si punctezi, sau cum?

In configuratia asta ceva imi scapa, nu vad logica.

 

Daca se merge numai pe drumuri secundare, ca la unguri, atunci vai de mama lor de mobre, adica la noi gasesti gropi si pe DN-uri, daramite pe judetene, din start cursa s-ar adresa doar celor enduro, cross, etc.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La unguri sosirea mai devreme la checkpoint nu se penaliza, deci puteai sa profiti de avantajul cumulat in urmatoarea etapa.

La alte concursuri insa (de ex. la enduro) esti penalizat daca intrii in checkpoint mai devreme, astfel trebuie sa astepti la 20-30 m de checkpoint si intrii pt stampila fix in minutul tau.

Pt un concurs de amatori, mai ales pe sosea, strictetea aceasta nu ar fi motivata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu... fiecare "casa" isi poate face probele proprii...

dar, un raliu oficial trebuie sa respecte regulamentele codului rutier in vigoare.

Unii vor zambi condescendent, dar nu e asa de usor cum pare...

Poate sunt motociclisti care isi amintesc o etapa a "Dakarului" african...

in care un campion en titre a fost penalizat pentru depasirea vitezei legale cu 10 km/h...

intr-un sat din desert... sat populat de cativa oameni, trei magari si o camila. Serios!

O medie de 40... inseamna intr-un raliu minim 80 kmh!

Intr-o astfel de competitie sarea si piperul sunt punctele de control secrete...

unde putini "merg ca ceasul" si aproape nimeni nu scapa nepenalizat.

Traseul mai este asezonat cu diferitele "probele speciale", pot fi si de inteligenta, cultura generala,

sau probe de indemanare si de viteza contra cronometru!

Si aici se acumuleaza puncte...

Intrarea din directie contrara in CP = descalificare!

La concret, punctele de control obligatorii au urmatoarele reguli:

Daca ajungi cu avans, astepti inaintea mesei de arbitraj si intri la minutul tau care este afisat acolo.

La intarziere, intri direct, semnezi si via!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In fiecare vara foarte multi motociclisti pleaca de capul lor sau in grup (mai mult sau mai putin organizat) in excursii de un weekend. Pleaca sambata dimineata de acasa, fac poze pe un traseu pitoresc, seara pun cortul in munti, in padure sau chiar in curtea unui satean, infuleca veseli ceva si beau o bere. Duminica dimineata o iau inapoi spre casa, nu neaparat pe acelasi drum. Ajung dupa-amiaza sau seara acasa fericiti si unii dintre ei povestesc pe aici ce au facut. Nu am bagat de seama pana acum sa fie socotiti inconstienti pentru ca si-au pus viata proprie si pe a altora in pericol.

Astfel de excursii au loc probabil in fiecare weekend, chiar daca nu stim noi. Cand apare ideea ca intr-un anumit weekend aceste excursii sa fie contorizate intr-un tabel excel si participantii sa bea la final o bere in cinstea celui care a realizat cel mai interesant traseu, brusc totul devine sport extrem. De ce ?

 

Lucrurile pot fi facute foarte safe. Cineva din Bucuresti (de exemplu) poate sa plece sambata dimineata pe ce traseu isi doreste, sa faca minim 800 de km intr-o bucla (fara niciun efort deosebit), intorcandu-se sambata seara acasa (pe la 22:00 sa zicem) pentru a dormi peste noapte in patul lui. Duminica dimineata o ia de la inceput, pe alta bucla si face 500 de km sa zicem (iarasi, fara niciun efort deosebit) si ajunge la punctul de sosire la ora stabilita. Cel mai probabil nu va castiga vreun titlu, dar va obtine un punctaj bun, va fi avut o participare demna, se alege cu o mini-aventura, petrece ceva timp cu oameni care au cam aceleasi chestii in cap si-si deschide apetitul pentru plimbari.

 

Nu este o competitie sportiva. Evenimentul nu va fi afiliat sub nicio forma niciunei federatii sportive, pentru ca ne dorim sa fie un eveniment pentru amatori, nu pentru profesionisti. Un eveniment pentru amatorii de plimbare. E doar un alt pretext pentru a va petrece un weekend pe soselele patriei.

Chiar daca nu va inscrieti la niciun eveniment, cel mai probabil in weekendul respectiv tot asta o sa faceti - o sa va plimbati in lung si-n lat cu motorul. Si o sa faceti poze pe unde ati fost. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fim obiectivi!

In varianta explicata mai sus... nu mai are logica invitatia initiala la competitie...

asa cum reiesea clar din provocarea din prima postare: "cine face mai multi km pe moto in 36 de ore!"

In acest caz se impune schimbarea denumirii din RALIU in RAID.

Raidul de placere... "Hai sa facem o tura".

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In fiecare vara...

Cand apare ideea ca intr-un anumit weekend aceste excursii sa fie contorizate intr-un tabel excel si participantii sa bea la final o bere in cinstea celui care a realizat cel mai interesant traseu, brusc totul devine sport extrem. De ce ?

 

Pentru ca altceva se intelege din primul post, unde ai precizat destul de clar: "Regulamentul este simplu: aduna cat mai multi kilometri (puncte) intr-un interval de 32 de ore pentru a castiga."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa o vedem altfel.....

cine vrea sa participe poate constientiza mai bine la ce si cum se va intampla

 

eu unul am vazut acest anunt ca pe o informatie

x ar vrea sa facem asta

cum a si scris

parerile si opiniile celor ce doresc sa participe pot "pune " fundatia acestui raid raliu plimbare intrecere.....etc

primul lucru care ar tebui sa l avem in vedere NU este sa incepem cu vai ce obositor vai ce periculos vai ce ...vai

 

eu am obiceiul sa scriu clar si de la inceput cand vreau sa plec intr o tura...fara incepatori, fara oamneni necunoscuti in ale calatoriei,

asa se poate considera si postul de la inceput

 

cui ii este PREA MULT CE S A ANUNTAT, NU ESTE NICI O RUSINE SA NU PARTICIPI

CINE VINE SI VREA DE BUNA VOIE SA PARTICIPE ISI ASUMA RISCURILE

 

LA PISCINA SCRIE CLAR ADANCIMEA .....VREI SA FACI BAIE.......ASTA E ....POATE O SA TE INECI...NU E VINA PROPRIETARULUI

 

EU ZIC CA CEI INTERESATI SA VINA CU IDEI IAR TOTUL SE POATE "AMBALA" LA O BERE ...NU PE FORUM

 

IDEEA ESTE SUPER

ESTE GANDITA DE MOTOCICLISTI SI PENTRU MOTOCICLISTI...TOTI STIM CE INSEAMNA SA MERGI PE 2 ROTI

 

SI ASA CA O () PROPUN ACORDAREA UNUI PREMIU ECHIVALENT CU LOCUL 1 SI ULTIMULUI AJUNS

ASA POATE NIMENI NU AMI ALEARGA SASI RUPA GATUL.........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"cui ii este PREA MULT CE S A ANUNTAT, NU ESTE NICI O RUSINE SA NU PARTICIPI"...

 

Nene, pana acum nu este prea mult ce s-a anuntat... este prea ambiguu!

Hai sa o lamurim ca intre barbati:

vrem un raliu, pai hai sa punem bazele unui raliu moto!

vrem o gargara, un raid de placere... si asta se poate.

Ideile si decizia ne apartin.

Hai sa ne hotaram ce si cum vrem!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"cui ii este PREA MULT CE S A ANUNTAT, NU ESTE NICI O RUSINE SA NU PARTICIPI"...

 

Nene, pana acum nu este prea mult ce s-a anuntat... este prea ambiguu!

Hai sa o lamurim ca intre barbati:

vrem un raliu, pai hai sa punem bazele unui raliu moto!

vrem o gargara, un raid de placere... si asta se poate.

Ideile si decizia ne apartin.

Hai sa ne hotaram ce si cum vrem!

PROPUNERILE DVS. FIIND..........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este forum public!

vrem un raliu, pai hai sa punem bazele unui raliu moto!

vrem o gargara, un raid de placere... si asta se poate.

Ideile si decizia ne apartin.

Bagati gaz!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, daca nu e cu suparare, puteti pune bazele cui vreti, dar aici (pe acest thread) se discuta despre ce s-a propus initial, respectiv competitia "Hai sa dam o tura!".

Asa cum a spus si Ianachim, organizatorii nu obliga pe nimeni sa participe. Cui nu-i convine ideea, poate pune la cale orice fel de competitie doreste.

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...