biancocelleste Postat Martie 18, 2013 Autor Share Postat Martie 18, 2013 Domnilor, am curatat toate contactele cu Caramba de la colegul din Dtr si merg toate foarte bine. Problema mea era una extrem de banala: nu era bine infipta mufa pompei in panoul de sigurante, de aceea o lua numai cand vroia dansa, de aceea imi oprea alimentarea in mers. A fost o oportunitate buna sa verific mai multe chestii dintre care: bujii+fise - ok bateria+releu incarcare-ok alternator-ok, filtru de aer-jegos trebuie inlocuit, ulei+filtru-ok. M-am impacientat aiurea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Si, le-ai verificat bine? ) Bai, da-i Cezarului ce-i al Cezarului Ai mai mers de sambata cu ea? Te-am intrebat si pe alt topic si n-ai raspuns... sunt curios daca ti-a mai facut figuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Martie 18, 2013 Autor Share Postat Martie 18, 2013 Si, le-ai verificat bine? ) Bai, da-i Cezarului ce-i al Cezarului Ai mai mers de sambata cu ea? Te-am intrebat si pe alt topic si n-ai raspuns... sunt curios daca ti-a mai facut figuri. nu, n-am mai mers, sunt cobza! dar am mers sambata vreo 50km si nu mai e nicio problema. merge perfect in orice turatie/relanti. am pornit o si ieri si azi dimineata si la fel, nicio problema. pleaca pompa, invarte etc etc. Multumesc userului Geo pentru asisstenta acordata sambata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Am folosit si spray de contacte si WD40 pe contacte oxidate. Spray-ul de contacte curata mai repede si se usuca. WD40 nu e la fel de eficient, dar ramane putin uleios, impiedica oxidarea o perioada. La bornele de la baterie de exemplu dau cu WD40 dupa ce le tin in apa sa se curete oxidul. Raman curate o perioada mai lunga decat daca folosesc spray de contacte. Eu recomand WD40 pentru intrerupatoare si mufe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Pt bornele bateriei iti recomand vaselina Dupa ce le cureti bine, dai un strat subtire de vaselina si nu vei mai avea probleme cu oxidarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Pt bornele bateriei iti recomand vaselina Dupa ce le cureti bine, dai un strat subtire de vaselina si nu vei mai avea probleme cu oxidarea. sau miere (nu e gluma) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 e un secret la borne si vaselina! le cureti bine, prinzi bornele bine si DUPA dai cu vaselina! altfel vaselina nu e un conducator tocmai bun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Eu mereu am dat inainte de a prinde bornele... si am avut mereu contact bun pe borne, incarcare buna... posibil sa ai si tu dreptate, nu zic nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 La un motor diesel care trage mult curent la pornire se simte si mica rezistenta de la vaselina aia. E preferabil sa fie cat mai curat contactul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 eu in loc de vaselina folosesc silicon pentru garnituri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Martie 18, 2013 Autor Share Postat Martie 18, 2013 eu am dat cu geo zga tot cu sprayul asa ca nu mai suferiti voi cu vaselina si mierea voastra ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gtr 1000 Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Salut, Vreau sa verific/curat toate contactele electrice ale motocicletei. Am inteles ca WD40 este o solutie buna la multe lucruri insa, alte voci spun ca mai degraba ar trebui sa folosesc un spray special pentru contacte. Pros and cons ? Am intalnit manuale de service in care se interzicea expres folosirea de WD40 la curatarea-intretinerea contactelor ,echipamentelor electrice si electronice ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 ai zbarcit-o aici biancocelleste ) spray si putin smirghel la borne am dat pt curatare...vaselina e pt prevenirea oxidarii, pt viitor, dar am uitat sa dau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Martie 18, 2013 Autor Share Postat Martie 18, 2013 (editat) uitasem de sfantul smirghel ) Editat Martie 18, 2013 de biancocelleste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 "cand nimic nu merge foloseste un ciocan mai mare!" a, stai! nu e honda, nu se pune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Martie 18, 2013 Autor Share Postat Martie 18, 2013 "cand nimic nu merge foloseste un ciocan mai mare!" a, stai! nu e honda, nu se pune! vezi ca s-au pus moderatorii pe facut curatenie, sa nu iti iei warn pentru flame repetat cu honda ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 =))))))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 hai ma, ciocan si sarma foloseama la dacie... si dacia e dacia, nu honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Martie 19, 2013 Autor Share Postat Martie 19, 2013 dacie, honda, tot aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 dacie, honda, tot aia nu spune prostii! dacia e mai buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Martie 19, 2013 Autor Share Postat Martie 19, 2013 ma, al naibii mai esti. Cu ce te-a suparat asa tare 'Onda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 exista! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 S-au scumpit medicamentele fratica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 nu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Martie 19, 2013 Autor Share Postat Martie 19, 2013 Performance, nu poti sa spui ca 954 nu este o motocicleta buna si reusita, totusi. poate sa iti confirme si cezar cezarica, tu iti tii motoreta pe Titulescu, cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.