Lolo_ID Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 (editat) . Editat Ianuarie 22, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Lolo, ai vrut să zici ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian86 Postat Ianuarie 23, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2014 martorii de pe far ce indica? am gasit suport pentru led-uri, cromat, care se potriveste in locul acelor martori. http://www.tme.eu/ro/details/smb1149/suporturi/signal-construct/smb1-149/# Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 martorii de pe far ce indica? am gasit suport pentru led-uri, cromat, care se potriveste in locul acelor martori. http://www.tme.eu/ro/details/smb1149/suporturi/signal-construct/smb1-149/# din cate stiu eu la jupiter 3 sunt 2 martori rosu care este pt incarcare si verde pt semnalizare dar leduri asa mari pt suporti gasesti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian86 Postat Ianuarie 23, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2014 din cate stiu eu la jupiter 3 sunt 2 martori rosu care este pt incarcare si verde pt semnalizare dar leduri asa mari pt suporti gasesti ? este pentru leduri de 10 mm, dar am rasfoit site-ul si am gasit alte modele cu led incorporat si mult mai ok. insa ma bate gandul sa pun doua comutatoare in locul acelor martori si sa renunt la unele comenzi de pe ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 parereamea este sa pastrezi acei martori k nu se stri cand ai nevoie de iei car tine de comutatoare cred k strica aspectul motorului daca vrei altfel de comenzi pe ghidom poti pune de la o japonesa care sunt mult mai ok. pune un link cu ce ai mai gasit ca acest suboect ma intereseaza si pe mine iar eu am gasit ceva la un magazin de electrice dar destul de naspa daca vrei pun ceva poze plus k mi se pare cam scump scuze dw scris dar sunt mort de racit si am o durere de cap de mor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian86 Postat Ianuarie 23, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2014 http://www.tme.eu/ro/details/ill16-12r/indicatoare-led/sci/r9-86l-01-12red/# acesta e link-ul. eu tot far de jupiter am si acest martor se potriveste pe farul de ij, led-ul este de 12v, insa banuiesc ca se poate schimba cu unul de 6v sau un bec. imi place mai mult aspectul la acesta si este si cromat, iar pretul este ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 si cand ti-o intra apa si praf in el ce faci? tre sa gasesti unu etans sau sa ii bricolezi un capac de plexi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 de aratat arata super insa exact cum zice chumydan ce faci can iti intra apa acolo ? ar cam fi doua variante 1 bricolezi un capac iar 2 incerci sa fixesi cumva ledul in acea gaura cat mai etans si cat mai in afara insa trebuie studiata problema numai cand ai asa ceva in mana pana atuncimai cautam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 (editat) din cate stiu eu la jupiter 3 sunt 2 martori rosu care este pt incarcare si verde pt semnalizare dar leduri asa mari pt suporti gasesti ? De la IJ 56 si pana la IJ Jupiter 3 martorii indica aceleasi chestii si anume INCARCAREA si NEUTRAL-ul !!! Becuri clasice ( pe 6V ) inca se mai gasesc la vanzare chiar in cantiate indestulatoare pentru toata lumea ( chiar aici pe forum ) .... doar trebuie sa cautati. Si la mine gasiti becuri pe 6V dar sunt destui altii care au de vanzare asa ceva. Editat Ianuarie 23, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian86 Postat Ianuarie 25, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2014 profitand de vremea care m-a tinut in casa am reusit sa termin de curatat si vopsit cadrul. ce a fost mai greu a trecut.. am atasat o poza cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Cadrul, modelul din poza ta, s-a fabricat doar intre 1956 si 1958, nicidecum in 1959 ( din cate mi-aduc aminte tu spuneai ca IJ-ul e din 1959 ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian86 Postat Ianuarie 25, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2014 ai dreptate..m-am uitat acum pe cadru si pe placuta este stantat 1958, insa in acte este 1959. Acum am observat greseala din acte.. ca sa o rezolv ar trebui sa astup cu cositor anul de pe placuta si sa stantez pe cel din acte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 (editat) Verifica-i seriile de pe cadru si de pe placuta ( vezi daca coincid si daca sunt acelesi si pe hartii ). Vorbim pe PM despre serii. Editat Ianuarie 25, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian86 Postat Ianuarie 29, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2014 (editat) am verificat si treaba sta in felul urmator: pe cadru scrie cu litere rusesti banuiesc ca izh urmat de 56, iar inacte este trecut ij 350, numarul seriei de pe placuta corespunde cu cel din acte si cel pe pe spatele cadrului ( lateral sub sa), anul in acte este 59` pe cadru 58`, capacitatea cilindrica pe cadru este 346, in acte este 348. ce rezolvare am la treaba cu anul de fabricatie? sigur se gaseste vreun destept pe la rar care sa comenteze. Astazi am primit un pachet cu piese de la Gaspar, printre care si un kit de reparat telescoapele fata. Insa cand am comparat piesele noi, cu cele de pe ij 56 am vazut ca fostul proprietar in locul bucselor metalice montase bucse de bronz. Nimic ciudat, insa acele bucse de bronz erau fixe si a trebuit sa le scot cu o presa de rulmenti, fata de cele originale care au putin joc si se invart pe teava. ca si dimensiuni exterioare sunt la fel. pe care ar trebui sa le pastrez? bucsele de textolit intra mai greu pe teava de la telescop? am masurat si fata de cele vechi sunt mai mici cu 0,5 mm Am decis sa merg pe ulei de telescoape de pe louis, vad cum se comporta si daca nu sunt multumit il voi schimba. Poate va pare ciudat, dar uleiul cand se pune si pe unde? dupa ce montez tot telescopul il pun si apoi pun acel surub in capat ( partea de sus), sau este alta metoda? sper sa nu va plictisesc, insa vreau sa invat pe parcurs ce il fac, sa nu fiu nevoit sa il desfac iar. Editat Ianuarie 25, 2014 de iulian86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 29, 2014 Share Postat Ianuarie 29, 2014 Daca tot vrei sa repari telescoapele furcii fata incepe prin a reconditiona "seringile". Lasa bucsele mai spre finalul lucrarii, uleiul ultimul ( NU folosi ulei de telescoape la furca unei moto-comuniste ! ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian86 Postat Ianuarie 29, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2014 Daca tot vrei sa repari telescoapele furcii fata incepe prin a reconditiona "seringile". Lasa bucsele mai spre finalul lucrarii, uleiul ultimul ( NU folosi ulei de telescoape la furca unei moto-comuniste ! ). ce anume sunt seringile? cumva partea inferioara de la tija arcului? Ce anume ar trebui sa reconditionez? intreb fiindca singurele telescoape in care am umblat au fost unele de cbr si atunci am schimbat doar semeringurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 ( NU folosi ulei de telescoape la furca unei moto-comuniste ! ). De ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian86 Postat Ianuarie 31, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2014 La inceput, cand m-am apucat de lucru la motocicleta am avut intentia sa o trec pe 12 V, insa azi m-am horatat sa o las pe 6 V. Cu gandul de a avea o scanteie mai buna, am inceput sa trec toate sursele de lumina pe led. Asa ca am luat 1 metru de banda cu led-uri si am inceput modificarea cu stopul. V-a fi mai dificil cu farul, singura varianta fiind un led de putere, insa pana acolo mai am de lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Se gősesc becuri de 15W 6V cu două faze pentru far, becuri care luminează foarte bine. Aşa am eu pe motocicletă Astfel nu se leagă nici Poliţia şi nici RAR de tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Se gősesc becuri de 15W 6V cu două faze pentru far, becuri care luminează foarte bine. Aşa am eu pe motocicletă Astfel nu se leagă nici Poliţia şi nici RAR de tine o adresa ceva sau un contact de la porsoana care vinde asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 http://vargamotors.ro/ Dacă firma nu trimite prin poştă, dă-mi de ştire şi te ajut cu expedierea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Becuri de 6volti am eu mai jos; /index.php?/topic/706526-becuri-6-volti/ Cu toate ca aceste becuri merg la majoritatea ddr-istelor si nu numai,la reflectorul de Ij cred ca ai nevoie de bec cu "taler",pe care cred ca le gasesti la @fishy si Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian86 Postat Februarie 3, 2014 Autor Share Postat Februarie 3, 2014 Cu amortizoarele de pe fata am rezolvat, mai trebuie sa pun ulei. Acum m-am blocat la cele de pe spate. De la Gaspar am primit niste semeringuri care ar trebui sa vina pe spate. Din demontarea amortizoarelor spate nu am vazut nici un loc sau vreun semering ca cel primit. Banuiesc ca ar trebui montate in bucsele din poza, insa nu stiu daca se desurubeaza. am atasat o poza cu semering si bucse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 (editat) Inca nu ai terminat demontarea amortizoarelor. In poza de mai jos piesele incercuite cu rosu sunt demontabile ( se dezfileteaza - filet normal ). Ti-am desenat exact unde si cum vin montate simeringurile adica in interiorul piulitelor. Dungile verzi, subtiri, indica locurile unde trebuie sa ai cote destul de fixe altfel daca tija seringii clopoteste in piesa ce o centreaza ....simeringurile le inlocuiesti degeaba ( se vor distruge in 500 km ). Cota indicata de dunga verde, groasa, trebuie sa fie foarte apropiata de cota cilindrului in care culiseaza altfel partea hidraulica a amortizorului nu-ti va lucra. PS : Piesele de amortizor sunt de IJ 56 insa simeringul pare cam mic in diametru pentru a se monta in piulita. E posibil sa ai simeringuri de IJ Jupiter. .... dar asta vei verifica abia cand vei demonta piesele incercuite cu rosu. De ce? Pentru ca, suspensiile hidraulice ale motocicletelor fabricate in anii aia, au fost proiectate sa functioneze cu uleiuri ce aveau alta vascozitate decat uleiurile folosite la suspensiile din zilele noastre. Editat Februarie 3, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.