robertkiran Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Peste tot se vorbeste de SMAEB. Insa la o aruncatura de bat de noi (sau ma rog un pic mai mult) are loc salonul moto de la Budapesta. Care trebuie sa recunoastem cinstit este cu mult peste cel de la Bucuresti. Salonul se va desfasura intre 22 si 24 martie. Biletul de intrare costa 3000 de forinti (aproximativ 46 de lei). In pretul aceluiasi bilet se viziteaza si o expozitie auto (Tunning Show) si mai sunt ceva atractii pe acolo. Eu am fost in ultimele editii si a fost superb. Anul asta ma duc pe data de 23 martie (sambata). Mai sunt amatori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Ai mai avea un loc liber ??sau cu ce mergi ?ca as fi si eu interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mtk4ever Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 pai cu ce se merge ? conserva sau moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Martie 2, 2013 Autor Share Postat Martie 2, 2013 (editat) Eu sunt din Campulung Moldovenesc. De fiecare data am mers cu trenul. Cu masina ma costa prea mult. Din Cluj pana la Budapesta un bilet dus intors costa 31 de euro (cu optiunea aia trip tiket). De la gara pana la expozitie sunt doar doua statii de metrou. De moto ... s-ar putea sa fie cam frig. Cel putin eu cu chinezoaica mea (max 90-100 km/h) fac o groaza de timp. Asa ca prefer trenul. Editat Martie 2, 2013 de robertkiran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...