Sari la conținut

Rateuri


B.B.
 Share

Postări Recomandate

De ce da rateuri la turatii mari un motor in 4T monociclindric? E vorba de cel de pe motocicleta mea. Rateurile sunt insotite de bubuituri specifice in toba si de pierdere de putere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine ultima data era bujia de vina. Asa rateuri aveam in carb, de era sa-mi puste. Am schimbat-o si totul e ok. A doua posibila cauza e aprinderea. Avansul e prea mic. Si de la avans mare poate da rateuri, dar avansul mic e mai probabil sa-ti cauzeze rateurile. Cea mai nasoala varianta e ca iti rasufla supapa de admisie. Cu din asta n-am avut de-a face. Si sa nu uit... Poate fi carburatorul.

Editat de Mikulaish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile zic si eu ca ar putea fi cauza mai ales pt ca spuneai ca nu au aceiasi culoare desi sunt in acelasi cilindru.

Schimba-le si vezi ce se intampla.

O alta cauza posibila ar putea fi o aprindere/bobina nasoala care in ture mari nu mai face fata si mai rateaza cate o scanteie.

Ar mai putea fi si vreo supapa care nu se inchide calumea

Avansul nu cred sa fie de vina pt ca asta nu prea ai cum sa-l dereglezi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca e monocilindru, schimba bujia ca nu te costa mult. Ai grija sa bagi exact tipul de care iti trebuie in motocicleta ta, altfel nu va functiona calumea.

 

La motocicletele de cilindree mai mare (900+ cmc), am vazut sa puste (si sa scoata flacari) la decelerare din ture mari. Asta din cauza tobelor care ori erau modificate, ori erau facute manual. Lipsa de putere nu se simtea insa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi, la intoarcere de la Bacau pe drum a inceput sa impuste din ce in ce mai tare, am oprit si am curatat putin bujiile cu un bricegas, si apoi a mers. Dupa asta, aproape de Galati am ramas fara ambreiaj... dar asta e o alta poveste. Am ajuns acasacu Dacia si Suzuki in remorca.... :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi, la intoarcere de la Bacau pe drum a inceput sa impuste din ce in ce mai tare, am oprit si am curatat putin bujiile cu un bricegas, si apoi a mers. Dupa asta, aproape de Galati am ramas fara ambreiaj... dar asta e o alta poveste. Am ajuns acasacu Dacia si Suzuki in remorca.... :friends:

aseara am constatat cat de mult conteza ce ulei pui in motor daca ai ambreiaj multidisc umed.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aseara dupa ce am dat-o jos din remorca si am bagat-o in curte am desfacut capacul la motor si am constatat ca mbreiajul nu are nica, un disc s-a tocit de la turarile mele disperate in gol (mergeam de parca aveam hidramat). Am constatat cu stupoare ca in loc de 7 discuri am numai 6, am bagat 7 discuri si au incaput, chiar si debreiaza de la maneta ambreiajului. Azi cumpar ulei 10W40, pun si sper sa dau o tura pana la Galati. Cineva mi-a propus un schimb cu o Kawa GPZ 550. Ce spuneti, se merita?

 

Din cauza joculul de la supape poate sa mai apara rateuri...sau daca distrubutia daca nu este ok...

 

:drink: Mai Belbody, ai trecut la Japo si tot la comuniste te trage inima... :cheers:

:friends:

 

am curatat ieri bujiile pe drum cu un bricegas, si nu am mai avut probeleme, dar a cedat ambreiajul pana la urma de tot. Am venit cu ea in remorca.

 

CE sa-i faci daca aici sunt baieti cu mai multe cunostinte de mecanica si care mai si raspund!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cum arata foarte bine daca a trebuit sa le cureti cu briceagul?

Vezi ca o bujie veche sau uzata poti sa o cureti tu si sa o faci ca noua da nu va merge niciodata ca una noua si oricum va merge foarte putin timp.

Cumpara 2 bujii noi ca nu-s o avere si vezi care-i rezultatul, daca face la fel cel putin ai eliminat o cauza posibila

Despre schimb nu stiu ce sfat sa-ti dau, depinde foarte mult de starea ambelor motoare. In Gl este un gpz550 albastru parca care merge f bine ( este al unui om mai in varsta pe la 50 ani) dar nu cred ca despre motorul ala e vorba.

Gpz550 seamana foarte mult cu GS550 pe care-l am , da parca e mai puternic un pic decat Gs-ul, daca si la fiabilitate seamana e bine atunci ( GS550 este recunoscut ca unul din cele mai fiabile motoare, au parcurs lejer 100.000 mile fara reparatii la motor).

Dezavantajul GPZ-ului fatza de DR consta in motorul acestuia care este mai complicat avand 4 cilindri; trebuie sa schimbi 4 bujii, nu 2, reglezi-sincronizezi 4 carburatoare nu 1. Depinde mult si ce vrei sa faci cu motorul, daca-ti place enduro nu ai ce face cu GPZ-ul dar pt turing mi se pare mai comod GPZ decat DR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i mai da fasole ca se baseste...eu cu a mea nu mai am probleme :friends: ok..acu ontopic:bujie, aprindere(banuiesc cdi-ul), de la alimentare nu prea poate sa fie, verif si tu scanteia...avand in vedere ca ai avut minsk si l-ai mesterit destul, principiul e acelasi, in mare parte..desi difera la unele questii...tind sa cred ca tie nu iti face explozia aia cum trebuie...deci, ia-le pe rand si vezi care ar putea sa fie...bafta

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cum arata foarte bine daca a trebuit sa le cureti cu briceagul?

Vezi ca o bujie veche sau uzata poti sa o cureti tu si sa o faci ca noua da nu va merge niciodata ca una noua si oricum va merge foarte putin timp.

Cumpara 2 bujii noi ca nu-s o avere si vezi care-i rezultatul, daca face la fel cel putin ai eliminat o cauza posibila

Despre schimb nu stiu ce sfat sa-ti dau, depinde foarte mult de starea ambelor motoare. In Gl este un gpz550 albastru parca care merge f bine ( este al unui om mai in varsta pe la 50 ani) dar nu cred ca despre motorul ala e vorba.

Gpz550 seamana foarte mult cu GS550 pe care-l am , da parca e mai puternic un pic decat Gs-ul, daca si la fiabilitate seamana e bine atunci ( GS550 este recunoscut ca unul din cele mai fiabile motoare, au parcurs lejer 100.000 mile fara reparatii la motor).

Dezavantajul GPZ-ului fatza de DR consta in motorul acestuia care este mai complicat avand 4 cilindri; trebuie sa schimbi 4 bujii, nu 2, reglezi-sincronizezi 4 carburatoare nu 1. Depinde mult si ce vrei sa faci cu motorul, daca-ti place enduro nu ai ce face cu GPZ-ul dar pt turing mi se pare mai comod GPZ decat DR

 

chestia e ca mie-mi place sa merg si pe camp si pe strada. O sa vad dupa ce-l vad. Oricum Dr-ul nu cred ca pleaca de la mine prea curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...