delpimic Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 salut, am si eu o Yamaha Yzf 750R, nu stiu de ce dupa ce o bag in viteza merge cat merge si dupa aia ii moare motoru. ma poate ajuta careva cu o informatie sa imi zica ce ar putea avea. motoru a stat in garaj, eu am fost plecat si cand am venit avea problemele astea. multumesc!! asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 porneste imediat dupa ce moare motorul ? ti se opreste si daca nu bagi in viteza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delpimic Postat August 21, 2013 Autor Share Postat August 21, 2013 nu porneste imediat, numa daca o scot la liber,. Daca nu o bag in viteza nu se opreste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Contactul de la cric ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Senzor de cric are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delpimic Postat August 21, 2013 Autor Share Postat August 21, 2013 are senzor de cric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 filtru de benzina? Cat timp sta pornita la ralanti bagata in viteza si cat timp sta pornita in neutru. Iar ca o paranteza, ar fi mai simplu si mai ieftin sa ajungi la service decat sa o iei tu pe dibuite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delpimic Postat August 21, 2013 Autor Share Postat August 21, 2013 chestia e ca nu imi moare motoru la pornire, dupa ce pornesc ii dau pana in 5k, schimb a 2-a, apoi dintr/o data moare. Este cand ma lasa sa schimb pana intr-a 3/a si dupa moare, apoi nu mai porneste numa dupa ce se opreste de tot sau la liber. inainte sa merg de acasa in italia tot mergea brcici, dupa ce mam intors am scoso afara si imi face figurile astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 (editat) Probabil sunt depuneri in filtru de benzina si obtureaza debitul . In momentul cand are nevoie de un volum mai mare de benzina se opreste . Mai poate fi de asemenea si contactul electric al cricului dar o vizita la un mecanic ar putea lamuri problema . Off topic : incearca o Honda . Editat August 21, 2013 de Arthur TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delpimic Postat August 21, 2013 Autor Share Postat August 21, 2013 Multumesc mult baieti, o sa verific filtrul, e primul meu motor nu ma prea pricep. Daca nu o sa caut um mecanic bun! O zi frumoasa la toti, Asflat uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Si eu zic ca e de la contact cric.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delpimic Postat August 21, 2013 Autor Share Postat August 21, 2013 daca e de la contact cric sa ii scot mufa sa vad daca merge asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 (editat) daca e de la contact cric sa ii scot mufa sa vad daca merge asa? Scoate mufa si fa-i scurt. Daca o scoti doar e ca si cum ai avea cricul jos. Editat August 21, 2013 de TM96UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delpimic Postat August 21, 2013 Autor Share Postat August 21, 2013 mersi TM96UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 daca e de la contact cric sa ii scot mufa sa vad daca merge asa? Daca scoti mufa fara sa inchizi circuitul nu vei reusi nimic . Incearca varaintele de casa : un spray de contact electric si curatata mufa si contactele electrice . Daca problema persista atunci stiu eu sigur ce are nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delpimic Postat August 21, 2013 Autor Share Postat August 21, 2013 Arthur TM, daca problema persista am nevoie de un mecanic:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 (editat) Arthur TM, daca problema persista am nevoie de un mecanic:P Yep . Oamenii aia se lovesc mai frecvent de astfel de probleme si stiu ce sa-i faca fara sa strice ceva la ea . Pana atunci , succes ! Editat August 21, 2013 de Arthur TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delpimic Postat August 21, 2013 Autor Share Postat August 21, 2013 Yep . Oamenii aia se lovesc mai frecvent de astfel de probleme si stiu ce sa-i faca fara sa strice ceva la ea . Pana atunci , succes ! multumesc mult, Bafta!! topic inchis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Verifica pompa de benzina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 ia un spray de curatat contacte electrice si un spray de vaselina de contact, desfa toate mufele curata-le si ungele cu vaselina de contact... vezi daca dupa aceea mai ai vreo problema... la motocicletele statute se oxideaza mufele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 ce treaba are senzorul de cric cu muritul in treapta 2?...daca contactul de la cric face probleme atunci cand baga direct in treapta unu trebuie sa moara instantaneu motorul....si nu NU-TI LUA HONDA..yzf-ul ala e o racheta de motor...its a piece of machinery...si eu cred ca ai probleme pe alimentare...cum moare motorul?brusc se taie viatza sau treptat moare?(gen merge ca un tractor in 3-2 pistoane) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 e posibil sa fie de la senzor, ma rog, mai exact de la firele lui. am patit-o si eu, la trepidatii mai mari mierlea hoitu'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delpimic Postat August 22, 2013 Autor Share Postat August 22, 2013 ia un spray de curatat contacte electrice si un spray de vaselina de contact, desfa toate mufele curata-le si ungele cu vaselina de contact... vezi daca dupa aceea mai ai vreo problema... la motocicletele statute se oxideaza mufele! ok, o sa incer. Multumesc ..:::ZAR:::... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 e posibil sa fie de la senzor, ma rog, mai exact de la firele lui. am patit-o si eu, la trepidatii mai mari mierlea hoitu'... aia e altceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.