Sari la conținut

nu mai vrea sa porneasca mobra


ix.paul
 Share

Postări Recomandate

fiind nou venit pe forum sper sa nu fiu injurat ca n am inceput topicul unde trebuie, ca nu m am exprimat cum trebuie, ca n am facut ce trebuie :D....

 

Deci voi trece direct la subiect... am scos mobra la o tura ... m am plimbat aprox un 30 de km fara nici o problema .. dupa care am facut o pauza de cateva ore.. cand o pornesc din nou si iau un pasager cu mine.. observa ca pana in 4000 de ture merge ok.. dupa care pierde brusc din putere si turatia ramane undeva putin peste 4000 ...apoi mansonul aceleratiei tras la maxim... turatia creste fff greu ... si cand trageam socul murea motorul... ajuns acasa primul lucru deschid filtrul de aer... plin imbaxit infundat , il spal il curat .. il bag in ulei de motor cum scrie in cartea tehnica .. il storc de ulei (nu suficiet probabil) ... il montez la loc.. hai sa o pornesc... nu porneste... descarc bateria incercand sa o pornesc... scot bateria o incarc la redresor.. scot si filtrul .. banuiam ca din cauza uleiului in exces din el am inecat motorul... las peste noapte.. a doua/treia/cincea zi .. incerc din nou sa o pornesc.. bateria incarcata ful.. tot nu porneste ... ma ingrijorez.. ma trec toate apele.. probez compresia taraneste neavand scule de nici un fel ... adica bag in viteza .. vad ca roata ramane intepenita .. deci compresie are ... va intreb cu mult respect ce as mai putea face ... inainte sa o duc la servis ..ma gandeam sa ii schimb bujiile... si bateria desi nu are mai mult de 10 000 de km... dar e chinezarie firstbike .... si dupa cateva invarteli ale electromotorului se vede cum becul de la neutru incepe sa palpaie .. si nivelul de curent scade la 50%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumpara un filtru de aer nou, pune bateria la incarcat , si intre timp scoate bujiile si vezi cum arata.

 

eu zic asa : filtru imbacsit -> lipsa putere => ai desfacut spalat imbibat filtrul mul mai mult decat prevede legea => motor innecat in urma deselor si nereusitelor tentative de porneala. de aici => filtru nou+bujii noi( sau curatate temeinic ) +baterie in parametri = moto in stare de functionare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtrul de aer nu provoaca simptome de genul asta dintr-o 'data'! exista kit-uri de spalat si uns pentru filtre din burete! verifica carburatorul, curatat si reglat! de asemenea si jocul la supape....

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate filtrul de aer vezi daca porneste , pentru asemenea filtre se foloseste un kit de intretinere de la KN , daca l-ai imbibat in ulei nu are de unde sa mai traga aer si nu porneste , , verifica bujiile poate l-ai inecat , in cazul in care bujiile sunt ude este clara situatia , arde bujiile daca nu ai altele noi , cu o lampa, curata cu peria de sarma , punele la loc dai chee . Verifica daca ai scanteie la buji .

Si la mine sa intamplat sa pice dupa 3500 dar nu era amestecul de aer bun din carburatoare , dupa ce le-am sincronizat nu am mai avut probleme .

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat deja cu filtrul de aer demontat ... si mobra lasata 3 zile ... deoarece n am cheie de bujie sa le curat ... dar zic eu (probabil infantil) ca in acele 3 zile au avut timp sa se "usuce" ... apoi scanteia ...neavand cheie am verificat doar daca da curent .. si ma am curentat puternic la prima bujie.. iar a doua cam slabut ... mobra mea e un suzuki monocilindru cu doua bujii .. chiar acum ma duc sa fac niste cumparaturi.. bujii noi .. scule ... si filtru de aer daca voi gasi pe stoc in magazin .. revin cu update uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtrul ala nu se schimba, se spala cu apa calduta cu dero, se clateste, se lasa la uscat. se unge cu ulei de motor curat, se baga in punga de plastic unde se preseaza (!! nu se rasuceste !!) ca sa intre bine uleiul in burete, se scoate din punga si tot prin presare (nu prin rasucire) se stoarce foarte-foarte bine.

Simptomele la tine ar fi ca a fost filtrul murdar, de la plimbare prin frig-umezeala s-a imbicsit si nu mai tragea aer -> lipsa putere si sensibila la benzina venita in plus (treaba cu socul)

Dupa incercari de porniri nereusite ai reusit sa o si ineci zdravan.

Bujii scoase, puse pe aragaz, curatate + distanta la electrod reglata

Dat la automat fara bujii cu benzina inchisa sa aeriseasca cilindrul.

montat bujii si filtru de aer si pornit.

 

Incearca sa o pornesti su cabluri in paralel de la masina. Daca mai descarci de 2-3 ori bateria si o incarci pe redresor te-ai scos s de baterie noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat deja cu filtrul de aer demontat ... si mobra lasata 3 zile ... deoarece n am cheie de bujie sa le curat ... dar zic eu (probabil infantil) ca in acele 3 zile au avut timp sa se "usuce" ... apoi scanteia ...neavand cheie am verificat doar daca da curent .. si ma am curentat puternic la prima bujie.. iar a doua cam slabut ... mobra mea e un suzuki monocilindru cu doua bujii .. chiar acum ma duc sa fac niste cumparaturi.. bujii noi .. scule ... si filtru de aer daca voi gasi pe stoc in magazin .. revin cu update uri

bujiile nu se curata singure ;)

 

filtrul ala nu se schimba, se spala cu apa calduta cu dero, se clateste, se lasa la uscat. se unge cu ulei de motor curat, se baga in punga de plastic unde se preseaza (!! nu se rasuceste !!) ca sa intre bine uleiul in burete, se scoate din punga si tot prin presare (nu prin rasucire) se stoarce foarte-foarte bine.

Simptomele la tine ar fi ca a fost filtrul murdar, de la plimbare prin frig-umezeala s-a imbicsit si nu mai tragea aer -> lipsa putere si sensibila la benzina venita in plus (treaba cu socul)

Dupa incercari de porniri nereusite ai reusit sa o si ineci zdravan.

Bujii scoase, puse pe aragaz, curatate + distanta la electrod reglata

Dat la automat fara bujii cu benzina inchisa sa aeriseasca cilindrul.

montat bujii si filtru de aer si pornit.

 

Incearca sa o pornesti su cabluri in paralel de la masina. Daca mai descarci de 2-3 ori bateria si o incarci pe redresor te-ai scos s de baterie noua.

corect :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scos bujii... aerisit cilindrul la recomandarea domnului XorX .. adica bagat in treapta1 si impins vreo 10 metri in viteza (sa salvez din baterie)... schimbat bujii cu unele nou noute sigilate.. incercat pornit fara filtrul de aer ... bateria moarta a 4a oara... cred ca voi apela la un mecanic deja.. pentru desfacut carburatoare... curata, desfundat, descantat ... sau ceva de genu.. ce considera acesta... eu banuiesc ca are carburatoarele inundate de ulei in urma inteleptei mele decizii de a monta filtru de aer imbibat zdravan in ulei .. daca mai stie cineva ce as mai putea face sau ma poate ajuta cumva i as fi profund recunoascator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

benzina am ... bateria este una chinezeasca ..firstbike... care are un fel de indicator de nivel al curentului pe ea .. are 3 leduri verde cand e ful galben cand e 50% si rosu cand e moarta...acum .. daca ii dau de 3 ori e deja la galben ... la 5- 7 ori incercat pornit e aproape moarta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

benzina am ... bateria este una chinezeasca ..firstbike... care are un fel de indicator de nivel al curentului pe ea .. are 3 leduri verde cand e ful galben cand e 50% si rosu cand e moarta...acum .. daca ii dau de 3 ori e deja la galben ... la 5- 7 ori incercat pornit e aproape moarta...

ia trage tu frumos cabluri de la masina. fara soc, gazul la maxim! masina sa fie pornita si ea, eventual un pic turata! bateria clar e pe moarte...

Editat de Performance Solutions
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok... am mai incercat asta odata sa o pornesc la impins.. cand am lasat farurile aprinse noapte in padure si am ramas fara bateriei... apoi am impins de ea de mi au iesit ochii cu un prieten si a luato dar foarte greu.. dar voi incerca si asta pana la urma... ms oricum

Editat de ix.paul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am crezut ca e innecata... dar am citit toate posturile...

La acest moment zic sa verifici daca da scanteie la bujie. Poate e dus CDI-ul...

Scoti o bujie o bagi in fisa, si o lipesti cu filetul de cadru, sau undeva de unde sa ia masa si dai la buton. Scanteia trebuie sa fie vizibila. Motorul nu pleaca daca scanteia este foarte foarte slaba (asta insemnand ca CDI-ul e stricat).

 

PS si eu te sfatuiesc sa gasesti pe cineva cu masina care sa-ti dea curent + cabluri de curent OK (cam de 400mA sa fi sigur ca pleaca) sau robot de pornire.

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...