un_aiurit Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Buna Ziua, Am rezolvat problema la ambreiajul care nu debraia,era stransa prea tare piulita care tine ansamblu ambreiaj.Problema este ca am scos amsamblu ambreiaj si l-am pus la loc.Problema este ca acum se inroseste saxofonul chiar la iesire din motor. Posibil sa fi dereglat aprinderea cand am demontat-montat ansamblul ambreiaj?sau este din carburator? Motorul este un DR650 din '92 si are numai kisstarter.Motorul porneste ok,si rece si cald,singura p[roblema acum este ca se inroseste saxofonul. Se poate rezolva fara sa mai dau carterul de ambreiaj jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Greu de crezut că s-a dereglat avansul,mai degrabă e amestecul foarte sărac,poate filtrul nu e pus cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 (editat) /index.php?/topic/262355-am-probleme-cu-pistoanele-care-mi-se-gauresc/ amestecul este sarac, ai schimbat cumva si toba? se inroseste la relanti (surub de amestec relanti dereglat ori duza neconforma cu toba) sau in sarcina (ace de dozaj coborate prea mult) ? bujia este aia din manual ? Editat Iulie 24, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Nu cred ca aveai cum sa ajungi la problema asta pentru ca ai demontat/montat ambreiajul, daca nu ai facut si altceva. Verifica daca iti inchid bine toate supapele( evacuarea) sau daca ramane actionat decompresorul. Sa nu traga aer fals pe langa admisia in cilindru, care sa duca la amestec sarac. Sa nu ai membrana de carburator sparta--> amestec sarac. Cert e ca daca insisti sa mergi cu el asa, prajesti motorul. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 (editat) Eu cred ca doar s-a intamplat pe inserat cand ai observat asta ))) Se mai intampla ... cand nu e lumina destula se inrosesc galeriile daca ai turat-o excesiv stand pe loc Editat Iulie 24, 2013 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Aprindere acolo unde e si ambreiaj? Se poate inrosi (la masini cel putin) saxofon din cauza un avans dereglat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Hairy Poker Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Nu cred ca aveai cum sa ajungi la problema asta pentru ca ai demontat/montat ambreiajul, daca nu ai facut si altceva. Verifica daca iti inchid bine toate supapele( evacuarea) sau daca ramane actionat decompresorul. Sa nu traga aer fals pe langa admisia in cilindru, care sa duca la amestec sarac. Sa nu ai membrana de carburator sparta--> amestec sarac. Cert e ca daca insisti sa mergi cu el asa, prajesti motorul. Spor! adica, in imagini, ii faci asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iulie 24, 2013 Autor Share Postat Iulie 24, 2013 Salut, Nu cred ca este de la lumina,motorul trage bine si porneste bine cum am mai zis,problema este ca nu gasesc surubul de reglat amestecul,am dat rezervorul jos dar problema este ca nu il gaesc,mai am doar sa dau carburatorul jos. Toba a fost schimbata, inainte sa iau mobra, impreuna cu galeria care este facuta din inox ,la imbinarea intre toba si galerie scapa aer si cred ca mai scapa putin si pe la imbinarea intre galerie si blocul motor. Sper sa ii dau de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 (editat) da rateuri in frana de motor ? daca surubul de amestec are pozitia specificata in manual (si nu trage aer fals ampulea) si tot da rateuri in frana de motor , ai nevoie de o duza mai mare pentru relanti (pilot jet) ... de exemplu eu am pus 52,2 in loc de 48 standard dar am facut si un db killer destul de permisiv ce-i drept http://www.romimoto-piese.ro/category/10412051013/ http://www.romimoto-piese.ro/category/10412051014/ Editat Iulie 24, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.