->Bullet<- Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 In timp ce o spalam am uitat ca am lasat cheia in gatul mobrei, unde are blocant. Si am miscat furca = cheia rupta si ramasa in gatul motoretei 3 sferturi. Incercand s-o scot cu un burghiu mic, am bagat-o si mai adanc Ajutor va rog ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 apeleaza cu incredere la un lacatus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Care e frate gatul mobrei unde a ramas cheia captiva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zen089 Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 probabil in contact vrea sa zica Dar cat de tare ai tras de ghidon de sa rupt cheia in el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 tuluaie ma da o trecut de esofag cheia aia? daca da ai fi bine sa incerci o respiratrie artificialaa sa nu sufoci mobra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 chopperele nu se blocheaza din contact, majoritatea nici macar n-au pe ghidon contactul. au in schimb inca un butuc pe lateral, in "gat", unde vin jugurile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Daca e rasucita cheia si apoi rupta nu mai ai cum s.o scoti.Blocatorul de ghidon nu poate fi scos decat daca demontezi axul furcii..Io am renuntat la blocatorul de ghidon si te sfatuiesc sa faci la fel. Daca vrei pot sa te ajut sa.l demontezi si sa incercam sa.l schimbam.Da.mi un PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Mai 25, 2013 Autor Share Postat Mai 25, 2013 (editat) tuluaie ma da o trecut de esofag cheia aia? daca da ai fi bine sa incerci o respiratrie artificialaa sa nu sufoci mobra! ce va mai place gargara la unii !!! ... probabil in contact vrea sa zica Dar cat de tare ai tras de ghidon de sa rupt cheia in el ? n-am tras deloc. am pus cheia in gat in timp ce o spalam si uitand de ea am miscat furca fata. care a turtit cheia si a ramas 3 sferturi in interior... Daca e rasucita cheia si apoi rupta nu mai ai cum s.o scoti.Blocatorul de ghidon nu poate fi scos decat daca demontezi axul furcii..Io am renuntat la blocatorul de ghidon si te sfatuiesc sa faci la fel. Daca vrei pot sa te ajut sa.l demontezi si sa incercam sa.l schimbam.Da.mi un PM. nu e rasucita... bucuria mea. iti multumesc de ajutor mon frere, am sa-ncerc cu-n lacatus s-o extraga din gat sper sa reusesc asa fara sa demontez nimic. multumesc !!! apeleaza cu incredere la un lacatus! Editat Mai 25, 2013 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 dubioasa pozitionare la blocatorul ala.. succes omule, trebuie sa se rezolve Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Blocatorul ala iese de acolo, nitul care il tine in interior e defapt un surub care il poti scoate apucand cu un cleste autoblocant si rotind usor, trebuie sa iasa, am schimbat cateva asa si nu au fost probleme. Gasesti alt blocator pe louis si vine cu tot cu un nit nou care il bati(de desfacut se desface la fel), acum nu stiu cat costa, oricum s-ar putea sa iesi mai ieftin daca cumperi unul nou decat sa il duci pe ala la facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Mai 25, 2013 Autor Share Postat Mai 25, 2013 ma poti ajuta cu un link ceva te rog ? ca nu stiu ce si cum sa caut... multam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 (editat) ma poti ajuta cu un link ceva te rog ? ca nu stiu ce si cum sa caut... multam ! http://www.louis.de/_104584d6a7884f1db657ce160155ea6f37/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10001810 Vad ca e 16 euro ... nu stiu ce sa zic, poti incerca sa scoti cheia, acum nu stiu daca ai avut 2 chei, daca gasesti sa ii faci copie, etc. Tu stii cum iesi mai bine dpv financiar. Editat Mai 25, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Si lacatusul ce crezi ca o sa faca? O sa extraga butucul cu cheie(ce a mai ramas din ea) cum se poate - dintr-o bucata sau cu masina de gaurit ,bucati-bucatele . La Mobra (motocicleta Mobra ) sistemul era asa defectuos incat se bloca directia in mers ;din acest motiv prima operatie la o Mobra noua era desfintarea sistemului de blocare a directiei si asa sigur nu mai faceai accident din cauza asta . La japoneze probabil ca situatia sta altfel dar tot se poate bloca ghidonul in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Mai 26, 2013 Autor Share Postat Mai 26, 2013 (editat) http://www.louis.de/_104584d6a7884f1db657ce160155ea6f37/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10001810 Vad ca e 16 euro ... nu stiu ce sa zic, poti incerca sa scoti cheia, acum nu stiu daca ai avut 2 chei, daca gasesti sa ii faci copie, etc. Tu stii cum iesi mai bine dpv financiar. multumesc Si lacatusul ce crezi ca o sa faca? O sa extraga butucul cu cheie(ce a mai ramas din ea) cum se poate - dintr-o bucata sau cu masina de gaurit ,bucati-bucatele . La Mobra (motocicleta Mobra ) sistemul era asa defectuos incat se bloca directia in mers ;din acest motiv prima operatie la o Mobra noua era desfintarea sistemului de blocare a directiei si asa sigur nu mai faceai accident din cauza asta . La japoneze probabil ca situatia sta altfel dar tot se poate bloca ghidonul in mers. ia ca p-asta n-am mai auzit-o pana acum... multam de post. am facut ceva drumuri (in tinerete mai ales) cu mobra asta da n-am avut probleme de genu. sincer suna si cam dezastruos ce povestesti tu acolo ! acu stau pe ganduri daca sa ma mai complic sau nu Editat Mai 26, 2013 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 In urma cu un an am avut o problema cu protectia de praf de la intrarea cheii in butuc (de mai mult timp era rupta in doua bucati, insa isi facea treaba in continuare fara sa ma gandesc ca intr-o zi voi bloca contactul). Dupa cateva luni inevitabilul s-a produs: una dintre bucati a intrat impinsa de cheie in butuc fara sa mai pot porni motocicleta din contact. Pana la urma varianta cea mai buna sa fost sa desfac tot contactul bucata cu bucata, apoi sa-l asamblez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.