Sari la conținut

CBRica rosu - CBR F4i 2002


cosminidis
 Share

Postări Recomandate

Dragilor, bine v-am gasit; prezentarea pe scurt este asa: proprietar de vreo 3 saptamani de F4i din 2002, Italia, luat de la Motofly, ~24.000 km (par sa fie reali dupa 2 mecanici independenti).

http://www.motofly.ro/prezentare/honda-cbr-600-f-din-2002-(429)

 

Pana acum foarte multumit si fericit. Carnet am de 1 an, dar nu am mers decat de cand am luat-o, am cam 350 km pana acum. Inca sunt in faza in care ma prind cum merge inainte, cum se opreste si unde este marsarierul :). Ar cam trebui sa ii schimb cauciucul de pe fata, care este cam vechiut (si tocit). In rest este impecabila.

 

Din fericire am B-ul de vreo 12 ani, +200k km in conserva, deci cam stiu la ce sa ma astept in trafic. Cu toate astea am avut suficiente near-death experiences in astia 350 km ca sa ma puna pe ganduri destul de serios :). Mai ales dupa ce am descoperit rubrica accidente pe forum.

 

Mai revin cu impresii / intrebari / pareri pe masura ce ma mai joc cu CBRica.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

S-o stapanesti cu placere si fara incidente!

Ai mare grija dupa cateva luni...ai sa ai impresia ca stii deja ce poate si ca poti merge brici. E doar o impresie!! Schimba gumele! Invata progresiv..daca e posibil de unul singur..in locuri mai putin populate sau circulate. Las-o moale in oras..iar daca iesi cu grup de rideri mai experimentati si aia o iau la fuga..nu te lua dupa ei pentru ca risti sa gresesti si sa te faci zob.

Baga echipament pe tine chiar daca e cald si daca e posibil..voi in Bucuresti aveti posibilitatea sa mai faceti cursuri pe AMC..fa cursurile alea..si ai sa inveti cum sa franezi, cum sa iei o curba s.a.m.d.

Sa ne auzim cu bine!!

Ride safe!

Editat de Calin26
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru aprecieri.

Inca sunt revoltat de cat de criminala poate sa fie Politia cand iti da carnetul de A atat de usor. Trebuie sa fii tampit ca sa pici la examen. Ma gandesc in special la cei de 18-19 ani, fara pic de experienta pe B, si care ies imediat pe strada fara sa aiba vreo idee despre trafic... Ce sa mai vorbim despre counter-steering si altele pe care le-am invatat citind, nicidecum la scoala (in prima mea curba la viteza ceva mai mare nu stiam ce sa mai fac sa virez!!!)

 

 

Echipamentul este obligatoriu; inca nu am pantaloni, dar mi-am luat genunchiere pentru protectie. Nu sunt prea incantat de bocanci (ProBiker, cei mai ieftini de la Kronaumoto), dar deocamdata merg destul de preventiv si incet. Ma rog... :)

 

La AMC am trimis un mail, dar nu mi-au raspuns. Sunt hotarat sa mai fac niste cursuri, m-a convins rubrica de accidente :). In afara de cei de pe centura, mai stie cineva si alte cursuri "post-universitare"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, in talon este trecuta data primei inmatriculari. La culoari nu pot sa spun ca sunt super incantat, eu as fi vrut combinatia de galben cu gri, dar nu eram dispus sa astept saptamani sau luni, plus ca asta pare sa fie intr-adevar intr-o stare foarte buna. Deci nu imi pare rau :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Dragilor, mi-am luat filtru de aer K&N si habar nu am sa il instalez. M-am uitat in service manual; problema mea este ca nu am cum sa tin rezervorul, mi-e frica sa nu scape vreun furtun de benzina. Cei cu CBR. cum va schimbati filtrul de aer?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am CBR, dar presupun ca (la fel ca la orice alta motocicleta sport) trebuie dat jos rezervorul (de tot) inainte sa poti schimba filtrul de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfaci cele 2 suruburi ale rezervorului din fata, Vezi sa nu cada distantierele si saibele. Daca iti cad, sunt in carene, pe galerii sau jos. :)

Desfaci cele 2 suruburi inbus de la plasticele de peste conductele de aer. Te prinzi tu care.

Slabesti mult cele 2 suruburi din spatele rezervorului, sau le scoti complet. Eu le scot complet.

Agati rezervorul cu o coarda elastica sau il legi cu o sfoara sa stea ridicat. E de preferat sa nu fie plin ca e mai greu.

Scorti mufa care vine pe capacul cutiei de aer.

Desfaci suruburile de la cutia de aer. Ai grija sa nu-ti cada in goarnele de la clapetele de acceleratie. Vezi ca are unul si in mijloc.

Inlocuiesti filtrul. Vezi ca ala K&N nu e identic cu cel original. Scrie pe el care parte trebuie pusa in sus.

Montezi la loc.

Nu trebuie desfacute furtunuri de la rezervor.

Editat de cristidb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc fain pentru tutorial. Mai am o intrebare: imi este foarte greu sa controlez acceleratia, cum am miscat putin cum accelereaza ca nebuna. In Bucuresti nu prea imi este ok, ca nu e circuit; in plus la gropi este un cosmar. Exista vreo modalitate de a regla raspunsul acceleratiei? As vrea sa aiba "cursa" mai lunga pentru acceleratie. Nu stiu daca sunt prea clar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica daca ai putin joc la acceleratie. Ar trebui sa se miste cativa mm liber. Oricum acceleratia are cursa lunga la modelul asta, trebuie sa rasucesti destul de mult sa o deschizi maxim.

Tine mai relaxat mana pe ghidon si mergi cu turatie mai mica pana te obisnuiesti cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offf, inteleg ca nu se poate :(

@cristidb: nu am deloc joc la maneta de acceleratie. Am citit in manual cum se regleaza, am incercat reglarea, dar nu merge. Daca desfac piulita aia lunga tot nu am joc la acceleratie, dar se blocheaza maneta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi sa nu fie cumva cablurile de acceleratie trase prin alta pozitie decat normal. Ar trebui sa se regleze usor jocul si sa nu se blocheze nimic. Cred ca trebuie stransa piulita aia lunga. Cand o desfaci micsorezi jocul, dar nu sunt sigur.

Cred ca mai are un reglaj si la clapetele de acceleratie. Daca e prea strans acolo s-ar putea sa nu-l poti regla de sus.

 

Editat de cristidb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offf, inteleg ca nu se poate :(

@cristidb: nu am deloc joc la maneta de acceleratie. Am citit in manual cum se regleaza, am incercat reglarea, dar nu merge. Daca desfac piulita aia lunga tot nu am joc la acceleratie, dar se blocheaza maneta...

Putine lucuri nu se pot face, eu ti-am zis ca e chestie de obisnuinta.

Daca tii neaparat sa ai o accelerati mai grosiera, pe langa crearea unui joc in cablurile de acceleratie, poti sa schimbi cama de actionare a corpurilor de injectie cu una mai mare in diametru si in felul asta sa fie nevoie sa tragi mai mult pentru acelasi rezultat. Reversul fiind ca pentru a duce acceleratia la maxim sa fie nevoie se repozitionezi mana pe acceleratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...