bogdan192 Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Deci avea dreptate orezarul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Nu este exclus ca problema sa fie la cuzineti. La un 600RR 2009, care avea o bataie foarte usoara, asta a fost problema. La inceput am suspectat ambreiaj, lant de pompa de ulei, distributie. In final, s-a ales ca solutia cea mai rentabila este schimbul motorului cu totul cu alt motor bun. Din pacate, aproape de fiecare data, o servisare cu piese noi costa mai mult decat un motor SH. Motorul in cauza nu se tura pana in limitator. Knock sensor limita turatia din cauza respective batai. Am testat cu eliminarea knock senzor si motoreta se tura pana la rosu dar nu-i facea deloc bine. Problema a aparut la testare pe dyno, in sarcina motorul a inceput sa bata si pana acasa motocicleta omului batea grav. S-a intors cu ea la service, i-a refacut motorul (o gramada de bani) si in mai putin de 10.000 de km a inceput din nou sa bata. Avand in vedere ca motocicleta a avut un accident inainte de cumparare, suspectez ca a fost ceva in neregula cu carterul. Si la 600F4i din topicul asta e posibil sa fie o problema asemanatoare. Sunt curios daca se demonteaza baia de ulei ce se gaseste acolo. Daca arata asa, e clara treaba: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Cesar crede-ma ca m-a dus si pe mine capul sa verific acest lucru.De aceea unul din primele lucruri pe care le-am facut a fost sa scot uleiul din motor si sa vad reziduri metalice.Nu a fost nici o particula de cuzinet in acel ulei.L-am pus inapoi in motor dupa care la final am si facut schimbul cu ulei +filtru nou. Legat de bataia de cuzinet.o data ce a inceput evolutia nu este de cat in rau.In nici un caz acum bate si maine nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Din pacate, 600RR-ul despre care povesteam asa facea. Cand batea, cand nu batea.... ciudat dar asta a fost realitatea. Mi-am propus sa verific cu plastigage problema sa vad daca se adevereste ceea ce suspectez - carter deformat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Ma bag si eu ca musca, dar am avut si eu o problema ciudata legata de cuzineti care sa sprijine o teorie. Treaba a stat in felul urmator, la o intrunire, in timpul unei plimbari de test sa zic asa, am observat ca dintr-o data mi-a sarit apa la 100 grade si urca, ceea ce la modelul meu, se intampla foarte rar, motorul stand in general undeva la 70 grade. Pe urma am auzit o bataie si am simtit ca pierd din putere. Am oprit repede motorul, toata chestia intamplandu-se in vreo 10 secunde. Ajung cu ea impinsa inapoi in camping, nu era departe, pornesc, la fel, batea, destul de urat. Zic asta e, s-a dus. A doua zi, l-am mai pornit odata, disparuse orice urma de bataie, cel putin in relanti. Fac o tura, se mai auzea ceva cam intre 5-6000 ture destul de usor. Am mai mers linistit vreo 2 saptamani, doar cu urma aia din bataie. Ulterior am schimbat uleiul, n-am gasit nimic ciudat in el. Observasem totusi ca nu mai am la fel de multa putere, asa ca m-am dus sa vad pana unde ajunge la top speed, sa imi dai seama cat de grava e situatia. A ajuns la 200 km/h, unde a stagnat, iar dupa vreo 5 secunde a inceput dintr-o data sa bata iarasi tare, cum facuse la intrunire. Intr-un final am desfacut motorul, observand ca un cuzinet de la biela nu mai exista deloc, biela se invartea direct pe arbore. Ma rog, nu mi-am facut probleme deoarece mai aveam motorul vechi pe care il schimbasem cu vreun an inainte, care avea doar cutia bulita. Mentionez ca mobra mea nu vede mers pe o roata si alte cele. Ce m-a intrigat a fost faptul ca dupa intrunire am mai mers linistit acele 2 saptamani, fara nici o bataie, si probabil daca nu incercam atunci sa vad pana unde merge, m-as mai fi plimbat inca ceva timp. Concluzie, la cuzineti poate fi foarte ciudat. Oricum si dupa ce am desfacut motorul, am gasit problema, dar n-am gasit cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 asteapta sa vezi ce spune tng, e posibil sa nu fie de la disributie... e posibil sa fie chiar un cuzinet... cuzinetii daca-s uzati dar nu sparti la rece s-ar putea sa nu bata, uleiul e mai gros, mai ales daca e unul bun, eventual un 15-50 cum e moda la noi, presiunea si filmul de ulei preiau jocul. in ture mari si cu motorul cald incepe sa bata. daca-s si mai uzati bate motorul si fara ture mari, doar la cald. daca se forteaza atunci se duc de tot. asta in mare... si bataia se aude sus, in chiulasa. bate pistonul in ea... am mai vazut problema asta de cateva ori. cand incep sa se uzeze cuzinetii lasa bucati foarte mici in ulei, de obicei se opresc in filtrul de ulei, nu-s destul de mari si grele ca sa ramana pe fundul baii. sa vad pe unde-s niste cuzineti (culmea, tot de honda dar f3) care-s "polishati" practic, au ajuns la stratul de cupru. nimic in ulei, motorul batea in ture. ala a fost un caz fericit, masurat cu plastigauge, doar cuzinetii suferisera. cand ii gasesc pun si niste poze cu ei. cauzele poti fi multiple: incepand de la circuit de ulei infundat din diferite motive, unul foarte comun fiind utilizarea aditivilor de ulei. se depun particulele in sistemul de ungere, trec de filtrul de ulei. pornirea pe timpul iernii aiurea facuta cativa ani la rand, "completata" de turarea motorului in gol tot atunci, chiar daca nu se urca mult in ture. sau chiar plecarea de pe loc cu motorul rece chiar daca e vara si folosirea lui chiar si in regim "normal" in oras inainte de atingerea temperaturii de functionare a uleiului (atentie, nu a apei). sau pur si simplu folosirea uleiului dupa iarna de-a lungul timpului. multi nu stiu ca un ulei odata desfacut oxideaza in 6 luni in medie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Ideea e ca eu sa ma pot bucura 100% de el vreau ca el sa nu aibe nici macar o buba... Adica este primul meu motor pe care l-am luat in stare exceptionala si as vrea sa il pastrez asa. Din ce tara e adusa motocicleta? Daca cumva stii, e interesant de studiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 ITALIA.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Ah.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 mai caduta, mai pista... una bellisima moto ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 ai uitat ''moto perfetta tenuta in modo MANIACALE'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adysx Postat Martie 4, 2013 Autor Share Postat Martie 4, 2013 Solutie: Am alrgat-o 500 de km (pana la mare si inapoi) la viteze intre 160-180 km / h in ideea ori crapa motorul oris se accentuiaza zgomotul sau dispare. Rezultatul? Zgomotul a disparut de tot!!!! Multam frumos tuturor celor care au venit cu idei / pareri legate de posibile cauze si recomandari catre specialisti. Mai ales celui care mi l-a recomandat pe TNG!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.