Sari la conținut

proiect virago


rat_jawa
 Share

Postări Recomandate

Frumos lucrata, fericitari rar vezi oameni care sa scoata ceva deosebit cu un buget mic. Singura chestie care nu imi place e ghidonul si pozitionare lui, mi se pare prea sus iar ghidonul prea ingust comparat cu restul formelor acum mai masive ale motocicletei, roti, rezervor, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FAIN! Roata fata mi se pare mie sau e mai mare? Dragbarul e criminal!

 

roata de fata a fost de 18 inch, ioar acum este de 15 inch cu 130 latime (defapt este cercul rotii spate impreuna cu cauciucul, montat pe butucul fata)

Frumos lucrata, fericitari rar vezi oameni care sa scoata ceva deosebit cu un buget mic. Singura chestie care nu imi place e ghidonul si pozitionare lui, mi se pare prea sus iar ghidonul prea ingust comparat cu restul formelor acum mai masive ale motocicletei, roti, rezervor, etc.

ghidonul este cel original, si deocamdata nu mai am nici timp si nici bani sa ii fac altceva, dar intra la "TO DO LIST" pentru iarna urmatoare. Oricum, chiar si asa pozitia de conducere este una destul de confortabila, aproape ca iti vine unde trebuie.

 

Multumesc pt aprecieri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da! amortizoarele provin de la un scuter, si sunt proiectate sa functioneze cu capul in jos. Din experienta iti spun ca amortizoarele spate pot functiona in orice pozitie, din cauza ca spre deosebire de cele fata, ele sunt umplute complet cu ulei. Singura conditie ca un amortizor spate sa functioneze corect este ca fortele care apasa pe el sa fie, pe cat posibil, coliniare si opuse.



L.E. prima optiune a fost sa construiesc un cadru rigid, dar avand in vesdere ca motocicleta este construita pentru sotia mea, am decis sa incorporez si suspensie pe spate. Daca te uiti atent o sa vezi doua bucsi albe pe partea de sus a telescoapelor. Ele sunt acolo din cauza ca suspensia era prea moale, si la hopuri mai serioase, aripa spate risca sa se loveasca de foile de arc ce sustin saua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o linie frumoasa, continua,banal de simplu si cu un efect vizual major pozitionarea telescoapelor(banuiesc si functional) si a bratului oscilant spate. motorul scos bine in evidenta, pare mai mare, placuta ochiului cu impact instant! frumos intr-un cuvint!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumos a iesit.

Daca boberul facut din GSX-ul de 400 e facut tot de tine. Adica asta, sper sa nu te opresti.

Faci lucruri foarte frumoase. Felicitari si asteptam cat mai curand si alte modele pe aceeasi linie.

 

da, si ala e facut tot de mine, dar ajutat de proprietarul lui, doar ca la el nu am muncit atat de mult ca la virago. Vor mai fi si alte modele, nu neaparat pe aceeasi linie, dar asta la iarna cand va fi mai mult timp :)

o linie frumoasa, continua,banal de simplu si cu un efect vizual major pozitionarea telescoapelor(banuiesc si functional) si a bratului oscilant spate. motorul scos bine in evidenta, pare mai mare, placuta ochiului cu impact instant! frumos intr-un cuvint!

ai subliniat in cateva cuvinte ceea ce am vrut sa scot dintr-o motocicleta relativ uratica, in forma originala. Dupa cum am spus mai sus, suspensia spate este cat se poate de functionala. Pentru cine doreste o poate incerca, cand ajunge la mare :).

 

Multumesc maxim pentru aprecieri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte tare, ma uit la cat de diferita e fata de a mea... o intrebare: cu ce ai vopsit motorul in negru? Ai folosit vopsea rezistenta la temperatura mare, direct pe aluminiu?

Cu filtrul de aer schimbat, a necesitat alt reglaj la carburator? Merge bine cu conicul ala?

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte tare, ma uit la cat de diferita e fata de a mea... o intrebare: cu ce ai vopsit motorul in negru? Ai folosit vopsea rezistenta la temperatura mare, direct pe aluminiu?

Cu filtrul de aer schimbat, a necesitat alt reglaj la carburator? Merge bine cu conicul ala?

motorul l-am vopsit cu o vopsea pt evacuari peste vopseaua originala, dupa ce l-am degresat. Nu sunt multumit de rezultat, in sensul ca deja se exfoliaza prin anumite zone, dar il voi revopsi la iarna de data asta in camp electrostatic, ceea ce implica dezmembrare totala.

cu filtrul de aer conic necesita ceva reglaje deoarece merge un pic cam sarac (mult aer, filtru prea permisiv). Probabil ii voi pune un jiclor principal un pic mai mare sau un alt cui de dozaj. Asta ramane de vazut dupa ce se va merge cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles :) Multumesc pt raspunsuri, aveam si eu in plan sa revopsesc motorul, dar cred ca renunt la idee...

Stop pe frana si pozitie spate nu ii pui? Un posibil loc pt el ar fi sub sa... s-ar vedea interesant.

Spor la treaba in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa pui o poza mai aproape cu saua? Si eu vreau sa-mi fac ceva asemanator, din ratiuni fizice, nu estetice, ca-s cam lung in craci si vreau sa stau mai in spate,si mi-ar prinde bine inca o idee. momentan m-am blocat la arcurile seii, nush cum si din ce sa le fac/cumpar. Si ghidonul? Ziceai ca e original? Trebuie sa-mi gasesc si eu unul asa. Acum am unul ok, dar as vrea o pozitie putin mai pe burta, si al meu e inalt, si mosnegesc" oarecum... Inca un lucru, a fost dificil sa pui transmisia pe lant? sau, o intrebare mai buna, de ce ai preferat pinioane in locul cardanului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa pui o poza mai aproape cu saua? Si eu vreau sa-mi fac ceva asemanator, din ratiuni fizice, nu estetice, ca-s cam lung in craci si vreau sa stau mai in spate,si mi-ar prinde bine inca o idee. momentan m-am blocat la arcurile seii, nush cum si din ce sa le fac/cumpar. Si ghidonul? Ziceai ca e original? Trebuie sa-mi gasesc si eu unul asa. Acum am unul ok, dar as vrea o pozitie putin mai pe burta, si al meu e inalt, si mosnegesc" oarecum... Inca un lucru, a fost dificil sa pui transmisia pe lant? sau, o intrebare mai buna, de ce ai preferat pinioane in locul cardanului?

pai nu am modificat nimic la transmisie, deoarece este un virago de 250. Saua, adica scheletul ei provine de la o sa care a facut canva parte din "completul" unui cal :) si pe care am intarit-o cu ceva fiare pe dedesubt. Ea se articuleaza cu o balama in partea din fata si se sprijina pe doua foi de arc de masina, din cauza asta pare ca sta in aer.

Voi reveni si cu poze dupa ce definitivez suportul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ca nu stiam ca la 250 e pe lant. La asta ma refeream cand am zis ca am nevoie de idei, la arcurile alea lamelare,asta vreau sa vad, daca vrei sa divulgi secretele meseriei, desigur.

 

 

 

LE: apropo, m-am luat cu alte discutii si am uitat sa zic, roata aia fata e pur si simplu geniala. Imi place la nebunie. Abia astept sa o scoti pe strada, sunt curios daca afecteaza in vreun fel manevrabilitatea.

 

Mai fac un edit, ca nu mi-e rusine sa intreb, ce e "dragbar" ?

Editat de MaimutaGalbena
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...