myry99 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) salut ! de aproximativ 2 saptamani l-am luat si sunt multumit de el . este anul 2002 are 33000km, acum eu am cateva nelamuriri : - din cate am observat cand accelerez face exact asa ( http://www.youtube.com/watch?v=KiO4d_SYovA ) si doar treapta 2... el nu a fost pornit de ceva luni bune..baiatul de la care l-am luat spune foarte sincer ca nu facea asa la el . ambreajul a fost schimbat de catre el nu de foarte mult timp ! - si imi da rateuri si scoate flacari pe toba...aici e din bujii sau carburatoare? precizez ca sunt incepator ! multumesc celor care vor raspunde si asfalt uscat !! Editat Februarie 13, 2013 de myry99 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Nu o sa primesti sfaturi foarte utile pt ca postul tau contine doua cuvinte care nu sunt permise in acelasi post pe acest forum . R6 si incepator" Cand iti face asa ? scoasa din viteza ? in mers ? daca e in mers in ce treapta... Pe loc foarte probabil sa faca de la bujii. La pornire cum este ? porneste greu la rece? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) DOAR in treapta 2, scrie destul de clar. Asta zice tipul din film: " the shift fork, shift drum, 2nd main and counter, bearings were damaged." Editat Februarie 13, 2013 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Din ce se aude... clantane distributia, sau cel putin asa e bine de sperat... nu e normal sa se auda asa la decelerari. Si scaparile acelea... clar ambreajul, incearca sa schimbi uleiul... insa nu cred ca e de la ulei. Ca incepator trebuie ori sa ai mare noroc... ori sa mergi cu cineva care se pricepe cat de cat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Februarie 13, 2013 Autor Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) pai..porneste normal dimineata . face asa din cate am observat doar in treapta 2 ! deci de ex. daca merg cu 1 accelerez merge normal bag 2 merg pana 6000rot/min , si dupa smunceste asa din aproximativ 1000 rot , asta daca accelerez tare . nu sare din viteza sau intra greu ! multumesc pentru raspuns l-am cumparat si nu mai era pornit din septembrie spunea baiatul ( el fiind plecat ) cum am ajuns acasa l-am scos la o plimbare..sofer fiind un baiat care are ceva experienta si a spus ca din carburatoare face asa...baiatul acela de la care l-am luat spune clar ca nu facea asa ultima data la el! Editat Februarie 13, 2013 de myry99 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Din ce se aude... clantane distributia, sau cel putin asa e bine de sperat... nu e normal sa se auda asa la decelerari. Si scaparile acelea... clar ambreajul, incearca sa schimbi uleiul... insa nu cred ca e de la ulei. Ca incepator trebuie ori sa ai mare noroc... ori sa mergi cu cineva care se pricepe cat de cat. Filmuletul nu ii apartine. DOAR in treapta 2, scrie destul de clar. Asta zice tipul din film: " the shift fork, shift drum, 2nd main and counter, bearings were damaged." Nu am obsevat, scuze. Asa cum spune si cel din filmulet , problema este una destul de raspandita la modelul asta. Treapta a 2-a a cutiei. Trebuiesc schimbate furcile selectoare, pinionul de a 2-a si cel de a 6-a. Sfatul meu e sa schimbi cutia cu totul, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Am uitat sa ma leg de ultima problema... flacarile si rateurile sunt din carburatoare si posibil din amestec. Ce poti sa faci tu singur este sa te uiti la filtru de aer, in caz ca este uzat poti cumpara altu si speri sa fie de acolo. Bafta! PS: Ignora persoanele care se vor lega de puterea motorului corelata la "experienta' ta. Incearca sa iti pastrezi capul pe umeri si cand o sa te obisnuiesti cu mobra, si nu va avea dece sa iti ierte o eventuala greseala. (R6 se zice ca nu iarta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Alt sfat, nu face improvizatii, poate fi reparata si din distantiere intr-o oarecare masura, dar risti pe sanatatea ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) Nu cred ca ai de ce sa-ti ceri scuze . Oricum, m-as mira ca fostul proprietar sa nu cunoasca problema, asta vis-a-vis de sinceritate. Editat Februarie 13, 2013 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Da tu cu cine ai fost sa iei motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Februarie 13, 2013 Autor Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) baiatul este foarte sincer si chiar nu m-ar minti...sta aproape de mine..si da multumesc de sfat ! sunt cu capul pe umeri..el mi-a spus ca trebuiesc schimbate -ulei motor , filtru ulei , placute spate, buji , cauciuc spate . ulei am dat comanda motul 300v , filtru ulei , buji ngk , si semeringurile de la furca fiindca imi curge ulei..si cand v-a fi cald o sa ma duc sa ii sincronizez si curat carburatoarele...si nu stiu din ce ar fi smuncelile acestea... cu un baiat care are de 4 ani motoare...dar a mers usor fiind umed...intra usor in viteza..iese usor..ca in orice viteza nu este diferenta.. Editat Februarie 13, 2013 de myry99 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Legat de sinceritatea vanzatorului, am avut 2 motoare cu problema asta. Nu apare brusc, dureaza. La inceput scapa putin, apoi mai mult, apoi si mai mult. Nu poate trece meobservata problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Februarie 13, 2013 Autor Share Postat Februarie 13, 2013 Legat de sinceritatea vanzatorului, am avut 2 motoare cu problema asta. Nu apare brusc, dureaza. La inceput scapa putin, apoi mai mult, apoi si mai mult. Nu poate trece meobservata problema. chiar e sincer si mi-ar spune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Daca tot o dai ca e sincer, zii si tu sincer sa-ti cumpere el alta cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) Esti cumparatorul perfect. Nu vrei sa iti vand si eu ceva daca esti chiar asa credul? O sa te duca cam la 400 euro sa schimbi cutia, lucru pe care il puteai evitai daca mergeai cu un mecanic si nu cu un posesor de motociclete. Cutia se verifica prima data la modelul asta de r6 ca e cunoscuta problema. Editat Februarie 13, 2013 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Februarie 13, 2013 Autor Share Postat Februarie 13, 2013 da stiam ca au problema asta...dar cum am spus IL CUNOSC PE BAIAT , SI NU AVEA PROBLEMA ASTA LA ULTIMA TURA CAND A DAT-O EL CU EA ! deci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 te invat eu ce sa faci sa nu te duca 400. Cauta la dezmembrat un r6 an mai nou, 2003-2004. cumpara cutia, e undeva pana in 100 de euro, apoi te duci la un mecanic si mai dai 100 sa ti-o schimbe. Se schimba relativ usor, desfaci baia de ulei, apoi ajungi la cutie... 30 de suruburi Mergi la un mecanic sau obisnuieste-te sa treci din a 1-a direct in a 3-a da stiam ca au problema asta...dar cum am spus IL CUNOSC PE BAIAT , SI NU AVEA PROBLEMA ASTA LA ULTIMA TURA CAND A DAT-O EL CU EA ! deci... Nu stiu daca vrei sa intelegi . ESTE IMPOSIBIL !!! plm, inseamna ca scapa foarte purin acum, daca lucrurile stau cum spui tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Februarie 13, 2013 Autor Share Postat Februarie 13, 2013 de asta se poate ocupa si tatal meu..fiind inginer mecanic face zilnic motoare , cutii si tot felul de chestii la masini...se potriveste si an mai nou? dar poate nu e cutia ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) de asta se poate ocupa si tatal meu..fiind inginer mecanic face zilnic motoare , cutii si tot felul de chestii la masini...se potriveste si an mai nou? dar poate nu e cutia ! cu tata inginer mecanic tu ceri ajutor aici pe forum? Editat Februarie 13, 2013 de THE GYX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 99.9% este cutia daca scapa in a 2-a. chiar iti recomand sa pui model mai nou, eu am pus de 2004 pe ea si merge struna, nu trebuie facuta nicio modificare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Februarie 13, 2013 Autor Share Postat Februarie 13, 2013 daca v-a fi maine cald o sa fac un video exact cum face a mea ! si o sa-l pun aici pentru a se vedea mai clar.. din cate am observat face numai 2...adica in 2 i-am dat asa un pic tare..cu 3 nu prea dar maine voi iesi pe un drum bun cu un baiat care conduce si ii v-a da el pentru a vedea exact... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VirtLoop Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 te-ai gandit sa te duci la un service? macar sa iti faca o constatare... cred ca e mai simplu decat sa iti bagi nasul in ceva care nu cunosti... motociclismul vine si cu cheltuieli... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C210288A Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) ( scuze de off-topic ) : NU mai cumparati motociclete din RO, IT , BG sunt niste junghiuri pe 2 roti, vanzatori neseriosi , etc Editat Februarie 13, 2013 de C210288A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
larry85 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Daca scapa din a 2-a sigur e cutia pinionul din cutie. Iar flacari pe tobe e normal sa dea daca ai toba sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mogaandrei Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 am si eu o curiozitate,an 2002 zici. nu cumva e pe injectie ? flacari e normal sa dea cand e dusa la linia rosie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.