Sari la conținut

galerie inrosita


Postări Recomandate

Buna Ziua,

 

Am rezolvat problema la ambreiajul care nu debraia,era stransa prea tare piulita care tine ansamblu ambreiaj.Problema este ca am scos amsamblu ambreiaj si l-am pus la loc.Problema este ca acum se inroseste saxofonul chiar la iesire din motor.

Posibil sa fi dereglat aprinderea cand am demontat-montat ansamblul ambreiaj?sau este din carburator?

Motorul este un DR650 din '92 si are numai kisstarter.Motorul porneste ok,si rece si cald,singura p[roblema acum este ca se inroseste saxofonul.

Se poate rezolva fara sa mai dau carterul de ambreiaj jos?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?/topic/262355-am-probleme-cu-pistoanele-care-mi-se-gauresc/

 

amestecul este sarac, ai schimbat cumva si toba? se inroseste la relanti (surub de amestec relanti dereglat ori duza neconforma cu toba) sau in sarcina (ace de dozaj coborate prea mult) ? bujia este aia din manual ?

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca aveai cum sa ajungi la problema asta pentru ca ai demontat/montat ambreiajul, daca nu ai facut si altceva. Verifica daca iti inchid bine toate supapele( evacuarea) sau daca ramane actionat decompresorul. Sa nu traga aer fals pe langa admisia in cilindru, care sa duca la amestec sarac. Sa nu ai membrana de carburator sparta--> amestec sarac. Cert e ca daca insisti sa mergi cu el asa, prajesti motorul. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca doar s-a intamplat pe inserat cand ai observat asta :))))

Se mai intampla ... cand nu e lumina destula se inrosesc galeriile daca ai turat-o excesiv stand pe loc :)

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Hairy Poker

Nu cred ca aveai cum sa ajungi la problema asta pentru ca ai demontat/montat ambreiajul, daca nu ai facut si altceva. Verifica daca iti inchid bine toate supapele( evacuarea) sau daca ramane actionat decompresorul. Sa nu traga aer fals pe langa admisia in cilindru, care sa duca la amestec sarac. Sa nu ai membrana de carburator sparta--> amestec sarac. Cert e ca daca insisti sa mergi cu el asa, prajesti motorul. Spor!

 

adica, in imagini, ii faci asta:

 

azbVVXx_460sa.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Nu cred ca este de la lumina,motorul trage bine si porneste bine cum am mai zis,problema este ca nu gasesc surubul de reglat amestecul,am dat rezervorul jos dar problema este ca nu il gaesc,mai am doar sa dau carburatorul jos.

Toba a fost schimbata, inainte sa iau mobra, impreuna cu galeria care este facuta din inox ,la imbinarea intre toba si galerie scapa aer si cred ca mai scapa putin si pe la imbinarea intre galerie si blocul motor.

Sper sa ii dau de cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da rateuri in frana de motor ? daca surubul de amestec are pozitia specificata in manual (si nu trage aer fals ampulea) si tot da rateuri in frana de motor , ai nevoie de o duza mai mare pentru relanti (pilot jet) ... de exemplu eu am pus 52,2 in loc de 48 standard dar am facut si un db killer destul de permisiv ce-i drept :)

http://www.romimoto-piese.ro/category/10412051013/

http://www.romimoto-piese.ro/category/10412051014/

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...