pytmarius Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Va salut.Vreau sa-mi montez pe moto un kit xenon si trebuie sa duc un fir de la baterie pana in fata la far ca alfel nu-mi ajunge ca-i scurt si trebuie sa-l trec printre motor si rezervor, in ce sa-l invelesc termic ca sa nu mi-l topeasca caldura mororului. Astept rasp. asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 la hornbach gasesti ceva protectii termice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 se topeau toate firele din instalatie care trec pe acolo daca era... stai linistit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nica Blandea Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Leaga-l cu banda de alte fire care le mai ai pe acolo si nu va fi nicio problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytmarius Postat Februarie 14, 2013 Autor Share Postat Februarie 14, 2013 (editat) Multumesc de sfaturi. Firele de curent trec prin partea dreapta a motorului dar nu stiu daca imi permite lungimea firului care vreau eu sa-l duc de la baterie in fata tot pe acolo si nu am vrut sa-l inadesc si deaia am vrut sa-l duc pe sub rezervor ca sta firul mai drept dar mai vad eu cand imi montez xenonul cum fac. Editat Februarie 14, 2013 de pytmarius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Ar trebui protejat la frecare cu un varniş cu inserţie textilă sau de fibră de sticlă şi fixat bine de celelalte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytmarius Postat Februarie 14, 2013 Autor Share Postat Februarie 14, 2013 Multumesc de sfaturi. inca o problema legata de izolatie. Firul pe care vreau sa-l izolez este plat si are 6 mm pe o parte si 3 mm pe alta eu de cati mm trebuia sa i-au cablul ca sa-l izoleze bine. De 6.5 mm sau mai mic. Ca nu stiu prin incalzire cat de mult se contracta tubul contractibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Multumesc de sfaturi. inca o problema legata de izolatie. Firul pe care vreau sa-l izolez este plat si are 6 mm pe o parte si 3 mm pe alta eu de cati mm trebuia sa i-au cablul ca sa-l izoleze bine. De 6.5 mm sau mai mic. Ca nu stiu prin incalzire cat de mult se contracta tubul contractibil. e ok de 6.5. foloseste un feohn, nu o bricheta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytmarius Postat Februarie 14, 2013 Autor Share Postat Februarie 14, 2013 ok mersi am sa incerc sa vad ce iasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 (editat) Leaga-l cu altul, sa fie mai lung, cat sa il duci laolalta cu celelate fire. La inaditura, cositoreste-l si pune-i termocontractant, cum ti-au zis baietii mai sus. Insa... ce cauti cu fir pana la baterie?... asta nu stiu. Leaga-l de instalatia becului... Editat Februarie 14, 2013 de Adyp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Leaga-l cu altul, sa fie mai lung, cat sa il duci laolalta cu celelate fire. La inaditura, cositoreste-l si pune-i termocontractant, cum ti-au zis baietii mai sus. Insa... ce cauti cu fir pana la baterie?... asta nu stiu. Leaga-l de instalatia becului... cauta un +. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Legatura directa la baterie e cea mai sfanta... dar in cazul in care faza scurta sta aprinsa mereu, cand pui contactul, ce te faci? Ai nevoie sa cauti un plus pe contact si atunci cel mai simplu e sa urmaresti alimentarea (fir rosu) de la far. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 cauta un +. E cam... neortodoxa treaba. Adica daca se f.te balast-ul si da scurt, va iesi fum din mobra ca la cazan. Nu mai bine leaga el pe + de la far? Mai are o siguranta pe traseu... Legatura directa la baterie e cea mai sfanta... dar in cazul in care faza scurta sta aprinsa mereu, cand pui contactul, ce te faci? Ai nevoie sa cauti un plus pe contact si atunci cel mai simplu e sa urmaresti alimentarea (fir rosu) de la far. Asta ziceam si eu... sa lege de la firele ce vin la far. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan86 Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 grija mare cu izolatul...mie imi descarca xenonul la aprindere electricitate direct in cadru. din cate mi-au povestit electricienii cam 21000v are descarcarea initiala. deci grija mare.mai bine mergi la un electrician autorizat ca stie ce face. eu unu am dat instalatia jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 grija mare cu izolatul...mie imi descarca xenonul la aprindere electricitate direct in cadru. din cate mi-au povestit electricienii cam 21000v are descarcarea initiala. deci grija mare.mai bine mergi la un electrician autorizat ca stie ce face. eu unu am dat instalatia jos Doar nu s-o fi gandit sa lungeasca exact cablul dintre balast si bec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 grija mare cu izolatul...mie imi descarca xenonul la aprindere electricitate direct in cadru. din cate mi-au povestit electricienii cam 21000v are descarcarea initiala. deci grija mare.mai bine mergi la un electrician autorizat ca stie ce face. eu unu am dat instalatia jos =))) =))) =))) =))) si ca tot nu mi-a trecut: =)) =)) =)) =))))))))))))) acum on-topic: cablurile de alimentare au si relee in ele, in functie de model. asa ca trebuie sa se lege de baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Corect, la aprindere voltajul e foarte mare, dar amperajul e mic. Totusi nu mai mare decat in alte parti, gen bobina. Iti recomand sa urmaresti firul de + de la far pe traseu, pana unde se uneste cu cablajul principal, si de acolo sa te legi (se gasesc si papuci speciali care se "infig" direct in firul de care vrei sa te legi, fara sa dezizolezi ceva). Izolezi bine, eventual cu varnis termo (stiu, repet ce s-a mai spus) si cu banda izolatoare peste. Sigur nu vei avea probleme daca faci asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Corect, la aprindere voltajul e foarte mare, dar amperajul e mic. Totusi nu mai mare decat in alte parti, gen bobina. Iti recomand sa urmaresti firul de + de la far pe traseu, pana unde se uneste cu cablajul principal, si de acolo sa te legi (se gasesc si papuci speciali care se "infig" direct in firul de care vrei sa te legi, fara sa dezizolezi ceva). Izolezi bine, eventual cu varnis termo (stiu, repet ce s-a mai spus) si cu banda izolatoare peste. Sigur nu vei avea probleme daca faci asa. sunt si cabluri de alimentare xenon pentru mufa h4 de exemplu costa 20 de lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Mufa h4 (sau h3, h7, h....) nu este de alimentare directa, este pt comanda. Alimentarea in sine se face cu un fir separat, care la auto se pune pe borna + a bateriei. La moto, fiind vorba de pornirea automata a farului la punerea contactului, nu se poate face asa. Nu am studiat problema, ca sa vad cum se alimenteaza becul clasic. Momentan nu ma intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) Mufa h4 (sau h3, h7, h....) nu este de alimentare directa, este pt comanda. Alimentarea in sine se face cu un fir separat, care la auto se pune pe borna + a bateriei. La moto, fiind vorba de pornirea automata a farului la punerea contactului, nu se poate face asa. Nu am studiat problema, ca sa vad cum se alimenteaza becul clasic. Momentan nu ma intereseaza. eu spun de cablu de alimentare, nu de comanda! am asa ceva! ma rog, e SI de comanda. singurul dezavantaj la cablul meu cel putin e ca e cu anulator de eroare, deci consuma 55 sau 60 de w. Editat Februarie 15, 2013 de Performance Solutions Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Posibil, nu zic nu... probabil ai dreptate, pe mufa moto sa se fi montat direct si cablul de alimentare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 asa arata: http://rd-xenon.ro/index.php?dispatch=products.view&product_id=30032 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Nu stiam treaba asta, e chiar o chestie foarte buna, mai ales ca scuteste diverse legaturi si improvizatii Banuiesc ca ar trebui sa existe si fara anulator de eroare, sa fie doar cablul... cu consum "normal", adica 35w. In cazul asta imi retrag cuvintele referitoare la papuci, mufe, varnisuri si altele... cablul asta le face pe toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan86 Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) =))) =))) =))) =))) si ca tot nu mi-a trecut: =)) =)) =)) =))))))))))))) acum on-topic: cablurile de alimentare au si relee in ele, in functie de model. asa ca trebuie sa se lege de baterie. nu prea ii de ras...eu am cumparat motorul cu defectiunea asta fara sa stiu, nu eu am montat xenonul Editat Februarie 15, 2013 de bogdan86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 nu stiu daca exista si fara anulator, banuiesc ca da, n-am cautat pentru ca oricum un xenon consuma 42 de w, nu 35 si diferenta nu e chiar mare. in plus motorul a fost proiectat sa faca fata la 55/60 asa ca e ok! ce am aratat eu in schimb n-are releu. e un lucru de luat in calcul, desi majoritatea motocicletelor au releu pe far din fabrica, sunt unele care n-au! nu prea ii de ras...eu am cumparat motorul cu defectiunea asta fara sa stiu, nu eu am montat xenonul o, ba e de ras! un cablu hv strapuns sau o mufa un pic dusa, se schimba, nu dai jos xenonu'! ))) sunt curios cand o sa ti se strapunga o fisa de la bujii ce o sa faci, ca e cam acelasi voltaj, o sa dai jos bobinele si o convertesti pe carbuni? )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.