Sari la conținut

proiect virago


rat_jawa
 Share

Postări Recomandate

Uite ca nu stiam ca la 250 e pe lant. La asta ma refeream cand am zis ca am nevoie de idei, la arcurile alea lamelare,asta vreau sa vad, daca vrei sa divulgi secretele meseriei, desigur.

 

 

 

LE: apropo, m-am luat cu alte discutii si am uitat sa zic, roata aia fata e pur si simplu geniala. Imi place la nebunie. Abia astept sa o scoti pe strada, sunt curios daca afecteaza in vreun fel manevrabilitatea.

 

Mai fac un edit, ca nu mi-e rusine sa intreb, ce e "dragbar" ?

 

nu e nici un secret, voi face poza si la arcuri, imediat ce voi avea aparatul de fotografiat la indemna.

Am iesit cu ea in niste probe scurte pe strada si se comporta excelent cu roata groasa pe fata. Din cauza ca am usurat motocicleta considerabil, manevrabilitatea este excelenta.

 

Dragbar-ul este tipul de ghidon care este pe montat acum pe ea (foarte ingust siu aproape drept).

 

Foarte reusit !!! Exact ce am si eu in plan pentru anul asta,o intrebare,la itp nu vei avea probleme cu el avind atitea modificari?

ITP-ul este un obstacol la care nu am ajuns, dar vom vedea cand vom ajunge acolo :

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La itp, va trebui sa ai neaparat luminile functionale, numarul de inmatriculare vizibil, si in cazul in care ii vei monta sa de pasager, sa ai si scaritele lui. Daca ai astea si seriile intacte, nu cred ca ar trebui sa ai probleme.A, si vezi ce faci daca i-ai schimbat culoarea. La masini cel putin, desi nu se compara, nu stie nimeni daca masina a fost modificata sau nu, se verifica aspectul vizual, si functionalitatea tehnica a ansamblului. De aceea zic ca, teoretic, daca mobra merge, opreste si clipeste din lumini, n-ar trebui sa existe probleme. La mine (lucrez intr-un service care face si itp) n-am intalnit sa trimita vreo masina inapoi ca avea body kit sau ceva. Inspectia e tehnica, pana la urma.Multa bafta, si abia astept sa vad cand o termini. Inca o intrebare, esapamentul e stock, sau ai facut altul? Daca nu, nu faci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La itp, va trebui sa ai neaparat luminile functionale, numarul de inmatriculare vizibil, si in cazul in care ii vei monta sa de pasager, sa ai si scaritele lui. Daca ai astea si seriile intacte, nu cred ca ar trebui sa ai probleme.A, si vezi ce faci daca i-ai schimbat culoarea. La masini cel putin, desi nu se compara, nu stie nimeni daca masina a fost modificata sau nu, se verifica aspectul vizual, si functionalitatea tehnica a ansamblului. De aceea zic ca, teoretic, daca mobra merge, opreste si clipeste din lumini, n-ar trebui sa existe probleme. La mine (lucrez intr-un service care face si itp) n-am intalnit sa trimita vreo masina inapoi ca avea body kit sau ceva. Inspectia e tehnica, pana la urma.Multa bafta, si abia astept sa vad cand o termini. Inca o intrebare, esapamentul e stock, sau ai facut altul? Daca nu, nu faci?

din evacuarea originala au ramas carcasa uneia dintre tobe si colierele care se prind pe cilindri. Restul, inclusiv sitele din toba sunt facute de mine de la zero

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am in plan sa modific si eu tobele, dar ma gandesc daca va mai functiona la fel carburatia.am o imagine cu doua tobe late si goale,dar asta nu inseamna sa umblu la carburatoare, amestec, avans etc, as vrea sa reconstriuiesc de la iesirea din cilindru, cu treaba de diametru mai mare.asta nu va conta?tu ai mai facut reglaje? apoi la tip mai ies noxele cu esapament hand made? mama da ce multe intrebari pun, imi cer scuze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am in plan sa modific si eu tobele, dar ma gandesc daca va mai functiona la fel carburatia.am o imagine cu doua tobe late si goale,dar asta nu inseamna sa umblu la carburatoare, amestec, avans etc, as vrea sa reconstriuiesc de la iesirea din cilindru, cu treaba de diametru mai mare.asta nu va conta?tu ai mai facut reglaje? apoi la tip mai ies noxele cu esapament hand made? mama da ce multe intrebari pun, imi cer scuze.

la motociclete nu se verifica noxele la itp. Un sistem de evacuare prost conceput va afecta buna functionare a motorului (supraincalzire, consum de ulei ridicat, amestec prea bogat/sarac, etc). Este indicat sa nu maresti exagerat de tare diametrul tevii din care faci evacuarile, ideal ar fi sa mergi cu maxim 25% in plus fata de diametrul stoc. Deasemenea este indicat ca lungimea traseelor de evacuare de la fiecare cilindru pana la tobe sa fie, pe cat se poate egale. Un alt aspect important pt functionarea si reglarea corecta a motorului este ca sistemul de evacuare sa aiba tevi de egalizare a presiunii intre traseele de evacuare ale cilindrilor, chiar daca optezi pt mai multe tobe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai spus ca ai mai lasat o carcasa de la toba originala, de asta intrebam eu daca nu afecteaza scoaterea sitelor.De lungimea traseelor si diametrul tevii sunt constient, si spun ca as vrea sa fac alta evacuare, doar ca sa nu imi stric tobele pe care le am ireversibil, prin scoaterea sitelor din interior (cu dalta, ca altfel nu se poate). Ale mele, desi nu sunt stock, au amortizoare de sunet, si desi nu sunt fan al esapamentelor foarte zgomotoase, in trafic te cam salveaza cand turezi motorul, de aceeasi as dori cativa decibeli in plus. Cat despre tevile de egalizare a presiunii, habar n-am despre ce vorbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai spus ca ai mai lasat o carcasa de la toba originala, de asta intrebam eu daca nu afecteaza scoaterea sitelor.De lungimea traseelor si diametrul tevii sunt constient, si spun ca as vrea sa fac alta evacuare, doar ca sa nu imi stric tobele pe care le am ireversibil, prin scoaterea sitelor din interior (cu dalta, ca altfel nu se poate). Ale mele, desi nu sunt stock, au amortizoare de sunet, si desi nu sunt fan al esapamentelor foarte zgomotoase, in trafic te cam salveaza cand turezi motorul, de aceeasi as dori cativa decibeli in plus. Cat despre tevile de egalizare a presiunii, habar n-am despre ce vorbesti.

La modelul de 250 cele doua tobe sunt defapt unite. De aceea am taiat una dintre ele, pe care am golit-o si i-am reconstruit sitele. Toba nu suna foarte tare. Din pacate alta metoda decat dalta, ciocanul si masina de gaurit nu exista de a scoate sitele. Tevile de egalizare sunt acele tevi care fac legatura intre galeriile de evacuare inainte ca galeriile sa intre in tobe. Daca o sa te uiti atent la alte motociclete care au tobe stoc, vei vedea ca galeriile (sau tobele) sunt unite intre ele de niste tevi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Rat, nu ne mai tii la curent cu proiectul? Astept cu interes (si eu tot o viroaga de 250 am), imi place ce ai facut pana acum si ma tot uit in fiecare zi daca ai mai postat :) .

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

cateva poze cu motorul in forma actuala. S-ar putea sa mai urmeze ceva modificari la iarna, dar nu sunt foarte sigur...



si inca trei...

post-4183-0-22357800-1374430344_thumb.jpg

post-4183-0-91925900-1374430427_thumb.jpg

post-4183-0-52730000-1374430441_thumb.jpg

post-4183-0-52170900-1374430456_thumb.jpg

post-4183-0-70624000-1374430474_thumb.jpg

post-4183-0-99258500-1374430485_thumb.jpg

post-4183-0-19683000-1374430499_thumb.jpg

post-4183-0-73149600-1374430536_thumb.jpg

post-4183-0-10001500-1374433203_thumb.jpg

post-4183-0-59563300-1374433213_thumb.jpg

post-4183-0-72222400-1374433228_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo arata foarte bine (cu exceptie rugina de la sa :) ). Roata fata este de mare efect. La mers este diferenta?

Frumos.

pai saua nu este in forma finala, am imbracat-o provizoriu, pentru ca sotia mea vrea sa se plimbe. La mers, pare un pic mai stabila si mai manevrabila.

 

se pare ca pisi merge pe jos :D

Avand in vedere ca motorul este pentru sotia mea, pisi merge pe motor. Eu merg pe jos :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Intrebare intrebatoare, 1. la furca a trebuit sa schimbi jugurile pentru modificarea asta ma gandesc... de la ce model ai luat jugurile ?

2. pentru modificarea rotii fata a trebuit sa tai din spite... cum sau unde ai respitat roata si facut filet la spite ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Intrebare intrebatoare, 1. la furca a trebuit sa schimbi jugurile pentru modificarea asta ma gandesc... de la ce model ai luat jugurile ?

2. pentru modificarea rotii fata a trebuit sa tai din spite... cum sau unde ai respitat roata si facut filet la spite ?

jugurile sunt cele originale. Cercul rotii fata este cel care era pe spate, spitele provin de la o roata fata de intruder, si au fost taiate si filetate . Butucul este cel original fara nici un fel de modificare. Roata incape la fix cu cauciuc de 130. Singura problema este ca trebuie taiati suportii aripii de pe telescoape si sudati in alta pozitie. Pentru asta trebuie demnontate telescoapele complet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...