Sari la conținut

Cheia rupta in gatul motorului, HELP !


Postări Recomandate

In timp ce o spalam am uitat ca am lasat cheia in gatul mobrei, unde are blocant. Si am miscat furca = cheia rupta si ramasa in gatul motoretei 3 sferturi. Incercand s-o scot cu un burghiu mic, am bagat-o si mai adanc :rusinica: :rusinica: X-(

 

Ajutor va rog !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e rasucita cheia si apoi rupta nu mai ai cum s.o scoti.Blocatorul de ghidon nu poate fi scos decat daca demontezi axul furcii..Io am renuntat la blocatorul de ghidon si te sfatuiesc sa faci la fel. Daca vrei pot sa te ajut sa.l demontezi si sa incercam sa.l schimbam.Da.mi un PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tuluaie ma da o trecut de esofag cheia aia? daca da ai fi bine sa incerci o respiratrie artificialaa sa nu sufoci mobra!

 

ce va mai place gargara la unii !!!

 

...

 

probabil in contact vrea sa zica :) Dar cat de tare ai tras de ghidon de sa rupt cheia in el ?

 

n-am tras deloc. am pus cheia in gat in timp ce o spalam si uitand de ea am miscat furca fata. care a turtit cheia si a ramas 3 sferturi in interior...

 

 

 

Daca e rasucita cheia si apoi rupta nu mai ai cum s.o scoti.Blocatorul de ghidon nu poate fi scos decat daca demontezi axul furcii..Io am renuntat la blocatorul de ghidon si te sfatuiesc sa faci la fel. Daca vrei pot sa te ajut sa.l demontezi si sa incercam sa.l schimbam.Da.mi un PM.

 

nu e rasucita... bucuria mea. iti multumesc de ajutor mon frere, am sa-ncerc cu-n lacatus s-o extraga din gat sper sa reusesc asa fara sa demontez nimic. multumesc !!!


post-44001-0-65689800-1369472563_thumb.jpg



apeleaza cu incredere la un lacatus! :)

 

:thanks:

Editat de ->Bullet<-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Blocatorul ala iese de acolo, nitul care il tine in interior e defapt un surub care il poti scoate apucand cu un cleste autoblocant si rotind usor, trebuie sa iasa, am schimbat cateva asa si nu au fost probleme. Gasesti alt blocator pe louis si vine cu tot cu un nit nou care il bati(de desfacut se desface la fel), acum nu stiu cat costa, oricum s-ar putea sa iesi mai ieftin daca cumperi unul nou decat sa il duci pe ala la facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma poti ajuta cu un link ceva te rog ? ca nu stiu ce si cum sa caut... multam !

http://www.louis.de/_104584d6a7884f1db657ce160155ea6f37/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10001810

Vad ca e 16 euro ... nu stiu ce sa zic, poti incerca sa scoti cheia, acum nu stiu daca ai avut 2 chei, daca gasesti sa ii faci copie, etc. Tu stii cum iesi mai bine dpv financiar.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si lacatusul ce crezi ca o sa faca?

O sa extraga butucul cu cheie(ce a mai ramas din ea) cum se poate - dintr-o bucata sau cu masina de gaurit ,bucati-bucatele . La Mobra (motocicleta Mobra ) sistemul era asa defectuos incat se bloca directia in mers ;din acest motiv prima operatie la o Mobra noua era desfintarea sistemului de blocare a directiei si asa sigur nu mai faceai accident din cauza asta . La japoneze probabil ca situatia sta altfel dar tot se poate bloca ghidonul in mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.louis.de/_104584d6a7884f1db657ce160155ea6f37/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10001810

Vad ca e 16 euro ... nu stiu ce sa zic, poti incerca sa scoti cheia, acum nu stiu daca ai avut 2 chei, daca gasesti sa ii faci copie, etc. Tu stii cum iesi mai bine dpv financiar.

 

multumesc :)

 

 

Si lacatusul ce crezi ca o sa faca?

O sa extraga butucul cu cheie(ce a mai ramas din ea) cum se poate - dintr-o bucata sau cu masina de gaurit ,bucati-bucatele . La Mobra (motocicleta Mobra ) sistemul era asa defectuos incat se bloca directia in mers ;din acest motiv prima operatie la o Mobra noua era desfintarea sistemului de blocare a directiei si asa sigur nu mai faceai accident din cauza asta . La japoneze probabil ca situatia sta altfel dar tot se poate bloca ghidonul in mers.

 

ia ca p-asta n-am mai auzit-o pana acum... multam de post. am facut ceva drumuri (in tinerete mai ales) cu mobra asta da n-am avut probleme de genu. sincer suna si cam dezastruos ce povestesti tu acolo !

acu stau pe ganduri daca sa ma mai complic sau nu

Editat de ->Bullet<-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In urma cu un an am avut o problema cu protectia de praf de la intrarea cheii in butuc (de mai mult timp era rupta in doua bucati, insa isi facea treaba in continuare fara sa ma gandesc ca intr-o zi voi bloca contactul).

Dupa cateva luni inevitabilul s-a produs: una dintre bucati a intrat impinsa de cheie in butuc fara sa mai pot porni motocicleta din contact.

 

Pana la urma varianta cea mai buna sa fost sa desfac tot contactul bucata cu bucata, apoi sa-l asamblez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...