Sari la conținut

izolatie fire curent ?


pytmarius
 Share

Postări Recomandate

Va salut.

Vreau sa-mi montez pe moto un kit xenon si trebuie sa duc un fir de la baterie pana in fata la far ca alfel nu-mi ajunge ca-i scurt si trebuie sa-l trec printre motor si rezervor, in ce sa-l invelesc termic ca sa nu mi-l topeasca caldura mororului. Astept rasp. asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sfaturi. Firele de curent trec prin partea dreapta a motorului dar nu stiu daca imi permite lungimea firului care vreau eu sa-l duc de la baterie in fata tot pe acolo si nu am vrut sa-l inadesc si deaia am vrut sa-l duc pe sub rezervor ca sta firul mai drept dar mai vad eu cand imi montez xenonul cum fac.

Editat de pytmarius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sfaturi.



inca o problema legata de izolatie. Firul pe care vreau sa-l izolez este plat si are 6 mm pe o parte si 3 mm pe alta eu de cati mm trebuia sa i-au cablul ca sa-l izoleze bine. De 6.5 mm sau mai mic. Ca nu stiu prin incalzire cat de mult se contracta tubul contractibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sfaturi.

 

inca o problema legata de izolatie. Firul pe care vreau sa-l izolez este plat si are 6 mm pe o parte si 3 mm pe alta eu de cati mm trebuia sa i-au cablul ca sa-l izoleze bine. De 6.5 mm sau mai mic. Ca nu stiu prin incalzire cat de mult se contracta tubul contractibil.

e ok de 6.5. foloseste un feohn, nu o bricheta! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Leaga-l cu altul, sa fie mai lung, cat sa il duci laolalta cu celelate fire. La inaditura, cositoreste-l si pune-i termocontractant, cum ti-au zis baietii mai sus. Insa... ce cauti cu fir pana la baterie?... asta nu stiu. Leaga-l de instalatia becului...

Editat de Adyp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Leaga-l cu altul, sa fie mai lung, cat sa il duci laolalta cu celelate fire. La inaditura, cositoreste-l si pune-i termocontractant, cum ti-au zis baietii mai sus. Insa... ce cauti cu fir pana la baterie?... asta nu stiu. Leaga-l de instalatia becului...

cauta un +.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legatura directa la baterie e cea mai sfanta... dar in cazul in care faza scurta sta aprinsa mereu, cand pui contactul, ce te faci? Ai nevoie sa cauti un plus pe contact si atunci cel mai simplu e sa urmaresti alimentarea (fir rosu) de la far.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta un +.

 

E cam... neortodoxa treaba. Adica daca se f.te balast-ul si da scurt, va iesi fum din mobra ca la cazan. Nu mai bine leaga el pe + de la far? Mai are o siguranta pe traseu...

 

Legatura directa la baterie e cea mai sfanta... dar in cazul in care faza scurta sta aprinsa mereu, cand pui contactul, ce te faci? Ai nevoie sa cauti un plus pe contact si atunci cel mai simplu e sa urmaresti alimentarea (fir rosu) de la far.

Asta ziceam si eu... sa lege de la firele ce vin la far.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

grija mare cu izolatul...mie imi descarca xenonul la aprindere electricitate direct in cadru. din cate mi-au povestit electricienii cam 21000v are descarcarea initiala. deci grija mare.mai bine mergi la un electrician autorizat ca stie ce face. eu unu am dat instalatia jos ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

grija mare cu izolatul...mie imi descarca xenonul la aprindere electricitate direct in cadru. din cate mi-au povestit electricienii cam 21000v are descarcarea initiala. deci grija mare.mai bine mergi la un electrician autorizat ca stie ce face. eu unu am dat instalatia jos ;)

Doar nu s-o fi gandit sa lungeasca exact cablul dintre balast si bec. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

grija mare cu izolatul...mie imi descarca xenonul la aprindere electricitate direct in cadru. din cate mi-au povestit electricienii cam 21000v are descarcarea initiala. deci grija mare.mai bine mergi la un electrician autorizat ca stie ce face. eu unu am dat instalatia jos ;)

=))) =))) =))) =))) si ca tot nu mi-a trecut: =)) =)) =)) =)))))))))))))

 

acum on-topic: cablurile de alimentare au si relee in ele, in functie de model. asa ca trebuie sa se lege de baterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, la aprindere voltajul e foarte mare, dar amperajul e mic. Totusi nu mai mare decat in alte parti, gen bobina.

Iti recomand sa urmaresti firul de + de la far pe traseu, pana unde se uneste cu cablajul principal, si de acolo sa te legi (se gasesc si papuci speciali care se "infig" direct in firul de care vrei sa te legi, fara sa dezizolezi ceva). Izolezi bine, eventual cu varnis termo (stiu, repet ce s-a mai spus) si cu banda izolatoare peste. Sigur nu vei avea probleme daca faci asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, la aprindere voltajul e foarte mare, dar amperajul e mic. Totusi nu mai mare decat in alte parti, gen bobina.

Iti recomand sa urmaresti firul de + de la far pe traseu, pana unde se uneste cu cablajul principal, si de acolo sa te legi (se gasesc si papuci speciali care se "infig" direct in firul de care vrei sa te legi, fara sa dezizolezi ceva). Izolezi bine, eventual cu varnis termo (stiu, repet ce s-a mai spus) si cu banda izolatoare peste. Sigur nu vei avea probleme daca faci asa.

sunt si cabluri de alimentare xenon pentru mufa h4 de exemplu :) costa 20 de lei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mufa h4 (sau h3, h7, h....) nu este de alimentare directa, este pt comanda. Alimentarea in sine se face cu un fir separat, care la auto se pune pe borna + a bateriei. La moto, fiind vorba de pornirea automata a farului la punerea contactului, nu se poate face asa. Nu am studiat problema, ca sa vad cum se alimenteaza becul clasic. Momentan nu ma intereseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mufa h4 (sau h3, h7, h....) nu este de alimentare directa, este pt comanda. Alimentarea in sine se face cu un fir separat, care la auto se pune pe borna + a bateriei. La moto, fiind vorba de pornirea automata a farului la punerea contactului, nu se poate face asa. Nu am studiat problema, ca sa vad cum se alimenteaza becul clasic. Momentan nu ma intereseaza.

eu spun de cablu de alimentare, nu de comanda! :) am asa ceva! :) ma rog, e SI de comanda. singurul dezavantaj la cablul meu cel putin e ca e cu anulator de eroare, deci consuma 55 sau 60 de w.

Editat de Performance Solutions
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiam treaba asta, e chiar o chestie foarte buna, mai ales ca scuteste diverse legaturi si improvizatii :) Banuiesc ca ar trebui sa existe si fara anulator de eroare, sa fie doar cablul... cu consum "normal", adica 35w.

In cazul asta imi retrag cuvintele referitoare la papuci, mufe, varnisuri si altele... cablul asta le face pe toate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

=))) =))) =))) =))) si ca tot nu mi-a trecut: =)) =)) =)) =)))))))))))))

 

acum on-topic: cablurile de alimentare au si relee in ele, in functie de model. asa ca trebuie sa se lege de baterie.

 

nu prea ii de ras...eu am cumparat motorul cu defectiunea asta fara sa stiu, nu eu am montat xenonul ;)

Editat de bogdan86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca exista si fara anulator, banuiesc ca da, n-am cautat pentru ca oricum un xenon consuma 42 de w, nu 35 si diferenta nu e chiar mare. in plus motorul a fost proiectat sa faca fata la 55/60 asa ca e ok! :) ce am aratat eu in schimb n-are releu. e un lucru de luat in calcul, desi majoritatea motocicletelor au releu pe far din fabrica, sunt unele care n-au! :)



nu prea ii de ras...eu am cumparat motorul cu defectiunea asta fara sa stiu, nu eu am montat xenonul ;)

o, ba e de ras! un cablu hv strapuns sau o mufa un pic dusa, se schimba, nu dai jos xenonu'! :)))) sunt curios cand o sa ti se strapunga o fisa de la bujii ce o sa faci, ca e cam acelasi voltaj, o sa dai jos bobinele si o convertesti pe carbuni? :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...