DStar Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=uarC5hqyoiU Cum credeti ca va arata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Star= finisaje foarte bune, elemente de design aparte, fiabilitate exceptionala. Unde mai pui sa se bat cu Harley la ei acasa? Sunt curios din ce clasa va face parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Aduce a Sportster? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Dupa cum sta husa pe el..nu aduce spre Sportster ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Cred-ca e viitorul V-max ) . Oricum sunt curios! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Dupa cum sta husa pe el..nu aduce spre Sportster ... si pe un '72 sta cam la fel husa. Eu zic de umbra de la sec. 20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Februarie 16, 2013 Autor Share Postat Februarie 16, 2013 (editat) Eu nu cred ca o sa fie un nou VMax. N-ar avea sens. Modelul actual se vinde foarte bine si americanii sunt innebuniti dupa el. Pe segmentul power-cruiser cred ca sunt acoperiti caci mai au si Warrior-ul. Si nah, nu stiu daca e un segment atat de mare incat sa mai incapa si un al 3lea model. De asemenea, pe piata cruiserelor mari stau foarte bine cu Roadliner si Stratoliner. In plus inca se mai fabrica Royal si Royal Venture plus toata gama VStar. Cred in schimb ca vor incerca sa acopere un segment nou. De fapt vor continua ce au inceput cu Raider, dar va fi ceva impins si mai spre chopper. Probabil ca vor pastra "motorasul" ala de 1854 cmc caci americanii iubesc motoarele mari. Ca design ar putea fi ceva de genul: Totusi, mie mi se pare un pic ciudat ca au ales sa puna 2 amortizoare vizibile pe spate. Cel putin mie asa mi s-a parut din filmulet. De la Virago incoace, toate modelele Star au fost softail. Nah, chopperele radicale au deobicei cadru rigid. O motocicleta de serie e cam aiurea sa o faci cu cadru rigid pentru ca n-ar fi suficient de confortabila. Asa ca solutia softail e cea mai buna. Ma rog, la o traducere mai stricta, softail se refera la orice are suspensie pe spate spre deosebire de hardtail care inseamna cadru rigid. Dar am folosit softail asa cum a fost introdus de HD - suspensie ascunsa si aparenta de cadru rigid. Poate cine stie, o fi o evolutie al modelului Virago. E cel mai vechi model din gama Star care e inca in productie. Dupa parerea mea ar merita sa fie un pic intinerit. De fapt, ca design arata bine si acum, doar ca mie nu imi plac dimensiunile - e o motocicleta prea micuta pentru gustul si gabaritul meu. Un Virago redesenat, cu un motor nou si mai puternic si dimensiuni ceva mai mari cred ca ar fi un succes instantaneu. Editat Februarie 16, 2013 de DStar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Un cafe-racer hibrid cred. Ceva deosebit oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Martie 9, 2013 Autor Share Postat Martie 9, 2013 si s-a lansat... http://www.youtube.com/watch?v=grDXn8ZvvJE Mai multe detalii (specificatii, poze si filmulete) gasiti pe site-ul Star Motorcycle Bolt 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 (editat) inteleg ca e tributara modei unor anumiti ani, dar se putea mai bine. Asa cand ma uit la ea ma gandesc la un vn 750 usor customizat, dar tot patratos. probabil se vrea o replica la ultimele modele de Sportster si ele tributare epocii bobber, dar cu mai mult stil, si modelului Shadow RS de la Honda. Nu strica insa un al doilea disc de frana pe fata si niste suspensii spate mai de doamne ajuta daca tot vorbim de un "Performance" si nu doar de bobber. Motorul in sine pare principalul atuu: sa vedem cat se poate scoate din cei 950 de cmcei, plus garda la sol mai ridicata. ar trebui sa fie mai fun pe curbe sa-l asezi. la asa nu: rezervorul, filtrul de aer si cadrul fata plus cover-urile pt transmisia finala Just my 50 cents Editat Martie 9, 2013 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Martie 9, 2013 Autor Share Postat Martie 9, 2013 Nici pe mine nu m-a dat pe spate. E draguta, dar nu m-ar face sa o cumpar. Cred ca au vrut sa acopere un segment - motociclete mici (ca dimensiuni). In catalogul lor ramasese VStar 250 (Virago). A fost o motocicleta frumoasa la vremea ei, dar depasita acum, asa ca se impunea un replacement. Cu Bolt probabil ca vor sa muste si ei o felie din piata HD Sportster Ce e interesant, nici nu au lansat bine modelul ca au si facut o lista cu customizari. Smecheri. Star Motorcycle a mai avut o lansare, mai discreta pentru ca nici nu era o noutate absoluta. Au scos un VStar 1300 deluxe - bagger. Si aici se simtea nevoia de sange proaspat pentru Royal-ul Venture deluxe. Royal-ul cica se vinde si acum in magazin cu casetofon pe el:)) http://www.youtube.com/watch?v=4VccejIBgJw Oricum, pe o piata afectata de criza, Star-ul e singura companie care s-a mai miscat si a scos modele noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Nici pe mine nu m-a dat pe spate. E draguta, dar nu m-ar face sa o cumpar. Cred ca au vrut sa acopere un segment - motociclete mici (ca dimensiuni). In catalogul lor ramasese VStar 250 (Virago). A fost o motocicleta frumoasa la vremea ei, dar depasita acum, asa ca se impunea un replacement. Cu Bolt probabil ca vor sa muste si ei o felie din piata HD Sportster Ce e interesant, nici nu au lansat bine modelul ca au si facut o lista cu customizari. Smecheri. Star Motorcycle a mai avut o lansare, mai discreta pentru ca nici nu era o noutate absoluta. Au scos un VStar 1300 deluxe - bagger. Si aici se simtea nevoia de sange proaspat pentru Royal-ul Venture deluxe. Royal-ul cica se vinde si acum in magazin cu casetofon pe el:)) http://www.youtube.com/watch?v=4VccejIBgJw Oricum, pe o piata afectata de criza, Star-ul e singura companie care s-a mai miscat si a scos modele noi. ) daca vreau casetofon si sistem de navigatie, ipod si ce mai zicea tipul acolo de ce d-zeu nu as prefera o masina? nu asta vreau de la un motor. dar ai dreptate, cei de la Yamaha au inteles, ca si astia de la HD, cum sa agate clientul cel mai bine prin piata generoasa de accesorii oferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 Bolt mi se pare o panarama de motor, cand zic asta ma refer la look. Poate motorul e bun si se conduce bine, dar clar nu-i de mine. Cu privire la Venture, clar nu-i de mine. Am un prieten din gasca mea care vrea sa-si cumpere un Venture din 1999, mie personal mi se pare o masina pe 2 roti prin simplul fapt ca are prea multe prostii care mi se par in plus. Mentionez ca e parerea personala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 o copie nereusita dupa sporty...de ce as lua o copie,cind pot avea originalul?e mai ieftin sau ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 Nu prea are treaba cu Sportsterul... E mult mai lung, are alta pozitie in sea.... Poate doar la rezervor sa fie cateva asemanari minore...Recunosc faptul ca nu m-a impresionat initial, insa dupa ce m-am uitat mai mult la ea, mi-am schimbat parerea in bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Mie imi place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 http://www.starmotorcycles.com/star/products/modelspecs/683/0/specs.aspx http://www.harley-davidson.com/en_US/Content/Pages/2012-Motorcycles/sportster/iron-883/iron-883.html#/c/specs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Martie 11, 2013 Autor Share Postat Martie 11, 2013 o copie nereusita dupa sporty...de ce as lua o copie,cind pot avea originalul?e mai ieftin sau ce? Esti genul de om cu ochelari de cal facuti din 2 etichete Harley Davidson, nu? Pe ce te bazezi cand spui ca e o copie nereusita? La specificatii sta mai bine Bolt R decat Sportster Iron. Nu sunt diferente semnificative, dar se cheama ca sta mai bine. Calitatea finisajelor e cel putin la fel de buna pentru modelele Star in comparatie cu Harley. La capitolul Look&Feel - mie nu prea imi place stilul asta (l-as numi "urban bobber"), dar oricum Bolt arata mai bine pentru ca e un pic mai mare si mai aerisit. "ieftin" nu prea intra in discutie. Ambele modele au cam acelasi pret. Si pretul il dicteaza deobicei piata. Inseamna ca Star Motorcycles a devenit un brand suficient de respectabil in ochii americanilor si nu mai sunt nevoiti sa vanda la discount ca sa convinga. Chestia asta cu copiatul este un argument des intalnit in gura fanilor HD. Doar ca este un argument fals. Exista multe clase de motociclete si in interiorul fiecarei clase modelele sunt asemanatoare. Vitezanele seamana intre ele, motocicletele de cross seamana si mai mult intre ele etc. Si la masini e la fel. Cine copiaza dupa cine? Daca un producator a impus o anumita clasa atunci toti ceilalti nu mai au voie sa faca propriile modele? Ba da. Si daca era o problema reala legata de copyright, in mod sigur HD si-ar fi revendicat drepturile in justitie. Doar ca nu exista asa ceva in mod real. Poate doar in mintea fanaticilor. E adevarat ca la clasa cruiser cei de la HD au stat multi ani aproape singuri si si-au identificat imaginea marcii cu cea a clasei. Dar nu mai e cazul demult. Toti producatorii japonezi au intrat pe segmentul asta. Mai e si Victory (Polaris) si mai sunt si producatori micuti gen Big Dog Motorcycles. In interiorul clasei cruiser sunt mai multe subclase - ex. bobber, chopper, bagger etc. Nici macar nu le-a inventat Harley Davidson. Ele s-au nascut din entuziasmul oamenilor care s-au apucat sa isi modifice singuri motocicletele. Si daca ar fi dupa mine, imaginea clasica a cruiserului a fost data mai degraba de Indian decat de HD. Totusi, are si HD un merit si este unul foarte. Au fost singuri in clasa cruiser pentru ca parea ca nu exista viitor pentru clasa asta si ceilalti producatori probabil ca nu si-au batut capul. La prima vedere cruiserele sunt niste motociclete total inutile - la performanta sunt depasite clar de vitezane, in oras sunt greu de utilizat, pentru touring au aparut alte modele mai versatile. Dar nah, sunt oameni care totusi le cumpara (me included ). Poate ca aceasta clasa ar fi ramas doar un capitol in istoria motocicletelor daca Harley Davidson nu ar fi continuat sa o promoveze si au stiut sa o faca foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_joe Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 And here we go.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Esti genul de om cu ochelari de cal facuti din 2 etichete Harley Davidson, nu? DA Pe ce te bazezi cand spui ca e o copie nereusita? La specificatii sta mai bine Bolt R decat Sportster Iron. Nu sunt diferente semnificative, dar se cheama ca sta mai bine.DA,E MAI LUNG....ATIT. Calitatea finisajelor e cel putin la fel de buna pentru modelele Star in comparatie cu Harley. La capitolul Look&Feel - mie nu prea imi place stilul asta (l-as numi "urban bobber"), dar oricum Bolt arata mai bine pentru ca e un pic mai mare si mai aerisit. CORECT,E CEA MAI FRUMOASA COPIE FACUTA DUPA SPORTY,DE YAMAHA. "ieftin" nu prea intra in discutie. Ambele modele au cam acelasi pret. Si pretul il dicteaza deobicei piata. Inseamna ca Star Motorcycles a devenit un brand suficient de respectabil in ochii americanilor si nu mai sunt nevoiti sa vanda la discount ca sa convinga.DAP,LA PRETUL ANUNTAT,BOLT E MAI SCUMP CU 300$...PROBABIL DIN CAUZA CELOR 70CC IN PLUS. Chestia asta cu copiatul este un argument des intalnit in gura fanilor HD. Doar ca este un argument fals. Exista multe clase de motociclete si in interiorul fiecarei clase modelele sunt asemanatoare. Vitezanele seamana intre ele, motocicletele de cross seamana si mai mult intre ele etc. Si la masini e la fel. Cine copiaza dupa cine? Daca un producator a impus o anumita clasa atunci toti ceilalti nu mai au voie sa faca propriile modele? Ba da.POT SA LE COPIEZE. Si daca era o problema reala legata de copyright, in mod sigur HD si-ar fi revendicat drepturile in justitie. Doar ca nu exista asa ceva in mod real. Poate doar in mintea fanaticilor. E adevarat ca la clasa cruiser cei de la HD au stat multi ani aproape singuri si si-au identificat imaginea marcii cu cea a clasei. Dar nu mai e cazul demult. Toti producatorii japonezi au intrat pe segmentul asta. Mai e si Victory (Polaris) si mai sunt si producatori micuti gen Big Dog Motorcycles. In interiorul clasei cruiser sunt mai multe subclase - ex. bobber, chopper, bagger etc. Nici macar nu le-a inventat Harley Davidson. Ele s-au nascut din entuziasmul oamenilor care s-au apucat sa isi modifice singuri motocicletele. Si daca ar fi dupa mine, imaginea clasica a cruiserului a fost data mai degraba de Indian decat de HD. DAH,UN INDIAN CARE LUCRA LA HARLEY. Totusi, are si HD un merit si este unul foarte. Au fost singuri in clasa cruiser pentru ca parea ca nu exista viitor pentru clasa asta si ceilalti producatori probabil ca nu si-au batut capul. La prima vedere cruiserele sunt niste motociclete total inutile - la performanta sunt depasite clar de vitezane, in oras sunt greu de utilizat, pentru touring au aparut alte modele mai versatile. Dar nah, sunt oameni care totusi le cumpara (me included ). Poate ca aceasta clasa ar fi ramas doar un capitol in istoria motocicletelor daca Harley Davidson nu ar fi continuat sa o promoveze si au stiut sa o faca foarte bine.MERCI,ESTI UN DULCE,CALARETULE CU OCHELARI DE CAL MARCA STAR... PS:asta e parerea mea,ca au copiat....stiu,nu-s primii si nici ultimii. daca HD nu ar fi cei cu "ideea buna",nu i-ar copia nimeni,nu?.... ps 2:citi producatori au copiat Indian-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Martie 12, 2013 Autor Share Postat Martie 12, 2013 @TheFatBob Stii, mie nu prea imi plac cliseele. Asta cu copiatul este doar un cliseu pe care l-am auzit de prea multe ori. Mai exista un cliseu. Cica japonezii fac copii mai reusite pentru ca nu se strica. Dar si asta e un cliseu neadevarat. Dupa parerea mea HD nu are nicio problema legata de fiabilitate. A existat in trecut, dar au rezolvat-o demult. Altfel, ma bucur ca HD vine cu ideile bune. Cineva tot trebuie sa vina cu idei. Altfel nu ar fi progres. M-as bucura sa vad si modele noi de Harley ca nu prea au mai scos nimic de cativa ani. Poate or sa scoata si ei o copie dupa Raider, mai stii? nice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.