Sari la conținut

nelamurire furtunas care iese din rezervor


zxr..
 Share

Postări Recomandate

E de la f4i.

Orice tractor/camion/masina/motocicleta echipat/a cu motor cu ardere interna are cel putin doua furtunuri si anume: unul mai gros (tur), prin care se alimenteaza din rezervor, si unul mai subtire(retur), prin care motorina/benzina neconsumata se intoarce in rezervor. Nu stiu cum e in cazul scuterelor, dar la motociclete asa este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie unul, mi-a placut faza cu " nu picura nimic pe el si mobra merge....."

Initiatorului de topic : manualedereparatie.info , cauta modelul tau, da-l jos, si apuca--te sa iti cunosti motocicleta...Nu e o rusine, si e doar spre folosul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E de la f4i.

Orice tractor/camion/masina/motocicleta echipat/a cu motor cu ardere interna are cel putin doua furtunuri si anume: unul mai gros (tur), prin care se alimenteaza din rezervor, si unul mai subtire(retur), prin care motorina/benzina neconsumata se intoarce in rezervor. Nu stiu cum e in cazul scuterelor, dar la motociclete asa este.

 

La UNELE motociclete, posibil, dar sincer, este prima motocicleta pe care vad un asa furtun. Nu este nevoie in general de acel furtun la altele. De ce? La a mea spre exemplu, pompa de benzina lucreaza in functie de presiune, cand carburatoarele au nivelul de benzina setat, cuiul inchide, si pe furtun se creeaza presiune detectata de pompa care se opreste automat. De aia spun sa nu generalizezi, deoarece nu sunt foarte multe modele care sa aiba furtun de retur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E de la f4i.

Orice tractor/camion/masina/motocicleta echipat/a cu motor cu ardere interna are cel putin doua furtunuri si anume: unul mai gros (tur), prin care se alimenteaza din rezervor, si unul mai subtire(retur), prin care motorina/benzina neconsumata se intoarce in rezervor. Nu stiu cum e in cazul scuterelor, dar la motociclete asa este.

N-au toate tur si retur. Au numai tur, desi au pompa de benzina.

A mea sigur nu are retur si are pompa.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la motoarele cu injectie de obicei este furtunul de retur! la carburatie nu au furtun de retur pentru ca functionarea pompei de benzina este conditionata de cuiele poantou,cand carburatoarele sunt pline, cuiele poantou inchid iar pompa se opreste, cand se golesc de benzina pompa incepe sa functioneze. la injectie pompa functioneaza intruna cand motorul este pornit si mentine o anumita presiune in circuitul de alimentare, iar surplusul de benzina care nu este folosit de injectoare se intoarce in rezervor!



.

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa aveti dreptate, dar cel putin la Honda, modelele pe injectie, au retur. 600F, 600RR, 929, 954, 1000RR garantat au.

Pana si batranele dacii pe carburator au retur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Si eu am avut aceiasi dilema cu furtunasul care atarrna de sub rezervor spre roata spate, dar m-a linistit un mecanic. are rol de supraplin si de egalizare a presiunii. Mai pe scurt... Nu te ingrijora! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele honda pe injectie are regulatorul de presiune pe rampa asa ca surplusul il da in rezervor prin furtunul de retur.Restul yamaha suzuki kawa are regulatorul pe pompa deci in rezervor asa ca nu mai are nevoie de furtun descarca direct acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa aveti dreptate, dar cel putin la Honda, modelele pe injectie, au retur. 600F, 600RR, 929, 954, 1000RR garantat au.

Pana si batranele dacii pe carburator au retur.

 

pai da, hondele-s niste mizerii sinistre... mai ales f-urile! daca o sa ajung dictator o sa sterg din orice carte numele de honda si oamenii vor fi supusi hipnozei pentru stergerea amintirilor. mnah, iar m-am enervat cand am auzit de parciurile astea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, lasati furtunurile de supraplin la locul lor, aveti insa MARE grija unde vor evacua benzina scursa. Sa nu intre in contact cu evacuarea. Motoretele mai si cad, unele mai iau si foc, fara a exista impact al rezervorului, multe nu mai au furtunele de evacuare la locul lor, sau deloc.



Daca sinteti curiosi, dati rezervorul afara, scoateti busonul, luminati inauntrul lui si va veti lamuri 100% unde anume sint cuplate furtunele mai sus discutate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca sinteti curiosi, dati rezervorul afara, scoateti busonul, luminati inauntrul lui si va veti lamuri 100% unde anume sint cuplate furtunele mai sus discutate.

Cu lanterna!

Fara bricheta :crack:

 

pai da, hondele-s niste mizerii sinistre... mai ales f-urile! daca o sa ajung dictator o sa sterg din orice carte numele de honda si oamenii vor fi supusi hipnozei pentru stergerea amintirilor. mnah, iar m-am enervat cand am auzit de parciurile astea!

Hai nu mai fi rau cu hondele ca nici aprilia nu sta prea bine!

Sa nu amintim problemele electrice de la italiene...

Si legat topic si tu ai la aprilia regulatorul pe rampa si ai furtun de retur in rezervor! :crack:

post-15340-0-08936100-1363593855_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Hai nu mai fi rau cu hondele ca nici aprilia nu sta prea bine!

Sa nu amintim problemele electrice de la italiene...

Si legat topic si tu ai la aprilia regulatorul pe rampa si ai furtun de retur in rezervor! :crack:

 

am 3 rsv-uri pe mana si o futura. singurele probleme electrice la toate au fost legate de mufele de la relee. ah, la una s-a strapuns si o dioda de-mi aparea efi in bord cand o bagam in viteza! dar totusi calculatorul a intrat in "limp mode" si mergea. mai putina putere dar... :)

 

p.s. furtunul ala de retur e de mare angajament! : )) nu de putine ori am donat benzina pe drum cu ajutorul lui! : ))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se intampla nimic,doar se evapora.

Nu te-ai prins. Motoretele, de foarte multe ori, cad, si nu ramin in pozitia verticala. Benzina se va scurge pe acele furtune, si daca ajunge pe evacuarea inrosita, hasta la vista. Caz real vazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu te-ai prins. Motoretele, de foarte multe ori, cad, si nu ramin in pozitia verticala. Benzina se va scurge pe acele furtune, si daca ajunge pe evacuarea inrosita, hasta la vista. Caz real vazut.

Tot dintr-un caz real dar PATIT,iti spun ca benzina se aprinde de la scanteie si nu de la o toba infocata.iar in cazul vazut de tine cel mai probabil s-o intamplat la fel.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...