Sari la conținut

Sfaturi achizitie Busa vs ZZR


dark_2011
 Share

Postări Recomandate

Am stat si am citit acest topic pagina cu pagina si tot nu inteleg cum de anumiti detinatori si nedetinatori de hayabusa inca o considera o motocicleta sport-touring, pe bune hai sa fim seriosi poate hypersport da poate si aici parerea mea, super sport in nici un caz ca este destul de mare si de grea mai ales pt circuit cu toate ca in ziua de azi un miar raport putere greutate este mult peste (stoc), cu toate ca DA este destul de capabila pt circuit . Chiar nu inteleg care parte a sport-touringului o vedeti ? Poate 85% sport si 15% touring si aici partea cu consumul ma refer la touring ca in rest .....

O motocicileta sport touring trebuie sa indeplineasca cele doua conditi 50% sport cu 50% touring sau macar pe acolo nu rapoartele neaparat egale...la hayabusa despre ce vreti sa vorbiti in raport de touring ?

-Suspensi ? eu unul zic nu!! destul de tari pt a face touring si se simt destul de bine(tari) atat pt pilot cat si pt pasager pe distante de mai bine de 500 km pe zi, deci inclinam mai mult catre sport, touring nu prea..

-Pozitie ? destul de in cap si la genearatia 1 si la generatia 2 mai ales pt pilot si destul de incomoda si pt pasager( picioarele prea sus)...aici nu mai vreau sa discut de distante (opririle lungi si dese cheia marilor "succesuri")

-Cric central ? (cei ala?) nici OEM nici aftermarket ! dar producatorul recomanda intretinerea la lant la 1000 Km cu toti stim bine ca mersul pe ploaie il reduce cu mult chiar si sub 500 de km, doar intr`o calatorie nu pleci cu standerul dupa tine nu ? poate de uns te mai descurci dar cu curatatul e jale ! daca va aduc aminte de cardan aici unde intretinerea este zero chiar spre -1 spuneti ca deja ma refer la clasa strict touring si ca deja sunt fitzos ! Dar...

-Accesorii Touring(laterale,topcase): sta binisor la capitolul afetrmarket dar nu putem compara cu motocicletele SPORT-TOURING care vin deja cu ele OEM contra cost ceea ce e drept...dar iesi mult mai bine cand cumperi motocicleta second !

 

Da si acum sa vb despre partea touring si anume consumul care orice motocicleta sport touring se invarte la ACELASI consum ca hayabusa, chiar si consum mai mic si aici depinde normal de cilindreie, autonomia este OK atata timp normal ca orice motociclelta care este folosita in regim de touring DOAR cum spunea un coleg ai o rezerva de putere si se vede doar pe depasiri indiferent de bagaje sau pasager ....

In rest care este partea touring a acestei motocilete poate ma ajuta si pe mine cineva sa o vad... ?

Si pe ZZR1400 o gasesti mai touring decat Hayabusa? Cam la fel de grea , putere si cuplu tot cam pe acolo, fara cric central si daca nu ma-nsel mai scurta cu vreo 5 cm.

500 km intr-o zi? Puteti sa-i spuneti oricum insa eu , indiferent de motocicleta, ii spun intr-un singur fel: tortura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 61
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Din pacate nu am avut placerea de a ma da cu ZZR`ul de 1400 dar citeam pe acest forum chiar pe topicul lor ca pozitia pe ZZR este mai buna decat pe Busa, sunt doi colegi acolo care au plecat la drum cu Busa si ZZR si au facut schimb, cricul central este optional la ZZR, dar tot e bine ca il poti cumpara, daca ti se pare scump la Kawa il poti gasi si aftermarket...dar tot este bine iti faci treaba cu el decat de loc sau cu standerul in masina dupa tine.

http://www.kawasaki.com/Accessories/Item/ZX1400EEFA/999940343

http://www.bs-motoparts.com/en/centre-stand/centre-stand-sw-motech-kawasaki-zzr-1400-06-14-i3976-10092-0.htm

 

Suspensiile banuiesc ca sunt la fel de tari ca la Busa si la fel de precise nu am ce comenta aici cand vine vorba de viraje , shaua pare mai confortabila atat la pilot cat si la pasager, pacat ca nu pot spune mai multe de pozitia la pasager.

Asa ca daca ar fi sa raportez la acel procent care l`am mentionat mai sus de sport-touring ZZR`ul parerea mea ar avea undeva 70%sport si 30 % touring oricum un procent mai bun ca Busa, deci da @quetzalcaotl gasesc o motocicleta mai touring decat Busa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai luat vacutza asta?

Nu, dar imi place foarte mult si cum arata dar si versatilitatea ei...

 

Bine ca am vazut acum cum arata cu prelungitoarele alea la oglinzi ca vroiam sa le comand :) dar mai bine ma chinui cu ele stoc

Ce, nu-ti place? Si de ce te chinui?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu imi place cum arata pur si simplu cu oglinzile asa lungi si oricat am reglat oglinzile tot nu am vizibilitate maxima cum trebuie sa am , cand ma asigur daca vine cineva pe am2 partile din spate trebuie sa strang din coate sa vad.... daca ma intelegi ce vreau sa spun poate sunt eu lung in maini nu stiu ce sa zic... dar nu degeaba vad ca pune lumea prelungitoare la oglinzi e clar ca nu numai la mine e problema...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc sa fie !! Pretul :) am luat`o la un pret bun si am zis sa o incerc si pe asta :) recunosc nu este genul meu de motocicleta dar ca sa o fac sa para urmeaza sa investesc intr`un set de givi V35 laterale si un topcase cred ca tot de la givi modelul nou V56 ....

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu imi place cum arata pur si simplu cu oglinzile asa lungi si oricat am reglat oglinzile tot nu am vizibilitate maxima cum trebuie sa am , cand ma asigur daca vine cineva pe am2 partile din spate trebuie sa strang din coate sa vad.... daca ma intelegi ce vreau sa spun poate sunt eu lung in maini nu stiu ce sa zic... dar nu degeaba vad ca pune lumea prelungitoare la oglinzi e clar ca nu numai la mine e problema...

Poate ca ti-a scapat. Cea din foto are altfel de ghidon... post-85058-0-85542600-1424555123_thumb.jpg post-85058-0-12654300-1424555178_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu nu mi`a scapat si aici e tot gustul meu asa ca te rog nu ma judeca :) cand vad genul asta de ghidon eu nu vad in fata ochilor decat o motocicleta naked sau enduro-touring,touring... pe bune si since chiar ti se pare ca se potriveste genul asta de ghidon/pozitie in mers pe pe o motocicleta sport ?Eu zic ca nu si repet este doar parerea mea ....Da daca erau niste semighidoane mai inalte gen la VFR unde pozitia este semi-aplecata si nu ii maini cum e la Busa tot respectul... nici gand asa ceva dar acum fiecare cu gusturie si placerile lui :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...