Sari la conținut

Home Made-Elevator Moto


Postări Recomandate

Nu asta este problema, este folosit ori de cate ori am nevoi sa nu lucrez/intretin/curat, etc in pozitie incomoda si sa am placerea de a lucra ingrijit pentru mine, si pentru solicitanti. Depinde de fiecare cum vede modul de a lucra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 85
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eram curios la capitolul operatiuni pentru ca cele mai frecvente chestii pe care le am de facut (operatiuni la roti, bucsaraie, rulmenti, suspensii, gadilat acumulatorul, diverse pe sub bord) - nu prea necesita elevator. Pentru desfacut 2 suruburi la etrieri si surubul lde la ulei - nu se justifica. In rest e totul ok pe cricul central sau nu s-ar putea folosi elevator (roata scoasa sau suspensia scoasa....).

In consecinta am evitat sa imi fac asa ceva pentru a nu ocupa loc aiurea in garaj.

 

La un momendat ma gandeam la unul ingust care sa vina transversal sub mobra. ar fi rezolvat mare parte din situatii dar e o chestie prea instabila pt gustul meu si iarasi - ar fi folosita muuult prea rar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine in garaj elevatorul moto nu ocupa loc in plus, el serveste ca rampa de stationare. Motocicleta stationeaza pe elevator care este in pozitie coborata, iar rota fata fiind fixata in dispozitivul de fixare. Practic are doua functii stationare si lucru/intretinere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa mai merge. Eu am 3 mobre in garaj + generatorul si alte chestii. de obicei e nevoie de podeaua libera, mai intra si masina la servisat acolo.

Era bine daca luam in calcul asa ceva inainte de constructie, sa fie ascuns in podea. Acum mai mult incurca unul si - in plus - nu am glumit la chestia aia cu operatiunile executate pe el. Cu exceptia schimbului de lant/ placute (cel mai frecvent) si al lucrului la ambreiaj sau pompa de apa (extraordinar de rar am treaba pe acolo - ambreiajul a picat la 80k, pompa de apa actuala are aproape 90k) nu prea vad la ce ar merge. Interventiile cele mai frecvente sunt pe la roti, bascula, amortizor spate, partea de sus a motorului, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt uz personal nu " se merita" , decat daca esti prea comod, tipicar sau cu oase-n burta. Pt noi care mai muncim si pt altii, este o incantare sa ai motocicleta la o inaltime convenabila pt lucru. Merita toti banii. Regretul este ca nu am finalizal elevatorul mai demult.

post-8769-0-56978700-1507744501_thumb.jpg

post-8769-0-51958200-1507744527_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e facut din resturi de materiale ramase din diferite alte lucrari, nu cumparate sau dimensionate pt elevator. Majoritatea sunt mai groase, scumpe decat ar fi strict necesar. Daca ar fi sa-l multiplic in aceeasi configuratie ar fi scump. In plus cricul Lidl nu-mi inspira incredere si probabil va fi schimbat cu altul, tot de la Lidl ( ca am pastrat bonul) sau cu unul mai adevarat. Exista elevatoare fabricate in China care sunt intre 1400 si 2000 de roni. Uneori mai ieftine daca intra la reduceri. Am vazut cateva in service-uri cu 2-3 ani vechime si aratau foarte bine. In plus au motor cu aer comprimat, mai usor de folosit.

La al meu, cea mai mare cheltuiala a fost vopsirea electrostatica (200roni ), ca nu a intrat de putin la mine in cuptor.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Ar trebui un cilindru hidraulic + pompa electrica. Exista si cricuri pneumo-hidraulice, ar trebui sa fie si pompe pe acelasi principiu. Un cilindru lung e mai adecvat scopului (vezi elevatorul lui @tng), dar crocodilul e mai la indemana, ieftin, usor de inlocuit, si il poti lua de acolo si folosi la altceva cand ai nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...