Sch Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Salutare recent am schimbat toba originala cu una aftermarket la mobra mea (suzuki sv 650 din 2001). Imediat dupa montare am intampinat probleme la pornire asa ca am schimbat bateria si am curatat bujiile. Am reusit sa o pornesc, dar dupa 3 zile de nefunctionare motocicleta refuza sa mai porneasca. Am incercat cu o alta bateria, curent de la masina si am am curatat iar bujiile, dar degeaba. Sunt sigur ca problema are ca si cauza reglajul carburatoarelor, asa ca in seara asta am demontat carcasa filtrului de aer ca sa ajung la ele, dar acum??? Stie cineva ce e de facut? Aprecie orice fel de ajutor. Mobra este in Constanta, daca poate cineva sa arunce un ochi..fac cinste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
last Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 0720751624 Andrei Este un mecanic foarte bun. Are service pe undeva pe la intrarea in CT. Nu stiu care intrare dar iti explica el la tel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza02 Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 din cate stiu eu la motoarele pe carburator cand se schimba toba trebuie umblat si la centralina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 altu'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sch Postat Martie 6, 2013 Autor Share Postat Martie 6, 2013 A mai avut cineva problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 (editat) din cate stiu eu la motoarele pe carburator cand se schimba toba trebuie umblat si la centralina Pornea ok si dupa ce i-ai pus toba nu mai vrea sa porneasca?E simpla verificarea,pune-i toba stock la loc (dar pune-o stas ca sa nu scape gaze la imbinare) In mod normal nu are ce legatura sa aiba la motoarele in 4 timpi.La 2 timpi e altceva. Nu sunt deloc un mecanic bun,dar ma gandesc logic cum ca daca porneste ok cu toba stock si cu toba aftermarket nu mai mere,pe mine ma duce cu gandul la compresie.Aceeiasi faza ca la 2t.Nu mai ai compresie cum trebuie,dar toba stock fiind mult mai restrictiva,te ajuta ca iti mai pastra compresia. Acuma de ce nu mai ai compresie e alta problema : e pe gata motorul (iti consuma ulei?) sau supapele,mai multe probleme... Bine,de compresie poti sa te stresezi numai daca iti porneste boboc cu toba stock.Daca nu mere nici cu toba stock,ai alte probleme. Repet,nu sunt mecanic,urmaresc un rationament,s-ar putea sa gresesc,dar e usor sa verifici. Fara toba deloc cum se comporta? Editat Martie 6, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Nu mai ai compresie cum trebuie,dar toba stock fiind mult mai restrictiva,te ajuta ca iti mai pastra compresia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Pornea ok si dupa ce i-ai pus toba nu mai vrea sa porneasca?E simpla verificarea,pune-i toba stock la loc (dar pune-o stas ca sa nu scape gaze la imbinare) In mod normal nu are ce legatura sa aiba la motoarele in 4 timpi.La 2 timpi e altceva. Nu sunt deloc un mecanic bun,dar ma gandesc logic cum ca daca porneste ok cu toba stock si cu toba aftermarket nu mai mere,pe mine ma duce cu gandul la compresie.Aceeiasi faza ca la 2t.Nu mai ai compresie cum trebuie,dar toba stock fiind mult mai restrictiva,te ajuta ca iti mai pastra compresia. Acuma de ce nu mai ai compresie e alta problema : e pe gata motorul (iti consuma ulei?) sau supapele,mai multe probleme... Bine,de compresie poti sa te stresezi numai daca iti porneste boboc cu toba stock.Daca nu mere nici cu toba stock,ai alte probleme. Repet,nu sunt mecanic,urmaresc un rationament,s-ar putea sa gresesc,dar e usor sa verifici. Fara toba deloc cum se comporta? si-nca unu'! =))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Cred ca s-a abatut vreo molima asupra sv-urilor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sch Postat Martie 6, 2013 Autor Share Postat Martie 6, 2013 Sunt convins ca problema consta in reglajul carburatoarelor. Daca stie cineva care e solutia si daca problema se poate remedia cu maini si unelte nespecializate, inca astept...recompensa tot in bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 mi-a pornit sv-ul si fara toba, deci ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sch Postat Martie 7, 2013 Autor Share Postat Martie 7, 2013 mi-a pornit sv-ul si fara toba, deci ... A pornit si a mea fara toba, doar ca asa cum am precizat mai sus, dupa 3 zile de stat in garaj cu noua evacuare, nu mai vrea sa porneasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_D Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 nu are treaba evacuarea, daca era 2t era alceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 nici la 2t n-are treaba cu pornitul, doar cu felul in care merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sch Postat Martie 7, 2013 Autor Share Postat Martie 7, 2013 Asta inseamna ca e doar inecata? Solutii pt asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 respiratie gura la gura sau manevra heimlich... in primul post ziceai "Sunt sigur ca problema are ca si cauza reglajul carburatoarelor" ti-a mai explicat cineva.. pune toba stock daca asta e singura modificare si vezi daca porneste. Faptul ca pui o toba mai putin restrictiva nu trebuie sa influenteze mersul motorului in rau. O toba "sport" doar da posibilitatea sa poti merge cu un reglaj diferit in carburator (nu intru in detalii) dar nu inseamna ca daca pastrezi reglajul standard nu o sa-ti mai mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sch Postat Martie 8, 2013 Autor Share Postat Martie 8, 2013 (editat) respiratie gura la gura sau manevra heimlich... in primul post ziceai "Sunt sigur ca problema are ca si cauza reglajul carburatoarelor" ti-a mai explicat cineva.. pune toba stock daca asta e singura modificare si vezi daca porneste. Faptul ca pui o toba mai putin restrictiva nu trebuie sa influenteze mersul motorului in rau. O toba "sport" doar da posibilitatea sa poti merge cu un reglaj diferit in carburator (nu intru in detalii) dar nu inseamna ca daca pastrezi reglajul standard nu o sa-ti mai mearga. faptul ca eram sigur de cauza problemei se baza tot pe sfaturi primite din diferite directii.. mai intreb, mai studiez, mai incerc multumesc pentru informatii/ sfaturi si sunt deschis si la altele Problema rezolvata: schimbat bujiile si pornire dupa o reteta gasita pe forum (fara soc cu acceleratia trasa la maxim) Multumesc Editat Martie 7, 2013 de Sch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.