RedFox200 Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Platesc minim o bere sa vad si eu furtunul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stig Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Glumesti, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 wtf? de la ce specie de mobra e aia?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stig Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 E de la f4i. Orice tractor/camion/masina/motocicleta echipat/a cu motor cu ardere interna are cel putin doua furtunuri si anume: unul mai gros (tur), prin care se alimenteaza din rezervor, si unul mai subtire(retur), prin care motorina/benzina neconsumata se intoarce in rezervor. Nu stiu cum e in cazul scuterelor, dar la motociclete asa este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Mie unul, mi-a placut faza cu " nu picura nimic pe el si mobra merge....." Initiatorului de topic : manualedereparatie.info , cauta modelul tau, da-l jos, si apuca--te sa iti cunosti motocicleta...Nu e o rusine, si e doar spre folosul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 si la mine sunt 2,unu gros si celelalt subtire.dar cine nu o lual macar o data rezervoru jos nu are cum sa stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 E de la f4i. Orice tractor/camion/masina/motocicleta echipat/a cu motor cu ardere interna are cel putin doua furtunuri si anume: unul mai gros (tur), prin care se alimenteaza din rezervor, si unul mai subtire(retur), prin care motorina/benzina neconsumata se intoarce in rezervor. Nu stiu cum e in cazul scuterelor, dar la motociclete asa este. La UNELE motociclete, posibil, dar sincer, este prima motocicleta pe care vad un asa furtun. Nu este nevoie in general de acel furtun la altele. De ce? La a mea spre exemplu, pompa de benzina lucreaza in functie de presiune, cand carburatoarele au nivelul de benzina setat, cuiul inchide, si pe furtun se creeaza presiune detectata de pompa care se opreste automat. De aia spun sa nu generalizezi, deoarece nu sunt foarte multe modele care sa aiba furtun de retur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 (editat) E de la f4i. Orice tractor/camion/masina/motocicleta echipat/a cu motor cu ardere interna are cel putin doua furtunuri si anume: unul mai gros (tur), prin care se alimenteaza din rezervor, si unul mai subtire(retur), prin care motorina/benzina neconsumata se intoarce in rezervor. Nu stiu cum e in cazul scuterelor, dar la motociclete asa este. N-au toate tur si retur. Au numai tur, desi au pompa de benzina.A mea sigur nu are retur si are pompa. Editat Martie 2, 2013 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 (editat) la motoarele cu injectie de obicei este furtunul de retur! la carburatie nu au furtun de retur pentru ca functionarea pompei de benzina este conditionata de cuiele poantou,cand carburatoarele sunt pline, cuiele poantou inchid iar pompa se opreste, cand se golesc de benzina pompa incepe sa functioneze. la injectie pompa functioneaza intruna cand motorul este pornit si mentine o anumita presiune in circuitul de alimentare, iar surplusul de benzina care nu este folosit de injectoare se intoarce in rezervor! . Editat Martie 2, 2013 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stig Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Posibil sa aveti dreptate, dar cel putin la Honda, modelele pe injectie, au retur. 600F, 600RR, 929, 954, 1000RR garantat au. Pana si batranele dacii pe carburator au retur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 De curand am desfacut un 929 ptr. cateva reglaje, si nu-mi aduc aminte sa fi vazut, dar nu spun nu, posibil sa ma insel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stig Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 929 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Dupa cum am spus, nu contest. N-am stat sa vad ce face fiecare, urmaream altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian90 Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Si eu am avut aceiasi dilema cu furtunasul care atarrna de sub rezervor spre roata spate, dar m-a linistit un mecanic. are rol de supraplin si de egalizare a presiunii. Mai pe scurt... Nu te ingrijora! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Motoarele honda pe injectie are regulatorul de presiune pe rampa asa ca surplusul il da in rezervor prin furtunul de retur.Restul yamaha suzuki kawa are regulatorul pe pompa deci in rezervor asa ca nu mai are nevoie de furtun descarca direct acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Posibil sa aveti dreptate, dar cel putin la Honda, modelele pe injectie, au retur. 600F, 600RR, 929, 954, 1000RR garantat au. Pana si batranele dacii pe carburator au retur. pai da, hondele-s niste mizerii sinistre... mai ales f-urile! daca o sa ajung dictator o sa sterg din orice carte numele de honda si oamenii vor fi supusi hipnozei pentru stergerea amintirilor. mnah, iar m-am enervat cand am auzit de parciurile astea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Baieti, lasati furtunurile de supraplin la locul lor, aveti insa MARE grija unde vor evacua benzina scursa. Sa nu intre in contact cu evacuarea. Motoretele mai si cad, unele mai iau si foc, fara a exista impact al rezervorului, multe nu mai au furtunele de evacuare la locul lor, sau deloc. Daca sinteti curiosi, dati rezervorul afara, scoateti busonul, luminati inauntrul lui si va veti lamuri 100% unde anume sint cuplate furtunele mai sus discutate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Daca sinteti curiosi, dati rezervorul afara, scoateti busonul, luminati inauntrul lui si va veti lamuri 100% unde anume sint cuplate furtunele mai sus discutate. Cu lanterna! Fara bricheta pai da, hondele-s niste mizerii sinistre... mai ales f-urile! daca o sa ajung dictator o sa sterg din orice carte numele de honda si oamenii vor fi supusi hipnozei pentru stergerea amintirilor. mnah, iar m-am enervat cand am auzit de parciurile astea! Hai nu mai fi rau cu hondele ca nici aprilia nu sta prea bine! Sa nu amintim problemele electrice de la italiene... Si legat topic si tu ai la aprilia regulatorul pe rampa si ai furtun de retur in rezervor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Hai nu mai fi rau cu hondele ca nici aprilia nu sta prea bine! Sa nu amintim problemele electrice de la italiene... Si legat topic si tu ai la aprilia regulatorul pe rampa si ai furtun de retur in rezervor! am 3 rsv-uri pe mana si o futura. singurele probleme electrice la toate au fost legate de mufele de la relee. ah, la una s-a strapuns si o dioda de-mi aparea efi in bord cand o bagam in viteza! dar totusi calculatorul a intrat in "limp mode" si mergea. mai putina putere dar... p.s. furtunul ala de retur e de mare angajament! : )) nu de putine ori am donat benzina pe drum cu ajutorul lui! : )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Baieti, lasati furtunurile de supraplin la locul lor, aveti insa MARE grija unde vor evacua benzina scursa. Sa nu intre in contact cu evacuarea. Nu se intampla nimic,doar se evapora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Nu se intampla nimic,doar se evapora. Nu te-ai prins. Motoretele, de foarte multe ori, cad, si nu ramin in pozitia verticala. Benzina se va scurge pe acele furtune, si daca ajunge pe evacuarea inrosita, hasta la vista. Caz real vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Nu te-ai prins. Motoretele, de foarte multe ori, cad, si nu ramin in pozitia verticala. Benzina se va scurge pe acele furtune, si daca ajunge pe evacuarea inrosita, hasta la vista. Caz real vazut. Tot dintr-un caz real dar PATIT,iti spun ca benzina se aprinde de la scanteie si nu de la o toba infocata.iar in cazul vazut de tine cel mai probabil s-o intamplat la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 eu mai obisnuiesc sa-mi sperii prietenii stingand tigari in rezervor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Eu sunt curios cum scoti apoi chistoacele din rezervor.. ai vreun mincioc special de le pescuiesti? :-/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.