Performance Solutions Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 asteapta sa vezi ce spune tng, e posibil sa nu fie de la disributie... e posibil sa fie chiar un cuzinet... cuzinetii daca-s uzati dar nu sparti la rece s-ar putea sa nu bata, uleiul e mai gros, mai ales daca e unul bun, eventual un 15-50 cum e moda la noi, presiunea si filmul de ulei preiau jocul. in ture mari si cu motorul cald incepe sa bata. daca-s si mai uzati bate motorul si fara ture mari, doar la cald. daca se forteaza atunci se duc de tot. asta in mare... si bataia se aude sus, in chiulasa. bate pistonul in ea... am mai vazut problema asta de cateva ori. cand incep sa se uzeze cuzinetii lasa bucati foarte mici in ulei, de obicei se opresc in filtrul de ulei, nu-s destul de mari si grele ca sa ramana pe fundul baii. sa vad pe unde-s niste cuzineti (culmea, tot de honda dar f3) care-s "polishati" practic, au ajuns la stratul de cupru. nimic in ulei, motorul batea in ture. ala a fost un caz fericit, masurat cu plastigauge, doar cuzinetii suferisera. cand ii gasesc pun si niste poze cu ei. cauzele poti fi multiple: incepand de la circuit de ulei infundat din diferite motive, unul foarte comun fiind utilizarea aditivilor de ulei. se depun particulele in sistemul de ungere, trec de filtrul de ulei. pornirea pe timpul iernii aiurea facuta cativa ani la rand, "completata" de turarea motorului in gol tot atunci, chiar daca nu se urca mult in ture. sau chiar plecarea de pe loc cu motorul rece chiar daca e vara si folosirea lui chiar si in regim "normal" in oras inainte de atingerea temperaturii de functionare a uleiului (atentie, nu a apei). sau pur si simplu folosirea uleiului dupa iarna de-a lungul timpului. multi nu stiu ca un ulei odata desfacut oxideaza in 6 luni in medie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Ideea e ca eu sa ma pot bucura 100% de el vreau ca el sa nu aibe nici macar o buba... Adica este primul meu motor pe care l-am luat in stare exceptionala si as vrea sa il pastrez asa. Din ce tara e adusa motocicleta? Daca cumva stii, e interesant de studiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 ITALIA.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Ah.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 mai caduta, mai pista... una bellisima moto ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 ai uitat ''moto perfetta tenuta in modo MANIACALE'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adysx Postat Martie 4, 2013 Autor Share Postat Martie 4, 2013 Solutie: Am alrgat-o 500 de km (pana la mare si inapoi) la viteze intre 160-180 km / h in ideea ori crapa motorul oris se accentuiaza zgomotul sau dispare. Rezultatul? Zgomotul a disparut de tot!!!! Multam frumos tuturor celor care au venit cu idei / pareri legate de posibile cauze si recomandari catre specialisti. Mai ales celui care mi l-a recomandat pe TNG!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.