casynike Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Astazi in jurul ori 14:00 am pornit motocicleta si am auzit fasait pe langa sunetul motorului dar l-am ignorat deoarece nu se auzea tare am mers cu motorul in jur de 2 km fara sa merg cu power-valv si la semafor am vrut sa ma grabesc si am accelerat si mi-a intrat powerul odata cu powerul s-a auzit un fasait foarte ascutit si mi-a taiat gazul din mers ... Pana acum am incercat sa schimb bujia dar a fost acelasi rezultat Motocicleta impinsa in viteza imi da niste rateuri foarte urate Daca a mai trecut cineva prin asa ceva sau aveti vreo idee de la ce poate fii ...Va rog frumos sa ma ajutati ...sunt disperat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
casynike Postat August 13, 2013 Autor Share Postat August 13, 2013 Astazi in jurul ori 14:00 am pornit motocicleta si am auzit fasait pe langa sunetul motorului dar l-am ignorat deoarece nu se auzea tare am mers cu motorul in jur de 2 km fara sa merg cu power-valv si la semafor am vrut sa ma grabesc si am accelerat si mi-a intrat powerul odata cu powerul s-a auzit un fasait foarte ascutit si mi-a taiat gazul din mers ... Pana acum am incercat sa schimb bujia dar a fost acelasi rezultat Motocicleta impinsa in viteza imi da niste rateuri foarte urate Daca a mai trecut cineva prin asa ceva sau aveti vreo idee de la ce poate fii ...Va rog frumos sa ma ajutati ...sunt disperat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 (editat) Poate fi dus setul, ceva segmenti blocati, rupti etc. N-ai decat sa incepi sa desfaci si sa verifici. Editat August 13, 2013 de Unguru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
casynike Postat August 13, 2013 Autor Share Postat August 13, 2013 Poate fi dus setul, ceva segmenti blocati, rupti etc. N-ai decat sa incepi sa desfaci si sa verifici. Ma setul a fost nou la inceput de sezon si am amestecat benzina cu uleiul in rezervor apa a fost mereu la nivel M-am gandit si la segmenti dar chiar nu ma pricep trebuie sa ajung la un mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
galla Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Ma setul a fost nou la inceput de sezon si am amestecat benzina cu uleiul in rezervor apa a fost mereu la nivel M-am gandit si la segmenti dar chiar nu ma pricep trebuie sa ajung la un mecanic E Rs, setul se poate duce si intr-o saptamana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian96 Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 (editat) Set, cand o bagi in treapta 1,se infraneaza roata ? La fel am patit si eu,daca o impingi putin mai tare in treapta intai porneste sau iti da rateuri foarte zgomotoase Editat August 13, 2013 de Marian96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian96 Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Cel mai bine te duci la un mecanic, forumul nu ti-o repara Bafta, si sa nu fie ceva grav Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Sa nu ai probleme cu scanteia, cu aprinderea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 1. Daca NU TE PRICEPI, o duci la mecanic. 2. Daca TE PRICEPI, faci asa: O bagi in treapta 1 -> O impingi -> Incerci sa simti daca opune rezistenta, daca blocheaza roata spate; sau daca merge impinsa ca si scoasa din viteza -> Daca e cazul din urma, e de la setul motor. 3. Inca odata, doar daca TE PRICEPI: Te apuci sa dezmembrezi setul motor -> Evaluezi situatia -> Schimbi piesele stricate -> Montezi totul la loc -> FACI RODAJUL (bagi putin ulei si in benzina, cam 5ml/litru)! 4. Daca tot o desfaci, verifica si rezervorul - pompa de ulei, ia toata instalatia de la un cap la altu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyy Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Poate sa stricat pistonul. Si s-a rupte niste bucati din ea, atunci se aude un zgomot urat si nu mai are compresie. Asa am patit eu can am avut AF1 (modelul inainte de RS). Cel mai usor poti verifica treaba asta, daca dai jos filtru de aer si carburatorul o sa gasesti mici bucati din piston. Daca nu rezolvi problema altfel uitate in felul asta. Oricum un piston merge aproximativ 10000 km dupa care trebuie schimbat. Dar asta conteaza cat de multe ingrijiri primeste motorul (ulei, incalzit bine motorul, etc.) totusi e 2T cu power valve, deci se uzeaza pistonul destul de repede. Sper ca te-am ajutat cu ceva. Poate sa stricat pistonul. Si s-a rupte niste bucati din ea, atunci se aude un zgomot urat si nu mai are compresie. Asa am patit eu can am avut AF1 (modelul inainte de RS). Cel mai usor poti verifica treaba asta, daca dai jos filtru de aer si carburatorul o sa gasesti mici bucati din piston. Daca nu rezolvi problema altfel uitate in felul asta. Oricum un piston merge aproximativ 10000 km dupa care trebuie schimbat. Dar asta conteaza cat de multe ingrijiri primeste motorul (ulei, incalzit bine motorul, etc.) totusi e 2T cu power valve, deci se uzeaza pistonul destul de repede. Sper ca te-am ajutat cu ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 1. Daca NU TE PRICEPI, o duci la mecanic. 2. Daca TE PRICEPI, faci asa: O bagi in treapta 1 -> O impingi -> Incerci sa simti daca opune rezistenta, daca blocheaza roata spate; sau daca merge impinsa ca si scoasa din viteza -> Daca e cazul din urma, e de la setul motor. 3. Inca odata, doar daca TE PRICEPI: Te apuci sa dezmembrezi setul motor -> Evaluezi situatia -> Schimbi piesele stricate -> Montezi totul la loc -> FACI RODAJUL (bagi putin ulei si in benzina, cam 5ml/litru)! 4. Daca tot o desfaci, verifica si rezervorul - pompa de ulei, ia toata instalatia de la un cap la altu'. Am uitat: 5. NU MAI INCERCA SA PORNESTI MOTORUL!!! Poate ti s-au rupt segmentii, sau s-a rupt o parte din piston. In ambele cazuri, pornind motorul, sau incercand sa il pornesti, risti sa distrugi cilindrul. Si zic ca e mai sanatos sa dai 100 euro pe un piston+segmenti, decat sa dai 300 pe un set intreg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 N-o mai porni si mergi cu ea la service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aprilia Rs125 Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 Asa am patit si eu cu ea . Tot umblam prin carburator crezand ca de acolo imi vin acele rateuri urate . In cele din urma s-a dovedit a fi pistonul spart , ok toate bune si frumoase ,l-am inlocuit cu tot cu segmenti , a pornit dupa , dar rateurile inca persista iar atunci cand o ambalez brusc imi da rateu si se opreste . La relantiu sta perfect insa cum o ambalez mai tare se opreste, cam tot aceeasi problema am si eu . Si eu tot din buzau sunt , iti cunosc cat de cat motocicleta ,am vazut-o pe la Miky la sala de cateva ori ... Daca nu ai rezolvat pana acum , eu zic sa te duci la surubel la service (sta pe langa spiru , daca il cauti pe google il gasesti imediat) , daca poti sa o duci pe roti ... Urmeaza sa o duc si eu pe a mea cu o platforma saptamana urmatoare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 Simeringuile de ambielaj posibil sa fie uzate si sa faca admisie de aer fals.Posibil rulment spart la ambielaj sau posibil valva reed defecta. Trebe puricata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.