Sari la conținut

Cati Dintre Voi Vor Japoneza


B.B.
 Share

Postări Recomandate

Mai de ce nu comparati fiabilitatea celorlalte comuniste noi (MZ, Jawa) cu "japonezele"?!

 

 

Pai nu se prea poate.MZ-ul si Jawa sunt echipate cu motoare Bombardier si Rotax, deci ce sa compari?O vestica cu o vestica?Au mai fost discutii d'astea vezi Doamne italiencele mai proaste ca japele...am spus'o si in alt topic: gilera este echipata cu motor licenta ducati( asa am auzit, ma rog scrie gilera pe el), aprindere denso, carburator mikuni asa ca ce sa compar?

Daca te referi la Jawa noua cu motorul 2T, n-am vazut decat modelul enduro si vreau sa-ti zic ca motorul e identic cu ala din 90 si ceva, lucru care nu stiu de ce ma face sa ma indoiesc de fiabilitatea ei in comparatie cu o vestica.De pret nu mai vorbim.Era acum vreo 2 ani vreo 3000 si ceva euro CIP.Un marauder era in aceeasi perioada 3999 CIP si sunt ferm convins ca e mai bun.

 

PS.Cios@: Uralul la fel!Piese italienesti si japo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 148
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jumbo, Uralul meu de 750 din 2002 face turul tarii constant cu 110, garantat, si ii place, nu o fortez DELOC. Nu ca fostuu proprietari care au mers in regim maxim adica 140-150 pana la mare. Si Urlaul de 650 il face la 110, tot garantat. Am facut peste 400km intr-o zi cu viteza de croaziera de 100-110 si la sfarsitul zilei motorul mergea f frumos, mai vroia. Chiar nu l-am solicitat deloc.

E racit cu aer, dar nu caleaza niciodata, nici in cele mai toride zile in Bucuresti.

 

Daca aveam MInsk si treceam pe japoneza poate eram si eu vehement, dar io mi-am dorit Ural fiindca motor cu atas mai bun nu exista, si solo este placut de condus, pe orice distanta , si pe orice vreme.

 

Uralul Gear-up a participat la Dakar, daca avea cauciuce mai late, nu stock, termina si nu se afunda in nisip.

 

in Moto Life vechi era unul care mersese pana in Europa de Vest cu Niprul cu atas. Dar asta e nimic pe langa turele pe care le dau strainii cu boxerele rusesti. Uit-ativa pe site-ul Ural si vedeti linkuri.

 

Da, in strainatate exista mai multa pasiune si oameni care au mers ani de zile pe Harley si Moto-Guzzi le vand ca sa-si mai cumpere un Ural. Pentru placere desigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

Ma referam la ce produce acuma MZ (doar 660 are motoare Rotax, la fel ca F-u de la BMW de ex.) si Jawa 660 ( cu Rotax). Nu compar vestice cu vestice, compar ce produc acum unele firme comuniste cu ce produc altele necomuniste si asta pentru ca am vazut ca ati divagat discutia de la clasic/plastic la practic/fiabil; putin cam nedrept pentru ca e nasol sa compari tehnologie de 1965 cu tehnologie de 1990 -sa zicem (vorbesc de solutii tehnologice si nu ani de fabricatie)...

 

P.S. Stati pe pozitii pentru ca in curand o sa iasa pe piata un IZH cu motorizare Rotax si arata tare suparat (adica :burnout: ruseste)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am inceput pe IJ, mi-am luat si japo da Ij-ul nu l-am dat si nici nu o sa-l dau( la cati bani mi-as lua pe el mai bine il tin si ma plimb mai ales pe timp de iarna ca se incalzeste motorul instant, nu trebuie sa astept 5 min sa incalzesc motorul la japo pt un drum de max 5 min cat am eu nevoie pana la munca)

Chiar m-a intrebat unul cat vreau pe japo si cat vreau pe IJ si i-am zis clar ca IJ-ul nu-i de vanzare , a ramas foarte contrariat :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BAiazide, in anii 80 se pare ca japo se faceau mai fiabile. Si costau 2000$, era epoca youngtimerelor, ieftine si fiabile, rapide. Au spart piata, s-au consolidat si acum boierie, dai bani f multi pentru un produs vandut in serie mare, fara cine stie ce aport tehnologic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jumbo, Uralul meu de 750 din 2002 face turul tarii constant cu 110, garantat, si ii place, nu o fortez DELOC. Nu ca fostuu proprietari care au mers in regim maxim adica 140-150 pana la mare. Si Urlaul de 650 il face la 110, tot garantat. Am facut peste 400km intr-o zi cu viteza de croaziera de 100-110 si la sfarsitul zilei motorul mergea f frumos, mai vroia. Chiar nu l-am solicitat deloc.

E racit cu aer, dar nu caleaza niciodata, nici in cele mai toride zile in Bucuresti.

 

Daca aveam MInsk si treceam pe japoneza poate eram si eu vehement, dar io mi-am dorit Ural fiindca motor cu atas mai bun nu exista, si solo este placut de condus, pe orice distanta , si pe orice vreme.

 

Uralul Gear-up a participat la Dakar, daca avea cauciuce mai late, nu stock, termina si nu se afunda in nisip.

 

in Moto Life vechi era unul care mersese pana in Europa de Vest cu Niprul cu atas. Dar asta e nimic pe langa turele pe care le dau strainii cu boxerele rusesti. Uit-ativa pe site-ul Ural si vedeti linkuri.

 

Da, in strainatate exista mai multa pasiune si oameni care au mers ani de zile pe Harley si Moto-Guzzi le vand ca sa-si mai cumpere un Ural. Pentru placere desigur.

De acord cu tine Aleko, tu ai Ural din 2002, probabil frane pe disc, carburatoare ca lumea etc etc . Foarte frumos, nimic de zis, l-am admirat pe ala de la salon de anu asta....Nu vorbim de astea noi. Sunt frumoase ce-i drept da de banii aia imi iau VN de 1500 sau daca ma chinui putin chiar un HD si sa vezi atunci motor clasic si fiabil.. Vorbim aici de comunistele pe care le au sau le-au avut majoritatea de aici, vechiturile cu care ne-am chinuit toti.

 

Ma referam la ce produce acuma MZ (doar 660 are motoare Rotax, la fel ca F-u de la BMW de ex.) si Jawa 660 ( cu Rotax). Nu compar vestice cu vestice, compar ce produc acum unele firme comuniste cu ce produc altele necomuniste si asta pentru ca am vazut ca ati divagat discutia de la clasic/plastic la practic/fiabil; putin cam nedrept pentru ca e nasol sa compari tehnologie de 1965 cu tehnologie de 1990 -sa zicem (vorbesc de solutii tehnologice si nu ani de fabricatie)...

 

P.S. Stati pe pozitii pentru ca in curand o sa iasa pe piata un IZH cu motorizare Rotax si arata tare suparat (adica :burnout: ruseste)

Pai sati sa vezi ca si BMW au Rotax si merg de rup, si KTM au si merg superbine da parca nu ca BMW si Aprilia tot Rotaxuri si sunt de kko asa ca IZH cu Rotax....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul de 750 e doar mai mare in cc, si poate mai frumos lucrat si echilibrat. In rest e tot BMW din anii 30. Carburatoarele japoneze le-am dat jos, am pus rusesti. Aprinderea electronica e data jos, am platou cu centrifugal si platina , am pus ce-i drept aprindere tranzistorizata de Tg Mures, cutiuta rosie.

Iti iei un VN sh!

Uralul solo este un motor relaxat, fara atas isi prelungeste resursa considerabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BAiazide, in anii 80 se pare ca japo se faceau mai fiabile. Si costau 2000$, era epoca youngtimerelor, ieftine si fiabile, rapide. Au spart piata, s-au consolidat si acum boierie, dai bani f multi pentru un produs vandut in serie mare, fara cine stie ce aport tehnologic.

 

Si esti de acord cu mine ca ti se apleaca cand:

 

1. iti da o trusa de scule DE CACAO? (cat i-ar fi costat sa includa ceva de calitate?)

 

2. suruburile se mananca la cap imediat? (cat i-ar fi costat sa includa ceva de calitate?)

 

3. ti se arde releul incarcator cand ai mai multa nevoie de el?

 

pot continua.

 

Nu mai e ce a fost!!! Asta e clar.

 

Ce sa fac? sa ma orientez catre MV augusta? Catre aprilia rsv? S-ar putea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci ca sa fiu mai precis, cand nemtii au facut saharianul l-au proiectat sa porneasca pe orice vreme, sa mearga oriunde, sa traga un tun de 75 si sa reziste cat mai mult. Cand se rupe il faci in camp. Rusii au luat si ei cat au putut, au mai venit si ei cu cate o idee. Uralul Gear-up model 2006 raspunde acelorasi cerinte :burnout: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatoarele japoneze le-am dat jos, am pus rusesti. Aprinderea electronica e data jos, am platou cu centrifugal si platina , am pus ce-i drept aprindere tranzistorizata de Tg Mures, cutiuta rosie.

 

De ce ai facut astea?

Nu prea-mi vine sa cred ca sunt mai bune carburile rusesti decat cele japo sau aprinderea cu senzor e mai proasta decat cea cu platina.....da la rusi totul e posibil

Cat despre aprinderile romanesti, mi-am luat si eu 2 sa pun la Gs ca al meu e cu platina, intr-o seara mi-a crapat una mecanic ( s-a rupt un picior de la o rezistenta care era lipita in scarba) si-am desfacut-o, am ramas surprins cand am vazut ca avea un tranzistor de putere cu Vcesat 3V :burnout: ( in romaneste asta inseamna ca in loc sa alimenteze bobina cu 12V o alimenteaza cu 9V) si ma miram de ce merge mai prost decat inainte. La banii cu care am luat o aprindere deaia mi-am facut una dubla cu tranzistori seriosi, proiectati special pt asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai sunt mai bune pt Ural fiindca flansa este din otel nu din cauciuc ca la Keihin si nu exista riscul sa pice os cand dai un picior aiurea. Sau sa se fisureze in timp.

Sunt mai bune fiindca nu sunt vacumatice si pornesc pe orice vreme . Sunt mai bune pt ca stiu eu sa le reglez, dar nu a fost nevoie decat cand am luat-o.

Repriza este aceeasi cu ambele carburatoare, relantiul e mai frumos cu Keihin.

Uralul 2006 are flansele din cauciuc ranforsate uc otel, deci o problema rezolvata.

 

Aprinderea electronica e data jos fiindca 2 s-au ars. Cu centrifugal merge bine.

Uralul 2007 are aprindere Ducati, probabil ca nu vor mai fi probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul de 750 e doar mai mare in cc, si poate mai frumos lucrat si echilibrat. In rest e tot BMW din anii 30. Carburatoarele japoneze le-am dat jos, am pus rusesti. Aprinderea electronica e data jos, am platou cu centrifugal si platina , am pus ce-i drept aprindere tranzistorizata de Tg Mures, cutiuta rosie.

Iti iei un VN sh!

Uralul solo este un motor relaxat, fara atas isi prelungeste resursa considerabil.

MULT RESPECT omule. Eu dupa ce am adus nepra cu camionu de la constanta nu vreau sa mai aud de platou si centrifugal care se deregleaza cand iti e lumea mai draga, sau de k68 sa tot reglezi la ele. Centrifugalul mi s-a dezmembrat pur si simplu in mers, cand am desfacut capacul la aprindere au inceput sa cada niturile si arculetele. In rest boxerul e un motor superb, sunetul lui si acum imi da fiori numai cand imi aduc aminte, dar daca ar fi sa imi iau un boxer atunci ar fi BMW made in germany.Imi e dor de nipra ca tare era frumoasa da nu m-as mai risca la o plimbare mai lunga cu ea.post-9791-1164295267_thumb.jpgpost-9791-1164295297_thumb.jpg

Uite si aprinderea care mi-a scos peri albi.post-9791-1164295384_thumb.jpg

Am mai mesterit azi si la KTM da asa de placere sa-i pun manere incalzite :burnout: . La asta e simplu cu un inbus si doua tubulare desfaci tot utilaju si il si pui la loc in juma de ora, cuplezi 3 mufe si dai la buton o ia din prima.post-9791-1164295889_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suntem OFF-TOPIC

 

si io ii dau un buton si o ia din prima.

Centrifugalele sunt belele. Dar daca nimeresti unul bun original, cu saibele de frictiune calumea, ai avans bun.

 

Si eu vreau un BMW boxer, am mers cu un GS 1100 acu o saptamana, nebunie!

 

Ma risc la orice drum, cu oricare din Urale. Benzinica sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suntem OFF-TOPIC

 

si io ii dau un buton si o ia din prima.

Centrifugalele sunt belele. Dar daca nimeresti unul bun original, cu saibele de frictiune calumea, ai avans bun.

 

Si eu vreau un BMW boxer, am mers cu un GS 1100 acu o saptamana, nebunie!

 

Ma risc la orice drum, cu oricare din Urale. Benzinica sa fie.

Asfalt uscat fratilor si plimbarica cat mai multa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba daca-mi dai nu ma supar. Dar nu o sa am niciodata un "cruiser" japonez si sa-mi inchipui ca e ceva clasic in el :burnout: .

 

Dar mai bine imi dai un M72, voi merge cu el zilnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai comunistele au fost si sunt motoare care au fost costruite a fi reparate la ce ora din zi si din noapte datorita antrenamentului la mesterit. :D .. si io am avut probleme cu Ij-ul si cu samsonul care m-au lasat in drum dar asta nu din cauza lor ci din a mea, pt ca nu am fost atent la anumite detalii.... privind URALUL Wolk sau wolf io sunt foarte incantat de el.. este bine lucrat, comenzi finute si poti sa ai baza in el cand pleci la drum.. am testat unu acu doi ani la Snagov ( albastrau) si de curand am incercat si un Vulcan de 750, dar tot Uralul ma impresionat ( ARE SFOARTA FRATE) > VN_UL nu se compara cu URALUL. Mai demult am mers pe un HARLEY Sporster :burnout: mai era si nou dar tot varza mi sa parut fata de ural, scartaia tot din toate incheeturile iar ambreiaju ziceai ca e de IJ...singurul lucru frumos la Harlan e numai motorul in V care e frumos lucrat si cromat... in rest varza..... de Japoneze nu ma iau pentru ca nu-mi plac ;) nu ai ce sa modifici la ele :D sunt prea noi si toate seamana intre ele....

 

 

SALVE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai comunistele au fost si sunt motoare care au fost costruite a fi reparate la ce ora din zi si din noapte datorita antrenamentului la mesterit. :P

 

de Japoneze nu ma iau pentru ca nu-mi plac :D nu ai ce sa modifici la ele :yikes: sunt prea noi si toate seamana intre ele....

SALVE

 

true :D eu mi-am luat una acum, cu 17 ani mai batrana decat cea pe care o aveam....caut ceva si mai vechi ;) comunistele sa traiasca...de luat, mi-as lua o japo, sau ceva mai nou, sa ma duc la drum cand sunt grabit(pe autostrazile plictis sunt bune :blbl: ), dar, in bucuresti sau la drumuri mai scurte, tot comunistele sunt de nota 10....plus ca eu unu ma simt bine cu casca nazi in cap pe moto de 50 de ani :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

true :D eu mi-am luat una acum, cu 17 ani mai batrana decat cea pe care o aveam....caut ceva si mai vechi ;) comunistele sa traiasca...de luat, mi-as lua o japo, sau ceva mai nou, sa ma duc la drum cand sunt grabit(pe autostrazile plictis sunt bune :D ), dar, in bucuresti sau la drumuri mai scurte, tot comunistele sunt de nota 10....plus ca eu unu ma simt bine cu casca nazi in cap pe moto de 50 de ani :burnout:

Daca pe tine astea te satisfac, treaba ta dar nu afirma "comunistele sunt de nota 10" motorul ideal cred ca e in functie de nevoile persoanei respective, un om caruia ii place sa mestereasca sa faca si sa desfaca un lucru de 7 ori sa mai regleze ceva va fi ma fericit cand are sansa la o comunista sa faca asta decat cel care vrea doar sa mearga fara sa tina cont de ora, vreme, starea drumului cati km sunt de la ultima segmentare a motorului sau nu mai stiu ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...