Sharky66 Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Salutare, As dori si eu daca e cineva care a folosit ulei de motor Yacco, sa-mi spuna ce parere a avut. Partea 2: Care este mai bun dintre Motul 5100 (10W40) si Yacco MVX 500 4T (10W40)? Moto care primeste uleiul, Yamaha FZS 600 Fazer 2001 (cod 5DM) 45.000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 eu as merge pe Motul 5100 (10W40) sau 300v si cred ca Motul e mai bun decat Yacco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sharky66 Postat Februarie 5, 2013 Autor Share Postat Februarie 5, 2013 300V e pentru motoare noi sau pista. Pentru ce am eu, este si scump si il mananca repede. Cat despre motul si yacco, pana acum am auzit ca motul 5100 este un ulei destul de slab (calitativ), iar yacco ar fi ceva mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Am folosit si Motul 5100 si Yacco MVX, au fost ok de fiecare data, in orice motor folosit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Salutare, As dori si eu daca e cineva care a folosit ulei de motor Yacco, sa-mi spuna ce parere a avut. Partea 2: Care este mai bun dintre Motul 5100 (10W40) si Yacco MVX 500 4T (10W40)? Moto care primeste uleiul, Yamaha FZS 600 Fazer 2001 (cod 5DM) 45.000km. Pune-i 15W 50. Pe timp de vara si la mers in oras e mult mai indicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Motul 7100 4T 10W40 4L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 300V e pentru motoare noi sau pista. Pentru ce am eu, este si scump si il mananca repede. Cat despre motul si yacco, pana acum am auzit ca motul 5100 este un ulei destul de slab (calitativ), iar yacco ar fi ceva mai bun. Ce legatura are uleiul de pista sau cum ii zici tu,cu consumul de ulei? Vorbiti din auzite si nu e adevarat ceea ce se sustine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sharky66 Postat Februarie 6, 2013 Autor Share Postat Februarie 6, 2013 Pana la urma am luat Motul 5100 4T 15W50. Cat despre Motul 300V, voerbesc din ceea ce scrie la ei pe site, si din ceea ce am invatat la facultate la cursul de lubrifianti pentru motoare. Nu intru in detalii, dar un ulei cu molecula foarte mica, pus intr-un motor cu rulaj mare si in care s-au format deja jocuri, uleiul nu va fi preluat de segmenti suficient de bine si se va arde. Daca pui doar 300V de cand ai cumparat-o, asta e altceva. Prectic: CBR 600F2, ulei Castrol, mege foarte bine (consuma cam 100 / 1000), Motul 300V, consuma aproape 500-600 / 1000. Revenire la Castrol si iar nu mai consuma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 .Cat despre Motul 300V, voerbesc din ceea ce scrie la ei pe site, si din ceea ce am invatat la facultate la cursul de lubrifianti pentru motoare. Nu intru in detalii, dar un ulei cu molecula foarte mica, pus intr-un motor cu rulaj mare si in care s-au format deja jocuri, uleiul nu va fi preluat de segmenti suficient de bine si se va arde. Daca pui doar 300V de cand ai cumparat-o, asta e altceva. Fabulezi.. adica uleiul mai bun, full sintetic nu unge bine anumite zone ale instalatiei in detrimentul unuia mai slab semi-sintetic ??? Daca mergem in aceasta directie o sa recomandam forumistilor uleiu de la bunica sau floriol si motoretele vor ajunge sa nu-l consume deloc. Se vor opri instant. Incearca sa iei logic ce ai scris si explica fenomenul. Prectic: CBR 600F2, ulei Castrol, mege foarte bine (consuma cam 100 / 1000), Motul 300V, consuma aproape 500-600 / 1000. Revenire la Castrol si iar nu mai consuma. Si asta nu cumva inseamna o ungere mai buna? (care in esenta este si ideea uleiului) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sharky66 Postat Februarie 6, 2013 Autor Share Postat Februarie 6, 2013 ba da,... unge foarte bine si are aderenta la metal mai buna ca un ulei semi sintetic, dar segmentii pistonului (sa zic uzati... ca nu sunt noi) nu il sterg bine de pe peretii cilindrului si este ars cand cobora pistonul... asta e motivul pentru care se consuma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 In linkul de mai jos aveti o comparatie intre cele mai vandute uleiuri din USA. Criterii: # vascozitate la temperatura inalta #volatilitate #protectie cutiei de viteza #protectie impotriva uzurii, etc. Un articol foarte interesant atat ptr w40 cat si w50 . Amsoil is the winner. http://www.combscustoms.com/pdfs/Amsoil_Study.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 stai ma putin.. ce recomanda producatoru ? semi-sintetic sau full sintetic ? daca e din 2001 eu cred ca intra semisintetic deci da 300v full nu e bun pentru tine. deci 7100 sau 5100 e ok semi . eu am 5100 semi 10w50 si e foarte bun, merge perfect cbr f2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Faptic,motocicleta mea a avut 23700 de km cand am luat-o..acum am peste 50.000 de km...am bagat 7100 sau 300v,10w40....de ce nu mi-a consumat ulei?Din spusele tale ar fi trebuit garantat sa consume.Am un consum de maxim 200 grame la 6-7000 de km,atunci cand schimb uleiul. Imi pare rau dar e ilogic ce zici tu si nu vorbesc niciodata din carti,cel mai bine este ca vorbim din experienta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Faptic,motocicleta mea a avut 23700 de km cand am luat-o..acum am peste 50.000 de km...am bagat 7100 sau 300v,10w40....de ce nu mi-a consumat ulei?Din spusele tale ar fi trebuit garantat sa consume.Am un consum de maxim 200 grame la 6-7000 de km,atunci cand schimb uleiul. Imi pare rau dar e ilogic ce zici tu si nu vorbesc niciodata din carti,cel mai bine este ca vorbim din experienta.. daca tu crezi ca la 50.000 o motocicleta are uzura la motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 daca tu crezi ca la 50.000 o motocicleta are uzura la motor... Eu nu cred...initiatorul topicului crede asta;),motorul lui consuma ulei la 45.000 de km si crede cu convingere ca e vina uleiului si hilar este ca da vina pe un ulei superior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Pai daca pana acum a mers numai cu floriol, de ce va mira ca motorul ar fi praf in 45.000km?? LE : (asta daca or fi astia km reali) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sharky66 Postat Februarie 7, 2013 Autor Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) pfff.... eu v-am intrebat care este mai bun, Motul 5100 sau Yacco MVX 500 4T, nu ma intereseaza parerile voastre de mecanica... cunosc oameni CU EXPERIENTA in domeniu care sa ma sfatuiasca la nevoie. Have fun daca va mai bateti in cap pe topicul asta. Eu mi-am rezolvat problema. Editat Februarie 7, 2013 de Sharky66 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.