m4mihai Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) Deschid acest topic in numele unui prieten care se loveste de o problema des intalnita in motociclism, inaltimea. Problema sta in modeul urmator, el are in jur de1.60 1.65m... iar mobra este o Honda CBR F4i-Sport, si de abiea ajunge cat sa o tina dreapta acolo unde nu este denivelat asfaltul. Motorul a mai fost coborat de un fost proprietar care a facut aceasta modificare cu aceasta piesa " " si a zis ca ar proveni de pe un CBR F4... insa baietii de la dezmembrari au verificat si sunt la fel ambele piese. Alta optiunie ar fi kit ul de coborare "trw height reducer" care ar face cam acelasi lucru... doar ca ar inlocui din ce imi dau seama acea cumpana care se prinde intre piesa de mai sus si amortizor sau bascula (nu am in minte exact ce) http://www.okazii.ro/piese-accesorii-moto-altele/bieleta-biela-tija-amortizor-spate-bascula-honda-cbr-f1-f2-f3-f4-a53337328 Acum astept ceva pareri... poate chiar cineva care dezmembreaza mobre si se poate gasi acea biela, de preferat sa nu se abordeze problema ciclisticii intrucat motorul este folosit la plimbari lejere... nu la circuit! Editat Mai 14, 2013 de m4mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) Nu prea inteleg care e ideea ... sa gaseasca Alin mai ieftin sau cum ? Oricum, ce ai dat tu acolo nu e piesa care se schimba, pe 2 site-uri am vazut alte piese care se schimba si anume astea http://www.metisse.de/sitzhohenreduzierung/sitzhohenreduzierung/tieferlegung-honda-cbr-600-f-204.html?___store=english&___from_store=default http://www.lustracing.co.uk/suspension/honda-cbr600f-lowering-kits.html Plecand de la faptul ca el le are pe alea originale si din imaginile astea isi poate face o vaga idee ce ii trebuie poate sa incerce sa isi confectioneze altele, bazandu-se pe dimensiunile celor de pe motor(grosimea materialului, diametru gauri, distante intre gauri, etc) Editat Mai 14, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyU Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 salut,nu se pune problema de ceva ieftin si prost,ci de pareri obiective ale userilor avizati...ideea este daca se merita sau nu sa castigi 30 mm in detrimentul altor posibile efecte negative,daca exista sau nu ....exclud cazul confectionarii prin meseriasi a pieselor ,interesant pare produsul amintit in topic,de pe louis ,fiind in jur de 100 euro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 vezi ca face userul dan cata dinastea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 salut,nu se pune problema de ceva ieftin si prost,ci de pareri obiective ale userilor avizati...ideea este daca se merita sau nu sa castigi 30 mm in detrimentul altor posibile efecte negative,daca exista sau nu ....exclud cazul confectionarii prin meseriasi a pieselor ,interesant pare produsul amintit in topic,de pe louis ,fiind in jur de 100 euro... Mai ... acum zici ca vrei pareri dar mai sus mihai a scris ca "de preferat sa nu se abordeze problema ciclisticii intrucat motorul este folosit la plimbari lejere... nu la circuit!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Poti castiga fara probleme 4-5cm in inaltime (adica in cazul tau, pierde) prin lungirea parghillor suspensiei (de obicei denumite "dog-bones"). Ciclistica va fi afectata in sensul ca motocicleta va fi mai greoaie pe curbe dar mai stabila pe drept si centrul de greutate se va muta mai pe spate, suspensiile trebuind reajustate - intarit spatele si inmuiata furca. Pentru plimbari lejere... absolut nici o problema! Ca fapt divers parghiile alea pot fi si confectionate dintr-un otel cat de cat de calitate, critica fiind insa precizia executiei. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Poti castiga fara probleme 4-5cm in inaltime (adica in cazul tau, pierde) prin lungirea parghillor suspensiei (de obicei denumite "dog-bones"). Ciclistica va fi afectata in sensul ca motocicleta va fi mai greoaie pe curbe dar mai stabila pe drept si centrul de greutate se va muta mai pe spate, suspensiile trebuind reajustate - intarit spatele si inmuiata furca. Pentru plimbari lejere... absolut nici o problema! Ca fapt divers parghiile alea pot fi si confectionate dintr-un otel cat de cat de calitate, critica fiind insa precizia executiei. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Amicul tau poate castiga cativa 1cm complet gratis coborand usor fata motocicletei. Ce trebuie sa faca este ridice ambele brate ale furcii fata in juguri, cat permite, nu stiu exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 (editat) suspensiile trebuind reajustate - intarit spatele si inmuiata furca. Nu e o solutie prea buna. Daca nu se poate cobori si suspensia fata pentru a reface rake si trail din geometria initiala, o furca moale si un spate mult mai rigid - fie ca e arcul cu preload mare sau compresia foarte amortizata va duce la un comportament mult subvirator. Asta s-ar putea "imbunatati" intrand pe frane in viraje dar nu prea e recomandat pe strada. Editat Mai 16, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimbo's Fighter Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 ...nu conteaza, plimbari sau circuit....fact este ca modifici geometria motocicletei, fapt care poate fi fatal......cu exceptia!!! posibilitati pe care a recomandat-o Belbody Recomand: spate, Telescop Wilbers -40 mm iari pentru fata arcuri progresive Mai ... acum zici ca vrei pareri dar mai sus mihai a scris ca "de preferat sa nu se abordeze problema ciclisticii intrucat motorul este folosit la plimbari lejere... nu la circuit!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 De ce recomanzi arcuri progresive? Sunt mai bune decat arcurile liniare? Pe motocicleta asta, arcurile liniare alese pentru masa motociclistului sunt o alegere mult mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 (editat) Si eu ma lovesc de aceasta problema, dar invers: la 1.89 multe moto mi-s cam mici. Cel mai simplu pt amicul tau era sa-si cumpere alta motocicleta mai joasa; daca tot a luat-o ar putea sa o schimbe cu una mai joasa. Sincer trebuia sa stea pe fundul lui cand a testat motocicleta si a vazut ca nu ajunge bine jos; daca n-a facut-o acum trebuie sa stea pe varfuri.. poate se face balerin. Lasand gluma la o parte ar putea sa-si modifice saua (mai ingusta si mai joasa) si sa poarte ceva bocanci sau pantofi cu talpa mai groasa. Editat Mai 17, 2013 de Cooler Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Eu m-am jucat mult cu geometria motorului meu si pot afirma ca nu apar probleme grave...DACA discutam de mers cuminte. Pur si simplu te adaptezi la noul comportament al motorului. Ca fapt divers, cu ridicarea de spate maximum posibila (tehnic), pe minenu noul trail m-a deranjat ci noua distributie a greutatii. Pe franari violente sau in curbe, aveam senzatia ca spatele vine peste mine. Plus ca suspensiile, desi reajustate, parca nu lucrau echilibrat... Dar din nou, nimic dezastruos, daca as fi insistat probabil ca m-as fi adaptat la noul comportament. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Corect! Incearca de proba sa fac furca cat de moale posibil si sa faci cateva viraje pe un drum cunoscut. Ai sa vezi ce comportament ciudat o sa aiba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Prin slabirea furcii eu am intentionat sa spun reglarea sag-ului la noua distributie a greutatii (mai putina pe fata). Problema insa este ca, in aceste cazuri, chiar daca se poate obtine un sag decent, rata de comprimare a arcurilor OEM nu mai permite exloatarea intregii curse a amortizoarelor. Modificarea geometriei unui motor reprezinta un compromis, castigi intr-o parte dar pierzi in alta. Depinde ce anume urmaresti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyU Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Si eu ma lovesc de aceasta problema, dar invers: la 1.89 multe moto mi-s cam mici. Cel mai simplu pt amicul tau era sa-si cumpere alta motocicleta mai joasa; daca tot a luat-o ar putea sa o schimbe cu una mai joasa. Sincer trebuia sa stea pe fundul lui cand a testat motocicleta si a vazut ca nu ajunge bine jos; daca n-a facut-o acum trebuie sa stea pe varfuri.. poate se face balerin. Lasand gluma la o parte ar putea sa-si modifice saua (mai ingusta si mai joasa) si sa poarte ceva bocanci sau pantofi cu talpa mai groasa. la problema ta,iti sugerez sa ti cumperi un cal,nu un motor....poate vei ajunge mare si vom paria pe tine la curse...amicul initiatorului acestui topic iti transmite s o intrebi pe m...a poate vrea ea sa se faca balerina....lasam gluma la o parte,nu esti bun de sfetnic judecand dupa sfaturile date... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.