ix.paul Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 fiind nou venit pe forum sper sa nu fiu injurat ca n am inceput topicul unde trebuie, ca nu m am exprimat cum trebuie, ca n am facut ce trebuie .... Deci voi trece direct la subiect... am scos mobra la o tura ... m am plimbat aprox un 30 de km fara nici o problema .. dupa care am facut o pauza de cateva ore.. cand o pornesc din nou si iau un pasager cu mine.. observa ca pana in 4000 de ture merge ok.. dupa care pierde brusc din putere si turatia ramane undeva putin peste 4000 ...apoi mansonul aceleratiei tras la maxim... turatia creste fff greu ... si cand trageam socul murea motorul... ajuns acasa primul lucru deschid filtrul de aer... plin imbaxit infundat , il spal il curat .. il bag in ulei de motor cum scrie in cartea tehnica .. il storc de ulei (nu suficiet probabil) ... il montez la loc.. hai sa o pornesc... nu porneste... descarc bateria incercand sa o pornesc... scot bateria o incarc la redresor.. scot si filtrul .. banuiam ca din cauza uleiului in exces din el am inecat motorul... las peste noapte.. a doua/treia/cincea zi .. incerc din nou sa o pornesc.. bateria incarcata ful.. tot nu porneste ... ma ingrijorez.. ma trec toate apele.. probez compresia taraneste neavand scule de nici un fel ... adica bag in viteza .. vad ca roata ramane intepenita .. deci compresie are ... va intreb cu mult respect ce as mai putea face ... inainte sa o duc la servis ..ma gandeam sa ii schimb bujiile... si bateria desi nu are mai mult de 10 000 de km... dar e chinezarie firstbike .... si dupa cateva invarteli ale electromotorului se vede cum becul de la neutru incepe sa palpaie .. si nivelul de curent scade la 50% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Stai putin,cum adica ai bagat filtrul de aer in ulei de motor?Ce filtru de aer ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 cumpara un filtru de aer nou, pune bateria la incarcat , si intre timp scoate bujiile si vezi cum arata. eu zic asa : filtru imbacsit -> lipsa putere => ai desfacut spalat imbibat filtrul mul mai mult decat prevede legea => motor innecat in urma deselor si nereusitelor tentative de porneala. de aici => filtru nou+bujii noi( sau curatate temeinic ) +baterie in parametri = moto in stare de functionare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ix.paul Postat Februarie 26, 2013 Autor Share Postat Februarie 26, 2013 http://www.geiwiz.de/images/newimages_import/2081214_00.jpg ... acesta este filtrul de aer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 (editat) filtrul de aer nu provoaca simptome de genul asta dintr-o 'data'! exista kit-uri de spalat si uns pentru filtre din burete! verifica carburatorul, curatat si reglat! de asemenea si jocul la supape.... Editat Februarie 26, 2013 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kennyc2 Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Scoate filtrul de aer vezi daca porneste , pentru asemenea filtre se foloseste un kit de intretinere de la KN , daca l-ai imbibat in ulei nu are de unde sa mai traga aer si nu porneste , , verifica bujiile poate l-ai inecat , in cazul in care bujiile sunt ude este clara situatia , arde bujiile daca nu ai altele noi , cu o lampa, curata cu peria de sarma , punele la loc dai chee . Verifica daca ai scanteie la buji . Si la mine sa intamplat sa pice dupa 3500 dar nu era amestecul de aer bun din carburatoare , dupa ce le-am sincronizat nu am mai avut probleme . Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ix.paul Postat Februarie 26, 2013 Autor Share Postat Februarie 26, 2013 am incercat deja cu filtrul de aer demontat ... si mobra lasata 3 zile ... deoarece n am cheie de bujie sa le curat ... dar zic eu (probabil infantil) ca in acele 3 zile au avut timp sa se "usuce" ... apoi scanteia ...neavand cheie am verificat doar daca da curent .. si ma am curentat puternic la prima bujie.. iar a doua cam slabut ... mobra mea e un suzuki monocilindru cu doua bujii .. chiar acum ma duc sa fac niste cumparaturi.. bujii noi .. scule ... si filtru de aer daca voi gasi pe stoc in magazin .. revin cu update uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 cel mai probabil sunt bujiile! p.s. ai schimbat farul ala? ) ca nu vezi nimic cu el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 filtrul ala nu se schimba, se spala cu apa calduta cu dero, se clateste, se lasa la uscat. se unge cu ulei de motor curat, se baga in punga de plastic unde se preseaza (!! nu se rasuceste !!) ca sa intre bine uleiul in burete, se scoate din punga si tot prin presare (nu prin rasucire) se stoarce foarte-foarte bine. Simptomele la tine ar fi ca a fost filtrul murdar, de la plimbare prin frig-umezeala s-a imbicsit si nu mai tragea aer -> lipsa putere si sensibila la benzina venita in plus (treaba cu socul) Dupa incercari de porniri nereusite ai reusit sa o si ineci zdravan. Bujii scoase, puse pe aragaz, curatate + distanta la electrod reglata Dat la automat fara bujii cu benzina inchisa sa aeriseasca cilindrul. montat bujii si filtru de aer si pornit. Incearca sa o pornesti su cabluri in paralel de la masina. Daca mai descarci de 2-3 ori bateria si o incarci pe redresor te-ai scos s de baterie noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 curata bujiile sigur e innecata dupa atat invartit sansele sa se 'repare' singure is de 0.01% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 am incercat deja cu filtrul de aer demontat ... si mobra lasata 3 zile ... deoarece n am cheie de bujie sa le curat ... dar zic eu (probabil infantil) ca in acele 3 zile au avut timp sa se "usuce" ... apoi scanteia ...neavand cheie am verificat doar daca da curent .. si ma am curentat puternic la prima bujie.. iar a doua cam slabut ... mobra mea e un suzuki monocilindru cu doua bujii .. chiar acum ma duc sa fac niste cumparaturi.. bujii noi .. scule ... si filtru de aer daca voi gasi pe stoc in magazin .. revin cu update uri bujiile nu se curata singure filtrul ala nu se schimba, se spala cu apa calduta cu dero, se clateste, se lasa la uscat. se unge cu ulei de motor curat, se baga in punga de plastic unde se preseaza (!! nu se rasuceste !!) ca sa intre bine uleiul in burete, se scoate din punga si tot prin presare (nu prin rasucire) se stoarce foarte-foarte bine. Simptomele la tine ar fi ca a fost filtrul murdar, de la plimbare prin frig-umezeala s-a imbicsit si nu mai tragea aer -> lipsa putere si sensibila la benzina venita in plus (treaba cu socul) Dupa incercari de porniri nereusite ai reusit sa o si ineci zdravan. Bujii scoase, puse pe aragaz, curatate + distanta la electrod reglata Dat la automat fara bujii cu benzina inchisa sa aeriseasca cilindrul. montat bujii si filtru de aer si pornit. Incearca sa o pornesti su cabluri in paralel de la masina. Daca mai descarci de 2-3 ori bateria si o incarci pe redresor te-ai scos s de baterie noua. corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ix.paul Postat Februarie 27, 2013 Autor Share Postat Februarie 27, 2013 scos bujii... aerisit cilindrul la recomandarea domnului XorX .. adica bagat in treapta1 si impins vreo 10 metri in viteza (sa salvez din baterie)... schimbat bujii cu unele nou noute sigilate.. incercat pornit fara filtrul de aer ... bateria moarta a 4a oara... cred ca voi apela la un mecanic deja.. pentru desfacut carburatoare... curata, desfundat, descantat ... sau ceva de genu.. ce considera acesta... eu banuiesc ca are carburatoarele inundate de ulei in urma inteleptei mele decizii de a monta filtru de aer imbibat zdravan in ulei .. daca mai stie cineva ce as mai putea face sau ma poate ajuta cumva i as fi profund recunoascator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 benzina... ai? bateria cam cat tine cand dai la electromotor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ix.paul Postat Februarie 27, 2013 Autor Share Postat Februarie 27, 2013 benzina am ... bateria este una chinezeasca ..firstbike... care are un fel de indicator de nivel al curentului pe ea .. are 3 leduri verde cand e ful galben cand e 50% si rosu cand e moarta...acum .. daca ii dau de 3 ori e deja la galben ... la 5- 7 ori incercat pornit e aproape moarta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 (editat) benzina am ... bateria este una chinezeasca ..firstbike... care are un fel de indicator de nivel al curentului pe ea .. are 3 leduri verde cand e ful galben cand e 50% si rosu cand e moarta...acum .. daca ii dau de 3 ori e deja la galben ... la 5- 7 ori incercat pornit e aproape moarta... ia trage tu frumos cabluri de la masina. fara soc, gazul la maxim! masina sa fie pornita si ea, eventual un pic turata! bateria clar e pe moarte... Editat Februarie 27, 2013 de Performance Solutions Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ix.paul Postat Februarie 27, 2013 Autor Share Postat Februarie 27, 2013 n am masina .. si nici prieteni cu masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 atunci urca-te pe ea si roaga un prieten sa te impinga. bagi a doua. nu apesi butonul de start, doar contactul. o s-o ia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ix.paul Postat Februarie 27, 2013 Autor Share Postat Februarie 27, 2013 (editat) ok... am mai incercat asta odata sa o pornesc la impins.. cand am lasat farurile aprinse noapte in padure si am ramas fara bateriei... apoi am impins de ea de mi au iesit ochii cu un prieten si a luato dar foarte greu.. dar voi incerca si asta pana la urma... ms oricum Editat Februarie 27, 2013 de ix.paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 normal sa porneasca foarte greu chiar si impinsa daca bateria e aproape goala. incarc-o si cel mai probabil o sa porneasca impinsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 e monocilindru ma, tre sa impingi la ea sanatos, ai mai multe sanse sa o ineci decat sa o pornest prin metoda impins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 asta merge, cunosc motoreta de prin 2008 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ix.paul Postat Februarie 27, 2013 Autor Share Postat Februarie 27, 2013 deci e normal... sa descarc bateria... complet azi dim incercand sa pornesc mobra.. iar acum cand o verific sa fie iar ful ? sau doar a obosit azi dim si acum dupa ce sa odihnit este iar in putere ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 (editat) Si eu am crezut ca e innecata... dar am citit toate posturile... La acest moment zic sa verifici daca da scanteie la bujie. Poate e dus CDI-ul... Scoti o bujie o bagi in fisa, si o lipesti cu filetul de cadru, sau undeva de unde sa ia masa si dai la buton. Scanteia trebuie sa fie vizibila. Motorul nu pleaca daca scanteia este foarte foarte slaba (asta insemnand ca CDI-ul e stricat). PS si eu te sfatuiesc sa gasesti pe cineva cu masina care sa-ti dea curent + cabluri de curent OK (cam de 400mA sa fi sigur ca pleaca) sau robot de pornire. Editat Februarie 27, 2013 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 ledurile alea arata voltajul, nu puterea ei. poti sa i 14 v dar amperaj mic din cauza capcitatii reduse. incarc-o si ia-o la impins cu gazul la maxim, fara soc in primii metri. dupa aia tragi socul la 1/4 si da-i bataie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Ix.paul ce motor ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.