George2013 Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Din titlu se intelege...doresc sa cumpar un releu pt fzr, e original fara aripioare...imi incarca 12.70 max 13.00 depinzand de turatie...Voltajul este masurat in "gol" adica fara faruri stop, deoarece nu`s montate.. ce ziceti este ok? n`ar trebuii o tensiune mai mare putin? pana`n 14 macar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 E prea mica tensiunea de incarcare; verifica iesirea trifazata de la magnetou, daca e in parametrii din manualul de service. Daca e OK, cel mai probabil s-a dus intr-o lume mai buna releul de incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat August 13, 2013 Autor Share Postat August 13, 2013 Iesirea trifazata o am in regula...Am variatie intre 20 si 60 V masurate fazele 2 cate 2 in parte pe alternativ. Specific aceeasi tensiune pe toate 3 fazele. Iesirea trifazata o am in regula...Am variatie intre 20 si 60 V masurate fazele 2 cate 2 in parte pe alternativ. Specific aceeasi tensiune pe toate 3 fazele. Inca ceva...Specific ca "masuratoarea" releului am facut`o cu o baterie auto..cea moto e varza...Are vre`o importanta numarul de Ah? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bratulucian Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 releul este de vina cu siguranta,am avut aceasta problema cu un f4.am cumparat si baterie noua iar in 2 luni a facuto prof. normal trebuie sa incarce intre 13,6 si 14,6.schimba releuil cumpara o baterie si ai rezolvat problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Nu, n-are importanta numarul de Ah. Masurarea fazelor pare OK. Eu as incerca si cu alt aparat de masura, poate nu e bine calibrat, 12-13v e putin, trebuie putin peste 13,5v sau macar 13v constant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat August 13, 2013 Autor Share Postat August 13, 2013 Da..si eu asi zice ca e ceva in neregula cat despre aparat nu asi crede...m`am gandit si eu la aparat dar am masurat si tensiunea din priza de la casa si am 229-230V constant..si zic eu este un aparat bunicel...nu chiar ultima ieftineala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Incarcarea se masoara de obice cu faza lunga si motor turat. Si bateria incarcata. Macar leaga un bec pe faza lunga, daca zici ca nu ai farul montat. E posibil sa ai surpriza ca voltajul sa creasca datorita consumului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Pot sa fie si alte cauza care iti scad tensiunea. Verifica toata instaltia electrica de incarcare, siguranta generala, tot. Verifica iesirea releului la mers in gol, cat scoate. Nu te arunca la cumparaturi din prima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Un aparat normal setat pe VDC masoare in mod normal o tensiune medie. Probabil varfuri din ripple sunt peste 13V. Am avut insa rezulate diferite cu aparate diferite, mai ales cele digitale. Analog rules, sau osciloscop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Pot sa fie si alte cauza care iti scad tensiunea. Verifica toata instaltia electrica de incarcare, siguranta generala, tot. Verifica iesirea releului la mers in gol, cat scoate. Nu te arunca la cumparaturi din prima. corect. Pune voltmetrul si masoara exact la iesirea regulatorului. S-ar putea sa ai 14V acolo. Pune pe ohmmetru si masoara rezistenta de la iesirea releului pana la borna bateriei. Orice oxidare adauga o rezistenta si se poate sa scada tensiunea, sa ai 13V pe baterie. Nu costa nimic, fa o incercare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Pune bateria de motocicleta, cea de masina are capacitatea mult prea mare ca sa poata fi incarcata (instant) de releul motocicletei. Nu cred sa ai "alte" probleme... Ride SAfe! P.S. Nu decupla bateria cand motorul este pornit!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat August 14, 2013 Autor Share Postat August 14, 2013 multumesc de sfaturi..le pun in aplicare maine:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 cositoreste legaturile dintre magnetou si releu, daca si atunci este sub 13.6 , cumpara alt releu si cositoreste firele! ... inainte sa pornesti motorul bateria trebuie sa aiba 12,6-12,8V pt ca masurarea sa arate realitatea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.