alex_tudorache17 Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Salut motociclistilor! Sunt nou pe acest forum. O sa imi cumpar curand o motocicleta de capacitate mica,avand in vedere faptul ca am aproape 17 ani,si faptul ca ar fi perfect sa fac o crestere progresiva in ceea ce priveste puterea motorului Imi cer scuze daca mai exista alt topic deschis pe subiectul asta,dar eu nu am gasit niciunul. As avea nevoie de diverse sfaturi cu privire la achizitionarea unui motor de 125 cmc... Ma tot bate gandul la modificarea unei motociclete cu motor in 2 timpi,facand-o sa mearga cu unul in 4 timpi (stiind ca fiabilitatea unui motor in 2 timpi nu se ridica la nivelului motorului in 4 timpi ) Daca cineva se pricepe la mecanica sau stie daca asa ceva e posibil,ar fi perfecta o parere. Ar fi ceva foarte tare sa poti face "conversia" asta,pentru ca,din cate am vazut,exista o gama mare de motociclete 125cmc in 2 timpi,ce arata foarte bine,si sunt echipate cu suspensii si frane pentru o putere mai mare de motor. Am atasat mai jos o "schema" in care am enumerat cateva motoare despre care am auzit ca sunt bune. Unul din modelele astea as dori sa mi-l cumpar in vara asta din Italia. Daca aveti informatii despre oricare din tabel,puteti sa dati cu parerea,sau,daca aveti o idee mai buna..ar fi binevenita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 (editat) S-ar putea sa fi surprins ca unul in 2 timpi cu power valve (sau fara) e mai coios decat 125 in 4 timpi. (Ex Aprilia Tuareg 125 peste 5/6000 rupe dar la 90km/h ti-e cam mila de el) Nu distrugi tu motorul in 2 timpi pana o sa poti/vrei sa-ti iei altul. Nu incepe de pe acum sa cheltuiesti aiurea banii. Sunt investitii moarte. Si eu am bagat cacalau de bani intr-un Simson si acum ma dau cu Honda. Bafta! Editat Mai 2, 2013 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Pai chiar daca ti-ar reusi fizic sa faci treaba asta, o sa fie imposibil sa o omologhezi la RAR. Sunt motociclete care arata bine si in 4 timpi (yamaha r125 de exemplu), si motocicletele in 2T, daca sunt ingrijite nu sunt atat de stricacioase cum zice lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
casynike Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 (editat) Motoarele in 2 timpi sunt mult mai stricacioase ca acelea in 4 dar cele in 2 timpi trag mult mai bine ca cele in 4 timpi asta comparand un rs de 125 cu un yzf Editat Mai 2, 2013 de casynike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 decat sa mesteresti la asta, mai bine iti iei unul in 4 direct astia de la rar sunt suspiciosi, vor 1 m3 de documente ... iti iei campii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_tudorache17 Postat Mai 2, 2013 Autor Share Postat Mai 2, 2013 Va multumesc pentru raspunsuri:D da...aveti dreptate..cred ca ar fi bataie mare de cap cu hartogaria si cu mesteritul.. Si ziceti ca cu un 2 timpi si putina grija fac treaba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BOA Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 (editat) lasa prostiile, ia-ti o bicicleta, pune-i un motor de drujba si pune de te plimba (LEGAL!) lasa modificarile si prostiile de genul asta.. ce vezi tu pe discovery, nu poti aplica la noi.... castiga-ti experienta PE ea, nu SUB ea... Editat Mai 2, 2013 de BOA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_tudorache17 Postat Mai 2, 2013 Autor Share Postat Mai 2, 2013 lasa prostiile, ia-ti o bicicleta, pune-i un motor de drujba si pune de te plimba (LEGAL!) lasa modificarile si prostiile de genul asta.. ce vezi tu pe discovery, nu poti aplica la noi.... castiga-ti experienta PE ea, nu SUB ea... Iti multumesc pentru intentia de a ma sfatui...dar nu cred ca atitudinile astea mistocare sunt de apreciat.. Am inteles ca nu e o idee buna,asta e motivul pentru care am deschis subiectul. Ai putea sa folosesti cele 30 de secunde in care mi-ai scris ca pot sa merg cu bicicleta spunandu-mi ceva folositor. Nu ma intelege gresit..nu vreau sa te sfidez...doar ca mi-ar fi mai de folos un sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Ca să transformi un motor ai atâtea de înlocuit şi adaptat încât mai bine schimbi motorul cu totul. Cumpără un 125cc în 4 timpi, e mai bun pentru oasele unui începător. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stircu Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 nu se poate modifica, este cu totul altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_tudorache17 Postat Mai 2, 2013 Autor Share Postat Mai 2, 2013 Da.. m-am comvins ca nu este o idee buna. Va multumesc pentru pareri Alti cunoscatori ale motoarelor in 2 timpi? De exemplu un Cagiva Raptor 125,sau Cagiva planet 125 (care mi se par niste motoare foarte frumoase,si ies din fabrica cu suspensii foarte bune si frane brembo) merita cumparat? Cu conditia sa nu stau mai mult "pe butuci" decat pe drum cu el.. De lucrul asta nu m-am lamurit..daca sunt chiar asa de sensibile pe cum zice lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Salut motociclistilor! Sunt nou pe acest forum. O sa imi cumpar curand o motocicleta de capacitate mica,avand in vedere faptul ca am aproape 17 ani,si faptul ca ar fi perfect sa fac o crestere progresiva in ceea ce priveste puterea motorului Imi cer scuze daca mai exista alt topic deschis pe subiectul asta,dar eu nu am gasit niciunul. As avea nevoie de diverse sfaturi cu privire la achizitionarea unui motor de 125 cmc... Ma tot bate gandul la modificarea unei motociclete cu motor in 2 timpi,facand-o sa mearga cu unul in 4 timpi (stiind ca fiabilitatea unui motor in 2 timpi nu se ridica la nivelului motorului in 4 timpi ) Daca cineva se pricepe la mecanica sau stie daca asa ceva e posibil,ar fi perfecta o parere. Ar fi ceva foarte tare sa poti face "conversia" asta,pentru ca,din cate am vazut,exista o gama mare de motociclete 125cmc in 2 timpi,ce arata foarte bine,si sunt echipate cu suspensii si frane pentru o putere mai mare de motor. Am atasat mai jos o "schema" in care am enumerat cateva motoare despre care am auzit ca sunt bune. Unul din modelele astea as dori sa mi-l cumpar in vara asta din Italia. Daca aveti informatii despre oricare din tabel,puteti sa dati cu parerea,sau,daca aveti o idee mai buna..ar fi binevenita. moto 125cc.jpg ce retard... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 ce retard... Ai uitat ceva... Zi dupa mine: Honda e de cacao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Ai uitat ceva... Zi dupa mine: Honda e de cacao nu trebuie sa repet, ai inteles-o din prima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_tudorache17 Postat Mai 3, 2013 Autor Share Postat Mai 3, 2013 ce retard... Asta e semnatura ta? Ce pana mea cauti pe forumul asta sau ce cauti sa comentezi ca un RETARD ce esti daca n-ai nicio treaba? Eu am pus o intrebare acolo,la care poti raspunde,daca ai idee de ce vorbesc acolo si vrei sa ajuti,sau vrei sa te dai cocos ca esti tu miezu'din ghioc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 vezi ca ai un buton de report. 2 timpi nu-i poti modifica in 4, eu, cel putin nu stiu cum sa fac chestia asta, in alta privinta, la 2T fiabilitatea trebuie ca e mai mare, puterea mai mare, de ce s-o strici? merge? foloseste-o! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 (editat) E important sa iti placa cum arata motocicleta, dar nu asta ar trebui sa fie unicul criteriu dupa care alegi motocicleta. Si yamaha de 125 are frana brembo pe fata, oricum asta conteaza destul de putin, la 15 cai cat e limita pe segmentul asta, sunt foarte apropiate toate intre ele, iar suspensiile si franele sunt cam la fel de proaste pe toate, pentru ca nu ai nevoie de ceva deosibt la un agregat care cu greu prinde 110km/h reali. Daca vrei sa inveti sa mergi pe moto, ia-ti ceva in 4T si da-te cu ea cat mai mult. Consumul la clasa asta e pana in 3litri/100km, deci cu 150 -180 de lei te plimbi o mie de kilometri, uleiul e neglijabil ca si pret (intra cam un litru, adica vreo 40 de lei o data pe sezon sau la vreo 5k km), filtrele de ulei si aer, placute de frana, toate sunt la preturi comice cand compari cu motocicletele mari. O sa ai timp destul sa te dai cu viteza, asa ca acum baga kilometri multi si prinde experienta pe doua roti. Editat Mai 4, 2013 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_tudorache17 Postat Mai 5, 2013 Autor Share Postat Mai 5, 2013 vezi ca ai un buton de report. 2 timpi nu-i poti modifica in 4, eu, cel putin nu stiu cum sa fac chestia asta, in alta privinta, la 2T fiabilitatea trebuie ca e mai mare, puterea mai mare, de ce s-o strici? merge? foloseste-o! Multumesc folositor sfatul. Paste fericit! E important sa iti placa cum arata motocicleta, dar nu asta ar trebui sa fie unicul criteriu dupa care alegi motocicleta. Si yamaha de 125 are frana brembo pe fata, oricum asta conteaza destul de putin, la 15 cai cat e limita pe segmentul asta, sunt foarte apropiate toate intre ele, iar suspensiile si franele sunt cam la fel de proaste pe toate, pentru ca nu ai nevoie de ceva deosibt la un agregat care cu greu prinde 110km/h reali. Daca vrei sa inveti sa mergi pe moto, ia-ti ceva in 4T si da-te cu ea cat mai mult. Consumul la clasa asta e pana in 3litri/100km, deci cu 150 -180 de lei te plimbi o mie de kilometri, uleiul e neglijabil ca si pret (intra cam un litru, adica vreo 40 de lei o data pe sezon sau la vreo 5k km), filtrele de ulei si aer, placute de frana, toate sunt la preturi comice cand compari cu motocicletele mari. O sa ai timp destul sa te dai cu viteza, asa ca acum baga kilometri multi si prinde experienta pe doua roti. Foarte folositor! multumesc:) Paste fericit,si sa ai parte de un drum bun si fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.