dedant68 Postat Octombrie 6, 2017 Autor Share Postat Octombrie 6, 2017 Nu asta este problema, este folosit ori de cate ori am nevoi sa nu lucrez/intretin/curat, etc in pozitie incomoda si sa am placerea de a lucra ingrijit pentru mine, si pentru solicitanti. Depinde de fiecare cum vede modul de a lucra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 6, 2017 Share Postat Octombrie 6, 2017 Eram curios la capitolul operatiuni pentru ca cele mai frecvente chestii pe care le am de facut (operatiuni la roti, bucsaraie, rulmenti, suspensii, gadilat acumulatorul, diverse pe sub bord) - nu prea necesita elevator. Pentru desfacut 2 suruburi la etrieri si surubul lde la ulei - nu se justifica. In rest e totul ok pe cricul central sau nu s-ar putea folosi elevator (roata scoasa sau suspensia scoasa....). In consecinta am evitat sa imi fac asa ceva pentru a nu ocupa loc aiurea in garaj. La un momendat ma gandeam la unul ingust care sa vina transversal sub mobra. ar fi rezolvat mare parte din situatii dar e o chestie prea instabila pt gustul meu si iarasi - ar fi folosita muuult prea rar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Octombrie 6, 2017 Share Postat Octombrie 6, 2017 Da chiar,cum va permiteti sa va faceti elevatoare moto fara aprobare, pai voi sunteti de capu' vostru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Octombrie 6, 2017 Autor Share Postat Octombrie 6, 2017 La mine in garaj elevatorul moto nu ocupa loc in plus, el serveste ca rampa de stationare. Motocicleta stationeaza pe elevator care este in pozitie coborata, iar rota fata fiind fixata in dispozitivul de fixare. Practic are doua functii stationare si lucru/intretinere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 6, 2017 Share Postat Octombrie 6, 2017 Asa mai merge. Eu am 3 mobre in garaj + generatorul si alte chestii. de obicei e nevoie de podeaua libera, mai intra si masina la servisat acolo. Era bine daca luam in calcul asa ceva inainte de constructie, sa fie ascuns in podea. Acum mai mult incurca unul si - in plus - nu am glumit la chestia aia cu operatiunile executate pe el. Cu exceptia schimbului de lant/ placute (cel mai frecvent) si al lucrului la ambreiaj sau pompa de apa (extraordinar de rar am treaba pe acolo - ambreiajul a picat la 80k, pompa de apa actuala are aproape 90k) nu prea vad la ce ar merge. Interventiile cele mai frecvente sunt pe la roti, bascula, amortizor spate, partea de sus a motorului, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 11, 2017 Share Postat Octombrie 11, 2017 Pt uz personal nu " se merita" , decat daca esti prea comod, tipicar sau cu oase-n burta. Pt noi care mai muncim si pt altii, este o incantare sa ai motocicleta la o inaltime convenabila pt lucru. Merita toti banii. Regretul este ca nu am finalizal elevatorul mai demult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 11, 2017 Share Postat Octombrie 11, 2017 Just curious, daca ar fi sa-l multiplici care ar fi costurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 12, 2017 Share Postat Octombrie 12, 2017 (editat) Asta e facut din resturi de materiale ramase din diferite alte lucrari, nu cumparate sau dimensionate pt elevator. Majoritatea sunt mai groase, scumpe decat ar fi strict necesar. Daca ar fi sa-l multiplic in aceeasi configuratie ar fi scump. In plus cricul Lidl nu-mi inspira incredere si probabil va fi schimbat cu altul, tot de la Lidl ( ca am pastrat bonul) sau cu unul mai adevarat. Exista elevatoare fabricate in China care sunt intre 1400 si 2000 de roni. Uneori mai ieftine daca intra la reduceri. Am vazut cateva in service-uri cu 2-3 ani vechime si aratau foarte bine. In plus au motor cu aer comprimat, mai usor de folosit. La al meu, cea mai mare cheltuiala a fost vopsirea electrostatica (200roni ), ca nu a intrat de putin la mine in cuptor. Editat Octombrie 12, 2017 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 4, 2017 Share Postat Noiembrie 4, 2017 Ce cric hidraulic ar trebui folosit pentru unul electrohidraulic?\ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 5, 2017 Share Postat Noiembrie 5, 2017 Ar trebui un cilindru hidraulic + pompa electrica. Exista si cricuri pneumo-hidraulice, ar trebui sa fie si pompe pe acelasi principiu. Un cilindru lung e mai adecvat scopului (vezi elevatorul lui @tng), dar crocodilul e mai la indemana, ieftin, usor de inlocuit, si il poti lua de acolo si folosi la altceva cand ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 5, 2017 Share Postat Noiembrie 5, 2017 Am elevator electro-hidraulic in garaj. Vreau sa imi mai construiesc unul, pentru motociclete cu atas, de asta intrebam strict de cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.