lucian_gh Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) Va salut! Anul asta am vrut si eu sa fiu gospodar si sa cumpar uleiul cat si filtrul din timp dar intampin o problema. Filtrul care il am pe motocicleta are 10 gauri si este champion f301, iar cand vreau sa comand de pe vre-un site acelasi filtru vad ca are doar 6 gauri desi scrie acelasi lucru pe el. Sa fie oare vreo problema daca pun filtru cu 6 gauri? pana la urma care e faza cu gaurile astea la filtre? Mai jos atasez si poze sa vedeti despre ce e vorba (modelul meu de filtru e in poza in care se vede cutia). Editat Februarie 21, 2013 de lucian_gh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOSU WEST Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 POTI SA IL PUI LINISTIT, GAURILE SUNT PENTRU INTRAREA ULEIULUI IN FILTRU IAR CEA GAURA CU FILET E PT IESIREA ULEIULUI DIN FILTRU SI INTRAREA IN BLOCU MOTOR. TOT UNDE AI CELE 6 GAURI ESTE O SUPALA CARE DUPA OPRIREA MOTORULUI SE INCHIDE PTR A TINE ULEIUL IN RAMPA. CU STIMA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Numarul acelor gauri nu are nici o relevanta, conteaza sa pui codul recomandat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 pe gaurile alea iese uleiul,intra pe gaura unde e filetul si ies pe celelalte gauri,ca trebuie filtrat,posibil sa fie invers modul de functionare,dar oricum asta e metoda,nu cred ca ar trebui sa iti bati capul cu gaurile,poate nu cu gaurile astea;)) oricum daca sunt 10 sunt mai mici astea sunt 6 si mai mari Am postat toti odata;)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Invers. Uleiul intra pe gaurile mici si iese pe cea mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 am specificat ca posibil sa fie invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 (editat) Va salut! Anul asta am vrut si eu sa fiu gospodar si sa cumpar uleiul cat si filtrul din timp dar intampin o problema. Filtrul care il am pe motocicleta are 10 gauri si este champion f301, iar cand vreau sa comand de pe vre-un site acelasi filtru vad ca are doar 6 gauri desi scrie acelasi lucru pe el. Sa fie oare vreo problema daca pun filtru cu 6 gauri? pana la urma care e faza cu gaurile astea la filtre? Mai jos atasez si poze sa vedeti despre ce e vorba (modelul meu de filtru e in poza in care se vede cutia). e contrafacut, o sa intre uleiul mai greu pe acolo eu zic sa te duci la magazinul de unde ai cumparat cu filtrul asta si cu poza cu filtrul cu mai multe gauri. daca ai si bonul stampilat poti sa-i reclami la opece pe motiv ca ti-au tepuit la numarul de gauri iti dai seama?? patru gauri de la tine, inca patru de la altul, vandute la negru evaziune fiscala ,, mama lor de hoti Editat Februarie 22, 2013 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian_gh Postat Februarie 23, 2013 Autor Share Postat Februarie 23, 2013 Pana la urma am facut comanda de ulei si de filtru dupa catalog si mi-a venit un filtru Hiflo hf 303 cu 8 gauri ciudat, cred ca am sa il pun pe asta, ce e drept, peste tot unde ma uit dupa filtru de hornet pc34 vad filtru cu 8 gauri, o fi asta ce il aveam eu pe moto mai deosebit, cine stie... Am atasat si o poza cu filtrul cumparat acum. As mai avea totusi o intrebare, va fi totusi vreo diferenta in functionarea circuitului de ulei acum ca pun filtru cu mai putine gauri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 (editat) Nu sunt avizat, dar eu zic ca trebuie sa stai linistit! Si eu mi-am luat joi un filtru tot HifloFiltro, tot HF303. Se pare ca se potriveste inclusiv la VFR-ul meu. Ei (daca nu ma insel) au patentele pentru aceste piese si nu au cum sa faca de capul lor. Nu-ti mai face atatea probleme ca n-are cu ce afecta... Editat Februarie 23, 2013 de stely_yoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Nu sunt avizat, dar eu zic ca trebuie sa stai linistit! Si eu mi-am luat joi un filtru tot HifloFiltro, tot HF303. Se pare ca se potriveste inclusiv la VFR-ul meu. Ei (daca nu ma insel) au patentele pentru aceste piese si nu au cum sa faca de capul lor. Nu-ti mai face atatea probleme ca n-are cu ce afecta... Las ca merge asa ... filtru sa fie ... da-l drequ. Pui codul care ti-e recomandat .... Producatorul il alegi dupa preferinte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Pana la urma am facut comanda de ulei si de filtru dupa catalog si mi-a venit un filtru Hiflo hf 303 cu 8 gauri ciudat, cred ca am sa il pun pe asta, ce e drept, peste tot unde ma uit dupa filtru de hornet pc34 vad filtru cu 8 gauri, o fi asta ce il aveam eu pe moto mai deosebit, cine stie... Am atasat si o poza cu filtrul cumparat acum. As mai avea totusi o intrebare, va fi totusi vreo diferenta in functionarea circuitului de ulei acum ca pun filtru cu mai putine gauri? tu esti beteag pretene sau ce-i cu tine?o mie de oameni avizati iti spun ca il poti pune...mai intreaba de vreo 10 ori..poate gasesti unu cu 9 gauri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Până acum nu m-am uitat la nici un filtru să văd câte găuri are. Toate mobrele și mașinile au mers în continuare lafel de bine/rău ca și până atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Pana la urma am facut comanda de ulei si de filtru dupa catalog si mi-a venit un filtru Hiflo hf 303 cu 8 gauri ciudat, cred ca am sa il pun pe asta, ce e drept, peste tot unde ma uit dupa filtru de hornet pc34 vad filtru cu 8 gauri, o fi asta ce il aveam eu pe moto mai deosebit, cine stie... Am atasat si o poza cu filtrul cumparat acum. As mai avea totusi o intrebare, va fi totusi vreo diferenta in functionarea circuitului de ulei acum ca pun filtru cu mai putine gauri? eu ti-am zis ca ala cu mai putine gauri e replica chineza, da tu nimic betmen betmen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Numarul gaurilor radilale este irelevant, atita timp cat suprafata lor este mult mai mare decat orificiul central. Numarul lor poate fi diferit daca filtrul se produce pe doua linii de fabricatie diferite, chiar ale aceluiasi producator. Pot fi fabrici diferite. Nici un producator nu poate produce intr-o singura fabrica toata gama de filtre pe care o ofera. Asa ca, atata timp cat sursa de unde ai achizitionat filtrul este de incredere si este ales dupa catalog, este OK. Alegerea dupa catalog este OBLIGATORIE. Doua coduri diferite de filtru pot fi "identice" la prima vedere dar in interior pot diferi major. Un filtru de ulei obisniut poate avea pana la trei supape, in interior, calibrate diferit (presiuni la care deschid). Nu este de joaca cu "potriveala" filtrelor de ulei. Valabil si la auto, ca tot motor este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Numarul gaurilor radilale este irelevant, atita timp cat suprafata lor este mult mai mare decat orificiul central. Numarul lor poate fi diferit daca filtrul se produce pe doua linii de fabricatie diferite, chiar ale aceluiasi producator. Pot fi fabrici diferite. Nici un producator nu poate produce intr-o singura fabrica toata gama de filtre pe care o ofera. Asa ca, atata timp cat sursa de unde ai achizitionat filtrul este de incredere si este ales dupa catalog, este OK. Alegerea dupa catalog este OBLIGATORIE. Doua coduri diferite de filtru pot fi "identice" la prima vedere dar in interior pot diferi major. Un filtru de ulei obisniut poate avea pana la trei supape, in interior, calibrate diferit (presiuni la care deschid). Nu este de joaca cu "potriveala" filtrelor de ulei. Valabil si la auto, ca tot motor este. eu aleg dupa specificatiile producatorului, nu prea ma incred in cataloagele celor care vor sa vanda. imi tre "mh313" apoi aia caut, nu "mz313" nici "mhi313" chiar daca ala care vinde piese se jura cu mana pe catalog ca is echivalente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Un producator de auto/moto recomanda UN producator de filtre. Asta nu inseamna ca alti producatori de filtre nu sunt ok, atata timp cat sunt producatori consacrati. Daca acesti din urma producatori spun, in catalogul LOR, ca pentru un motor se potriveste filtrul cu codul cutare, apoi asa este. Crede-ma ca stiu ce vorbesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Un producator de auto/moto recomanda UN producator de filtre. Asta nu inseamna ca alti producatori de filtre nu sunt ok, atata timp cat sunt producatori consacrati. Daca acesti din urma producatori spun, in catalogul LOR, ca pentru un motor se potriveste filtrul cu codul cutare, apoi asa este. Crede-ma ca stiu ce vorbesc. pai eu ce zic: caut tipul de filtru in cartea tehnica. TIPUL NU PRODUCATORUL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 Pana la urma cum este mai bine ;mai multe si mai mici sau mai putine si mai mari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 Una si buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.