FloRider Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Sal'tare tuturor. Am un prieten cu un Suzuki Gs 500F si are o problema. (el n-are cont aici si scriu in numele lui)S-o descriem pe d-na problema: Te sui pe mobra, o pornesti, bagi in viteza si urca treptat in ture, nu are explozie de putere la nicio turatie (e constanta). Bagi a 2-a si face la fel. La a 3-a cica nu trece de 5000ture si ca mai mult de 100km/h nu merge.Simptomele sunt: Zici ca-i limitata "electronic". Parca ar merge in "3 pistoane din 4" (totusi nu balbaie, sta frumos la relanti). Vlaga n-are (te depaseste si scuterul de pizza).Au fost schimbate urmatoarele: placute de frana, uleiul (mobil 10w40), bujiile, filtru de aer, etc. S-a facut si carburatia (curatare si sincronizare) cel putin asa a spus "mecanicul".Are careva vreo idee despre ce ar putea fi vorba si cam ce ar trebui sa-i faca sa depaseasca si el melcul la semafor?Multam' anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tom Cat Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Bujiile au culoare normala sau sunt afumate rau? Mobra porneste usor si la cald si la rece? Socul functioneaza cum trebuie? Rotile merg libere cu usurinta, adica poti impinge usor mobra scoasa din viteza? In treapta intaia si a doua merge turata peste 5000 rpm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Zgomote la evacuare, vibratii sau fum de vreo culoare/miros ? Se poate sa fie carburatoare reglate aiurea, se poate sa fie intradevar limitata (sunt mai multe feluri de limitare), se poate sa aiba "acceleratie gaz lent" adica cursa foarte lunga la mansonul acceleratiei. Daca e chestie de reglaj, se poate face.Daca e chestie de limitare, se poate scoate/delimita . Nu in ultimul rand, a se respecta deschiderea bujiilor, care se poate sa iti dea scanteie la moment gresit - aici trebuie sa raspunzi la prima intrebare pusa, si apoi vazut. Succesuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FloRider Postat Iunie 20, 2013 Autor Share Postat Iunie 20, 2013 Bujiile au culoare normala sau sunt afumate rau? Mobra porneste usor si la cald si la rece? Socul functioneaza cum trebuie? Rotile merg libere cu usurinta, adica poti impinge usor mobra scoasa din viteza? In treapta intaia si a doua merge turata peste 5000 rpm? Bujiile sunt noi. Pornirea este ok. Socul nu stiu dar cred ca este ok. Rotile merg usor. Am condus-o eu si nu e infranata. Cat despre turatie....i-am dat in prima treapta peste 8000rpm. Doar ca se duce greu in ture. (bine eu am si sportiva si urc altfel dar sigur e ceva naspa la Suzuki asta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FloRider Postat Iunie 20, 2013 Autor Share Postat Iunie 20, 2013 Zgomote la evacuare, vibratii sau fum de vreo culoare/miros ? Se poate sa fie carburatoare reglate aiurea, se poate sa fie intradevar limitata (sunt mai multe feluri de limitare), se poate sa aiba "acceleratie gaz lent" adica cursa foarte lunga la mansonul acceleratiei. Daca e chestie de reglaj, se poate face.Daca e chestie de limitare, se poate scoate/delimita . Nu in ultimul rand, a se respecta deschiderea bujiilor, care se poate sa iti dea scanteie la moment gresit - aici trebuie sa raspunzi la prima intrebare pusa, si apoi vazut. Succesuri Evacuarea e stock si se aude zgomotul ala in " V" (cand am condus-o m-am simtit "ghiocel de asfalt" numai ca nu aveam sirena) Miros si culoare nu are! Cineva imi zicea daca modelul asta are "avans" ca la daciile vechi. Nu stiu dar banuiesc ca are daca e carburatie. Daca-l cunoasteti pe Razvan "Trancanici" - acolo s-a facut service-ul. Mie unul, nu-mi place la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tom Cat Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Daca pe liber se poate tura mult insa in sarcina nu vrea, pare o problema de lipsa de putere. Nu pare din carburatoare, ar fi greu sa se infunde ambele, in plus nu da rateuri, mai degraba pare ceva din aprindere. Verifica bujiile. Chiar daca sunt noi, pot deveni negre si afumate si intr-o jumatate de kilometru. Pe teava de esapament nu vine nici un miros de benzina, ies gazele normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Filtru de aer s-a schimbat inainte sau dupa aparitia problemei? Din cat imi aduc aminte sunt doua tipuri de filtre de aer,cu diametre diferite la admisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 (editat) Filtru de aer s-a schimbat inainte sau dupa aparitia problemei? Din cat imi aduc aminte sunt doua tipuri de filtre de aer,cu diametre diferite la admisie. Nu poti regla avansul,este facut electronic. Editat Iunie 20, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
havrincea Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 verifica garniturile dintre carburatoare si cilindrii, daca sunt crapate prinde aer fals , asa simpome am si la gs-ul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FloRider Postat Iunie 21, 2013 Autor Share Postat Iunie 21, 2013 Poate fi limitata? Si daca da, de unde se scoate limitatorul? Inaintea lui a fost o femeie proprietara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FloRider Postat Iunie 21, 2013 Autor Share Postat Iunie 21, 2013 verifica garniturile dintre carburatoare si cilindrii, daca sunt crapate prinde aer fals , asa simpome am si la gs-ul meu E de verificat! Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FloRider Postat Iunie 21, 2013 Autor Share Postat Iunie 21, 2013 Filtru de aer s-a schimbat inainte sau dupa aparitia problemei? Din cat imi aduc aminte sunt doua tipuri de filtre de aer,cu diametre diferite la admisie. Nu poti regla avansul,este facut electronic. Daca-i carburatie....are asa mare importanta filtrul de aer? (ca dimensiuni) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FloRider Postat Iunie 21, 2013 Autor Share Postat Iunie 21, 2013 Daca pe liber se poate tura mult insa in sarcina nu vrea, pare o problema de lipsa de putere. Nu pare din carburatoare, ar fi greu sa se infunde ambele, in plus nu da rateuri, mai degraba pare ceva din aprindere. Verifica bujiile. Chiar daca sunt noi, pot deveni negre si afumate si intr-o jumatate de kilometru. Pe teava de esapament nu vine nici un miros de benzina, ies gazele normal? N-are miros....n-are fum....e totul normal. Cat despre rateuri, orice motor da...numai ca nu iti dai seama la modelul asta (2 cilindri in V) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Scoate-i bujiile si vezi cum arata, noi au fost doar cand au fost montate, dupa cativa km poti sa-ti faci o parere despre functionarea motorului verificand aspectul bujiilor. Sunt gs-uri limitate dar nu ar trebui sa se comporte asa, decat daca a fost limitat artizanal intr-un mod nu prea gandit...... Motorul e GS 500 e 2 cilindri in linie nu in V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 omu il intreaba ceva legat de filtru si el il intreaba inapoi "crezi ca conteaza dimensiunile filtrului asa mult?".... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FloRider Postat Iunie 21, 2013 Autor Share Postat Iunie 21, 2013 omu il intreaba ceva legat de filtru si el il intreaba inapoi "crezi ca conteaza dimensiunile filtrului asa mult?".... Scrie CLAR in deschiderea topicului despre filtrul de aer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 ..omul te intrebase daca ai schimbat filtrul inainte sau dupa sincronizare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 ........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 (editat) In topicul asta am aflat ca fostul Suzi GS 500 al unei femei, probabil pensionara, care il folosea in weekend-uri, "cu motor in V" care da rateuri "da nu-ti dai seama", "merge in 3 din 4 cilindrii" dar se banuieste ca are carburatie si nu se intelege ce importanta are filtrul de aer din moment ce "n-are miros, n-are fum, totul e normal"! Merg sa-mi fwut una in liniste, pastele ma-sii de motor! Editat Iunie 21, 2013 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 ........ scuze....inainte sau dupa aparitia problemei..hahhahahah..bag picioru in el topic..)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FloRider Postat Iunie 22, 2013 Autor Share Postat Iunie 22, 2013 ..omul te intrebase daca ai schimbat filtrul inainte sau dupa sincronizare.... S-a facut revizia la ea. Deci dupa sincronizare s-a schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FloRider Postat Iunie 22, 2013 Autor Share Postat Iunie 22, 2013 Multumesc tuturor pentru raspunsurile date. Multumesc si celor care au devenit irascibili (nu v-a pus nimeni). Sincer eu nu inghit Suzuki-urile....cat despre "motorul in V" ma refeream ca sunet....are sunet gen V. Si daca pun intrebarea ce treaba are dimensiunea filtrului nu trebuie sa sara "colegul" ca ars! Eu tot ce am scris aici, am scris in numele prietenului meu cu Suzuki....el imi spunea simptomele si problemele (el mergea cu ea si o stie bine, nu eu). O sa-i recomand alt mecanic (doctor) sa vedem o a 2-a parere. Poate doar au zis ca i-au reglat carburatia dar nu au facut-o! PS: Honda Love! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
havrincea Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 na ...pai pana la urma cum a ramas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuperComp620 Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Sal'tare tuturor. Am un prieten cu un Suzuki Gs 500F si are o problema. (el n-are cont aici si scriu in numele lui) S-o descriem pe d-na problema: Te sui pe mobra, o pornesti, bagi in viteza si urca treptat in ture, nu are explozie de putere la nicio turatie (e constanta). Bagi a 2-a si face la fel. La a 3-a cica nu trece de 5000ture si ca mai mult de 100km/h nu merge. Simptomele sunt: Zici ca-i limitata "electronic". Parca ar merge in "3 pistoane din 4" (totusi nu balbaie, sta frumos la relanti). Vlaga n-are (te depaseste si scuterul de pizza). Au fost schimbate urmatoarele: placute de frana, uleiul (mobil 10w40), bujiile, filtru de aer, etc. S-a facut si carburatia (curatare si sincronizare) cel putin asa a spus "mecanicul". Are careva vreo idee despre ce ar putea fi vorba si cam ce ar trebui sa-i faca sa depaseasca si el melcul la semafor? Multam' anticipat! Nu ca m-as pricepe foarte bine , dar daca e pe carburatie incearca sa cureti carburatoarele , daca nu e de acolo uita-te la toba sa nu fie infundata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FloRider Postat Iulie 5, 2013 Autor Share Postat Iulie 5, 2013 Cica erau infundate niste "chestii" pe acolo....furtune, etc. S-au curatat si acum si-a revenit! Va multumesc tuturor. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.