oxigen72000 Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 Salut ! Va rog sa ma ajutati cu un sfat . Ce ulei de furca sa pun la un gsx-r 1000 2007 ? Ce indice si cat trebuie sa cumpar 1-2l ? Dimensiunile la simering sunt acestea cumva 43x55x9.5/10.5 ? Sau daca le stie careva pe cele bune . Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 10W 1l ulei 43x55x9,5/10,5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Iulie 13, 2013 Autor Share Postat Iulie 13, 2013 tng trebuiesc cumva cumparate si simeringurile de praf sau doar cele de ulei ? tu mi le poti face ? lasa mi te rog un nr de tel pe pm sa te sun ,chiar vroiam sa dau de tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 oxigen72000 - daca TNG nu te poate ajuta atunci nimeni nu te v-a ajuta Merci cu incredere la TNG, e un om de milioane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 oxigen72000 - daca TNG nu te poate ajuta atunci nimeni nu te v-a ajuta Merci cu incredere la TNG, e un om de milioane Multumesc Alex pentru vorbele frumoase,respect si din partea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 TNG de ce 10W ? Am tot cautat inainte sa-mi fac si eu furca si in carte scrie codul si apoi un L0 sau cam asa ceva. Am bagat google si cam nimeni nu stie ce vascozitate are acel ulei. La recomandarile lui Cesar, am pus un 5W si asta fiindca in marea majoritate a cautarilor mele, acel ulei de fabrica de la Suzuki ar fi cel mai apropiat de 5W - el fiind in mare undeva intre 4W si 5W. Tin sa precizez ca dupa ce am facut furca - am observat o intarire a furcii, desi arcurile sunt puse mai pe moale de cum le aveam...deci intrebarea : CE VASCOZITATE ARE ACEL ULEI CARE SUZUKI IL RECOMANDA LA SERVICE. P.S. E doar o dilema de-a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Iulie 15, 2013 Autor Share Postat Iulie 15, 2013 (editat) si la mine e dilemma mare ,fiecare este cu parerea lui ,cand cer un sfat si aud de la fiecare cate un alt lucru nu imi vine sa cred , de curiozitate tu ai pus 5w la k6 1000 ? o fi aceasi furca ca la k8 1000 ? poate pe viitor vor mai fi si altii in situatia mea , pana la urma multumita lui TNG am cumparat simeringuri ulei + praf de la All Balls iar ca ulei de furca am mers pe Motul 10w Factory line, acum le astept ca sa pot merge sa le montez Editat Iulie 15, 2013 de oxigen72000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 (editat) Original front fork oil for Kayaba front fork0W grade, 1L:99000-99044-L015W grade, 0,5L:99000-99044-05G 10W grade, 1L:99000-99044-10G 15W grade, 1L:99000-99044-15G Fix de pe un alt forum care zice ca e informatie de la Suzuki - nu stiu exact. Deci dupa aceasta schema eu am avut inainte in furca L01 = 0W, poate de aici si intarirea furcii, ca am folosit 5W. Chiar nu stiu, nu sunt expert in asa ceva. TNG o clarificare ceva ? O alta chestie interesanta este : Brand Cst@40C Suzuki L01 15.5 Bel-Ray HVI 5W ( ce am pus eu) 19.5 Motul Factory Line Medium 10W 36 http://www.transmoto.com.au/fmx/products/7799233/ Editat Iulie 15, 2013 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Iulie 15, 2013 Autor Share Postat Iulie 15, 2013 (editat) baiatu care mi a venit cu uleiul de furca , m a si intrebat de ce pun 5w ? ma dau cu ea pe pista? asa m a intrebat ,I am spus ca nu si mi a recomandat daca tot motul doresc 10w factory line nu expertul , am sunat de curiozitate si la un service autorizat Suzuki si tot 10w mi au spus sa cumpar Editat Iulie 15, 2013 de oxigen72000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Mda, nu mai inteleg nimic. Eu stiu de obicei ca cu cat te duci mai sus in W-uri pe furca sau amortizor, cu atat mai mult se intareste. Chiar nu stiu ce sa spun...si eu am mers pe mana lui Cesar si uite ca recomandarea lui s-a ivit a fi de calitate chiar daca a venit si cu o oarecare intarire a furcii fata de cum era inainte. Eu tare as vrea sa stiu ce vascozitate are acel ulei de fabrica si asta datorita faptului ca toata lumea zice 10W. Doar o curiozitate de-a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Iulie 15, 2013 Autor Share Postat Iulie 15, 2013 5w mi se parea apa ,acelasi sentiment era si daca scuturam o sticla de apa plata si daca scuturam bidonu cu 5w ..nici eu nu stiu ce sa zic , o sa vad dupa ce ma duc sa le pun daca e de bine sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Ca vascozitate 5w mi s-a parut un pic mai vascos fata de cel din fabrica din furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Suzuki L01 15.5 Bel-Ray HVI 5W ( ce am pus eu) 19.5 Motul Factory Line Medium 10W 36 L01are viscozitatea de 15.5 la temp de 40 grd Bel Ray are visc de 19.5, deci e mai gros ca L01 Motul Smoala 10W are viscozitatea astronomica de 36, tot la 40grd. Cautati viscozitatile la uleiulrile Ohlins, si poate o sa intelegeti. Foarte multi deici din RO, si din lume nu inteleg ca cei care vind ceva, normal, acl ceva o sa va zica ca-i bun. Ca regula generala la uleiurile pt furcile de supersport , un ulei bun e cel de la Kayaba, Kyb 01. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.