megamotoreta Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 salutare. e vb de scuterul de la semnatura, kymco B&W250, monocilindru,racire apa,carburatie, 4t. Povestea a inceput dupa un drum la mare,am ajuns la Constanta si am alimentat,apoi a inceput scuterul sa bolboroseasca in accelerare,se ingatuia, doar daca il acceleram puternic se infigea. la treceri pietoni murea, se auzeau rateuri pe teava. Am ajuns acasa,am pus alta benzina, si-a mai revenit, nu mai se ingatuie,sta frumos la relanti, l-am mai reglat putin, pare ok. Dar are momente cand da rateuri in decelerare, moare la relanti cu un zgomot puternic de suierat pe teava, apoi cand il pornesc iar se comporta ok,sta frumos la relanti, dar tot mai da cateva rateuri pe decelerare. -sa fie carburatorul? nu l-am desfacut, prefer sa nu-mi bag ghearele in el - supapele? sa se fi depus calamina pt ca am mers cu viteza constanta pe autostrada? dar de ce nu face mereu, macar sa stiu ca e ceva defect.... -altceva...ce ar putea sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 salutare. e vb de scuterul de la semnatura, kymco B&W250, monocilindru,racire apa,carburatie, 4t. Povestea a inceput dupa un drum la mare,am ajuns la Constanta si am alimentat,apoi a inceput scuterul sa bolboroseasca in accelerare,se ingatuia, doar daca il acceleram puternic se infigea. la treceri pietoni murea, se auzeau rateuri pe teava. Am ajuns acasa,am pus alta benzina, si-a mai revenit, nu mai se ingatuie,sta frumos la relanti, l-am mai reglat putin, pare ok. Dar are momente cand da rateuri in decelerare, moare la relanti cu un zgomot puternic de suierat pe teava, apoi cand il pornesc iar se comporta ok,sta frumos la relanti, dar tot mai da cateva rateuri pe decelerare. -sa fie carburatorul? nu l-am desfacut, prefer sa nu-mi bag ghearele in el - supapele? sa se fi depus calamina pt ca am mers cu viteza constanta pe autostrada? dar de ce nu face mereu, macar sa stiu ca e ceva defect.... -altceva...ce ar putea sa fie? Eu zic sa iti dai jos carbul si sa il cureti temeinic, problema este posibil sa fi aparut de la mizeria din combustibil care chiar daca ai schimbat combustibilul ea a ramas prin carb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miket Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 daca te intereseaza un service, da-mi un semnal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 salutare. e vb de scuterul de la semnatura, kymco B&W250, monocilindru,racire apa,carburatie, 4t. Povestea a inceput dupa un drum la mare,am ajuns la Constanta si am alimentat,apoi a inceput scuterul sa bolboroseasca in accelerare,se ingatuia, doar daca il acceleram puternic se infigea. la treceri pietoni murea, se auzeau rateuri pe teava. Am ajuns acasa,am pus alta benzina, si-a mai revenit, nu mai se ingatuie,sta frumos la relanti, l-am mai reglat putin, pare ok. Dar are momente cand da rateuri in decelerare, moare la relanti cu un zgomot puternic de suierat pe teava, apoi cand il pornesc iar se comporta ok,sta frumos la relanti, dar tot mai da cateva rateuri pe decelerare. -sa fie carburatorul? nu l-am desfacut, prefer sa nu-mi bag ghearele in el - supapele? sa se fi depus calamina pt ca am mers cu viteza constanta pe autostrada? dar de ce nu face mereu, macar sa stiu ca e ceva defect.... -altceva...ce ar putea sa fie? Par efecte de amestec sarac,aer fals. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 1, 2013 Autor Share Postat Septembrie 1, 2013 ca de obicei,ai dreptate TNG. Aer sarac,adica am bujia alba tot timpul. Dar nu stiu ce inseamna asta....nu l-am reglat niciodata de teama sa nu-l dereglez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 ai pompa de benzina? Daca da, bag-o si pe ea in ecuatie, verifica-i functionarea mai intai, ca e simplu. E inainte de carb si tot asa bolboroseste si da in nas daca nu merge pompa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 4, 2013 Autor Share Postat Septembrie 4, 2013 sa stii ca ai dreptate,erau furtunele sugrumate nitel -mai ales cel de vacuum-si le-am indreptat. acuma merge si mai bine, au disparut rateurile. multumesc baieti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 4, 2013 Share Postat Septembrie 4, 2013 Ca sa fii tu sigur, dupa ce bagi 25-30km mai fa o poza la bujie sa fii tu sigur ca nu ai rezolvat doar jumate de problema. Daca e caramizie, aia a fost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 5, 2013 Autor Share Postat Septembrie 5, 2013 nu,bujia este asa de ani de zile, schimb bujia anual dar tot alba ramane. problema pare a fi filtrul de aer care nu e original, sau vreun reglaj la carb, dar pana acuma nu m-a deranjat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 ca de obicei,ai dreptate TNG. Aer sarac,adica am bujia alba tot timpul. Dar nu stiu ce inseamna asta....nu l-am reglat niciodata de teama sa nu-l dereglez! Da-i benzina baross Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 Deci ai rezolvat problema doar pe jumatate, trebuie un ameste putin mai bogat.Daca ai trecut de la filtrul de aer original la unul permisiv, vacuumul trage mai putina benzina din carb > saracire. Deci ori revii la original, ori reglezi pt mai multa benzina. Bujia degeaba o schimbi ca nu e sursa problemei. Electronul central are muchii rotunjite dar asta nu e relevant pentru problema. Transalpurile au bujia usor maronie cu tenta albicioasa dar e normal la ele dar ce ei tu pare un alb metalizat ce nu-mi inspira incredere. Pe langa amestecul sarac clar, depunerea e de culoarea aluminiului(rau de tot!!! aluminiul provine de undeva, nu? piston) sau folosesti aditivi in benzina? Motorul e fierbinte. Pana acum toata lumea a avut dreptate si te-a invatat de bine. Eu am inceput de la pompa de benzina nu degeaba(balbaielile - cazuri intalnite de mine pe drum din care unul de 125 dar in rest identic cu tine, pompele notorii de Africa Twin, ...) ca daca nu iti vine benzina cum trebuie catre carb, nu are de unde sa-ti faca nivelul constant, doar saraceste sau fluctueaza. Dar indata ce pompa livreaza corect benzina, si bujia e in continuare alba, trebuie sa continui. Fa ce ti-a spus TNG, Cesar. bafta si sa ne mai scrii rezultate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 6, 2013 Autor Share Postat Septembrie 6, 2013 dar cum ii dau benzina? imi zicea un prieten sa dau gaura in jiglerul cel mare,dar nu fac d-astea. Sa salt cuiul de dozaj, nu stiu daca se poate...ramane de verificat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 Schimbi jiglerul si/ sau acul de dozaj (daca cel original nu e reglabil). Merge si cu dat gaura in jigler, daca vrei sa faci misto de carburatorul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 10, 2013 Autor Share Postat Septembrie 10, 2013 acul de dozaj nu e reglabil, l-am scos si nu am ce sa-i fac. nu ar fi mai bine sa infund putin filtrul de aer sa intre mai putin aer? decat sa umblu la carb... gata,am rezolvat, nu mai da rateuri. nu pot sa spun cum am procedat,ca ma fac de ras. ramane sa verific culoarea bujiei zilele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 poti sa-mi spui pe PM, sigur n-am sa rad. E laudabil ca revii sa spui progresul, asa e frumos. Sunt sute de topicuri lasate in aer, se rezolva dispar, nici nu zice ca gata, merge, a avut de fapt aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 16, 2013 Autor Share Postat Septembrie 16, 2013 Am astupat pe margini filtrul de aer- 1cm si vad ca am rezolvat problema cu rateurile. bujia se prezinta in felul urmator: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 (editat) Tot este sarac. Dar parca este mai bine ce cat la inceput. Editat Septembrie 16, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.