Sari la conținut

Ij 350- renastere


iulian86
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 223
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

martorii de pe far ce indica?

am gasit suport pentru led-uri, cromat, care se potriveste in locul acelor martori.

http://www.tme.eu/ro/details/smb1149/suporturi/signal-construct/smb1-149/#

din cate stiu eu la jupiter 3 sunt 2 martori rosu care este pt incarcare si verde pt semnalizare dar leduri asa mari pt suporti gasesti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu eu la jupiter 3 sunt 2 martori rosu care este pt incarcare si verde pt semnalizare dar leduri asa mari pt suporti gasesti ?

este pentru leduri de 10 mm, dar am rasfoit site-ul si am gasit alte modele cu led incorporat si mult mai ok.

insa ma bate gandul sa pun doua comutatoare in locul acelor martori si sa renunt la unele comenzi de pe ghidon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parereamea este sa pastrezi acei martori k nu se stri cand ai nevoie de iei car tine de comutatoare cred k strica aspectul motorului daca vrei altfel de comenzi pe ghidom poti pune de la o japonesa care sunt mult mai ok. pune un link cu ce ai mai gasit ca acest suboect ma intereseaza si pe mine iar eu am gasit ceva la un magazin de electrice dar destul de naspa daca vrei pun ceva poze plus k mi se pare cam scump



scuze dw scris dar sunt mort de racit si am o durere de cap de mor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.tme.eu/ro/details/ill16-12r/indicatoare-led/sci/r9-86l-01-12red/#

acesta e link-ul. eu tot far de jupiter am si acest martor se potriveste pe farul de ij, led-ul este de 12v, insa banuiesc ca se poate schimba cu unul de 6v sau un bec. imi place mai mult aspectul la acesta si este si cromat, iar pretul este ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de aratat arata super insa exact cum zice chumydan ce faci can iti intra apa acolo ?

ar cam fi doua variante 1 bricolezi un capac iar 2 incerci sa fixesi cumva ledul in acea gaura cat mai etans si cat mai in afara insa trebuie studiata problema numai cand ai asa ceva in mana pana atuncimai cautam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu eu la jupiter 3 sunt 2 martori rosu care este pt incarcare si verde pt semnalizare dar leduri asa mari pt suporti gasesti ?

 

De la IJ 56 si pana la IJ Jupiter 3 martorii indica aceleasi chestii si anume INCARCAREA si NEUTRAL-ul !!!

 

Becuri clasice ( pe 6V ) inca se mai gasesc la vanzare chiar in cantiate indestulatoare pentru toata lumea ( chiar aici pe forum ) .... doar trebuie sa cautati.

Si la mine gasiti becuri pe 6V dar sunt destui altii care au de vanzare asa ceva.

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dreptate..m-am uitat acum pe cadru si pe placuta este stantat 1958, insa in acte este 1959. Acum am observat greseala din acte..

ca sa o rezolv ar trebui sa astup cu cositor anul de pe placuta si sa stantez pe cel din acte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica-i seriile de pe cadru si de pe placuta ( vezi daca coincid si daca sunt acelesi si pe hartii ).



Vorbim pe PM despre serii.

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am verificat si treaba sta in felul urmator: pe cadru scrie cu litere rusesti banuiesc ca izh urmat de 56, iar inacte este trecut ij 350, numarul seriei de pe placuta corespunde cu cel din acte si cel pe pe spatele cadrului ( lateral sub sa), anul in acte este 59` pe cadru 58`, capacitatea cilindrica pe cadru este 346, in acte este 348.

ce rezolvare am la treaba cu anul de fabricatie? sigur se gaseste vreun destept pe la rar care sa comenteze.



Astazi am primit un pachet cu piese de la Gaspar, printre care si un kit de reparat telescoapele fata. Insa cand am comparat piesele noi, cu cele de pe ij 56 am vazut ca fostul proprietar in locul bucselor metalice montase bucse de bronz. Nimic ciudat, insa acele bucse de bronz erau fixe si a trebuit sa le scot cu o presa de rulmenti, fata de cele originale care au putin joc si se invart pe teava.

ca si dimensiuni exterioare sunt la fel. pe care ar trebui sa le pastrez?

bucsele de textolit intra mai greu pe teava de la telescop? am masurat si fata de cele vechi sunt mai mici cu 0,5 mm

Am decis sa merg pe ulei de telescoape de pe louis, vad cum se comporta si daca nu sunt multumit il voi schimba.

Poate va pare ciudat, dar uleiul cand se pune si pe unde? dupa ce montez tot telescopul il pun si apoi pun acel surub in capat ( partea de sus), sau este alta metoda?

sper sa nu va plictisesc, insa vreau sa invat pe parcurs ce il fac, sa nu fiu nevoit sa il desfac iar.

Editat de iulian86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot vrei sa repari telescoapele furcii fata incepe prin a reconditiona "seringile". Lasa bucsele mai spre finalul lucrarii, uleiul ultimul ( NU folosi ulei de telescoape la furca unei moto-comuniste ! ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot vrei sa repari telescoapele furcii fata incepe prin a reconditiona "seringile". Lasa bucsele mai spre finalul lucrarii, uleiul ultimul ( NU folosi ulei de telescoape la furca unei moto-comuniste ! ).

ce anume sunt seringile? cumva partea inferioara de la tija arcului? Ce anume ar trebui sa reconditionez?

intreb fiindca singurele telescoape in care am umblat au fost unele de cbr si atunci am schimbat doar semeringurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La inceput, cand m-am apucat de lucru la motocicleta am avut intentia sa o trec pe 12 V, insa azi m-am horatat sa o las pe 6 V. Cu gandul de a avea o scanteie mai buna, am inceput sa trec toate sursele de lumina pe led. Asa ca am luat 1 metru de banda cu led-uri si am inceput modificarea cu stopul. V-a fi mai dificil cu farul, singura varianta fiind un led de putere, insa pana acolo mai am de lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se gősesc becuri de 15W 6V cu două faze pentru far, becuri care luminează foarte bine. Aşa am eu pe motocicletă Astfel nu se leagă nici Poliţia şi nici RAR de tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu amortizoarele de pe fata am rezolvat, mai trebuie sa pun ulei. Acum m-am blocat la cele de pe spate.

De la Gaspar am primit niste semeringuri care ar trebui sa vina pe spate. Din demontarea amortizoarelor spate nu am vazut nici un loc sau vreun semering ca cel primit. Banuiesc ca ar trebui montate in bucsele din poza, insa nu stiu daca se desurubeaza.

am atasat o poza cu semering si bucse.

post-77614-0-72995400-1391428496_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu ai terminat demontarea amortizoarelor. In poza de mai jos piesele incercuite cu rosu sunt demontabile ( se dezfileteaza - filet normal ). Ti-am desenat exact unde si cum vin montate simeringurile adica in interiorul piulitelor. Dungile verzi, subtiri, indica locurile unde trebuie sa ai cote destul de fixe altfel daca tija seringii clopoteste in piesa ce o centreaza ....simeringurile le inlocuiesti degeaba ( se vor distruge in 500 km ). Cota indicata de dunga verde, groasa, trebuie sa fie foarte apropiata de cota cilindrului in care culiseaza altfel partea hidraulica a amortizorului nu-ti va lucra.



PS : Piesele de amortizor sunt de IJ 56 insa simeringul pare cam mic in diametru pentru a se monta in piulita. E posibil sa ai simeringuri de IJ Jupiter. .... dar asta vei verifica abia cand vei demonta piesele incercuite cu rosu.



De ce?

 

Pentru ca, suspensiile hidraulice ale motocicletelor fabricate in anii aia, au fost proiectate sa functioneze cu uleiuri ce aveau alta vascozitate decat uleiurile folosite la suspensiile din zilele noastre.

post-47416-0-75324700-1391431919_thumb.jpg

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...