relu-cbr Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 eu azi am cumparat aditiv pentru benzina am bagat cam 50 ml la 10 l de benzina fiind la 18 km am mers cu motorul in ture mai mari ca sa lucreze aditivul si deja a crescut inapoi puterea motorului, mentionez ca fiind incepator in primii 6000 de km am mers cu el subturat, asa iti recomand si tie sa procedezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_laslo Postat Mai 10, 2013 Autor Share Postat Mai 10, 2013 (editat) O sa incerc, mersi. E vorba de ceva aditiv anume (marca) ? Mentionez ca e motor cu carburatoare. Editat Mai 10, 2013 de johnny_laslo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relu-cbr Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 (editat) Se numeste Fuel Injector Cleaner, am dat 24 roni pe el Curata injectoarele, imbuntateste pulverizarea, dizolva rasinile, lacul si depunerile, curata supapele de admisie, reduce emisiile si asigura o functionare mai buna a injectoarelor. Trateaza pana la 80 litri de benzina, 354ml. Este bun si pentru carburatoare Editat Mai 10, 2013 de relu-cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 face bine sus-jos si la mijloc dar de fapt e kerosen, un fel de motorina adica... )))) nu curata nici pe dracu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Right..Performance Solution are perfecta dreptate.Exemplul e mai mult decat edificator pentru mine intrucat dupa multe citite si rascitite pe forumuri si nu numai ,I-mi propusesem sa-mi desfac motorul pentru o revizie generala(cuzineti-simeringuri-segmenti -etc)tinand cont ca are 60.000 km am incercat 5 astfel de solutii minune bagate in rezervor si span baiete,200km cu fiecare,ture,cox etc.Desfac motorul si ce sa vezi....obisnuita calamina ca la orice motor desfacut cu cam atatia km,inclusiv pe supape,scaune,chiulasa si piston cu singura diferenta zic eu mai nasoala ca era mult prea intarita fata de alte moto si de o culoare mai albicioasa care desigur s-a si curatat mai greu.Concluzie....NU DATI BANII PE PROSTII LUATI BOMBOANE LA COPII. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 (editat) Right..Performance Solution are perfecta dreptate.Exemplul e mai mult decat edificator pentru mine intrucat dupa multe citite si rascitite pe forumuri si nu numai ,I-mi propusesem sa-mi desfac motorul pentru o revizie generala(cuzineti-simeringuri-segmenti -etc)tinand cont ca are 60.000 km am incercat 5 astfel de solutii minune bagate in rezervor si span baiete,200km cu fiecare,ture,cox etc.Desfac motorul si ce sa vezi....obisnuita calamina ca la orice motor desfacut cu cam atatia km,inclusiv pe supape,scaune,chiulasa si piston cu singura diferenta zic eu mai nasoala ca era mult prea intarita fata de alte moto si de o culoare mai albicioasa care desigur s-a si curatat mai greu.Concluzie....NU DATI BANII PE PROSTII LUATI BOMBOANE LA COPII. corect. pentru doritori: daca tot vreti sa faceti ceva si va luati inima-n dinti sa desfaceti motoarele (nu-s rachete nasa) solutia low-cost e sa polishati capul pistonului, camera de ardere si fetele supapelor la nivel de oglinda. alta solutie low-cost dar care necesita putina practica si documentare este anodizarea. dar nu dupa ureche, nu trebuie anodizat tot pistonul. la alte preturi vorbim de acoperiri (ceramice sau nu) Editat Mai 10, 2013 de Performance Solutions Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Eu nu as desface un motor care merge bine doar pentru ca are un rulaj anume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relu-cbr Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Poi daca am desface motoarele numai pentru calamina unde am ajunge! bani aruncati pe garnitura de chiuloasa (e si ieftina numai 230 roni) pareri negative... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 (editat) Fiecare face ce vrea cu motoreta lui,numai ca marea diferenta este cum merge inainte si dupa daca faci tot ce ar trebui sa faci cum scrie la carte.O ganitura de chiulasa nu e capat de lume celelate umplu sacul(semeringuri supape,pastile supape,segmentii,simeringuri,ghiduri arbore,cuzineti,silicoane de calitate si pastele necesare lustruiri si montarii si sa nu uitam munca)Cam asa e practica pe unde lucrez eu (cam 80% din clienti respecta manualul)si sunt supermultumiti.Nu prea se lasa sa se strice ceva,se schimba din timp la servisare si asta e .Se merge tot timpul anului si nu le place sa-i lase in drum. Restul e CAN-CAN Editat Mai 11, 2013 de Indian73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Fiecare face ce vrea cu motoreta lui,numai ca marea diferenta este cum merge inainte si dupa daca faci tot ce ar trebui sa faci cum scrie la carte.O ganitura de chiulasa nu e capat de lume celelate umplu sacul(semeringuri supape,pastile supape,segmentii,simeringuri,ghiduri arbore,cuzineti,silicoane de calitate si pastele necesare lustruiri si montarii si sa nu uitam munca)Cam asa e practica pe unde lucrez eu (cam 80% din clienti respecta manualul)si sunt supermultumiti.Nu prea se lasa sa se strice ceva,se schimba din timp la servisare si asta e .Se merge tot timpul anului si nu le place sa-i lase in drum. Restul e CAN-CAN de curiozitate unde esti tu acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 pentru doritori: daca tot vreti sa faceti ceva si va luati inima-n dinti sa desfaceti motoarele (nu-s rachete nasa) solutia low-cost e sa polishati capul pistonului, camera de ardere si fetele supapelor la nivel de oglinda. alta solutie low-cost dar care necesita putina practica si documentare este anodizarea. dar nu dupa ureche, nu trebuie anodizat tot pistonul. la alte preturi vorbim de acoperiri (ceramice sau nu) Iar esti beat mai baiete? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 ai ceva probleme la cap... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 (editat) Arata si tu la bobulatie "camera de ardere" (gogmania lunii deocamdata) lustruita oglinda, cu manutza ta, si la mini-price Sa nu zici ca performance solutions alea din creierul tau prajit inseamna slefuirea + lustruirea unui piston hipereutectic .... asta vrei sa zici? cum adica... anodizare? Pistonul de aluminiu nu e deja "anodizat" mai tunere? taci, imbata-te si dormi la loc, spammere Editat Mai 12, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_laslo Postat August 6, 2013 Autor Share Postat August 6, 2013 (editat) Vin cu un update. Am vazut cu ochii mei, nu din auzite de la mecanici rezultatele unui test de compresie, dupa ce 2 mecanici diferiti au zis lucruri diferite. Cu motorul caldut (am mers vreo 2-3km prin oras) compresia a fost ~11 pe cilndrii. In carte zice 9.7 to 14.6 (minimum 7.8). Asta pare ok pentru varsta si km motorului. Ce vreau sa va mai intreb, daca maine la rece, vad cu ochii mei (din nou ) ca aceasta compresie scade pana la pe 8 ar fi ok ? Mai vreau sa adaug ca porneste greu motorul dimineata cand e mai racoare. Daca il pornesc "la rece" dupa 1 saptamana de stat iar afara sunt 25+ grade, porneste ok. Daca o pornesc dimineata cand sunt 15 grade e mai greu. De asemenea bujiile erau putin negre. PS: Care ar fi o marja corecta intre compresia la rece si la cald ? Editat August 6, 2013 de johnny_laslo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Vin cu un update. Am vazut cu ochii mei, nu din auzite de la mecanici rezultatele unui test de compresie, dupa ce 2 mecanici diferiti au zis lucruri diferite. Cu motorul caldut (am mers vreo 2-3km prin oras) compresia a fost ~11 pe cilndrii. In carte zice 9.7 to 14.6 (minimum 7.8). Asta pare ok pentru varsta si km motorului. Ce vreau sa va mai intreb, daca maine la rece, vad cu ochii mei (din nou ) ca aceasta compresie scade pana la pe 8 ar fi ok ? Mai vreau sa adaug ca porneste greu motorul dimineata cand e mai racoare. Daca il pornesc "la rece" dupa 1 saptamana de stat iar afara sunt 25+ grade, porneste ok. Daca o pornesc dimineata cand sunt 15 grade e mai greu. De asemenea bujiile erau putin negre. PS: Care ar fi o marja corecta intre compresia la rece si la cald ? Radule tu esti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 (editat) intai verifica jocul la supape, daca jocul e conform cartii mergi mai departe cu demontatul, daca e mai mic decat e specificat, te costa numai pastilele la supape si scapi de toate problemele Editat August 10, 2013 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.