Sari la conținut

Cati Dintre Voi Vor Japoneza


B.B.
 Share

Postări Recomandate

un bun tovarash, e pe forum da nu ii dau numele :D era inrait de comuniste...a dezmembrat, reparat, modificat destule, si tinea la un minsk ca la ochii din cap...il si lauda...si eu il laud...pt ca motorasu ala merge de rupe fara reparatii capitale...acum, si-a luat ktm, eu, care trebuia sa iau o kawa , am luat simsoneta, si de cate ori ma intalneste ma ia la misto "ce dreq faci ma cu jafurile astea?...arunca-le la fier vechi si ia-ti motor nou...stai sa umblii mereu in ele"...adevaru e ca il inteleg....chiar de si-a luat el ktm, zilele astea vine sa ma ajute sa desfacem babaciunea mea...asadar, la inceput a fost dragoste, apoi pasiune, apoi s-a saturat si el de umblat in motor...la mine e un hobby care ma scoate intr-o alta lume...mai veche...si asta ma face sa simt ca traiesc in alt secol...reanviem istoria ;) poate odata, o sa ma satur si eu, si am sa aleg sa merg pe jos, sau, o japoneza...dar nu inainte sa vad ceva frumos, reconditionat, si gata sa ma astepte in garaj(sau in fata blocului) pt o intoarcere in trecut :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 148
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu cred ca se agata nimeni de relicve ale trecutului.Comunistele sunt clasice in viata.Acestea ca si chopperul sau supersporturile spre exemplu sunt o stare de spirit.Eu spre exemplu ma gandesc cu placere deosebita la calitatea unei Jawe de 250 cc.La sunetul si placerea de a conduce o astfel de motocicleta.Ma mai gandesc la Uralurile super meseriase.Nu mai exista motocicleta construita cum este fabricat Uralul pe lumea asta.Un clasic.Si ca aspect si ca tehnologie.Vorbeam cu un prieten care are Ural in restaurare.Si ziceam ca atunci cand o sa am bani o sa imi cumpar si eu iarasi un Ural in stare perfecta,sa ma dau cu el sa surubaresc la el(desi nu cred ca ar fi nevoie prea des).Deci chestia cu comparatiile intre comuniste si japo nu isi au locul.Sunt motociclete care exprima senzatii total diferite.La comuniste regasesti simplitate,nostalgie etc.La japoneze ai performante,fiabilitate deosebita etc.Cum spunea cineva inainte este bine sa ai din fiecare cate una.Pe tine Belbody te inteleg intr-un fel cu topicul asta.Tu ai avut Minsk.Nu cred ca prea ai ce sa primesti de la o astfel de motocicleta,desi stiu ca si Minsk-ul trezeste la multi pasiuni nebanuite.Acuma te-ai trezit pe japoneza si te (scuzati expresia) in gura celor cu comuniste.Priveste lucrurile in ansamblu nu doar cum ti se nazar tie.Bucurate de japoneza ta,plimbate cu ea cat vrei dar lasa-i si pe altii sa traiasca si nu mai judeca lucrurile doar din perspectiva ta de dezamagit de comuniste.Alti nu gandesc ca tine.Acest topic este un flame clar.Stiai probabil ce reactii vor aparea deschizand-ul la coltul comunistelor.Eu zic sa se lase in plata domnului topicul asta pentru ca discutia nu ajunge nicaieri.

:burnout:

sa ma dau mare ;)

buna atitudine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai baieti, de ce tot polemizam aiurea si fara rost si ne judecam vorbele fara a cunoaste fapte si persoane. Trebuie sa fii nebun de legat (ca motociclist) sa nu-ti placa macar o data sa dai o tura cu o japoneza la 140 la ora si sa vezi ce frumos se comporta la drum, ce suspensii, ce demaraj, cand la semafor tu deja esti la urmatorul cand ceilalti nici nu au plect si nici macar nu ai depasit 70 km la ora! e frumos.

 

Nu spun ca motocicletele rusesti sau cele nemtesti vechi nu sunt frumoase. Imi plac foarte mult MZ-urile, imi place Ij-ul jupiter 5, imi plac motoarele in doi timpi mai mult decat cele in 4, asta este. mi-a placut Minskul foarte mult, mi-a placut si Mobra, dar as minti daca as pune ca DR-ul nu imi place mai mult decat toate. Asta este, merge bine, e puternica, are suspensii de poti sa treci orice trecere la nivel cu calea ferata fara sa reduci macar si fara sa clipesti (dar trebuie sa reduci pentru ca asa e legal si corect - nimeni nu vrea sa se pupe cu trenul :burnout: ) orice groapa de pe strazile din Braila nici nu ma dezechilibreaza, nici nu-mi mai pasa daca asfalteaza astia in deceniul asta sau nu, e superba...

 

Va rog sa ma credeti, sunt fericit cu moto cea noua si vreau sa impartasesc asta cu voi. de fiecare data cand deschid forumul aici pe 'Coltul comunistelor" imi arunc ochii prima oara, pentru ca aici sunt lucruri interesante, pentru ca aici sunt baietii adevarati si sufletisti si pasionati.

ok asta este. Eu consider incheiat acest topic, m-am lamurit.

Admiteti sau nu, fiecare dintre voi cu exceptii, vreti sa calariti o japoneza sau americana macar o data sa vedeti cumm e. daca nu e asa inseamna ca va mintiti singuri.\\

 

La revedere si parparpar par par sa ne auzim pe drumuri si sa vad cat mai multe comuniste pe strazi!

bafta. (la plimbat si reparat) (Eu nu ma pot abtine sa nu repar DR-ul macar ca nu are nimic, stric eu ceva sa am ce repara - in vechea traditie si scoala comunista. Amin.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buaaaaaaaaaaaaahhhhaaaaaaaaaaaaaaaahhhaaaaaaaaaaaaaa

 

nam anteles ce zici cu asta :wink:

asa ati face motorul? :kick:

uite te pot ajuta ati recomand un service :sick:

prima data citeste gandeste dupa aia scrie :hug:

poate ne antalnim la bere pe undeva ;)

:yikes: mosule spuneam cu acele cuvinte cit de greu mi.a fost mie si cit de mult imi place nemtoaica mea si ca toti ne dorim o japoneza din diferite considerente da cei care pun pasiune ramin si cu comunistele in curte nu e o disperare asta era idee

la o bere nu ar fi rau :D :D

 

mai baieti, de ce tot polemizam aiurea si fara rost si ne judecam vorbele fara a cunoaste fapte si persoane. Trebuie sa fii nebun de legat (ca motociclist) sa nu-ti placa macar o data sa dai o tura cu o japoneza la 140 la ora si sa vezi ce frumos se comporta la drum, ce suspensii, ce demaraj, cand la semafor tu deja esti la urmatorul cand ceilalti nici nu au plect si nici macar nu ai depasit 70 km la ora! e frumos.

 

Nu spun ca motocicletele rusesti sau cele nemtesti vechi nu sunt frumoase. Imi plac foarte mult MZ-urile, imi place Ij-ul jupiter 5, imi plac motoarele in doi timpi mai mult decat cele in 4, asta este. mi-a placut Minskul foarte mult, mi-a placut si Mobra, dar as minti daca as pune ca DR-ul nu imi place mai mult decat toate. Asta este, merge bine, e puternica, are suspensii de poti sa treci orice trecere la nivel cu calea ferata fara sa reduci macar si fara sa clipesti (dar trebuie sa reduci pentru ca asa e legal si corect - nimeni nu vrea sa se pupe cu trenul :eek: ) orice groapa de pe strazile din Braila nici nu ma dezechilibreaza, nici nu-mi mai pasa daca asfalteaza astia in deceniul asta sau nu, e superba...

 

Va rog sa ma credeti, sunt fericit cu moto cea noua si vreau sa impartasesc asta cu voi. de fiecare data cand deschid forumul aici pe 'Coltul comunistelor" imi arunc ochii prima oara, pentru ca aici sunt lucruri interesante, pentru ca aici sunt baietii adevarati si sufletisti si pasionati.

ok asta este. Eu consider incheiat acest topic, m-am lamurit.

Admiteti sau nu, fiecare dintre voi cu exceptii, vreti sa calariti o japoneza sau americana macar o data sa vedeti cumm e. daca nu e asa inseamna ca va mintiti singuri.\\

 

La revedere si parparpar par par sa ne auzim pe drumuri si sa vad cat mai multe comuniste pe strazi!

bafta. (la plimbat si reparat) (Eu nu ma pot abtine sa nu repar DR-ul macar ca nu are nimic, stric eu ceva sa am ce repara - in vechea traditie si scoala comunista. Amin.)

:blbl: te inteleg ai perfecta dreptate cu ce ai scrie mai sus una noua e una noua si performanta nici nu incape indiscutie da pt uni dintrea noi ,cum sunt si eu e pasiune suflet la mine este si prima de 3 ani ,deci o sa trecem si la japoneze daca o sa ne saturam de comuniste daca nu nu ,in garaj 2 comuniste din care unul boxer si o japoneza asta va doresc la toti.

asfalt uscat :burnout:

 

:P

post-13699-1164647598_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu categoric vreu japoneza pentru fiabilitate cer mai bine ar fi un bmw seria R nu conteaza care model (asta pentru motorul boxer), dar la voshodul meu si la mobrele mele nu voi renunta , cat timp traiesc eu traiesc si ele , sa le vand nu are rost au o valoare sentimentala mult mai mare decat valoarea materiala , iar de multe ori cel mai bun mod de a-ti petrece timpul este cu o cheie o surubelnita si obere in mana mesterind la o comunista

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blbl:

 

:P

ombre, ne mai enervezi mult cu pozele astea cu zundapp sau moto la care noi nu putem decat sa visam? :burnout: ...mai bine treci pe aici maine noapte, sau in cursu saptamanii sa vezi munca la a mea, pe viu :D

 

mai baieti, de ce tot polemizam aiurea si fara rost si ne judecam vorbele fara a cunoaste fapte si persoane. Trebuie sa fii nebun de legat (ca motociclist) sa nu-ti placa macar o data sa dai o tura cu o japoneza la 140 la ora si sa vezi ce frumos se comporta la drum, ce suspensii, ce demaraj, cand la semafor tu deja esti la urmatorul cand ceilalti nici nu au plect si nici macar nu ai depasit 70 km la ora! e frumos.

 

Nu spun ca motocicletele rusesti sau cele nemtesti vechi nu sunt frumoase. Imi plac foarte mult MZ-urile, imi place Ij-ul jupiter 5, imi plac motoarele in doi timpi mai mult decat cele in 4, asta este. mi-a placut Minskul foarte mult, mi-a placut si Mobra, dar as minti daca as pune ca DR-ul nu imi place mai mult decat toate. Asta este, merge bine, e puternica, are suspensii de poti sa treci orice trecere la nivel cu calea ferata fara sa reduci macar si fara sa clipesti (dar trebuie sa reduci pentru ca asa e legal si corect - nimeni nu vrea sa se pupe cu trenul :wink: ) orice groapa de pe strazile din Braila nici nu ma dezechilibreaza, nici nu-mi mai pasa daca asfalteaza astia in deceniul asta sau nu, e superba...

 

Va rog sa ma credeti, sunt fericit cu moto cea noua si vreau sa impartasesc asta cu voi. de fiecare data cand deschid forumul aici pe 'Coltul comunistelor" imi arunc ochii prima oara, pentru ca aici sunt lucruri interesante, pentru ca aici sunt baietii adevarati si sufletisti si pasionati.

ok asta este. Eu consider incheiat acest topic, m-am lamurit.

Admiteti sau nu, fiecare dintre voi cu exceptii, vreti sa calariti o japoneza sau americana macar o data sa vedeti cumm e. daca nu e asa inseamna ca va mintiti singuri.\\

 

La revedere si parparpar par par sa ne auzim pe drumuri si sa vad cat mai multe comuniste pe strazi!

bafta. (la plimbat si reparat) (Eu nu ma pot abtine sa nu repar DR-ul macar ca nu are nimic, stric eu ceva sa am ce repara - in vechea traditie si scoala comunista. Amin.)

 

frumos vorbit :D ....te asteptam la anu le festuri sa vedem dr-ul...sper sa ajunga si simsoneta mea unde ajunge dr-ul tau sau bmw-ul altuia...ca doar o sa o fac sa mearga frumos si bine, incercand sa distrug renumele de comuniste ce se strica...sa ne vedem sanatosi camarazilor :yikes: japoneze, americane, romanesti, sovietice, etc...tot pe doua roti suntem cu totii...numa bine ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici daca mi ar da gratis o japonezanu as schimba pt jawa mea :burnout:

si vointa mea nu se va schimba niciodata ;)

 

Esti tare frate.....da-le in P..a de Jappo !!!! :D :D :yikes: :blbl: :P

 

We are happy to hear that you are interested in a new Ural motorcycle! The following is a list of models and prices available from the Ural line

 

2006 Canada Price List

 

Model: Retail Price:

 

Tourist: $10495.00

 

Retro: $12999.00

 

Troyka: $11999.00

 

Patrol: $11999.00

 

Gear-up: $12999.00

 

2006 bikes are now available

 

Prices are subject to change without notice

 

as the dollar changes.

P.D.I. and Freight are extra, also Taxes.

Imi plac preturile la Urauri !!! (Un DR 650 2006 nou in America e 5100 $ !!! )

 

Am avut 7 ani un Ij Planeta5 , la care lucram anual de imi sareau capacele (dar macar nu m-a lasat niciodata in drum si pornea la prima pedala).

Cu leasing si bani imprumutati de la prietena mea in 2004 mi-am luat o Honda CJ 250 T din 1979 , adica mai batrana ca mine. Ce sa zic, 2 ani fara probleme, pana am vandut-o.

Am incercat sa ma sui prin 2005 pe Ij .... acceleram si parca nu pleca de pe loc.

Apoi am incercat o Niepra ... mi-era frica sa merg cu ea ... instabila suspensii aiurea, greoaie.

Mi se pare un act de masokism sa mergi pe asa ceva ... si f. periculos (ramai fara frane, lumini noaptea, se rup suspensiile (vorbesc din chestii pe care le-am vazut cu ochii mei)

Prietena mea a cazut la 90 la ora pe drum drept ca a intrat in voblaj cu Planeta ... se desfacuse surubul care strange furca spate de cadru !!!!

Nu pot sa imi imaginez asa ceva intamplandu-se la o Jappo.

Comunistele sunt dupa mine pericole pt. posesorii lor !

 

 

Anul asta mi-am luat DR-ul ... ce sa mai zic alta viata.

Si cu Ij-ul facea eu enduro .... dar cu asta e altceva ... unde cu Ij-ul mergeam cu 25 km/h cu DR-ul merg cu 50-60. Sunt portiuni de drumuri de tara unde am mers si cu 110 km/h, iar cu Ij-ul de abia ii prindeam pe linie dreapta.

Iar la capitolul stabilitate, frane suspensii, dinamica, consum , fiabilitate ....... nu se poate compara.

Nici in vise !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Am mers si pe Jawa, IJ Jupiter,Festival, CZ 175, MZ 125, 250 (ES si ETZ), Ural modificat, Dneper, Simson,

Minsk si cine mai stie ce .

 

Din partea mea ramaneti nostalgici si incercati sa va convingeti cat de bine sunt comunistele si ce

rele sunt Jappo.

E pierderea voastra, in loc sa va plimbati pe motor stati si le reparati, si cand mergeti pe ele aveti un "feeling" de caruta , la propriu.

 

P.S.Si si o jappo se poate modifica la greu dar tre sa fii un pic meserias.

 

Si daca e sa avem dubii ... ma intrec cu orice comunista veritabila de 650 , pe orice teren,

cu conditia sa nu fie tunata (ca a mea nu e), la orice ora , in orice anotimp.

PUT YOUR MONEY WHERE YOUR MOUTH IS !!! (ca zice nus' care ca DR-ul de 600 e intrecut de nu stiu ce minune comunista !!! Sa o vad si pe asta!!!)

E ca si cum ai face comparatie intre o Dacie aia berlina de 1400 cu 45 CP, printre ultimele scoase prin 2005

si un Golf de 1400 cu 90 CP :wink: :kick: :sick: :hug: :eek: :o :moto: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Esti tare frate.....da-le in P..a de Jappo !!!! ;) :D :D :yikes: :blbl:

 

We are happy to hear that you are interested in a new Ural motorcycle! The following is a list of models and prices available from the Ural line

 

2006 Canada Price List

 

Model: Retail Price:

 

Tourist: $10495.00

 

Retro: $12999.00

 

Troyka: $11999.00

 

Patrol: $11999.00

 

Gear-up: $12999.00

 

2006 bikes are now available

 

Prices are subject to change without notice

 

as the dollar changes.

P.D.I. and Freight are extra, also Taxes.

Imi plac preturile la Urauri !!! (Un DR 650 2006 nou in America e 5100 $ !!! )

 

Am avut 7 ani un Ij Planeta5 , la care lucram anual de imi sareau capacele (dar macar nu m-a lasat niciodata in drum si pornea la prima pedala).

Cu leasing si bani imprumutati de la prietena mea in 2004 mi-am luat o Honda CJ 250 T din 1979 , adica mai batrana ca mine. Ce sa zic, 2 ani fara probleme, pana am vandut-o.

Am incercat sa ma sui prin 2005 pe Ij .... acceleram si parca nu pleca de pe loc.

Apoi am incercat o Niepra ... mi-era frica sa merg cu ea ... instabila suspensii aiurea, greoaie.

Mi se pare un act de masokism sa mergi pe asa ceva ... si f. periculos (ramai fara frane, lumini noaptea, se rup suspensiile (vorbesc din chestii pe care le-am vazut cu ochii mei)

Prietena mea a cazut la 90 la ora pe drum drept ca a intrat in voblaj cu Planeta ... se desfacuse surubul care strange furca spate de cadru !!!!

Nu pot sa imi imaginez asa ceva intamplandu-se la o Jappo.

Comunistele sunt dupa mine pericole pt. posesorii lor !

 

 

Anul asta mi-am luat DR-ul ... ce sa mai zic alta viata.

Si cu Ij-ul facea eu enduro .... dar cu asta e altceva ... unde cu Ij-ul mergeam cu 25 km/h cu DR-ul merg cu 50-60. Sunt portiuni de drumuri de tara unde am mers si cu 110 km/h, iar cu Ij-ul de abia ii prindeam pe linie dreapta.

Iar la capitolul stabilitate, frane suspensii, dinamica, consum , fiabilitate ....... nu se poate compara.

Nici in vise !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Am mers si pe Jawa, IJ Jupiter,Festival, CZ 175, MZ 125, 250 (ES si ETZ), Ural modificat, Dneper, Simson,

Minsk si cine mai stie ce .

 

Din partea mea ramaneti nostalgici si incercati sa va convingeti cat de bine sunt comunistele si ce

rele sunt Jappo.

E pierderea voastra, in loc sa va plimbati pe motor stati si le reparati, si cand mergeti pe ele aveti un "feeling" de caruta , la propriu.

 

P.S.Si si o jappo se poate modifica la greu dar tre sa fii un pic meserias.

 

Si daca e sa avem dubii ... ma intrec cu orice comunista veritabila de 650 , pe orice teren,

cu conditia sa nu fie tunata (ca a mea nu e), la orice ora , in orice anotimp.

PUT YOUR MONEY WHERE YOUR MOUTH IS !!! (ca zice nus' care ca DR-ul de 600 e intrecut de nu stiu ce minune comunista !!! Sa o vad si pe asta!!!)

E ca si cum ai face comparatie intre o Dacie aia berlina de 1400 cu 45 CP, printre ultimele scoase prin 2005

si un Golf de 1400 cu 90 CP :P :wink: :kick: :sick: :hug: :eek: :o :moto:

 

 

 

bravo tinere, asa...

 

ieri m-am urcat pe Minskul cuiva.... Vreti sa auziti comentariii........... :burnout: mai bine nu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai frate dar chiar is nesimtite preturile alea la uraluri.

Hai sa fim seriosi daca chiar is fan clasice mai pun ceva maruntis si-mi iau altceva(orice altceva) de 10 ori mai bun,da stiu, acum vor sari fanii sa ma convinga ca uralu-i elicopter.Ma rog... gusturile nu se discuta, dar preturile da.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

Bai frate dar chiar is nesimtite preturile alea la uraluri.

Hai sa fim seriosi daca chiar is fan clasice mai pun ceva maruntis si-mi iau altceva(orice altceva) de 10 ori mai bun,da stiu, acum vor sari fanii sa ma convinga ca uralu-i elicopter.Ma rog... gusturile nu se discuta, dar preturile da.

 

Cereti lista de preturi de la Ural Romania! Cel putin Retro era anu trecut 5000 de euro. Sa se fi dublat pretul intr-un an?! Nu cred... Wolf, care nu e acolo in lista costa anu trecut prin august 4000 si ceva de euro. Preturile de mai sus pot fi de exemplu pentru piata americana , muult diferite fata de cele de la noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cereti lista de preturi de la Ural Romania! Cel putin Retro era anu trecut 5000 de euro. Sa se fi dublat pretul intr-un an?! Nu cred... Wolf, care nu e acolo in lista costa anu trecut prin august 4000 si ceva de euro. Preturile de mai sus pot fi de exemplu pentru piata americana , muult diferite fata de cele de la noi

 

am sunat eu la ei acu vro juma de luna si mi-au zis ca wolf au pe stoc(ala ziceau ca se mai fabrica doar ;) ) si costa 4000 de euro cip, da 6000 cu tot, vama, inmatriculat...habar n-am cum e cu astea...in fine./...si mi-a placut ranger-ul si ala era parca 6000cip...da din ce am vaz pe forum merita wolf-ul...numa bine :burnout:

 

legat de comuniste-japo...eu nu mai zic nimic...

 

nu o sa uit niciodata de unde am plecat, ca in lipsa de bani mi-am luat ce mi-am luat si m-a dus bine si sunt multumit de ea...odata, poate si eu o sa o schimb, dar, nu voi vorbi urat de fierul care m-a purtat in carca la inceputul vietii de motociclist

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in privintza mea e cu dus shi intors.....am avut ocazia sa merg pe multe motociclete japoneze shi vestice.....shi din cele mai vechi dar shi noi noutze (meseria).....dupa mine nu se pot compara cele de conceptzie moderna cu oldtimerele......fiecare cu farmecu' ei

 

din pacate la ora actuala cu o motocicleta comunista nu prea mai faci fata traficului....cu toate ca eu merg cu nepra mea zilnic shi tzin sa spun ca nu m-a lasat niciodata balta in orash....dar asta pt ca, cum spunea cineva mai sus, la cel mai mic semn ca ceva nu e in regula iau masuri shi remediez buba...drept urmare nu e nevoie sa merg cu trusa de scule dupa mine.....nici macar cu o cheie de bujii

 

 

din alt punct de vedere mi-ash cumpara o japoneza pentru traficul de zi cu zi dar ash pastra nepra pentru plimbarile de duminica .....asha sunt eu mai nostalgic.....

 

Un prieten, obisnuit sa meshtereasca la nipru, spunea dupa ce shi-a luat DR : "ba eu chiar ma plictisesc....la asta nu se mai strica nimic"

 

Asha ca dragi colegi.....depinde ce itzi doreshti.....o motocicleta cu care sa mergi fara sa te murdareshti pe maini, sau una la care mica shurubareala este capitol in cartea de exploatare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai era pe discovery la emisiunea cu "cea mai buna motocicleta", un motor de

prin 80, 4 in linie, fff fiabil.era o miere ptr vremea aia, dar a pierdut caci bikerii se

plictiseau de ea.erau obisnuiti cu vibratii, reparat...deci, si io as prefera o vechitura, cu

care sa ma dau duminica, si sa o tin o viat, dar sa am si una de zi cu zi.fiecare cu placerea lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai era pe discovery la emisiunea cu "cea mai buna motocicleta", un motor de

prin 80, 4 in linie, fff fiabil.era o miere ptr vremea aia, dar a pierdut caci bikerii se

plictiseau de ea.erau obisnuiti cu vibratii, reparat...deci, si io as prefera o vechitura, cu

care sa ma dau duminica, si sa o tin o viat, dar sa am si una de zi cu zi.fiecare cu placerea lui.

Cred ca stiu despre ce emisiune vorbesti, s-a facut un top 10 al celor mai "tari" motociclete ale lumii, tu zici de Honda CB 750 care prin acei ani a revolutionat tot prin inovatiile si dotarile de serie pe care le avea.

Era doar pe locul 3 sau 4 fiindca era plictisitoare :burnout: adica nu se strica, puteai sa mergi cu ea fara vreo problema mult si bine, nu avea trepidatii si prea era prea usor de condus. Pe vremea aia pe la inceputul anilor '70 era comparata cu Harley si alte cateva marci engleze precum Norton si Triumph.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca stiu despre ce emisiune vorbesti, s-a facut un top 10 al celor mai "tari" motociclete ale lumii, tu zici de Honda CB 750 care prin acei ani a revolutionat tot prin inovatiile si dotarile de serie pe care le avea.

Era doar pe locul 3 sau 4 fiindca era plictisitoare :peace: adica nu se strica, puteai sa mergi cu ea fara vreo problema mult si bine, nu avea trepidatii si prea era prea usor de condus. Pe vremea aia pe la inceputul anilor '70 era comparata cu Harley si alte cateva marci engleze precum Norton si Triumph.

 

 

aha.am vazut emisiunea aia de vreo 3 ori, dar nu am retinut numele.stau mai prost

cu memoria.in scimb imi aduc aminte de testul cu paharul cu apa pe sa, si ca pe locul 1

a iesit un moped.parca tot honda....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si io vreau să-mi iau o japoneză .De ce să-mi stric Âşi să-mi chinui comunista când pot să o țin doar pentru "duminică" :peace: nu aÂş da-o pt nimic în lume.

post-6457-1164998935_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

We are happy to hear that you are interested in a new Ural motorcycle! The following is a list of models and prices available from the Ural line

 

2006 Canada Price List

 

Model: Retail Price:

 

Tourist: $10495.00

 

Retro: $12999.00

 

Troyka: $11999.00

 

Patrol: $11999.00

 

Gear-up: $12999.00

 

2006 bikes are now available

 

Prices are subject to change without notice

 

as the dollar changes.

P.D.I. and Freight are extra, also Taxes.

 

 

pretzurile alea sunt in dolari canadieni care sunt 2,3 ron bucata :peace: . la valoarea asta, un gear-up care e 12999$ canadieni vine in euro cam 8500. pentru puterea lor de cumparare, shi tzinand cont de faptul ca e ural-ul cu motorul ala nou, cu tractziune pe atash, etc, etc, pretzul mi se pare ok

Editat de kerosen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pretzurile alea sunt in dolari canadieni care sunt 2,3 ron bucata :D . la valoarea asta, un gear-up care e 12999$ canadieni vine in euro cam 8500. pentru puterea lor de cumparare, shi tzinand cont de faptul ca e ural-ul cu motorul ala nou, cu tractziune pe atash, etc, etc, pretzul mi se pare ok

 

 

Acum am gasit preturile de Ramania.

Un Wolf cu totul .... 6000 euro.

Si cel mai scump Retro 9416 euro.

 

Pentru cei 30 CP declarati (probabil sunt 36-45) suma mi se pare enorma.

Si avand in vedere si consumul si fabilitatea nu poate sa merita.

 

Daca tot sunteti nostalgici de ce nu incercati cu marci de renume , care chiar au

valoare, istorie, aspect, fiabilitate .... ma gandesc aici la un Triumph, marca pe care eu o respect,

dar care din pacate nu are modelul de care am eu nevoie.

Si un model "retro" care si mie imi place ar fi Bonneville.

PRET FINAL

8.782 EURO

CARACTERISTICI TEHNICE

MOTOR / APRINDERE / TRANSMISIE

Tip :

4 timpi, DOHC, racit cu aer, 2 cilindri in linie

Capacitate :

790 cc

Cai putere :

62 Cp la 7.300 rpm

Cuplu maxim :

60 Nm la 7.200 rpm

Alezaj x Cursa :

86 x 68 mm

Compresie :

9.2:1

Carburatie :

carburatoare gemene, preincalzite electric

Aprindere :

digitala CDI

Transmisie :

5 viteze

Transmisie finala :

lant X ring

Ambreiaj :

umed, multidisc

SASIU / DIMENSIUNI

Sasiu :

otel, tubular

Lungime :

2.230 mm

Latime/ghidon :

840 mm

Inaltime :

1.100 mm

Inaltime sa :

775 mm

Ampatament :

1.500 mm

Greutate gol :

205 kg

Capacitate rezervor :

16,6 L

FATA

Anvelopa :

100/90 R 19

Suspensie :

Furca telescopica diametru 41 mm

Frane :

Disc, 310 mm

SPATE

Anvelopa :

130/80 R 17

Suspensie :

Telescoape cromate spring twin

Frane :

Disc, 255 mm

 

E mai scump decat Wolf, dar cred ca nu poate fi vorba sa compari cele doua modele.

Adica sa nu uitam ca Uralul e o ramasita a razboiului prea putin imbunatatita, Triumphul

se bucura de un emorm respect in toata lumea...respect bine-meritat as spune eu.

Si de ce credeti ca occidentalii sunt asa de recalcitranti cand vine vorba de "comuniste"?!?!?!?

 

:peace: :wave: :ok:

post-6052-1165042399_thumb.jpg

post-6052-1165042418_thumb.jpg

post-6052-1165042438_thumb.jpg

post-6052-1165042454_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Triumphul

se bucura de un emorm respect in toata lumea

uneori se bucura si de un enorm noroc. proprietarul se abtine cu greu sa nu-i dea foc si prefera sa-l vanda ( nu ma refeream la unul nou). absolut orice marca poate avea probleme. si la Harley te uiti ca b*ul cand crapa dinamul de 6V si faci spume pe langa el. discutia asta ar trebui incheiata altfel risca sa devina unul din cele mai longevive topicuri de pe aici desi nu prea merita asta.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...