hypnotech24 Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Salut tuturor. Am si eu o problema ce persista de ceva timp pe un hornet din '02.. Cand am cumparat-o acum un an,era iarna si motoru totusi pornea cu socu pus.. A venit vara,a mers perfect pana intr-o zi cand nu a mai vrut sa porneasca fel si chip..am crezut ca s-a infundat rezervoru sau ceva asa dintr-o data sa nu mai porneasca,parca nu mai alimenta cu benzina.. Crapasera bujiile,le-am schimbat a pornit din prima.. Apoi cu timpul a inceput sa porneasca tot mai greu,gen trebuia sa o pornesc cu acceleratia si daca o scadeam de 2-3000 de ture murea motoru..dupa ce se incalezea se comporta normal. Iar ultima oara cand am pornit-o facea atat de rau de parca mergea in 3 pistoane si pe al4lea il trageau dupa ele.. Am inceput sa mesteresc la ea..am zis ca am mizerie in carburatoare si ca sunt desincronizate.. le-am desfacut si nici strop de rugina si cu toate astea am curatat jeturile care aratau si ele ok si oricum o sa le fac si o sincronizare.. Acum apare si alta problema..am scos si bujiile,care dupa 1 sezon=4000km erau negre si cu mare jeg pe ele.. Si mi-am adus aminte ca avea cam aceleasi simptome ca atunci cand le-am schimbat.. Acum va intreb pe voi..e posibil sa se duca bujiile chiar atat de repede? Ma gandesc ca de vina ar fi si faptul ca am un jeg de baterie yuasa ytx4l de 3Ah care se descarca complet daca nu merg cu motoru 1 sapt..Am avut o gramada de probleme cu bateria asta si sezonul asta o sa o schimb cu una adevarata..dar vreau sa stiu daca asta e motivul pt care mi s-au dus din nou bujiile.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutpopoiu Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 bujiile nu au nicio legatura cu bateria,mai degraba cu carburatia de sunt asa negre cum zici.si nu sunt duse sunt afumate(nu au cum in 4000 km) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leandro Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 carburatie! sint unde bujiile.. fa si un test de compresie sa vezi cum merg piastonele. cand mergea in 3, care era pistonul ''lenes''? (atingi galeriile, ala mai rece..) nu stiu cum iti porneste cu o aseamna bateria, dar merge.................. de la bateria porneste scantaia, incearca si o bateria decenta, nu conteaza sa fie yeasa dar de 8Ah mi se pare ca e ala de hornet- (am avut si eu un hornet albastru) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick89 Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Din ce ai povestit tu ar putea fi mai multe lucruri ! Bateria aia slaba in combinatie cu un releu de incarcare mai puturos poate duce la afumarea bujiilor. Cum spunea si colegul forumist ionutpopoiu , carburatia poate merge prea bogat si ai acelasi rezultat ! Normal pe motorul ala tb sa ai 8 Ah , daca releul nu iti incarca asa cum trebuie iti merge in 3 si porneste greu , am patit cu f4 ul unui prieten asa, o porneam si murea si nu stiam dc, releul lui incarca dupa 3000 rpm incolo , pana in 3000 era mort ! Verifica si tu incarcarea :-?? ! Spor la surubarit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 (editat) Baterie de 3Ah pe hornet? Bine...vad ca este de 4Ah bateria, dar totusi...nu trebuie un pic mai mare pe hornet? 8-10? Editat Aprilie 3, 2013 de stely_yoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOSU WEST Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 mdah aceiasi parere, alta baterie si incarcare verificata. Bafta la reparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Bujiile negre mai inseamna ca ai un amestec bogat, dar daca spui ca ai avut probleme cu pornirea, poate fi din cauza ca au fost udate cu benzina. Cumapara-ti o baterie buna si incearca sa vezi daca merge. Cu o perie de sarma sau hartie abraziva sa cureti capetele negre ale bujiilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 inainte de toate schimba filtrul de aer. eu sunt patit cu filtru de aer suflat, nu iesea nici pic de praf din el, dar era cimentat si nu stiam de ce bujiile sunt negre, consum mare si mirosea a benzina si langa motor si in mers... PS: si ia-ti si tu frate o baterie de Hornet calumea, cum scrie in manual, ca aia e de lanterna cum ai tu .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 (editat) Baterie de 3Ah pe hornet? Bine...vad ca este de 4Ah bateria, dar totusi...nu trebuie un pic mai mare pe hornet? 8-10? Din ce ai povestit tu ar putea fi mai multe lucruri ! Bateria aia slaba in combinatie cu un releu de incarcare mai puturos poate duce la afumarea bujiilor. Cum spunea si colegul forumist ionutpopoiu , carburatia poate merge prea bogat si ai acelasi rezultat ! Normal pe motorul ala tb sa ai 8 Ah , daca releul nu iti incarca asa cum trebuie iti merge in 3 si porneste greu , am patit cu f4 ul unui prieten asa, o porneam si murea si nu stiam dc, releul lui incarca dupa 3000 rpm incolo , pana in 3000 era mort ! Verifica si tu incarcarea :-?? ! Spor la surubarit ! Ca raspuns la partea de baterie...manualul hornet spune 6Ah baterie...nu 8 sau 10.Acum nu stiu daca afecteaza cumva releul faptul ca bateria are mai multi Amperi ora decat in manual, eu sunt doar in al doilea sezon insa am cochetat cu bateria acum in primavara si am rasfoit manualul. @hypnotech24 3Ah e prea putin...s-ar putea de aici sa vina problemele tale Editat Aprilie 3, 2013 de ionutz_bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Aprilie 3, 2013 Autor Share Postat Aprilie 3, 2013 Mersi frumos tuturor de raspunsuri rapide..E plin de oameni de treaba forumu asta Ma gandeam ca daca e bateria nasolita nu imi da scanteia cum trebuie si imi uda mereu bujiile.. plus ca unele erau mai negre si ma gandesc ca celelalte dadeau scanteie si d-aia parea ca merge in 3 pistoane.. Deci acum un an si ceva de zile cand am cumparat-o.. A fost prima motocicleta.. Si va dati seama ca n-aveam o treaba cu ce se mananca..am vazut ca porneste,garantie mi-a dat 1 an..asta e.. Bravo lui ca a reusit sa mi-o vanda cu o baterie de scuter.. In cartea hornetului scrie 12v 6Ah..in cel mai scurt timp o schimb.. A da si uite ca a scris Macke mi-am amintit.. La fel mirosea cand mergeam.. Deci schimb si filtru de aer.. Radeau pretenii motociclisti de mine la stop ca miros a benzinarie pe 2 roti.. Dar ciudat era ca i-am facut consumu si imi manca 4.5% cu pasager la viteza constanta 100-110 pe autostrada.. ah si bateria e de 3Ah )) cauta yuasa ytx4l-bs.. Ce bine era daca era macar de 4ah.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 nu umbla INCA la carburatie, schimba filtrul si bateria si apoi faci o proba ... daca lucrurile NU se schimba abia atunci umbli. Oricum carburatia trebuie facuta macar 1 data la 2 ani, daca nu anual ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Aprilie 3, 2013 Autor Share Postat Aprilie 3, 2013 Prea tarziu.. Ieri am dat jos carburatoarele si le-am curatat.. Sunt numa bune pregatite de sincronizat.. Adica de ce as fi dat inca 200 de lei sa mi le curete cineva cand erau luna inauntru.. Am verificat si nivelu flotoarelor si suruburile "pilot screw initial opening" (nu mai stiu cum se traduce ) )... Vroiam eu sa le sincronizez oricum pt ca am mers un pic cam tare sezonu trecut si fata de cum am luat-o,acum parca mai avea scapari cand era mai "puturoasa" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriss Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 (editat) Fac pariu pe ce vrei tu ca nu mai ai compresie. Trebuie sa-i faci jocul la supape. Nu se schimba nimic, sunt niste pastile care se interschimba intre ele. Nu ai explozii in toba la fiecare decelerare mai puternica? In mod normal, jocul la supape se face la 36.000 dupa cum bine zice manualul. Costa cam 500 de lei toata operatiunea pt ca trebuie sa-i refaci si carburatia dupa asta. Bateria ar trebui sa fie de 6Ah Editat Aprilie 3, 2013 de kriss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Aprilie 4, 2013 Autor Share Postat Aprilie 4, 2013 Ce sa mai zici si tu acuma..noi vorbim de 2 zile ca bateria de hornet are 6Ah..ma rog.. Motoru asta de cand il am nu a dat nici-un rateu Numa bine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 sa va spun cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 sa va spun cauza? stim!!!!!......... e honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Aprilie 4, 2013 Autor Share Postat Aprilie 4, 2013 haters!!! Putea sa fie si harley..daca nu ii schimbi consumabilele e normal..am sa revin dupa ce le schimb.. Sau nu stiu daca o sa mai am timp de forum cand o sa fiu calare pe HONDA mea!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relu-cbr Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 cu cauza fara cauza e oabla treaba...uite eu am patit tot ca el cu cbr-ul meu f3 cu bateria era de 8 amperi pusa de noua de fostul propietar de 2 ani si ceva, incepea sa dea semne ca e pe duca nu mai pornea nici la cald invirtea un pic si murea Acum vreo 4 saptamani am plecat cu motorul intr-un oras la 18 km aveam treaba acolo bun... dau sa plec pun contactul apas butonul de start clic clic am zis gata o murit i dau drumu pe o panta bag a 2-a mergea intrerupt a pornit in final trag mai pe dreapta ca sa intorc hop sa oprit motorul norocul ca au venit doi cetateni de ma-u inpins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) stai linistit , acum vreo 3 saptamani am fost la mures (din ploiesti)dupa un f650 gs ,pana acasa a mers superb peste 300 de km. o data ajunsi acasa a-2 a zi probleme nu mai sta la relanti deloc,asa ca................ eu am raspuns pt ca stiam care este raspunsul ,pt ca asa raspunde deobicei la marca asta de moto . bafta si succes cu reparatul. Editat Aprilie 4, 2013 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Aprilie 4, 2013 Autor Share Postat Aprilie 4, 2013 da mersi frumos stai linistit..si eu glumeam Hohoho am impins la ea de cred ca am economisit 1L de benzina ).. Cand o incarcam pornea binisor..in schimb cand nu mai mergeam cu ea o sapt ca era frig sau eu stiu ce.. o porneam de dadeam drumu la far si se stingea bordu si trebuia la stop sa o turez ca nebunu ca simteam ca imi moare motoru.. Banuiesc ca de aici si mirosu de benzina si bujiile afumate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relu-cbr Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Pune o baterie noua de 6 ah si nu mai ai probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 stim!!!!!......... e honda vezi ca stii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Aprilie 4, 2013 Autor Share Postat Aprilie 4, 2013 Vorbisem deja cu cineva sa imi aduca o varta si tocmai ce am citit pe postu de hornet ca sunt bani irositi..N-am auzit de Volton dar vad ca e incredibil de ieftina si nu vad lume sa se planga la pretul asta.. YTX7L de la Varta e pe acid pe cand voltonu e pe gel.. Pe de alta parte am un prieten cu un sv650 cu o varta (dar pe gel..bine a dat si vreo 3 mil pe ea..) si mi-a zis ca in 3 ani nu a incarcat-o o data..motor in garaj iarna si bateria in casa.. nu stiu ce sa mai cred.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Am avut YUASA, VOLTON si acum VARTA. Prima a fost foarte ok, o bateria bine facuta, VOLTON e ca si vorba aia "cat dai atat si primesti" ieftin... iar VARTA e la fel, costa dar merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 daca-i pui o elice cu un motoras in fata si un mic panou solar nu-ti mai trebuie baterie niciodata! si renunti la alternatorul ala cu magneti permaneni. asa castigi si vreo 2 cai, triplandu-i puterea de la 1 cal schiop la trei, adica vreun cal jumate normali!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.