Sari la conținut

Probleme motor 954


Postări Recomandate

Salutare !


am nevoie de parerea unuia sau a mai multor specialisti


HONDA 929 CU MOTOR DE 954- porneste greu


-nu sta deloc la relantiu


dupa o temperatura mai mare de 70 grade nu mai porneste decat impinsa


-mentionez ca am facut un test de compresie si am asa 3,5 la primul 3,7 la al 2 lea 6,1 la al 3 lea si la ultimul am 8


INRTEBARI-E DUS MOTORUL?


-SE MERITA SA IL SEGMENTEZ?


post-68654-0-05622200-1372354861_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

chiar azi am fost cu un prieten pana i-a masurat compresia la un R6. ii indica peste 13 pe fiecare cilindru. oare e posibil asa ceva ? daca da, inseamna ca la tine e gata motorul. din punctul meu de vedere :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Ce am relatat eu mai sus, este dupa segmentarea motorului.. El fiind inca in rodaj. Eu spun ca merita segmentat, in caz ca nu are si alte defecte.

Bafta ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutare !

am nevoie de parerea unuia sau a mai multor specialisti

HONDA 929 CU MOTOR DE 954- porneste greu

-nu sta deloc la relantiu

dupa o temperatura mai mare de 70 grade nu mai porneste decat impinsa

-mentionez ca am facut un test de compresie si am asa 3,5 la primul 3,7 la al 2 lea 6,1 la al 3 lea si la ultimul am 8

INRTEBARI-E DUS MOTORUL?

-SE MERITA SA IL SEGMENT

din fabrica 954 vine cu compresie de 11,5:1 ( vezi poza ) si dak scade pe undeva pe la 5-6 nu mai merge.

cand se incalzeste compresia scade si mai mult din cauza dilatarilor care se produc si de aia nu mai merge deloc.

deci solutia un mecanic bun si mai departe ramane de vazut ce e de facut, oricum trebuie sa desfaci motoru sa sti exact ce trebuie facut. dak ai nevoie am un prieten care chiar se pricepe la motoare si nu bate campii. la el am reparat si eu un 954.

post-69332-0-73821200-1372358661_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alt motor. Asa-i cind esti pe dinafara. Motoreta de 12-13 ani, sport, adica turata. Vrei la bani putini, putin te folosesti de agregat. Spuneam eu mai demult ca inainte sa dati banul pe agregat, masurarea compresiei e obligatorie, si s-au gasit unii sa ma ia la misto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Groaznic ce hoituri gasesti in tara asta in stare foarte buna de functionare si toate consumabilele schimbate (ulei, placute, lant)...

 

Iar tu cum dracu pui viteza de 250kmh ca termen de benchmark cand la primul cilindru ai presiune mai mica decat isi pun altii la roata de bicicleta???!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine stie ce o fi...doar un specialist poate spune exact dupa desfacerea completa a motorului....dar sa car mobra pana in Bucuresti sin Onesti sa dau bani pe transport manopera si nu mai stiu ce piese....mai bine o dezmembrez...si asa siuatia mea financiara cu greu imi permite schimbarea motorului....un motor complet am gasit undeva la 16 mil cu tot cu amentare si instalatie electrica...DAR OARE E BUN?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti face test de compresie pe loc sa vezi. Sau sa il cumperi cu garantie daca ai posibilitatea. Din 2 motoare poate faci unul functional.

 

Imi pare rau ca ai fost tepuit de un clujean. Acum am gasit iar anuntul... m-a scarbit treaba asta. In 2800 l-ai luat cat a cerut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu nu e asa motorul a fost luat de la un baiat din cuj alex are el un zx10 negru acum de la el motorul a fost bun vara trecuta l-a avut un baiat de la mine din oras....eu am luat motorul si m mai mers anul asta app 5000km am avut si un mik accident intr-o curba am cazut nu cred sa fie de la cazatura aia...uitati aici video ...pe la minutu 15

abia am julit carenele...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

MARE PACAT ! :| greu de distrus un motor de 954, care dupa parerea mea, e TATA lor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi in primul rand jocul la supape. este mult mai usor de verificat si mai putin costisitor decat segmentii (pe care daca ii scoti sunt foarte slabe sansele sa reusesti sa ii pui pe aceeasi pozitie la loc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...