Denis_sbz Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Evenimentul a fost in cadrul RoSBK, pe durata a trei zile. Vineri au fost antrenamente, Simbata antrenamente si calificari iar Duminica s-au tinut cursele. Pentru mine, aflindu-ma pentru prima oara acolo, a fost o experienta noua insa una foarte placuta. Organizarea a fost de nota 10 ( multe intrari pe circuit, totul foarte bine pus la punct ) iar circuitul foarte ok, portiuni de viteza, altele tehnice ... o experienta completa pentru un entuziast al acestui gen de motociclit. Atasez un video de Simbata cu doua sesiuni de calificari si cursa care s-a tinut Duminica. Ca de obicei, filmarile sunt facute de pe al meu Tuono din dotare ... care s-a comportat exemplar pe durata celor trei zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Salut Denis, foarte misto filmuletele, pare foarte distractiv. Se vede talentul dupa cat de tarziu franezi si cum inchizi trasele Cate grade au fost in weekend acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Felicitari Denis Voam sa te intreb intr-un alt topic, de ce nu schimbi motoreta cu un ss ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 De ce ai trece de la un superbike V4 la un SS ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 (editat) felicitari denis,baiatul cu cbr`ul era epuizat fizic,pe final se putea intampla o ... pe final cu baietii care va ajunsesera cu un tur mi-am tinut putin respiratia foarte foarte frumos Editat August 13, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 De ce ai trece de la un superbike V4 la un SS ? Pentru ca se vede ca acel superbike V4 nu e tocmai in largul lui. La final am putut observa cum au trecut baietii care i-au ajuns cu un tur. S-o spunem dreapta, cu exceptia liniilor drepte, Denis s-a cam plictisit in spatele celui cu 1000RR si a mers mai degraba preventiv, in caz ca nenea face vreo boacana. Nu cred ca e cazul ca intr-o cursa amicala sa ne inchidem usa in nas in stil wsbk cu riscul de a ne tavali (ma refer la cel cu 1000 RR-ul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat August 13, 2013 Autor Share Postat August 13, 2013 Am uitat sa mentionez faptul ca eu am fost in vacanta, la plimbare. Am facut in asa fel incit sa ma bucur de tot ce a avut de oferit acest eveniment. Pe toata durata weekendului am mers safe, am facut 87 de ture, n-am vrut sa incurc pe nimeni si n-am riscat absolut nimic. Cate grade au fost in weekend acolo? Vineri a fost foarte cald ( 38-40 ) insa Simbata si Duminica a fost OK ( 26-28 ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Inca astept raspunsul la intrebarea mea Denis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat August 13, 2013 Autor Share Postat August 13, 2013 de ce nu schimbi motoreta cu un ss ? Pentru moment sunt multumit de asta, este o motocicleta foarte buna de strada si ( in parametrii ei evident ) se comporta foarte ok si in pista. Poate in viitorul apropiat sa iau si una dedicata pentru pista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 foarte frumos!se vede clar ca ai tehnica foarte buna dar pe linie dreapta cam trag unele binisor felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat August 13, 2013 Autor Share Postat August 13, 2013 Va multumesc tuturor si ma bucur ca va place. Eu unul m-am distrat de minune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 ne place, cum sa nu ne placa?! vorba aia: baietii nu cresc mari niciodata, creste doar pretul jucariilor. cat despre liniile drepte, eu zic ca e de la calcatura schimbata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat August 14, 2013 Autor Share Postat August 14, 2013 vorba aia: baietii nu cresc mari niciodata, creste doar pretul jucariilor. Corect ) cat despre liniile drepte, eu zic ca e de la calcatura schimbata Se poate. Am mers cu -1, +3. Pe linga asta, abordarea eronata a ultimei bucle si iesirea gresita in linia dreapta ( n-am reusit sa deslusesc cea mai buna trasa acolo ), lipsa carenelor, ghidoanele inalte si fizicul meu de balerin au facut ca la capatul liniei drepte din fata boxelor sa am cel putin 20-30 km/h mai putin decit ceilalti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 (editat) Un BMW S1000RR tunat la vreo 200 cai la roata ar rezolva si problema vitezei pe liniile drepte. Dar, evident, daca te duci setat numai pt distractie, e buna si RSV4 cu 170cai(real , multi mai putini din cauza greutatii tale in plus fata de ceilalti competitori). La viteze mari de peste 200km/h se face diferentza de putere, unde fiecare centimetru patrat al suprafetei riderului conteaza enorm. Lui Enescu, poti sa-i dai si 130 cai, la cit e de mic sta cot la cot cu un rider de 1.82 ce calareste o moto de 190cai. Forta de frecare cu aerul creste cu patratul vitezei. Editat August 17, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.