varg-voshod Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Salut, cele doua suruburi de la rezervorul de frana fata sunt in stea si le-am tocit si nu pot sa mai dau jos capacul Cine imi da si mie o idee cum extrag cele doua suruburi de la rezervorul de lichid de frana... sunt in stea, subtiri si nu ies din profilul capacului de lichid de frana. multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Iei o daltita mica si un coicanel si in sensul de desfacere lovesti surubelele in capsau iei un dremel si sapi cu panza un sant in surub sa intre o surubelnita lata si ciocanesti usor in surubelnita pentru a debloca filetul.Spor.(la mine a functionat de fiecare data)Apoi pui suruburi noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Iei o daltita mica si un coicanel si in sensul de desfacere lovesti surubelele in capsau iei un dremel si sapi cu panza un sant in surub sa intre o surubelnita lata si ciocanesti usor in surubelnita pentru a debloca filetul.Spor.(la mine a functionat de fiecare data)Apoi pui suruburi noi. cu dalta e o treaba, dar cu bomfaier strica capacul (suruburile sunt cu cap ingropat); cred ca cel mai usor e gauresti capul surubului pana trece capacul peste surub Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LUCIBR Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 bate in el un torx si fortezi. merge de fiecare data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 bate in el un torx si fortezi. merge de fiecare data Da, in general suruburile alea sunt moi si merge. Daca nu, cum zicea Zeus, gauresti capul pana poti sa scoti capacul si dupa cu patentul scoti restul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 17, 2013 Autor Share Postat Mai 17, 2013 Iei o daltita mica si un coicanel si in sensul de desfacere lovesti surubelele in capsau iei un dremel si sapi cu panza un sant in surub sa intre o surubelnita lata si ciocanesti usor in surubelnita pentru a debloca filetul.Spor.(la mine a functionat de fiecare data)Apoi pui suruburi noi. mumtumesc, intentionez sa pun suruburi pe imbus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 (editat) mumtumesc, intentionez sa pun suruburi pe imbus Problema nu e tipul de surub, am patit si la suruburi cu imbus in cazul capacelor pompelor de frana, problema e ca oamenii strang ca berbecii cat pot de tare. Ia-ti o surubeltia de impact(o intorci in sensul desfacerii si bati in ea si se desface surubul singur), era 10 euro pe louis sau ~50 de lei prin comert. Daca ii dai din prima cu aia merge fara probleme. Editat Mai 17, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nimsocutt Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Nu te grabi si nu forta prea tare,stiu caz in care a lovit cam tare in suruburi si a crapat gemuletul ala mic prin care vezi nivelu la lichid. Apoi a trebuit sa cumpere alta pompa de frana cu tot ansamblu pt ca nu merge inlocuit doar"gemuletu". Mai poti pune cate 1 strop de lichid de frana peste sau dai cu WD 40 sa merga cat mai usor desfacute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 17, 2013 Autor Share Postat Mai 17, 2013 am dat acum jos cu bormasina capacul, revin cu reply Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Surubelnita de impact. Daca ai scos capacul, prinde-le cu un patent de forta si desurubeaza-le. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 17, 2013 Autor Share Postat Mai 17, 2013 Ar fi trebuit sa folosesc surubelnita de impact mi-am mai zis cineva Am tesit suruburile cu bormasina, mi-am dat singur una in nas cand am tras de capac in sus cu surubelnita. Dupa ce a iesit capacul suruburile le-am dat jos cu degetele. Cam asta e treaba. Mi-ar placea ceva cu imbus dar gasesc sigur la un prieten suruburi normale pe care nu le mai strang ca un nenoocit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Dupa parerea mea suruburile alea mergeau scoase si cu o surubelnita normala, eventual incercat cu diversi biti, unul trebuia sa fie destul de 'ascutit' cat sa prinda bine. Am scos mult mai rele: Surubelnita normala pusa pe pozitie, batuta o data cu ciocanul si apasat pe ea cand desurubai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 17, 2013 Autor Share Postat Mai 17, 2013 cum a zis fratele ThunderByte am strans ca berbecul nu mai aveam nici o speranta cand bagam orice surubelnita era ca si cum bagam in cositor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.fitiila Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Indiferent ce suruburi alegi sa pui la loc, unge-le cu ceva (ulei, vaselina) inainte, ca sa le poti scoate omeneste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 17, 2013 Autor Share Postat Mai 17, 2013 Indiferent ce suruburi alegi sa pui la loc, unge-le cu ceva (ulei, vaselina) inainte, ca sa le poti scoate omeneste sa stii ca stiam regula asta doar ca uneori si atunci cand conteaza, uit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Salut! Nu este legat de subiectul topicului dar am vazut motocicleta ta cand inca era la vanzare in Brasov si am observat ceva ciudat. La ralanti, cand aprindeam farul, turatia scadea cu 2-300 de ture. Daca si acum face asa, poti verifica mufele de pe traseul sistemului de incarcare. Nu cunosc cauza problemei dar macar sa stii de ea. Poate nu ar strica nici o verificare amanuntita a bateriei, releului si alternatorului. Plimbari placute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 17, 2013 Autor Share Postat Mai 17, 2013 (editat) Salut! Nu este legat de subiectul topicului dar am vazut motocicleta ta cand inca era la vanzare in Brasov si am observat ceva ciudat. La ralanti, cand aprindeam farul, turatia scadea cu 2-300 de ture. Daca si acum face asa, poti verifica mufele de pe traseul sistemului de incarcare. Nu cunosc cauza problemei dar macar sa stii de ea. Poate nu ar strica nici o verificare amanuntita a bateriei, releului si alternatorului. Plimbari placute! hehe in mare este buna mobra, motorul nu bate, nu consuma ulei, merge cu 160-170 pe bord bateria era cam la pamant ce-i drept am luat una noua ca aia veche mai mult de o luna nu m-a tinut probleme la partea electrica s-au rezolvat, cauza? contacte oxidate; solutia? spray de contacte bagat de la semnalizare pana la relee de incarcare pornire etc; voltajul de incarcare este normal 14.5 v, nu fluctueaza turatia daca aprind luminile relantiul era reglat mult prea jos oricum pe la 500-700rpm, s-a rezolvat cu doua degete pe langa niste rahaturi mici care oricum mi-a facut placere sa le repar singur, mobra e buna a fost confirmat si de cineva cu experienta plimbari placute si tie si tuturor Editat Mai 17, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 La cat tii acuma relantiul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 17, 2013 Autor Share Postat Mai 17, 2013 (editat) La cat tii acuma relantiul? l-am reglat mai jos, 1100 cand e caldut motorul, cand e incins bine in trafic sta la 1300 Editat Mai 17, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Si al meu statea la 1000-1100, dar e prea jos as zice eu. Dupa o tura am lasat motorul pornit, pe loc, pana a intrat ventilatorul si atunci l am reglat la 1400. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 17, 2013 Autor Share Postat Mai 17, 2013 Si al meu statea la 1000-1100, dar e prea jos as zice eu. Dupa o tura am lasat motorul pornit, pe loc, pana a intrat ventilatorul si atunci l am reglat la 1400. cand trebuie sa intre ventilatorul? mai mult de 60% nu mi-a aratat acul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Fa experienta de care ti am zis. Mergi cateva zeci de km cu ea, apoi opreste te, pune o pe cric si lasa motorul la relanti. Urmareste indicatorul de temperatura, sigur va urca si la apr. 70-80 la suta va intra ventilatorul, o sa il auzi sigur daca iti dai casca jos. Mi se pare ca schimba mult mai bine vitezele cu relantiul reglat astfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.