Sari la conținut

SUNET CIUDAT 929


Postări Recomandate

Buna seara,am o problema cu motorul meu,o honda 929 din 2000 si anume..porneste frumos,nu scoate fum,in mers dupa circa 10min mi se aprinde becul de la presiunea de ulei..nu ramane aprins..se stinge se aprinde..iar dupa 3000rpm apare un sunet parca un fel de harait...hrrr,MENTIONEZ ca se aunde in orice treapta si ca motorul trage super ok..nu-mi balbaie,am schimbat distributie mai putin intinzatorul..am puso si pe stand..asa nu se aude..numai in sarcina. asa am luat-o de la un prieten care a plecat in Spania...asa a mers si el cu ea..sunetul nu se accentueaza in timp..ca intensitate..ma rog...ce sa fie?intinzator?cuzinet?biela?mai pot merge cu ea asa?:( va rog sa-mi rasp sincer...sau puteti sa ma sunati daca a-ti intampinat o asemenea problema..0769 083 544 Ady..ast rasp voastre.o seara buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca analizez doar problema becului de presiune de ulei, am mai intalnit la un motor la care se aprindea cand era vara foarte cald si se mergea prin oras. Problema a fost uleiul prost, a fost schimbat si astfel nu s-a mai aprins becul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

totul depinde de ce ulei a folosit pana acum.. daca la mai schimbat. si binenteles modul exploatare pana in clipa in care la cumparat. evident kt si dupa...

Amice mecanica nu se face pe forum.. t sfatuiesc sa mergi la un atelier specializat si sa povestesti ceea ce ne-ai spus si noua....kitul de distributie se inlocuieste complet... nu partial... intinzatorul acela poate fi decalibrat. sau uzat ceea ce poate duce la un dezastru mai ales daca nu ai o presiune de ulei buna in cazul in care e hidraulic iar daca e cu arc.. nefericitul moment e inevitabil in clipa in care te astepti mai putin. Succes. e un sfat prietenesc....bineteles si siguranta ta... la 180 daca se blocheaza motorul.. nu ai timp sa reactionezi...asa ca.. nu te juca cu viata ta si a celor din jur :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

totul depinde de ce ulei a folosit pana acum.. daca la mai schimbat. si binenteles modul exploatare pana in clipa in care la cumparat. evident kt si dupa...

Amice mecanica nu se face pe forum.. t sfatuiesc sa mergi la un atelier specializat si sa povestesti ceea ce ne-ai spus si noua....kitul de distributie se inlocuieste complet... nu partial... intinzatorul acela poate fi decalibrat. sau uzat ceea ce poate duce la un dezastru mai ales daca nu ai o presiune de ulei buna in cazul in care e hidraulic iar daca e cu arc.. nefericitul moment e inevitabil in clipa in care te astepti mai putin. Succes. e un sfat prietenesc....bineteles si siguranta ta... la 180 daca se blocheaza motorul.. nu ai timp sa reactionezi...asa ca.. nu te juca cu viata ta si a celor din jur :)

E cu arc. Se schimba doar lantul, reglezi intinzatorul si gata

Blocatul rotii la 180 din cauza distributiei .. e science-fiction. In cel mai rau caz futilizezi supape/pistoane.

Editat de rylalex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

salut va deranjez cu o problema poate ma poate ajuta cineva , am o honda vfr 800 vtec 2003 care dupa ce o pornesc la 1 min incepe sa apara un tacanit dupa care se opreste merge putin ok si iar apare acel tacanit daca o turez dispare ok pana aici plec cu ea si la fiecare reducere de viteza apare acel tacanit si la acceleratie pana in 3000 de ture la fel opresc la semafor si incepe iar sa tacane se opreste si iar incepe si tot asa am schimbat un intinzator care era mucificat si tot degeaba acum intrebarea are care idee ce i pot face sincer ma dispera acel tacanit , cu stima stefan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai asta e problmema TNG, ca nici "mecanicii"aia care au umblat la motor nu stiu...au crezut ca e lantul..ma rog..te rugasem frumos sa-ti dai cu parerea...cert e ca mi-am luat teapa cu asa zisii mecanici..undeva in TEIUS..Aurel Motors..cica..imi era prieten..dar..omul e praf..NU RECOMAND..e depasit..intelectual..profesional...lucreza la japca....m-a pus sa cumpar lant distributie..pinioane..patina contrapatina...ca sigur e de aici...si de asta zic..TNG daca vrei sa-ti dai cu parerea as aprecia..asa cum rasp si altor useri..nu asa sec...daca nu tot ok e..asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te mai duce pe la toti carpacii , pune-o in duba si directia TNG . Am un prieten care a dus mobra la el si i-a rezolvat problema , problema pe care alti carpaci nu i-au rezolvat-o..

Editat de defcon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai asta e problmema TNG, ca nici "mecanicii"aia care au umblat la motor nu stiu...au crezut ca e lantul..ma rog..te rugasem frumos sa-ti dai cu parerea...cert e ca mi-am luat teapa cu asa zisii mecanici..undeva in TEIUS..Aurel Motors..cica..imi era prieten..dar..omul e praf..NU RECOMAND..e depasit..intelectual..profesional...lucreza la japca....m-a pus sa cumpar lant distributie..pinioane..patina contrapatina...ca sigur e de aici...si de asta zic..TNG daca vrei sa-ti dai cu parerea as aprecia..asa cum rasp si altor useri..nu asa sec...daca nu tot ok e..asfalt uscat

Cer scuze daca uneori raspund "sec"

Fac asta din mai multe motive:

1.Uneori sunt direct la subiect,fara vorbarie atunci cand stiu sigur ca asta este problema.

2. Nu ma pot pronunta peste ceea ce au facut/demontat/reparat alti.

3.Mai sunt si la servici,si aia nu ma platesc sa stau pe mobil...

4.Problemele tehnice nu se descopera/evalueaza/repara pe net.

Uneori nici cand ai motorul in fata iti este greu sa descoperi un defect, dar vorbind pe net la distanta.

 

Legat de topicul tau..sincer chiar nu stiu,de aceea am spus ca, cel care a demontat distributia este cel mai in masura sa spuna ce este acolo.

Noi cei din spatele tastaturi doar putem banui,chiar daca avem experienta in mecanica ...reparatia se face cu cheia in mana cu motorul in fata.

 

Inca o data imi cer scuze daca am ofensat cu raspunsul meu. :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am o problema daca ma poate ajuta cineva cu ceva sfat. va rog! la turatia de 4500-5500 aud un pic zornait de pe la distributie :baldy: .ce sa fac cu el?se va agrava? las asa? strang intinzatorul 2-3ture? cum se strange mai exact? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM FOST la un service azi...compresie 12.5 pe fiecare cilindru..intinzatorul blocat ..ca sa nu mai dea inapoi...tot se aude..acel sunet..un fel de rontaint..huruit..nu e o bataie..au zis ca poate fi oala de ambreiaj..sau biela..sa se uite sapt viitoare..ca nu au mai avut timp...kiar ma doare capul..credeti-ma...ce poate fi?nici baietii nu-s siguri..au zis ca trebuie luate prin eliminate..sa fie de la oala de ambreiaj>?nu se simte nicio diferenta cand apas ambreiajul in mers..se aude numai in sarcina...ast...o parere.pana ii dau de cap in service..va multumesc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM FOST la un service azi...compresie 12.5 pe fiecare cilindru..intinzatorul blocat ..ca sa nu mai dea inapoi...tot se aude..acel sunet..un fel de rontaint..huruit..nu e o bataie..au zis ca poate fi oala de ambreiaj..sau biela..sa se uite sapt viitoare..ca nu au mai avut timp...kiar ma doare capul..credeti-ma...ce poate fi?nici baietii nu-s siguri..au zis ca trebuie luate prin eliminate..sa fie de la oala de ambreiaj>?nu se simte nicio diferenta cand apas ambreiajul in mers..se aude numai in sarcina...ast...o parere.pana ii dau de cap in service..va multumesc..

Daca cand tragi ambreiajul nu e nici o diferenta nu cred ca e oala ... ce naiba e asa greu sa localizezi un zgomot din motor. Da carenele jos, porneste motorul, ia o surubelnita mai lunga si cu vargul pe motor pui urechea pe maner. Muta varful in diferite zone ale motorului gen zona ambreiajului, chiuloasa, partea dreapta mijloc a motorului(distributie) partea inferioara a motorului(arbore)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@lessy ai mai intrebat si pe alt topic acelasi lucru, oamenii ti-au spus, ti-au desenat, ce mai vrei? Du-te la mecanic daca nu esti in stare

ma duc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM FOST la un service azi...compresie 12.5 pe fiecare cilindru..intinzatorul blocat ..ca sa nu mai dea inapoi...tot se aude..acel sunet..un fel de rontaint..huruit..nu e o bataie..au zis ca poate fi oala de ambreiaj..sau biela..sa se uite sapt viitoare..ca nu au mai avut timp...kiar ma doare capul..credeti-ma...ce poate fi?nici baietii nu-s siguri..au zis ca trebuie luate prin eliminate..sa fie de la oala de ambreiaj>?nu se simte nicio diferenta cand apas ambreiajul in mers..se aude numai in sarcina...ast...o parere.pana ii dau de cap in service..va multumesc..

Cum au blocat intinzatorul?

Se aude in sarcina ..

Cand dai drumul la ambreiaj la plecare de pe loc?

Cand schimbi vitezele?

In ce viteza face?

Pe decelerare sau acceleratie?

Daca tii apasat pe schimbator mai se aude?

Ai scos uleiul?Sunt urme de pilitura metalica?

Este constant zgomotul?

De fiecare data se aude in aceasi viteza,cu aceeasi intensitate?

Apare la aceeasi turatie?

La ce turatie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FACE NUMAI IN SARCINA,NU FACE PE LOC..INDIFERENT CAT L-AS TURA..L-AM PUS PE STANDER..ROATA SPATE SUSPENDATA..I-AM DAT A 1 , 2 ,3 ..6..NU SE AUDE DELOC ACEL SUNET..NU SE AUDE CAND DAU DRUMUL LA AMBREIAJ..NUMAI DUPA 3000-4000 RPM SE AUDE..NUMAI IN SARCINA..NUMAI PE ACCELERATII..DA APARE LA ACEIASI TURATIE..IN ORICE TREAPTA...ACEIASI INTENSITATE..NU S-A GASIT URME DE PILITURA..CAND SCKIMB VITEZELE NU FACE NIMIK...NICIUN SUNET CIUDAT..INTINZATORUL..CICA L-AU FACUT CA LA CURSE...I-AU PUS UN SURUB..IN CAP SA-L POATA INTINDE..SI O CONTRAPIULITA CA SA-L STRANGA SA NU MAI DEA INAPOI..CICA E MECANIC INTINZATORUL ACUM..SI AU EXCLUS DIN ECUATIE DISTRIBUTIA..SKIMBAT TOT IN AFARA DE INTINZATOR..COMRESIA A FOST 12,5 PE TOTI CILINDRII..NU POT PUNE SURUBELNITA PE MOTO PT CA NU FACE DECAT IN SARCINA..SI SE AUDE DIN FATA..DIN CENTRUL MOTORULUI..SI VA INTREB..CU ,COMPRESIA DE 12.5..AVAND CAM 1000KM DE CAND L=AM LUAT..IN STAREA ASTA ASA CUM AM DESCRIS...TRAGAND FF BINE...DACA ERA CEVA MAI GRAV..BIELA ETC...NU TREBUIA SA MI SE AGRAVEZE MAI RAU?SUNETUL?PROBLEMA?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa desfacut vreodata cutia ? Ar putea fi o siguranta pusa aiurea, o saiba lipsa dar trebuia sa fie pilitura. Ai verificat daca motorul are toate suruburile de prindere pe cadru? Ar putea fi si o vibratie.

Referitor la cuzineti, uneori se agraveaza mai repede alteori foaarte incet. Depinde de situatie. Daca l-ai scapat fara ulei si ai mers mult, se rasucesc cuzinetii si de la vibratie pana la troncaneala mai sunt doar cateva minute. Daca a ramas pentru putin timp fara ulei, dar de mai multe ori, a prins doar uzura prematura si de aceea ar putea sa vibreze la turatia aia. Cuzinetii fac pilitura, dar nu prea se depune pe baie, ramane blocata in sorbul de ulei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SA fi mers fara ulei?poate cel de la care am cumparat-o..cert e ca moto avea ulei..cand am luat-o...dar oricum..i-am skimbat uleiul imediat a 2 zi..nu papa ulei..nu scoate fum..la cutie..nu s-a umblat..ma refer la service..unde am fost cu ea..poate sa fie un rulment?ceva?pinion in cutie?etc?cat m-ar costa sa-i gasesc buba ca ma dispera..?nush s-o duc intr-un service..sa-mi zica cat costa..sa-i gaseasca buba eventual..costul reparatiei..ast..pareri..ptentru bucuresti..suruburi lipsa nu are..din cate stiu eu..



rectific..am lipsa un surub motor..fata unde ar venii crasbarul...sa fie de acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...