Vizitator virtual_center Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Hristos a Inviat! Buna seara! De ceva vreme sunt pasionat de enduro, si in final mi-am cumparat acum cateva zile un motocross. Am cautat ceva mai bunicel si m-a indrumat cineva sa imi iau o motocicleta de teren cu motor mai mare. Zis si facut, am fost si am cumparat un motor, un yamaha X T 6oo(600 cmc, 150kg). Initial doar mi s-a parut, dar se pare ca e cam marisor pentru mine eu avand 1.74 m si 72 de kg. Am mers azi cu el, merge si trage superb, trebuie sa ma tin binisor de ea ca e nervoasa rau . Dar vreau sa va intreb fiindca eu sunt incepator, asta e primul motocross: - Dupa ce o sa capat experinta Oare o sa fie prea mare pentru mine sa o manevrez cu usurinta? -Zilele astea as vrea sa urc mai multe dealuri cam abrupte, ce tehnici sa folosesc sa nu ma arunce pe spate(de asta imi e cel mai frica, daca o sa pice matahala aia pe mine, nu o sa ma simt chiar bine) Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Soptea Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Ce ai cumparat tu nu e motocross nici pe departe. O sa ai probleme cu greutatea la enduro. Ca si sfat pentru urcari: Treapta 2, mers in picioare (nu cu fundul pe sea, asa o sa poti sa muti greutatea pe fata daca se ridica sau pe spate daca derapezi) si in rest antrenament, antrenament antrenament. Sa o stapanesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 ai postat in sectiunea gresita, dar se rezolva. la intrebarile tale: 1. o sa te obisnuiesti cu ea, atat puterea cat si dimensiunile, de o s-o invarti pe degete in cateva saptamani. 2. daca dealurile alea sunt intr-adevar abrupte, le urci cu a-ntaia. dar ti-as sugera sa lasi asta pe mai tarziu, ia si invata bine echilibrul si sa controlezi niste derapaje acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Invata-te cu mersul in picioare (pe scarite). "Motocross/cross" se refera la motoretele alea de sarit pe circuit...de regula in 2 timpi, fara far, stopuri, semnalizari, samd si extrem de usoare. XT-ul e enduro si se preteaza atat la mersul pe coclauri, cat si pe strada la excursii nu fff lungi. Eu ti-as fi recomandat ceva mai usurel in prima faza si apoi XT, insa daca te obisnuiesti cu ea, veti trai fericiti pana la adanci batraneti...e o motocicleta docila, cuminte si economica, rezistenta si fiabila. Daca ai ocazia sa calaresti si ceva mai greu decat XT-ul, nu ezita; prin contrast, cand vei trece inapoi pe XT ti se va parea mult mai usoara decat e si vei prinde curaj Bafta si ia-o treptat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 2. daca dealurile alea sunt intr-adevar abrupte, ti-as sugera sa lasi asta pe mai tarziu, ia si invata bine echilibrul si sa controlezi niste derapaje acolo. Un sfat foarte bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator virtual_center Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Ce ai cumparat tu nu e motocross nici pe departe. O sa ai probleme cu greutatea la enduro. Ca si sfat pentru urcari: Treapta 2, mers in picioare (nu cu fundul pe sea, asa o sa poti sa muti greutatea pe fata daca se ridica sau pe spate daca derapezi) si in rest antrenament, antrenament antrenament. Sa o stapanesti sanatos. ai postat in sectiunea gresita, dar se rezolva. la intrebarile tale: 1. o sa te obisnuiesti cu ea, atat puterea cat si dimensiunile, de o s-o invarti pe degete in cateva saptamani. 2. daca dealurile alea sunt intr-adevar abrupte, le urci cu a-ntaia. dar ti-as sugera sa lasi asta pe mai tarziu, ia si invata bine echilibrul si sa controlezi niste derapaje acolo. Invata-te cu mersul in picioare (pe scarite). "Motocross/cross" se refera la motoretele alea de sarit pe circuit...de regula in 2 timpi, fara far, stopuri, semnalizari, samd si extrem de usoare. XT-ul e enduro si se preteaza atat la mersul pe coclauri, cat si pe strada la excursii nu fff lungi. Eu ti-as fi recomandat ceva mai usurel in prima faza si apoi XT, insa daca te obisnuiesti cu ea, veti trai fericiti pana la adanci batraneti...e o motocicleta docila, cuminte si economica, rezistenta si fiabila. Daca ai ocazia sa calaresti si ceva mai greu decat XT-ul, nu ezita; prin contrast, cand vei trece inapoi pe XT ti se va parea mult mai usoara decat e si vei prinde curaj Bafta si ia-o treptat! Chiar nu ma asteptam la atatea pareri in toiul noptii Pun pariu ca suntem multi incepatori si fiecare sfat, conteaza enorm. Va multumesc mult pentru sfaturi. Va astept si cu multe alte pareri si indicatii ! Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 (editat) Chiar nu ma asteptam la atatea pareri in toiul noptii motociclistii adevarati nu doarme niciodata. Editat Mai 10, 2013 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Hristos a Inviat! Buna seara! De ceva vreme sunt pasionat de enduro, si in final mi-am cumparat acum cateva zile un motocross. Am cautat ceva mai bunicel si m-a indrumat cineva sa imi iau o motocicleta de teren cu motor mai mare. Zis si facut, am fost si am cumparat un motor, un yamaha X T 6oo(600 cmc, 150kg). Initial doar mi s-a parut, dar se pare ca e cam marisor pentru mine eu avand 1.74 m si 72 de kg. Am mers azi cu el, merge si trage superb, trebuie sa ma tin binisor de ea ca e nervoasa rau . Dar vreau sa va intreb fiindca eu sunt incepator, asta e primul motocross: - Dupa ce o sa capat experinta Oare o sa fie prea mare pentru mine sa o manevrez cu usurinta? -Zilele astea as vrea sa urc mai multe dealuri cam abrupte, ce tehnici sa folosesc sa nu ma arunce pe spate(de asta imi e cel mai frica, daca o sa pice matahala aia pe mine, nu o sa ma simt chiar bine) Va multumesc! DPDV al calibrului tau motoreta nu e mare deloc. Dar, asa cum au mai zis baietii, nu e cross, ci enduro. Cat despre dealuri, ia-o gradual. Cauta pante mai line, invata sa urci in scari, apoi treci la altele mai grele. Vezi sa ai caucioacele potrivite pentru ce vrei sa faci. Cel mai bine mi s-ar parea sa gasesti niste baieti cu care sa poti sa iesi la o tura soft-enduro, pentru inceput. Te obisnuiesti cu mobra pe diverse genuri de teren, pe diverse pante, etc. Permis ai sau trebuie sa te limitezi strict la coclauri? A, si de unde esti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator virtual_center Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 DPDV al calibrului tau motoreta nu e mare deloc. Dar, asa cum au mai zis baietii, nu e cross, ci enduro. Cat despre dealuri, ia-o gradual. Cauta pante mai line, invata sa urci in scari, apoi treci la altele mai grele. Vezi sa ai caucioacele potrivite pentru ce vrei sa faci. Cel mai bine mi s-ar parea sa gasesti niste baieti cu care sa poti sa iesi la o tura soft-enduro, pentru inceput. Te obisnuiesti cu mobra pe diverse genuri de teren, pe diverse pante, etc. Permis ai sau trebuie sa te limitezi strict la coclauri? A, si de unde esti? Am permis dar doar B si C Doar pe coclauri ) (ce imi place cum suna cuvantul asta ) ) NT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Am permis dar doar B si C Doar pe coclauri ) (ce imi place cum suna cuvantul asta ) ) NT O, departe. Voriam sa-ti propun un soft-enduro peste doua saptamani, dar n-ai cum sa vii fara permis. Ramane sa cauti oameni din zona ta. E destul de greu sa gasesti enduristi care sa stea pe soft dupa tine, dar poate dai de niste baieti de treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.