Aleko Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 citandu-l pe Marlon Brando"In 1938 Horex si Victoria au lucrat la un proiect comun pt motorizarea cu noul Columbus de 350 cmc ( fabricat la Oberursel) acest motor in patru timpi compact si performant, foarte inaintat tehnic a supravietuit razboiului si in anii 50 a motorizat celebrele Horex Regina.Dar revenind in anul 1938 motorul Columbus a fost montat pe modelul Horex SB 35 si pe modelul Victoria KR35 SS si SN Pionier.Furca paralelogram ( tip cadru cu tevi) de la modelul KR 35 S a fost folosit atat la Horex SB 35 cat si la primele serii de Victoria KR Pionier.Ulterior Victoria Kr 35 Pionier a primit o furca paralelogram mai robusta (cea folosita si pe varianta de razboi KR 35 WH)."Vorbim de KR 35 SN Pionier ultima Victoria a Imperiului German, cu o "bicicleta" tributara vechilor tehnologii dar un motor avansat, puternic si economic.Se pare ca in Bucuresti au fost cel putin 2 gemene ce au trecut prin acelasi maini pentru un proces de modernizare - care trebuie inversat.Sunt in cautare de piese, in special bucati de cadru si furca fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 citandu-l pe Marlon Brando "In 1938 Horex si Victoria au lucrat la un proiect comun pt motorizarea cu noul Columbus de 350 cmc ( fabricat la Oberursel) acest motor in patru timpi compact si performant, foarte inaintat tehnic a supravietuit razboiului si in anii 50 a motorizat celebrele Horex Regina. Dar revenind in anul 1938 motorul Columbus a fost montat pe modelul Horex SB 35 si pe modelul Victoria KR35 SS si SN Pionier. Furca paralelogram ( tip cadru cu tevi) de la modelul KR 35 S a fost folosit atat la Horex SB 35 cat si la primele serii de Victoria KR Pionier. Ulterior Victoria Kr 35 Pionier a primit o furca paralelogram mai robusta (cea folosita si pe varianta de razboi KR 35 WH)." Vorbim de KR 35 SN Pionier ultima Victoria a Imperiului German, cu o "bicicleta" tributara vechilor tehnologii dar un motor avansat, puternic si economic. Se pare ca in Bucuresti au fost cel putin 2 gemene ce au trecut prin acelasi maini pentru un proces de modernizare - care trebuie inversat. Sunt in cautare de piese, in special bucati de cadru si furca fata citandu-l pe Marlon Brando "In 1938 Horex si Victoria au lucrat la un proiect comun pt motorizarea cu noul Columbus de 350 cmc ( fabricat la Oberursel) acest motor in patru timpi compact si performant, foarte inaintat tehnic a supravietuit razboiului si in anii 50 a motorizat celebrele Horex Regina. Dar revenind in anul 1938 motorul Columbus a fost montat pe modelul Horex SB 35 si pe modelul Victoria KR35 SS si SN Pionier. Furca paralelogram ( tip cadru cu tevi) de la modelul KR 35 S a fost folosit atat la Horex SB 35 cat si la primele serii de Victoria KR Pionier. Ulterior Victoria Kr 35 Pionier a primit o furca paralelogram mai robusta (cea folosita si pe varianta de razboi KR 35 WH)." Vorbim de KR 35 SN Pionier ultima Victoria a Imperiului German, cu o "bicicleta" tributara vechilor tehnologii dar un motor avansat, puternic si economic. Se pare ca in Bucuresti au fost cel putin 2 gemene ce au trecut prin acelasi maini pentru un proces de modernizare - care trebuie inversat. Sunt in cautare de piese, in special bucati de cadru si furca fata salut aleco mai are Vio 2 galerii de toba de razboi de care a uitat sa iti zica ... ca am sunat sa il intreb acum . fain proiect , success ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marlon Brando Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 (editat) Piesele de KR 35 Pionier sunt destul de rar chiar si pe ebay. Mai ales o furca completa sare de 350 euro. Se mai poate adapta cu ceva modificari furca de KR25. Pentru replici de piese e un polonez care are unele dar cu preturile destul de maricele ( 300-400 euro, cadru spate) http://www.ebay.de/itm/Victoria-KR-35-Pionier-Gabel-/171031852237?_trksid=p5197.m1992&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D14%26meid%3D7323130764506935306%26pid%3D100015%26prg%3D1006%26rk%3D1%26sd%3D171031852237%26#ht_298wt_958 Editat Aprilie 30, 2013 de Marlon Brando Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 30, 2013 Autor Share Postat Aprilie 30, 2013 Am vazut un anunt de cativa ani de pe bikeshop al unui Nicolae Marian cu piese de KR 35 Pionier, cadru si furca fata. Daca il cunoaste cineva, rog sa ma puna in contact, nu raspunde la telefonul din anunt.@Marlon BrandoMultumesc, furca asta de pe ebay o am in urmarire dar dupa cum motocicletele sunt rare nici clientii nu sunt multi. O sa-i fac o oferta.Ai un website al polonezului cu piese?Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marlon Brando Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 (editat) Oferta lui Nicolae Marian numai este valabila. In legatura cu furca de pe ebay, nu cred ca ai sa reusesti sa o negociezi sub 350 euro. Ultima data s-a vandut o furca intr-o stare mult mai jalnica ( dar cu ghidon) cu 450 euro. pentru polonez ( Zinkiel) nu am decat pagina foto cu piese (sa incerc sa gasesc cont-ul lui pe ebay) . Nu stie decat limba germana. http://www.fotosik.pl/u/zinkiel/zdjecia/1 Si niste preturi mai jos - BEINSCHÜZER FÜR AUSPUFFROHRE ( chrom ) - (14502 ) 80 E- BEINSCHÜZER FÜR AUSPUFFROHRE ( ohne chrom )- (14502 ) 50 E- LAMPENHALTER 1 SET (18606+18607) 45 E- HINTERRADSTÄNDER (MILITARY) - (20801a) 160 E- STEUERUNGSDÄMPFER -OHNE CHROM-(18338+18326a+18360+18325) 50 Egruse zinkiel Editat Aprilie 30, 2013 de Marlon Brando Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Oferta lui Marian era de fapt a lui Dr.Danciu.Ei nu mai au ambasade asa ca ,cauta-l pe Danciu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack0088 Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 l/index.php?/topic/685134-victoria-kr-20-ln/&do=findComment&comment=3252226 un proiect asemanator am inceput si eu ,mai multe amanunte la adresa de mai sus in aceasta mica competitie ,sa zicem , imi doresc ca amandoi sa fim castigatori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Sa ma inscriu si eu cu kr 35s-u? La mine doar motorul e buba(lipsa). Restu am cam adunat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 1, 2013 Autor Share Postat Mai 1, 2013 Rade iarasi primavara...de 1 Mai am facut din gramada de fiare o asamblare neglijenta. Se observa ca motocicleta a fost modificata de priceputi. Unul din ei a tinut lanturile intr-o tavita plina de seu cu vaselina, a procurat camasi etc. @Jack0088, furca ta de la ce este, nu pare a fi de Pionier, ca de KR 20 ai zis ca nu este@Fishy86 inscrie-te am unele piese importante pt motorul Columbus , sunt gata de schimb pentru repere precum furca fata, aparatoarea de lant, cadrul spateO problema pe care o intampin e lipsa totala de documentatie. Exista o Victoria Interessengemeinschaft unde am inteles ca platind o taxa de 20euroi pe an ai acces la manuale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Rade iarasi primavara...de 1 Mai am facut din gramada de fiare o asamblare neglijenta. Se observa ca motocicleta a fost modificata de priceputi. Unul din ei a tinut lanturile intr-o tavita plina de seu cu vaselina, a procurat camasi etc. DSCN2803.jpg DSCN2817.jpg @Jack0088, furca ta de la ce este, nu pare a fi de Pionier, ca de KR 20 ai zis ca nu este @Fishy86 inscrie-te am unele piese importante pt motorul Columbus , sunt gata de schimb pentru repere precum furca fata, aparatoarea de lant, cadrul spate O problema pe care o intampin e lipsa totala de documentatie. Exista o Victoria Interessengemeinschaft unde am inteles ca platind o taxa de 20euroi pe an ai acces la manuale. spor la treaba.......astept vesti.....!))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marlon Brando Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 O problema pe care o intampin e lipsa totala de documentatie. Exista o Victoria Interessengemeinschaft unde am inteles ca platind o taxa de 20euroi pe an ai acces la manuale. Am copia catalogului de piese de schimb pt Victoria Kr 35 Pionier. Dar nu este scanata digital. O sa incerc sa mi gasesc timp sa o scanez cumva. Am cumparat-o pe ebay de la o cehoaica care vindea copii dupa carti tehnice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 7, 2013 Autor Share Postat Mai 7, 2013 Daca vrei o pot scana eu si iti digitalizez un articol de 7 pagini despre KR35 luat tot de pe e-bay . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marlon Brando Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Daca vrei o pot scana eu si iti digitalizez un articol de 7 pagini despre KR35 luat tot de pe e-bay . Am reusit sa o scanez. Da mi un PM cu adresa ta de email . Sunt vreo 30 pag ( 21 Mb) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 10, 2013 Autor Share Postat Mai 10, 2013 multumesc frumos, am intrat in posesie, imi va fi de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Cum merge treaba la Victoria ? Uite o poza cu una aproape gata din Bv . mai multe info pe Blog . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 14, 2013 Autor Share Postat Octombrie 14, 2013 Salut Basty, este foarte frumos restaurata si fidela intr-un procent foarte mare originalului.Pozele imi vor fi de ajutor, deocamdata proiectul meu nu merge inainte din diverse motive.Incerc sa cumpar una alta, am cumparat semicadrul spate de Victoria, dar nu de KR35 -trebuie sa-l mai ajustez.Cea mai stringenta problema este lipsa furcii fata.Pune si un video sa auzim cum duduie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Sa Drilastic de vanzare : http://allegro.pl/victoria-nsu-dkw-bmw-iz-shl-siedzenie-drilastic-i3664413387.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 12, 2013 Autor Share Postat Decembrie 12, 2013 (editat) Un alt exemplu de Victoria din Romania modificata care a stat impreuna cu inca un cadru,o furca paralelogram si 2 motoare complete in amalgamul de fier vechi restaurabil al unui colectionar bucurestean - pana sa se vanda nu se stie unde si cui. E doar un exemplu de desfasurarea a actiunii care ne arata cat de greu este sa urmarim prezenta unor motociclete mai exotice in tara pentru a pune cap la cap o istorie. Editat Decembrie 12, 2013 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 (editat) A stat alaturi de struto-camila asta dar, detinatorul lor, neavand interes in a le reface au incaput pe mana altcuiva. Respectivul nu vrea sa-ti spuna cui le-a vandut. Editat Decembrie 13, 2013 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 ce drac e aia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 ce drac e aia ? Un "ceva" ce s-a vrut a fi motocicleta.....facut din vreo 15 marci de motociclete. Un alt exemplu de Victoria din Romania modificata care a stat impreuna cu inca un cadru,o furca paralelogram si 2 motoare complete in amalgamul de fier vechi restaurabil al unui colectionar bucurestean - pana sa se vanda nu se stie unde si cui. E doar un exemplu de desfasurarea a actiunii care ne arata cat de greu este sa urmarim prezenta unor motociclete mai exotice in tara pentru a pune cap la cap o istorie. Uite inca una ce a stat in pozitia aia aproximativ 2 ani dupa care, acum vreun an, a luat calea Germaniei : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 PENTRU CA LE TINETI PENTRU VOI SA LE LUATI PE 2 LEI si cei care au posibilitati de achizitionare nu ajuns la ele. normal sa ajunga in germania sau la topit (asta dupa ce au fost batuti prea mult la cap ca nu are valoare motorul si ca face doar vre-o 100 lei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 (editat) Alte critici ce nu-si au temei. Daca cunosteai situatia motocicletei nu mai scriai postul. Omul ce a avut-o pe cea de mai sus, nu voia s-o vanda. A vandut-o ( la pachet cu celelalte inca 20 ) fiind nevoit de situatia in care se afla la momentul respectiv. Editat Decembrie 16, 2013 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marlon Brando Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Un alt exemplu de Victoria din Romania modificata care a stat impreuna cu inca un cadru,o furca paralelogram si 2 motoare complete in amalgamul de fier vechi restaurabil al unui colectionar bucurestean - pana sa se vanda nu se stie unde si cui. E doar un exemplu de desfasurarea a actiunii care ne arata cat de greu este sa urmarim prezenta unor motociclete mai exotice in tara pentru a pune cap la cap o istorie. Acum ce sa zic, sa urmaresti toate struto camilele de motociclete care au fost modificate de alungul anilor in Romania mi se pare o pierdere de timp. Singura problema in Romania ca pe aceste Struto camile de multe ori se cerea un pret ca si cum erau motociclete cu toate piesele intregi si originale pe ea. In realitate mai puteai recupera doar motorul , cadrul central si poate rotile. Mai bine hai sa contabilizam motocicletele ( exotice ?) care inca mai sunt in Romania in curs de restaurare, ca cele vandute peste hotare nu se mai intorc ori cat ne-am da peste cap. Legat de Victoria Kr 35 am inteles ca ai cadrul de spate de la KR 25. Este diferenta mare intre ele. Unghiurile sunt complet diferite la KR35 (roata era mai departata ca sa aiba loc rezervorului de ulei).Si la KR 35 furca spate este asimetrica. Numai vorbesc de urechile unde vine axa rotii care sunt mult mai mari. Oricum cand te hotarasti poti sa vii sa iei releve-ul dupa al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marlon Brando Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Motor Kritik Test Karte 14/1938 Date tehnice si dimensionale Victoria KR 35 SN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.