GPauL Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 Salutare, Sunt incepator, am inchiriat moto de mai sus pt o saptmana pt a ma pregati de examenul practic si de ieri incoace imi da rateuri la pornire chiar daca e cald afara. Reusesc sa o pornesc, si moare dupa 15 secunde. Am incercat sa pornesc cu "chestia" aia de pe carburator(scuze, nu stiu termenul) insa asa nu porneste deloc. Sa fie bateria de vina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 Salutare, Sunt incepator, am inchiriat moto de mai sus pt o saptmana pt a ma pregati de examenul practic si de ieri incoace imi da rateuri la pornire chiar daca e cald afara. Reusesc sa o pornesc, si moare dupa 15 secunde. Am incercat sa pornesc cu "chestia" aia de pe carburator(scuze, nu stiu termenul) insa asa nu porneste deloc. Sa fie bateria de vina? Intotdeauna se porneste la rece cu socul tras, fara a umbla la maneta de acceleratie. Socul este "chestia aia de la carburator". Verifica sa ai benzina in rezervor, si pune pe cineva mai priceput sa verifice starea bujiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 Cu riscul de a parea ignoranta (chiar sunt ), de ce zici ca nu trebuie accelerata la pornire? Ce se poate intampla? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOSU WEST Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 MDAH LA FEL K SI COLEGU DE MAI SUS, FOLOSESTE SOCU PINA SE INCALZESTE PUTIN MOTORU SI VERIFICA BUJIA SAU DC PRIMESTE DESTULA BENZINA. BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOSU WEST Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 DC ACCELEREZI LA PORNIRE POTI UDA BUJIA CUM SE ZICE SA IL INECI MAI ALES CIND DAI PRIMA PORNIRE CU MOTORU RECE SCUZE K AM RASPUNS EU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu5 Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 incearca sa verifici nivelul de electrolit din baterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 Exact. Daca o accelerezi la pornirea la rece, ai toate sansele sa o inneci, adica sa uzi bujia si sa nu mai porneasca. Poti sa o pornesti cu socul tras, apoi sa lasi socul, si sa o tii putin turata din acceleratie, doar in cazurile in care te grabesti. Asta pt ca YBR-ul are carburator cu soc manual. La cele cu soc automat, sau cu motor pe injectie, e alta "mancare de peste". Mai sunt cazurile in care nu se alimenteaza, sau o pornesti dupa f mult timp, iar atunci trebuie sa o ajuti cu cateva sprituri la acceleratie, sa ii vina benzina pe admisie, in motor. Asta se face pana sa actionezi electromotorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 Exact. Daca o accelerezi la pornirea la rece, ai toate sansele sa o inneci, adica sa uzi bujia si sa nu mai porneasca. Poti sa o pornesti cu socul tras, apoi sa lasi socul, si sa o tii putin turata din acceleratie, doar in cazurile in care te grabesti. Asta pt ca YBR-ul are carburator cu soc manual. La cele cu soc automat, sau cu motor pe injectie, e alta "mancare de peste". Mai sunt cazurile in care nu se alimenteaza, sau o pornesti dupa f mult timp, iar atunci trebuie sa o ajuti cu cateva sprituri la acceleratie, sa ii vina benzina pe admisie, in motor. Asta se face pana sa actionezi electromotorul. Multumesc pentru raspuns! Nu am YBR dar am soc manual. Eu duc socul la jumatate si accelerez f usor cand o pornesc pentru ca altfel am observat ca moare si mi-e ca daca o chinui prea mult cu socul tras se ineaca. Ascult motorul si tin acceleratia doar cat sa nu o simt ca moare la inceput. Apoi imping socul de tot si o mai tin un pic accelerata - de obicei se incalzeste repejor, in cateva minute (de obicei ma grabesc si din ce ai scris pare ca e oarecum corect ceea ce fac). Nu stiam daca e foarte ok si ma intrebam daca in stilul asta nu uzez/ stric ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Iunie 2, 2013 Autor Share Postat Iunie 2, 2013 Intotdeauna se porneste la rece cu socul tras, fara a umbla la maneta de acceleratie. Daca incerc sa o pornesc cu socu tras nu porneste deloc. M-a lasat balta la semafor acum 2 ore. Asteptam verde si s-a oprit brusc motorul fara nici un input de la mine. Am incercat sa o pornesc din nou si nici macar nu s-au iluminat instrumentele de bord cu cheia pe "Pornit" ceea ce denota baterie slaba banuiesc. Dupa 5 min am incercat iar si a pornit insa parca are un ralenti neregulat. O inapoiez oricum marti, insa as vrea sa stiu pe viitor ce trebuie facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 Daca incerc sa o pornesc cu socu tras nu porneste deloc. M-a lasat balta la semafor acum 2 ore. Asteptam verde si s-a oprit brusc motorul fara nici un input de la mine. Am incercat sa o pornesc din nou si nici macar nu s-au iluminat instrumentele de bord cu cheia pe "Pornit" ceea ce denota baterie slaba banuiesc. Dupa 5 min am incercat iar si a pornit insa parca are un ralenti neregulat. O inapoiez oricum marti, insa as vrea sa stiu pe viitor ce trebuie facut. Verifica bornele de la baterie, apoi incerci cu alta baterie, o bagi pe a ta pe un redresor, sau da-i curent de la o masina. Ulterior masori si tensiunea de incarcare la borne. Trebuie sa fie intre 13 - 14,6 Volti....cu motorul pornit, si peste 12 Volti cu motorul oprit... Motorul nu are nimic, nu mai desface altceva, deocamdata...circuitul primar al instalatiei electrice foloseste curentul din baterie pt scanteia de la bujii/ bujie, in cazul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Iunie 2, 2013 Autor Share Postat Iunie 2, 2013 (editat) Verifica bornele de la baterie, apoi incerci cu alta baterie, o bagi pe a ta pe un redresor, sau da-i curent de la o masina. Ulterior masori si tensiunea de incarcare la borne. Trebuie sa fie intre 13 - 14,6 Volti....cu motorul pornit, si peste 12 Volti cu motorul oprit... Motorul nu are nimic, nu mai desface altceva, deocamdata...circuitul primar al instalatiei electrice foloseste curentul din baterie pt scanteia de la bujii/ bujie, in cazul tau. OK, ma tem ca imi lipseste expertiza si sculele pt ce ai propus tu insa incerc sa verific bornele maine, nu pare prea complicat. Merci de ajutor. Editat Iunie 2, 2013 de GPauL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Salutare, Sunt incepator, am inchiriat moto de mai sus pt o saptmana pt a ma pregati de examenul practic si de ieri incoace imi da rateuri la pornire chiar daca e cald afara. Reusesc sa o pornesc, si moare dupa 15 secunde. Am incercat sa pornesc cu "chestia" aia de pe carburator(scuze, nu stiu termenul) insa asa nu porneste deloc. Sa fie bateria de vina? cu soc ar trebui sa porneasca si trebuie lasat 3-4 minute sa se incalzeasca motorul bujia citi km are? trebuie verificata/ curatata/ schimbata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mz-rt-125/2 Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 (editat) Poate ai apa in benzina.Inainte sa ajungi in semafor ai alimentat de undeva?Verifica bujia daca e uda sau uscata si daca iti da scanteie.Parerea mea PS:poate ca bateria te-a lasat ca tot ai incercat sa o pornesti. Editat Iunie 3, 2013 de mz-rt-125/2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 (editat) PS:poate ca bateria te-a lasat ca tot ai incercat sa o pornesti. daca a pornit nu mai are treaba cu bateria, eu am mers 200 km cu bateria terminata (din cauza redresorului ars pe la 45.000 km) si poti sa o pornesti la pedala sa nu fie probleme cu incarcarea/ redresorul Editat Iunie 3, 2013 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Orice moto japoneza se porneste la rece cu socul tras si fara accel sau cu accel foarte putina.La rece nu inseamna frig,inseamna prima pornire din acea zi. Nu e ca la Dacie ca e vara si nu mai tragi socul,ca socul e doar pt cand e frig.Asa sunt facute,nu mere altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Iunie 3, 2013 Autor Share Postat Iunie 3, 2013 (editat) Orice moto japoneza se porneste la rece cu socul tras si fara accel sau cu accel foarte putina. Repet, daca incerc cu socu tras nu porneste deloc. Vezi video: http://www.youtube.com/watch?v=pCWcjPA7LG0 Editat Iunie 3, 2013 de GPauL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Repet, daca incerc cu socu tras nu porneste deloc. Vezi video: http://www.youtube.com/watch?v=pCWcjPA7LG0 tocmai asta demonstreza ca nu e in regula ceva si nu suna bine deloc motorul si starterul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Asa suna starterul pe YBR.Sunt Made in China. Iti uda bujia cand incerci s-o pornesti cu socul tras?Poate nu are aer,de aia nu mere cu socul tras si mere cu accel.La accel ii deschizi aerul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Asa suna starterul pe YBR.Sunt Made in China. Iti uda bujia cand incerci s-o pornesti cu socul tras?Poate nu are aer,de aia nu mere cu socul tras si mere cu accel.La accel ii deschizi aerul. am avut ybric vreo 7 ani si suna mai rotund, mai lin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Iunie 4, 2013 Autor Share Postat Iunie 4, 2013 Asa suna starterul pe YBR.Sunt Made in China. Iti uda bujia cand incerci s-o pornesti cu socul tras?Poate nu are aer,de aia nu mere cu socul tras si mere cu accel.La accel ii deschizi aerul. Asta o fi probabil. Nu imi mai bat capul ca o returnez azi oricum si poate ma lumineaza proprietarul. Merci pt sfaturi feciori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.