Sari la conținut

Probleme cu pompa de benzina /Tenere 600 3AJ


Danysenda
 Share

Postări Recomandate

Salut tuturor,

 

initial am crezut ca se evapora benzina din carb,dar nu e chiar asa.Dupa 1 zi 2 nu imi mai porneste decat daca sulfu in furtunele de la benzina,am desfacut pompa de benzina si am observat ca este benzina(banui) sau alt lichid in spatele membranelor de pe cele 2 capace ale pompei,nu am desfacut membranele inca,deci nu am scos nici un lichid de nici unde sa nu stric ceva,trebuie sa fie lichid acolo?.Membranele par intacte,pompa mi desfacuta in garaj pe masa,sper sa ma ajute cineva in legatura cu aceasta problema,ce pot sa fac,ce ar trebui sa repar/schimb.Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt sparte membranele, la mine a fost sparta cea care are legatura cu furtunasul de vacum, unde intra furtunasul de vacum in pompa , nu trebuie sa fie benzina.

Eu am lipito cu nustiu ce solutie si o bucata de plastic suptire.Poti sa o desfaci linistit, n-ai ce strica.



Despre tipul asta de pompa este vb?

 



Acum am vz ca ai scris despre membrane ca sunt intacte, la mine a fost spartura cit un virf de ac.

post-71410-0-79740700-1359562040_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da asta este pompa,cat despre membrane...par sa fie intacte,exact membrana in cauza este si la mine....cea de pe partea cu furtunul de vacum,am sa le dau jos si le verific cu 'lupa',mi-ai fost de foarte mare ajutor!Mersi fain !Dau o bere la prima intalnire,promit !



Doar ca...le-am verificat de 2 min pe amandoua si par ok,nu ii posibil sa fi ajuns benzina la prima membrana prin intermediul furtunului de vacum(nu imi explic cum,dar na...orice ii posibil).

Editat de Danysenda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia e pompa cand is eu popa. E o canea sau un robinet vacuumatic.

Cumpara un kit de canea (contine cam tot ce e in interiorul robinetului si se poate strica) si monteaza-l.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Robinet vacuumatic fie...pe chestia din poza de mai sus nu am nici un ON si nici un PRI,doar in/out..atat.tur/retur benzina si un furtun care merge la admisie respectiv face vacum,in rest e prins laolalta cu 6 suruburi si cu 2 de cadru,atunci cum pozitionez acel robinet?:)

Editat de Danysenda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele nu au retur. Normal trebe sa ai on lasa benzina sa curga daca ai mai mult de aproximativ 3 litri, rezerva lasa benzina sa curga pana se goleste rezevorul si la ambele trebe sa curga numai cand motorul e pornit sau dai la automat ca ai si un fel de robinet vacumatic care lasa benzina sa curga cand motorul face vacum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele nu au retur. Normal trebe sa ai on lasa benzina sa curga daca ai mai mult de aproximativ 3 litri, rezerva lasa benzina sa curga pana se goleste rezevorul si la ambele trebe sa curga numai cand motorul e pornit sau dai la automat ca ai si un fel de robinet vacumatic care lasa benzina sa curga cand motorul face vacum.

ai dreptate,am cate un robinet pe fiecare parte a rezervorului cu ON/OFF si RES cat despre pompa care tocmai am reparat-o e in/out...intrare/iesire benzina,imi cer scuze m-am exprimat eu gresit

 

P.S. Dintre toate postarile,un singur tip ma ajutat cu un singur post,dc se tot agita lumea pe aici daca oricum nu rezolvati nimic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E UN ROBINET VACUMATIC !

 

pe pozitia ON da drumul benzinei numai dupa ce motorul produce vacum , pe PRI curge direct(fara vacum)

ce le mai "sti" tu pe toate ...

 

ai dreptate,am cate un robinet pe fiecare parte a rezervorului cu ON/OFF si RES cat despre pompa care tocmai am reparat-o e in/out...intrare/iesire benzina,imi cer scuze m-am exprimat eu gresit

 

P.S. Dintre toate postarile,un singur tip ma ajutat cu un singur post,dc se tot agita lumea pe aici daca oricum nu rezolvati nimic?

la mine curge si cand este motorul oprit, dar daca invarte electomotorul creste debitul, iar dupa pornirea motorului baga la greu ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce le mai "sti" tu pe toate ...

 

la mine curge si cand este motorul oprit, dar daca invarte electomotorul creste debitul, iar dupa pornirea motorului baga la greu ...

nu chiar pe toate :)

 

as repara robinetu ala in locu tau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La unele motoare robinetul e simplu fara vacum daca vrei sa opresti benzina trebe sa il pui pe pozitia oprit (off sau cum ii zice). Daca cuiele ponto inchid bine nu are nimic ca benzina curege tot timpul in carburatoare, e ca si cum am mai avea 2-4 robinete automate :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La unele motoare robinetul e simplu fara vacum daca vrei sa opresti benzina trebe sa il pui pe pozitia oprit (off sau cum ii zice). Daca cuiele ponto inchid bine nu are nimic ca benzina curege tot timpul in carburatoare, e ca si cum am mai avea 2-4 robinete automate :rolleyes:

 

si unele au chiar si retur, ca sa vezi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu chiar pe toate :)

 

as repara robinetu ala in locu tau...

 

la tenere robinetul nu este vacumatic, nu are "PRI" ... pompa este separata de robinet (probabil acelasi principiu de functionare) si arata ca aia din poza de mai sus , probabil motorul a fost pornit cu benzina din carburator si robinetul rezervorului inchis , din care cauza s-a stricat membrana pompei desi ma indoiesc pt ca cuiul poantou este deschis si presiunea comunica cu exteriorul

 

 

 

La unele motoare robinetul e simplu fara vacum daca vrei sa opresti benzina trebe sa il pui pe pozitia oprit (off sau cum ii zice). Daca cuiele ponto inchid bine nu are nimic ca benzina curege tot timpul in carburatoare, e ca si cum am mai avea 2-4 robinete automate :rolleyes:

robinetul simplu are 2 sorburi in rezervor, unul mai inalt si unul pentru rezerva ce colecteaza tot carburantul ... astfel poti trai (mai rau ce-i drept :) ) si fara indicator electric pt nivelul benzinei in bord

 

 

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E UN ROBINET VACUMATIC !

 

pe pozitia ON da drumul benzinei numai dupa ce motorul produce vacum , pe PRI curge direct(fara vacum)

La tenere nu e robinet vacuumatic.E cu pompa actionata vacuumatic.robinetul de pe rezervor e situat la acelasi nivel cu carburaorul ,deci are nevoie de alimentare cu pompa!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor,

 

initial am crezut ca se evapora benzina din carb,dar nu e chiar asa.Dupa 1 zi 2 nu imi mai porneste decat daca sulfu in furtunele de la benzina,am desfacut pompa de benzina si am observat ca este benzina(banui) sau alt lichid in spatele membranelor de pe cele 2 capace ale pompei,nu am desfacut membranele inca,deci nu am scos nici un lichid de nici unde sa nu stric ceva,trebuie sa fie lichid acolo?.Membranele par intacte,pompa mi desfacuta in garaj pe masa,sper sa ma ajute cineva in legatura cu aceasta problema,ce pot sa fac,ce ar trebui sa repar/schimb.Multumesc anticipat.

daca scoti furtunul de alimentare din carburator ce se intampla inainte si dupa ce "dai la automat" ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Na in fine....problema nu e de acolo,pompa/canela/robinetul vacumatic ce o fi...e ok,benzina ajunge cu presiune la carburator,da tot nu porneste numa cand vrea ea.am curatat odata carburatorul da cred ca problema persista de acolo,sa ma exprim mai neacademic:daca bag aer cu compresorul pe furtunul ce intra in carb sa impinga umpic de benzina,porneste.Ceva mizerie este pe undeva,ce nu stiu e ce sa curat.Am cumparat motorul in decembrie si singurele ture au fost prin padure sa nu fie garda neavand numere valabile,probabil de acolo si mizeria...nu stiu.Ma cam sperie chestia asta pentru ca vreau sa stiu ca e ok motorul pe cand vine caldura...sa pot merge la RAR ,alea alea... sa pot incepe sezonu in forta :peace: .P.S dupa ce porneste,ori de cate ori o pornesc,merge...in schimb daca sta o zi doua iar tre sa fac faza cu comproesorul.Nu am vorbit prea academic,dar cred ca intelegeti ce vreau sa spun.Toate cele bune !



daca scoti furtunul de alimentare din carburator ce se intampla inainte si dupa ce "dai la automat" ?

Daca scot furtunul si are umpic de benzina in carb..parca vrea sa o ia...dar nu porneaste.Si cu furtunul pus,cam tot aia e...



Cand am curatat carb. l-am desfacut complet si l-am curatat cu benzina, cu compresorul si cu lite prin toate gaurile.Trebuie sa curat ceva anume mai calumea? :tomato:



Si daca cineva se intreaba dc nu merg la un mecanic e pt ca si motoarele ce le'am avut si masina personala nu au vazut mana de mecanic,nu am incredere deloc.Culmea e ca am vazut motorul de vreo 3 ori inainte sa il cumpar in 3 zile diferite si de fiecare data l-am pornit la rece si mergea,nu cred ca l-am cumparat defect, deoarece pana nu demult pornea ok.Parerea mea ii ca daca ai de toate la indemana dc sa nu o faci singur?ca nu esti planta :)).Va salut respectuos

Editat de Danysenda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema ta este de la cuiul pontou care ramane blocat pe inchis ,scoate-l impreuna cu plutitorul si curata locasul unde intra si pe el cu o carpa moale.Verifica sa culiseze usor si starea conului.

Iar pentru ce ai scris mai devreme....tipic romanesc.(mai bine ma chinui decat sa dau sa manance si alti si sa fiu linistit)

Editat de Indian73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai interpretat gresit,decat sa incerc unul din cele 90 % din servisuri care te fac de bani pt mai multe probleme nu numai aceea cu care ai venit mai bine imi rezolv eu problemele ca nu is olog,nu ti se pare corect? am reusit si cu mototcicleta.multumesc de ajutor

Editat de Danysenda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand pornesti tine cu mana manerul de la soc. Daca nu porneste, ciocaneste cu o coada de surubelnita in corpul carburatorului , vibratia ar trebui sa deslipeasca varful cuiului poantou ... asta in cazul in care plutitorul este reglat corect.

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are montat un alt tip de soc decat cel original,sta foarte fix in orice pozitie.Multumesc de sfaturi,am pornit'o pana la urma cu compresorul,seringi cu benzina ..alea alea:)).In fine,ideea ii ca porneste la sfert de fiecare data,o las vreo 2 zile sa vad daca mai face figura ca inainte.Am curatat si asa numita pompa si carburatorul si am motat 2 filtre de benzina pe rezervor pe fiecare parte,sper sa nu mai am probleme,daca mai face figuri revin cu detalii si cu rasp dupa astea 2 zile ...cam asa.Multumesc tuturor pt interesul oferit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...