cosminidis Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Dragilor, bine v-am gasit; prezentarea pe scurt este asa: proprietar de vreo 3 saptamani de F4i din 2002, Italia, luat de la Motofly, ~24.000 km (par sa fie reali dupa 2 mecanici independenti). http://www.motofly.ro/prezentare/honda-cbr-600-f-din-2002-(429) Pana acum foarte multumit si fericit. Carnet am de 1 an, dar nu am mers decat de cand am luat-o, am cam 350 km pana acum. Inca sunt in faza in care ma prind cum merge inainte, cum se opreste si unde este marsarierul . Ar cam trebui sa ii schimb cauciucul de pe fata, care este cam vechiut (si tocit). In rest este impecabila. Din fericire am B-ul de vreo 12 ani, +200k km in conserva, deci cam stiu la ce sa ma astept in trafic. Cu toate astea am avut suficiente near-death experiences in astia 350 km ca sa ma puna pe ganduri destul de serios . Mai ales dupa ce am descoperit rubrica accidente pe forum. Mai revin cu impresii / intrebari / pareri pe masura ce ma mai joc cu CBRica. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ice_Shadow Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Arata bine, asfalt uscat si sa ne auzim si peste ani fara incidende . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin26 Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 (editat) Salut! S-o stapanesti cu placere si fara incidente! Ai mare grija dupa cateva luni...ai sa ai impresia ca stii deja ce poate si ca poti merge brici. E doar o impresie!! Schimba gumele! Invata progresiv..daca e posibil de unul singur..in locuri mai putin populate sau circulate. Las-o moale in oras..iar daca iesi cu grup de rideri mai experimentati si aia o iau la fuga..nu te lua dupa ei pentru ca risti sa gresesti si sa te faci zob. Baga echipament pe tine chiar daca e cald si daca e posibil..voi in Bucuresti aveti posibilitatea sa mai faceti cursuri pe AMC..fa cursurile alea..si ai sa inveti cum sa franezi, cum sa iei o curba s.a.m.d. Sa ne auzim cu bine!! Ride safe! Editat Mai 10, 2013 de Calin26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mome Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 arata foarte bine...sa o stapanesti sanatos fi fara incidente...asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminidis Postat Mai 10, 2013 Autor Share Postat Mai 10, 2013 Multumesc pentru aprecieri. Inca sunt revoltat de cat de criminala poate sa fie Politia cand iti da carnetul de A atat de usor. Trebuie sa fii tampit ca sa pici la examen. Ma gandesc in special la cei de 18-19 ani, fara pic de experienta pe B, si care ies imediat pe strada fara sa aiba vreo idee despre trafic... Ce sa mai vorbim despre counter-steering si altele pe care le-am invatat citind, nicidecum la scoala (in prima mea curba la viteza ceva mai mare nu stiam ce sa mai fac sa virez!!!) Echipamentul este obligatoriu; inca nu am pantaloni, dar mi-am luat genunchiere pentru protectie. Nu sunt prea incantat de bocanci (ProBiker, cei mai ieftini de la Kronaumoto), dar deocamdata merg destul de preventiv si incet. Ma rog... La AMC am trimis un mail, dar nu mi-au raspuns. Sunt hotarat sa mai fac niste cursuri, m-a convins rubrica de accidente . In afara de cei de pe centura, mai stie cineva si alte cursuri "post-universitare"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Frumoasa, dar e din 2001. Exact ca a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminidis Postat Mai 10, 2013 Autor Share Postat Mai 10, 2013 Hmmm in talonul de Italia era de 2002. Posibil sa fie 2001. Pe mine m-a interesat sa fie pe injectie, anul mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Poate a fost inmatriculata in 2002. Culorile sunt de la modelul 2001. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminidis Postat Mai 10, 2013 Autor Share Postat Mai 10, 2013 Corect, in talon este trecuta data primei inmatriculari. La culoari nu pot sa spun ca sunt super incantat, eu as fi vrut combinatia de galben cu gri, dar nu eram dispus sa astept saptamani sau luni, plus ca asta pare sa fie intr-adevar intr-o stare foarte buna. Deci nu imi pare rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutpopoiu Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 experienta la volan o sa conteze enorm . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminidis Postat Mai 24, 2013 Autor Share Postat Mai 24, 2013 Dragilor, mi-am luat filtru de aer K&N si habar nu am sa il instalez. M-am uitat in service manual; problema mea este ca nu am cum sa tin rezervorul, mi-e frica sa nu scape vreun furtun de benzina. Cei cu CBR. cum va schimbati filtrul de aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Nu am CBR, dar presupun ca (la fel ca la orice alta motocicleta sport) trebuie dat jos rezervorul (de tot) inainte sa poti schimba filtrul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 (editat) Desfaci cele 2 suruburi ale rezervorului din fata, Vezi sa nu cada distantierele si saibele. Daca iti cad, sunt in carene, pe galerii sau jos. Desfaci cele 2 suruburi inbus de la plasticele de peste conductele de aer. Te prinzi tu care. Slabesti mult cele 2 suruburi din spatele rezervorului, sau le scoti complet. Eu le scot complet. Agati rezervorul cu o coarda elastica sau il legi cu o sfoara sa stea ridicat. E de preferat sa nu fie plin ca e mai greu. Scorti mufa care vine pe capacul cutiei de aer. Desfaci suruburile de la cutia de aer. Ai grija sa nu-ti cada in goarnele de la clapetele de acceleratie. Vezi ca are unul si in mijloc. Inlocuiesti filtrul. Vezi ca ala K&N nu e identic cu cel original. Scrie pe el care parte trebuie pusa in sus. Montezi la loc. Nu trebuie desfacute furtunuri de la rezervor. Editat Mai 24, 2013 de cristidb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminidis Postat Mai 31, 2013 Autor Share Postat Mai 31, 2013 Multumesc fain pentru tutorial. Mai am o intrebare: imi este foarte greu sa controlez acceleratia, cum am miscat putin cum accelereaza ca nebuna. In Bucuresti nu prea imi este ok, ca nu e circuit; in plus la gropi este un cosmar. Exista vreo modalitate de a regla raspunsul acceleratiei? As vrea sa aiba "cursa" mai lunga pentru acceleratie. Nu stiu daca sunt prea clar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhalla Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Salut, Cel mai simplu ar fi sa mergi tot timpul intr-o treapta superioara (mai jos in ture). V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Verifica daca ai putin joc la acceleratie. Ar trebui sa se miste cativa mm liber. Oricum acceleratia are cursa lunga la modelul asta, trebuie sa rasucesti destul de mult sa o deschizi maxim. Tine mai relaxat mana pe ghidon si mergi cu turatie mai mica pana te obisnuiesti cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvan Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Nu cred ca ai ce ii face in afara de a merge subturat ca sa smuceasca mai putin, pana te obisnuiesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Asa fac toate, e chestie de a obisnui mana sa faca miscari fine. A fost si senzatia mea la inceput, dar acum mi se pare foarte natural sa ai aceleratie cat mai fina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminidis Postat Mai 31, 2013 Autor Share Postat Mai 31, 2013 Offf, inteleg ca nu se poate @cristidb: nu am deloc joc la maneta de acceleratie. Am citit in manual cum se regleaza, am incercat reglarea, dar nu merge. Daca desfac piulita aia lunga tot nu am joc la acceleratie, dar se blocheaza maneta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 (editat) Vezi sa nu fie cumva cablurile de acceleratie trase prin alta pozitie decat normal. Ar trebui sa se regleze usor jocul si sa nu se blocheze nimic. Cred ca trebuie stransa piulita aia lunga. Cand o desfaci micsorezi jocul, dar nu sunt sigur. Cred ca mai are un reglaj si la clapetele de acceleratie. Daca e prea strans acolo s-ar putea sa nu-l poti regla de sus. Editat Mai 31, 2013 de cristidb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Offf, inteleg ca nu se poate @cristidb: nu am deloc joc la maneta de acceleratie. Am citit in manual cum se regleaza, am incercat reglarea, dar nu merge. Daca desfac piulita aia lunga tot nu am joc la acceleratie, dar se blocheaza maneta... Putine lucuri nu se pot face, eu ti-am zis ca e chestie de obisnuinta. Daca tii neaparat sa ai o accelerati mai grosiera, pe langa crearea unui joc in cablurile de acceleratie, poti sa schimbi cama de actionare a corpurilor de injectie cu una mai mare in diametru si in felul asta sa fie nevoie sa tragi mai mult pentru acelasi rezultat. Reversul fiind ca pentru a duce acceleratia la maxim sa fie nevoie se repozitionezi mana pe acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Pai oricum e lunga cursa si trebuie sa repozitionezi mana. Daca o face mai lunga n-o sa mai poata accelera maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminidis Postat Iunie 10, 2013 Autor Share Postat Iunie 10, 2013 Nu cred ca am accelerat pana acum vreodata maxim Inca sunt destul de fricos, merg subturat, etc, dar cu toate astea tot bruschez motorul cand deschid/inchid gazul. Lipseste exercitiul, ar mai trebui sa ma joc pe afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.