nutreț Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 (editat) Probleme, probleme si iarasi probleme cu ce-be-re-ul meu. Daca cunoasteti vechiile mele topic-uri, acelea s-au rezolvat. Am readus-o la viata, releul de incarcare l-am schimbat, bacteria schimbata, bujii si ulei schimbate, mobra merge(a) bine... pana joi, cand vroiam sa ies la o plimbare, o scap in curte din maini. A aterizat pe pamant, pe partea dreapta, destul de usor, carenele nu au patit nimic(noroc cu crash pad-urile), dar oglinda dreapta s-a dus. Dupa aceea vine problema: Motocicleta porneste bine-mersi cand sta pe cric. Insa dupa ce o ridic de pe cric sa o incalec, se opreste instant motorul. Deci, cand e in pozitie perfect verticala, motorul se opreste, daca incerc sa o pornesc asa, nu se intampla absolut nimic, nici macar starterul nu invarte.(ca si cum Killswitchul ar fi pe OFF) Am incercat de doua-trei ori in ziua aceea, dar acelasi rezultat. N-am mai incercat de atunci, cu revenirea iernii am bagat-o inapoi in sopru si am lasat-o acolo. Ce p**a mea poate fi? Am investit timp, bani si nervi in motocicleta asta de-mi vine sa dau cu capul in coltul mesei... Cica se tot spune ca Honda sunt extrem de fiabile, rock-solid etc. My ass, a mea e mai fragila decat rabla chinezeasca pe care am facut scoala, care a luat o gramada de trante pe ciment la viata ei si n-avea nici pe dracu'. La asta, doar daca ma uit la ea se strica ceva. Editat Martie 23, 2013 de nutreĂž Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 E foarte posibil sa se fi intamplat ceva la swich-ul de neutral, sau cu cel de la cricul lateral! Simpomele cam astea ar fi, ce le spui tu! Bafta in rezolvarea problemei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat Martie 23, 2013 Autor Share Postat Martie 23, 2013 (editat) E foarte posibil sa se fi intamplat ceva la swich-ul de neutral, sau cu cel de la cricul lateral! Simpomele cam astea ar fi, ce le spui tu! Bafta in rezolvarea problemei! Mersi. Cel de la neutral e deja f***t. Am uitat sa mentionez.(dupa ce se incalzeste motorul, nu se mai aprinde becul de la Neutral cand e pe liber). Dar asta se va rezolva curand. Cand m-am suit pe ea, nici n-am apucat sa duc piciorul pana la cric ca s-a si oprit motorul. Alte pareri? Editat Martie 23, 2013 de nutreĂž Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 scoate mufa de la senzorul de la cric vezi ce zice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat Martie 23, 2013 Autor Share Postat Martie 23, 2013 scoate mufa de la senzorul de la cric vezi ce zice Cum adica? Sa o inspectez/curat contactele? Ce sa vad la ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relu-cbr Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 Sa desfaci la butonul de killswitch posibil sa fie deranjat ceva si mie mi-a cazut pe partea dreapta dar am avut noroc cu oglinda sa rotit din suport in rest nu sa intimplat nimic, cite o data opresc motorul de la butonul de killswitck mai face figuri adica il dau pe on si nu porneste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 (editat) Adevaru' e ca n-am mai auzit asa ceva... Clar e ceva de electrica, un senzor, ceva. Omu' zicea sa-i anulezi senzoru' de cric si sa vezi daca mai face la fel. Dar nu cred sa fie de acolo, ala e pe stanga. PS Cred ca-ti vine sa te sinucizi dupa ce patesti o d-asta... Adica...plm..."s-a stricat senzoru' giroscopic la intrarea in atmosfera sau ce plm...!!!???" Tre' sa fie nasol rau. Nu uita sa ne zici cum s-a rezolvat, sunt tare curios. Chiar, fa si tu un filmulet, te mai destinzi, iti mai vin idei, poate si noua... Editat Martie 23, 2013 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SSb_484 Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 verifica putin bornele bateriei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omgs Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 nu esti singurul eu am loat motor tipla si am schimbat baterie stator releu =))) nu mai zic de consumabile ulei.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SSb_484 Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 verifica putin bornele bateriei a.... si verifica toate mufele si releele de la instalatia electrica .. sa fie bine "apasate" sigur ai un contact slab undeva _______ ps. grija ... condactele imperfecte se incalzesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 Probleme, probleme si iarasi probleme cu ce-be-re-ul meu. Daca cunoasteti vechiile mele topic-uri, acelea s-au rezolvat. Am readus-o la viata, releul de incarcare l-am schimbat, bacteria schimbata, bujii si ulei schimbate, mobra merge(a) bine... pana joi, cand vroiam sa ies la o plimbare, o scap in curte din maini. A aterizat pe pamant, pe partea dreapta, destul de usor, carenele nu au patit nimic(noroc cu crash pad-urile), dar oglinda dreapta s-a dus. Dupa aceea vine problema: Motocicleta porneste bine-mersi cand sta pe cric. Insa dupa ce o ridic de pe cric sa o incalec, se opreste instant motorul. Deci, cand e in pozitie perfect verticala, motorul se opreste, daca incerc sa o pornesc asa, nu se intampla absolut nimic, nici macar starterul nu invarte.(ca si cum Killswitchul ar fi pe OFF) Am incercat de doua-trei ori in ziua aceea, dar acelasi rezultat. N-am mai incercat de atunci, cu revenirea iernii am bagat-o inapoi in sopru si am lasat-o acolo. Ce p**a mea poate fi? Am investit timp, bani si nervi in motocicleta asta de-mi vine sa dau cu capul in coltul mesei... Cica se tot spune ca Honda sunt extrem de fiabile, rock-solid etc. My ass, a mea e mai fragila decat rabla chinezeasca pe care am facut scoala, care a luat o gramada de trante pe ciment la viata ei si n-avea nici pe dracu'. La asta, doar daca ma uit la ea se strica ceva. se aprinde becul verde de neutral in bord? daca da verifica intreruptorul de sub cric, foarte posibil sa se fii defectat, dar de la neutral . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
imhotep Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 Unele motociclete mai ales alea de circuit au 1 dispozitiv care conditioneaza functionarea motorului doar daca sunt in pozitie verticala (un fel de Killswitch) de obicei se gaseste lipit pe sub sa sau chiar in interiorul seii. Probabil este sa nu aiba astfel de gaget dar totusi verifica. Arata ca o cutiuta neagra si de obicei scrie pe o latura "up" sau ceva de genul asta. Dupa ce rezolvi posteaza si tu ca sunt tare curios ce este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto-shop cristur Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 Unele motociclete mai ales alea de circuit au 1 dispozitiv care conditioneaza functionarea motorului doar daca sunt in pozitie verticala (un fel de Killswitch) de obicei se gaseste lipit pe sub sa sau chiar in interiorul seii. Probabil este sa nu aiba astfel de gaget dar totusi verifica. Arata ca o cutiuta neagra si de obicei scrie pe o latura "up" sau ceva de genul asta. Dupa ce rezolvi posteaza si tu ca sunt tare curios ce este. Da .Si dupa parerea mea asta este problema dar releul respectiv se afla in carena fata sub kilometraj.Eu as verifica nu cumva a miscat de pe loc din cauza cazaturi motorului si nu sta in pozitia respectiva . Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 Verifica daca are 'bank angle senzor'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 sau TOS. dar ma indoiesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hashu Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 pai ce model de ce-be-re este ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 Carburatia nu are senzor de cadere. Acel senzor este inclus doar in sistemele de alimentare pe injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relu-cbr Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 Cred ca este F3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 (editat) Motocicleta porneste bine-mersi cand sta pe cric. Insa dupa ce o ridic de pe cric sa o incalec, se opreste instant motorul. Deci, cand e in pozitie perfect verticala, motorul se opreste, daca incerc sa o pornesc asa, nu se intampla absolut nimic, nici macar starterul nu invarte.(ca si cum Killswitchul ar fi pe OFF) . desfaci carenajul, dai jos rezervorul si mergi pe fire de la senzor cric+neutral pana la butonul de pe semighidonnul dreapta. verifici toate mufele de pe traseu eu as paria pe senzorul de neutru. respectiv in momentul in care o ridici la verticala senzorul isi iese din parametri ( e un senzor magnetic cu trei fire si doua contacte ,respectiv poarta logica sau) si inchide un circuit. intamplator e circuitul care iti taie curentul atunci cand bagi in viteza cu cricul pus. pun la bataie o bere . eu zic ca e senzorul de neutru busit Editat Martie 24, 2013 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.