zune Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 salutare ! am si eu o problema cu cbr-ul meu de 600 f4 model, nu vrea sa mai porneasca problema sta in felul urmator, am picat cu dansa pe 1 decembrie, si mi s-a spart capacul la alternator, am pierdut o parte din ulei atunci .. si acum am reparat si montat capacul, am facut si schimbul de ulei si azi cand am vrut sa ii dau cheie... NIMIC, nici macar sa invarta electromotoru, in momentul in care pun contactul ori ii dau sa porneasca se aude un "clantz" in partea dreapta a coditei ** bateria doar ce am luato de pe redresor ** dupa ce am cazut am si incercat de 2 ori sa o pornesc ce diagnostic ii puneti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Nu-i asa ca nu ai pus garnitura la capac? Cum ai reparat capacul,l-ai sudat? Au fost bucati separate la caztura? Ideea este ca acolo ai starter clutch si daca ai dezaxat capacul sau nu ai pus cum trebuie piesele la loc nu o sa poti invarti electromotorul. Asa ca : Incarca bateria bine,slabeste suruburile la capac si incerca sa o pornesti.Daca invarte electromotorul atunci ori ai nevoie de capac bun ori pune garnitura noua si monteza totul corect. Cu respect TNG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zune Postat Februarie 26, 2013 Autor Share Postat Februarie 26, 2013 am garnitura si capacul l-am sudat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bratulucian Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 mie imi facea asa de la baterie,cand nu erau bornele stranse.in partea drapta ai cam 5 releie,nu cred ca poate fi problema de acolo. se poate sa fie de la releul de pornire,ai imagine mai jos!verifica siguranta.Alta posibilitate,se poate ca in momentul cazaturii sa se fi desprins o mufa!da carena din stanga jos,si o sa gasesti undeva in zona bordului,cam 6,7 mufe la un loc,verificale si pe alea!eu am stat 2 sapt pe tusa din cauza asta,si cand m.am uitat mai atent era o mufa desprinsa.spor la reparat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zune Postat Februarie 26, 2013 Autor Share Postat Februarie 26, 2013 multam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 (editat) Acel "clatz" se aude e la releul de pornire.Acum ori releul nu cupleza ori nu merge electromotorul,ca este el stricat sau blocat.Sa descoperi care este de vina pe releul care face "tac" ai doua fire groase prinse cu piulite sau suruburi incerca sa faci contact cu o surubelnita intre cele doua fire,daca se invarte electromotorul atunci ai releul stricat/daca nu ai probleme cu electromotorul...este defect sau blocat Acea siguranta de 30 nu are treaba cu pornirea atat timp cat releul se aude ca se cupleza! Editat Februarie 26, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Cate probleme cu cbr-uri care nu pornesc, mi-ati dat panica, sper sa nu faca si al meu vreo figura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 nu pornesc ca nu mai vor ele, au avut evenimente, ba ubla unu la distributie, ba mai cade omu, ba n`are baterie sau l`a last si releul...pm... Cate probleme cu cbr-uri care nu pornesc, mi-ati dat panica, sper sa nu faca si al meu vreo figura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 asa e cind te maninca in c_ur si pornesti mobra in loc sa bagi un vin fiert, bere, tuica, etc... Ale mele stau in frig toata iarna, bateria in casa fara redresor sau alte alea iar primavara pornesc fara nici o problema. Cea mai grava problema a fost un cablu de ambreiaj gripar tot din cauza ca am vut eu sa ma iau dupa forumuri si sa-mi gresez cablurile toamna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Cand apesi butonu si se aude zgomotul releului becurilor din bord le scade intensitatea? Daca da, atunci e foarte posibil sa ai electromotorul blocat de catre ambreiajul de pornire cum ti-a zis TNG sau poate chiar tot motorul blocat din cauza ansamblului de pinioane de la ambreiajul de pornire ( am intalnit la un F3 parca , tot in urma unei cazaturi) Daca nu, atunci ai probleme la electromotor (probabil carbuni uzati) sau la releul de pornire. Dar inainte de toate asigura-te ca bateria e OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zune Postat Februarie 26, 2013 Autor Share Postat Februarie 26, 2013 (editat) bateria e ok. intensitatea becurilor scade ... deci ramane electromotorul blocat Cand apesi butonu si se aude zgomotul releului becurilor din bord le scade intensitatea? Daca da, atunci e foarte posibil sa ai electromotorul blocat de catre ambreiajul de pornire cum ti-a zis TNG sau poate chiar tot motorul blocat din cauza ansamblului de pinioane de la ambreiajul de pornire ( am intalnit la un F3 parca , tot in urma unei cazaturi) Daca nu, atunci ai probleme la electromotor (probabil carbuni uzati) sau la releul de pornire. Dar inainte de toate asigura-te ca bateria e OK. Editat Februarie 26, 2013 de zune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 e normal, e honda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Cate probleme cu cbr-uri care nu pornesc, mi-ati dat panica, sper sa nu faca si al meu vreo figura. Anul asta e cam prea de tot ... numai Honde au belele. A ta e din perioada de aur ... F4 .... taicasu - F3 - era antiglont. Stai linistit ... Oricum ... Honda nu mai e Honda ... acum cica Honda e Aprilia ... spune performance solutions. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zune Postat Februarie 27, 2013 Autor Share Postat Februarie 27, 2013 honda tot honda ramane... cum a zis si tng se poate sa nu fi montat eu capacu bine, dupa cum am zis la inceput am mai incercat sa o pornesc de 2 ori chiar dupa ce m-am adunat dupa asfalt, si invartea electromotoru mai trebuie duse si ele la mecanic, schimbat ulei... etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Aici se vorbeste despre o problema survenita DUPA o cazatura..deci marca motocicletei nu are nici o relevanta ON: ai verificat ce tensiune are acumulatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 honda tot honda ramane... cum a zis si tng se poate sa nu fi montat eu capacu bine, dupa cum am zis la inceput am mai incercat sa o pornesc de 2 ori chiar dupa ce m-am adunat dupa asfalt, si invartea electromotoru mai trebuie duse si ele la mecanic, schimbat ulei... etc capacul n-ai cum sa il montezi gresit decat dac nu-i pui garnitura. ce a zis tng cu sudura zis bine, ai cordon de sudura pe interior? daca da, acolo e problema ta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 capacul n-ai cum sa il montezi gresit decat dac nu-i pui garnitura. ce a zis tng cu sudura zis bine, ai cordon de sudura pe interior? daca da, acolo e problema ta! daca il pui fara garnitura nu inseamna ca e montat gresit. montat gresit e cand il montezi in alta pozitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Poate sa se deformeze si din cauza sudurii...deci incearca mai multe variante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 daca il pui fara garnitura nu inseamna ca e montat gresit. montat gresit e cand il montezi in alta pozitie la multe motoare garnitura aia are si rol de distantier. deci daca nu e se poate spune ca e montat gresit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 la multe motoare garnitura aia are si rol de distantier. deci daca nu e se poate spune ca e montat gresit. se poate spune "montaj incomplet " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 se poate spune "montaj incomplet " iti dai seama ca ne pierdem in detalii, nu? )))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 nu in detalii mah, ne pierdem in garnituri ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Garnitura tine loc distantier.iar la starter clutch sunt alte saibe distantiere la pinion pozitionarea lor gresita duce la blocarea ansamblului. Sa nu mai spun ca sudura deformeaza materialul si poate dezaxsa axul pinonului . I-am spus omului cum sa testeze sa vada care si unde este problema in primul meu post... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Eu am avut problema cu a mea, in sensul ca dadea tot un click in releul de pornire. Rezultatul a fost electromotorul! Incearca s-o pornesti impinsa si vezi daca-ti mai lucreaza electromotorul. Personal am lovit putin in electromotor cu o cheie si a luat-o. La tine sunt probabil multe necunoscute pentru ca ai avut acel incident. Mult succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zune Postat Februarie 27, 2013 Autor Share Postat Februarie 27, 2013 multam de sfaturi capacul are un cordon de sudura de cam 4 cm pe interior Aici se vorbeste despre o problema survenita DUPA o cazatura..deci marca motocicletei nu are nici o relevanta ON: ai verificat ce tensiune are acumulatorul? nu am verificat, cum dracu ii zice la aparatul ala de verifici ? volmetru ampermetru..? dracu sa il ia o sa ma amane ceva daca va trebui sa iau capac nou ( pfff... da asta e clasic cand vrei si ieftin si sa te tina vruiam sa ies de 1 martie cu transa ..asa am iesit si pe 1 decembrie si ... BUF ( mi-a taiat o bulgaroaica calea) deci graba strica treaba deformat nu pare sa fie capacul, dar na.. multi il repara prin sudura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.